BACKDASH FORUM
Mortal Kombat => Postacie => Mortal Kombat 9 => Kung Lao => Wątek zaczęty przez: maddest w Kwiecień 26, 2011, 12:16:12
-
http://www.youtube.com/watch?v=XOn-zcRpa4M&feature=feedu
Holy Shit ; [
-
Przekomicznie wygląda ten skok w tył i nagły slide w powietrzu z buciorami na klatę razy piętnaście.
BTW, powinni przy takich ceemkach pasek hypera, czy jak to się w MK nazywa, wyjściowo ustawiać pusty, żeby było wiadomo, po którym ciosie takiego dżagla bijący naładuje bitemu pasek na brejkera.
-
ten Kung Lao to przegięcie... Co mi po breakerze... jak znów rzucę mu coś na blok i fruwam.
trzeba się strasznie pilnować
-
Najlepszy sposób obrony przed tak combującym KungPao? Jeśli widzicie teleport, walić od razu uppercuta, Kung nie będzie szybszy z żadnym ciosem po TP :)
No ale trzykrotny j.K, dive kick to i tak przegięcie :o
-
Dive Kick potrzebuje jakiegos poteznego recovery. Chyba najbardziej OP postac na chwile obecna.
-
Najprawdopodobniej niedługo wyjdzie jakiś nerfujący patch i będę musiał go zmienić :(
-
Powinni go nerfnąć, zdecydowanie. Kitana też mnie zaczyna przerażać, już ludzie robią chore rzeczy tą postacią.
-
Wszystkie combosy robione na Sheevie, która jak wiadomo jest najwyższa. Wie ktoś, czy na niższych postaciach też wchodzą?
-
Ten kapelusznik to jakieś porno. O.O
-
nie ma chuja we wsi. To prawie jak grać goro kintaro czy shaokahnem na turniejach :/
-
nie ma c***a we wsi. To prawie jak grać goro kintaro czy shaokahnem na turniejach :/
No fajnie jest łykać full combo na zwhiffowanym spinie. Eh, zacznę tu forsować chyba mema - NIE MA IMBY.
-
Teraz już nie ma imby - niecałe 30% po gołym spinie to rozsądna opcja, ściana też zredukowana nawet z Xrayem. Dalej jest topem, ale już nie tak gdlk.
Wcześniej ktoś pytał czy jego kombosy wchodza tak samo na normalne postaci - tak, 3x j.K~DK można sadzać na zwykłych ludków.
No i na koniec Kungpao plejerzy - jakie BnB combos teraz stosujecie po nerfie?
-
Teraz już nie ma imby - niecałe 30% po gołym spinie to rozsądna opcja, ściana też zredukowana nawet z Xrayem. Dalej jest topem, ale już nie tak gdlk.
Wcześniej ktoś pytał czy jego kombosy wchodza tak samo na normalne postaci - tak, 3x j.K~DK można sadzać na zwykłych ludków.
No i na koniec Kungpao plejerzy - jakie BnB combos teraz stosujecie po nerfie?
Easy mode = spin j3~dk, f+3, spin midscreen - nawet jak nie wejdzie jest fajny setup na kolejnego spina/crossupa.
Wall = spin, u+2 j3~dk, j3~dk, 1, 2, 4, 1+3 a jak się czuję pro to zamiast u+2 kolejny j3~dk.
Ogólnie KL pod ścianą jest fajny bo może pofristajlować, a i tak coś tam wejdzie.
-
jestem ciekaw ile te combo zada damage shao kahnowi goro i kintaro przed poprawką
-
j.P, 2,1 Spin, Dive Kick, ff 1, ff 2,4~Throw:2
33%, nawet jeśli zrypiemy justfrejma to mamy 30
j.P, 2,1 Spin, Dive Kick, ff 2~ExHat, 1, ff 2,4~Throw:2
41%, zużywamy jeden pasek - i tak to chyba jedyna sytuacja kiedy Kungiem opłaca się pacha na cokolwiek używać (oprócz brejków).
Wall:
j.P, 2,1 Spin, j.K~DK, j.K~DK, j.K~DK, 2~Xray, ff 2,4~Throw:2
56%, można wsadzić 4x j.K~DK (w każdą postać) i od razu walnąć Xa za jedynie 1% więcej, a jest to trudniejsze.
-
j.P, 2,1 Spin, Dive Kick, ff 1, ff 2,4~Throw:2
33%, nawet jeśli zrypiemy justfrejma to mamy 30
Spin, Dive Kick, ff 1, ff 2,4~Throw:2 - jak ten fragment się ma jeśli chodzi o dmg do Spin, j.3~dk, f+3~Spin i jak timingować dk tak żeby ff 1 wchodziło za każdym razem? Podejrzewam że chodzi o coś w stylu opóźnienia airthrowa u Smoke'a żeby weszło smokebomb OTG, ale nie mogę tego rozgryźć.
j.P, 2,1 Spin, Dive Kick, ff 2~ExHat, 1, ff 2,4~Throw:2
41%, zużywamy jeden pasek - i tak to chyba jedyna sytuacja kiedy Kungiem opłaca się pacha na cokolwiek używać (oprócz brejków).
... a reset b+1, f+1~ExHat? :>
-
Spin, Dive Kick, ff 1, ff 2,4~Throw:2 - jak ten fragment się ma jeśli chodzi o dmg do Spin, j.3~dk, f+3~Spin i jak timingować dk tak żeby ff 1 wchodziło za każdym razem?
Całość (z justfrejmem) jest o 2% mocniejsza, bez niego o 1% słabsza. Timingowac to trzeba jak najszybciej, ale nie za szybko żeby nie whiffnąć DK xD Nie wiem, ciężko mi to opisać słowami, trzeba po prostu więcej siedzieć na Practice, a nie tylko online :P Moge jakieś vidjo nagrać jak chcesz.
... a reset b+1, f+1~ExHat? :>
A nie wiem, nie znam się jeszcze na Kung Lao aż tak i nic nie kombinowałem :paperbag:
-
Nie wiem, ciężko mi to opisać słowami, trzeba po prostu więcej siedzieć na Practice, a nie tylko online :P Moge jakieś vidjo nagrać jak chcesz.
Toć online nie próbowałem jak mi w practice nie wychodzi :P A vidjo jasne że chcę ^^
-
http://www.youtube.com/watch?v=aJzDjNdbE8M
Mam nadzieję, że pomoże, wszelkie info jest w adnotacjach. Nie włączaj HD bo wtedy adnotacje znikają :-X
-
"Ten film wideo jest prywatny." :P
-
Fix'd.
-
Nie grajcie nim, po patchu i tak bedzie do niczego, serio...
-
Przecież jeden patch już niedawno był i dostał najmocniejszego nerfa z całego składu... wątpię żeby kolejny raz nerfili jego czy Smoke'a, myślę że jeśli już to poczekają na jakieś turnieje - bo i w zasadzie na jakiej podstawie mieliby to teraz robić? "Jak Boon obudzi się jutro na lewym boku, to nerfimy Kung Lao, jak na prawym - buffujemy Strykera, jak na plecach nie robimy nic, a jak na brzuchu albo pod łóżkiem obniżamy wszystkim combo dmg o kolejne 10-20%"? No come on, nie wierzę w coś takiego :D
-
No kuwa, co mieliby u niego nerfić? Damage teraz przeciętny (musi używać paska), spin karalny, kulki wolne, teleport bezużyteczny. Jedyne, co mu zostawili dobre to mocny pressing, aa; w tym momencie ma określony styl prowadzenia i sensowny balans, więc każda zmiana działać będzie tylko na niekorzyść.
-
Proponuję zacząć nerfa od wywalenia infinita...
http://www.youtube.com/watch?v=ncaS0Q_9TgY
Creditsy dla nerdów z TYM.com
EDIT: Po prostu nie lubię postaci w kapeluszach i trochę was trolluję. Sry guys :P
-
W ogóle ciekawa sprawa jest z tym teleportem, bo j.P~TP 3 siedzi jako combo, TP 3, 112 siedzi jako combo, j.P~TP 3, 112 nie siedzi jako combo.
//EDIT: http://www.youtube.com/watch?v=8vFFtRkDIL4
Więcej niż 4 dashpunche posadzić się chyba nie da.
-
O kurde ten infinite wyglada naprawde dziwnie... Musze go obczaic :P Jak bardzo by nie znerfili Kunga i tak bede nim gral.
Co do 2,1, 1+3, 2 --> to jest jakis chooory just frame zeby zrobic najsilniejsza wersje kombosa z dalekim rztem. Siedzialem juz kungiem na prawde sporo w practice i ciagle nie mam tego rozkminionego. wchodzi w jakichs 10% przypadkow. Na Online'ie tylko na farta :/ - niestety.
-
Qjon czemu zawsze w twoich filmikach bijesz Sub-Zero?^^
Dzieki temu filmikowi zobaczylem ze R1 mozna uzywac jako 2 przyciskow lol xd thx
-
Sub jeste defaultowo jako player 2...