Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.

Wiadomości - Drantzell

Strony: [1] 2 3 ... 19
1
Mortal Kombat X / Odp: Mortal Kombat X
« dnia: Kwiecień 23, 2015, 23:19:27  »
Jeśli chodzi jednak o online to mam wrażenie że sporo poprawili od premiery. Czasem prawie nie czuć opóźnienia. No i w ogóle jakoś mniej drewniana się zrobiła jak się trochę pograło (albo przywykłem/odwykłem od MK9, albo coś poprawili).

2
Mortal Kombat X / Odp: Mortal Kombat X
« dnia: Kwiecień 18, 2015, 00:26:42  »
https://www.youtube.com/watch?v=AyV1XaT6qn4
Już niedługo, za jedyne 9.99€  :kappa:

Te postacie są w kodzie gry, ale nie są pewnie w pełni wykończone. Nie mają fatali, nie są zbalansowane, nie mają 3 styli, brutali itp.
Niech wrzucają. Może na którąś z nich się skuszę (Smoke!).

Ważne żeby się kręciło i gra żyła... Wole jednak DLC w postaci nowych postaci, których nie muszę kupować niż kolejną odsłone Super, Hiper, Turbo, Super Hiper Turbo za którą trzeba bulić osobno.

3
Mortal Kombat X / Odp: Mortal Kombat X
« dnia: Kwiecień 17, 2015, 14:26:58  »
Ja bym mógł potrenować trochę. (Znajdź mnie na PSN - Drantzell)

Niestety też mam jeszcze uczucie "drewnianości" tej gry w stosunku do jej poprzedniczki. Przez to że zmienili kombinacje przycisków ciągle próbuje wbijać te z 9tki czasami. Crossupy z piąchą jakby nie miały takiego zasięgu, a w dodatku dodali głupi bieg, który włącza się w najbardziej bezsensowny sposób jaki mogli wymyślić.

4
Mortal Kombat X / Odp: Mortal Kombat X
« dnia: Kwiecień 14, 2015, 20:55:52  »
Niestety na chwile obecną odczuwam mocne opóźnienia na meczykach. Tak jak było na początku w MK9.

5
Mortal Kombat X / Odp: Mortal Kombat X
« dnia: Kwiecień 13, 2015, 20:47:57  »
19:48 i zadnych 60+% midow bez pachow ? :O:O:O:O. Jakies pierwsze recki online ?

Podobno jakieś embargo na recenzje jeszcze jest. Z tych portali które się wyłamały od 8/10 do 10/10. Ogólnie w skrócie ulepszona wersja 9tki.

Jeśli chodzi o grę online, to chodzi bardzo randomowo. Z rana podobno kaszana, a czasami wieczorami miód i orzeszki.

6
Mortal Kombat X / Odp: Mortal Kombat X
« dnia: Kwiecień 09, 2015, 01:41:23  »
Mordobicia na PC są już w ogóle w jakimś stopniu grywalne, tak żeby dało się to kupować?


Scorpion jakiś top tierem poprzednio nie był. Podobno wszyscy nim grają, ale na początku w MK9 też wszyscy grali Scorpem (w końcu był na okładce).


7
Mortal Kombat X / Odp: Mortal Kombat X
« dnia: Kwiecień 07, 2015, 02:27:58  »
Złożyłem preorder na PS4

8
Mortal Kombat X / Odp: Mortal Kombat X
« dnia: Luty 28, 2015, 02:25:41  »
Łapie mnie powoli hype na nowego Mortala. Szkoda tylko że ubili większość zawodników do których miałem sentyment. Część zawodników (jak np. Jade) pojawi się wyłącznie jako alternatywne wersje stylów dla poszczególnych zawodników. Tak Jade będzie tylko 3-cim stylem Kitany.
Po zdjęciu hamburgera na Twitterze Boona zastanawiam się czy tego samego nie chcą zrobić z Sektorem/Cyraxem.

Poprzednia część gry dała mi mega dużo funu. Czekam na więcej :)

(Brakuje mi trochę MK9 na PS4, a PS3 nie chce mi się odpalać)

9
Mortal Kombat 9 / Odp: Sparingi
« dnia: Październik 22, 2011, 23:50:13  »
Qjon jednak gra online? :p

10
Mortal Kombat 9 / Odp: [MK9] - Patch Notes 23.09.2011
« dnia: Październik 08, 2011, 11:26:26  »
Gardze plebstwem z niskich tierow


Pozdrawiam, wasz Sub-Zero

Jak tam Ci się Subikiem gra? ;) Tego armora na slidzie mi brakowało moim zdaniem. Można się ładnie przebijać przez zonerów i nie czują się już tak bezpiecznie. No i Sub vs Sub jest w tej chwili bardziej ciekawe. Trzeba będzie zrobić sobie jakiś sparing mały soon.

11
Mortal Kombat 9 / Odp: [MK9] - Patch Notes 23.09.2011
« dnia: Październik 06, 2011, 20:11:24  »
Ale Ermaców jakoś mniej ostatnio. Przy premierze była cała masa, a teraz trudno trafić na jakiegoś :p

12
Mortal Kombat 9 / Odp: [MK9] - Patch Notes 23.09.2011
« dnia: Październik 06, 2011, 00:34:07  »
Jutro koncze prace o 15, to sobie odpale ;) Cyraxiki mi raczej nie straszne byly. Z Subem mialy raczej 5:5, a im wyzej skillowo, to chyba na korzysc Suba bardziej niz Cyraxa. Tak czy siak ma najbardziej irytujace kombinacje z tymi bombkami.  Zobaczymy.

13
Mortal Kombat 9 / Odp: [MK9] - Patch Notes 23.09.2011
« dnia: Październik 05, 2011, 16:35:49  »
Kiedy ten pacz bedzie w koncu?

14
Mortal Kombat 9 / Odp: [MK9] - Patch Notes 23.09.2011
« dnia: Wrzesień 28, 2011, 22:21:42  »
Tez bym se posiedzial i pogral juz na nowym patchu :) Chce zobaczyc tego Kunga, jak sie sprawdzi armor na slidzie, co zrobili z ground freezem i czy ta zmiana z JP bedzie istotna.

15
Mortal Kombat 9 / Odp: [MK9] - Patch Notes 23.09.2011
« dnia: Wrzesień 27, 2011, 17:42:53  »
Nic nie widze w tym patch nocie ze  Kung mialby dostac cos co dalej by go utrzymalo w top1. Co do Suba 10 dodatkowych klatek na freezie sie przyda napewno a armor slide'a jestem ciekawy. Co do ground freeza, to teraz to bedzie pewnie juz kompletnie nieuzyteczny specjal.

Strony: [1] 2 3 ... 19