BACKDASH FORUM

Mortal Kombat => Postacie => Mortal Kombat 9 => Kung Lao => Wątek zaczęty przez: maddest w Kwiecień 26, 2011, 12:16:12

Tytuł: Combo,Juggle
Wiadomość wysłana przez: maddest w Kwiecień 26, 2011, 12:16:12
http://www.youtube.com/watch?v=XOn-zcRpa4M&feature=feedu

Holy Shit ; [
Tytuł: Odp: Combo,Juggle
Wiadomość wysłana przez: HiKrush w Kwiecień 26, 2011, 12:24:59
Przekomicznie wygląda ten skok w tył i nagły slide w powietrzu z buciorami na klatę razy piętnaście.

BTW, powinni przy takich ceemkach pasek hypera, czy jak to się w MK nazywa, wyjściowo ustawiać pusty, żeby było wiadomo, po którym ciosie takiego dżagla bijący naładuje bitemu pasek na brejkera.
Tytuł: Odp: Combo,Juggle
Wiadomość wysłana przez: gaawa w Kwiecień 26, 2011, 12:36:18
ten Kung Lao to przegięcie... Co mi po breakerze... jak znów rzucę mu coś na blok i fruwam.
trzeba się strasznie pilnować
Tytuł: Odp: Combo,Juggle
Wiadomość wysłana przez: Qjon w Kwiecień 26, 2011, 12:37:32
Najlepszy sposób obrony przed tak combującym KungPao? Jeśli widzicie teleport, walić od razu uppercuta, Kung nie będzie szybszy z żadnym ciosem po TP :)
No ale trzykrotny j.K, dive kick to i tak przegięcie  :o
Tytuł: Odp: Combo,Juggle
Wiadomość wysłana przez: Furb w Kwiecień 26, 2011, 12:45:59
Dive Kick potrzebuje jakiegos poteznego recovery. Chyba najbardziej OP postac na chwile obecna.
Tytuł: Odp: Combo,Juggle
Wiadomość wysłana przez: maddest w Kwiecień 26, 2011, 14:28:03
Najprawdopodobniej niedługo wyjdzie jakiś nerfujący patch i będę musiał go zmienić :(
Tytuł: Odp: Combo,Juggle
Wiadomość wysłana przez: True_Mumin w Kwiecień 26, 2011, 19:18:07
Powinni go nerfnąć, zdecydowanie. Kitana też mnie zaczyna przerażać, już ludzie robią chore rzeczy tą postacią.
Tytuł: Odp: Combo,Juggle
Wiadomość wysłana przez: Punkstyler w Kwiecień 26, 2011, 22:49:48
Wszystkie combosy robione na Sheevie, która jak wiadomo jest najwyższa. Wie ktoś, czy na niższych postaciach też wchodzą?
Tytuł: Odp: Combo,Juggle
Wiadomość wysłana przez: Takuma w Kwiecień 27, 2011, 00:40:37
Ten kapelusznik to jakieś porno. O.O
Tytuł: Odp: Combo,Juggle
Wiadomość wysłana przez: gamer w Maj 28, 2011, 14:32:27
nie ma chuja we wsi. To prawie jak grać goro kintaro czy shaokahnem na turniejach :/
Tytuł: Odp: Combo,Juggle
Wiadomość wysłana przez: Wombat w Maj 28, 2011, 14:44:25
nie ma c***a we wsi. To prawie jak grać goro kintaro czy shaokahnem na turniejach :/

No fajnie jest łykać full combo na zwhiffowanym spinie. Eh, zacznę tu forsować chyba mema - NIE MA IMBY.
Tytuł: Odp: Combo,Juggle
Wiadomość wysłana przez: Qjon w Maj 28, 2011, 15:20:49
Teraz już nie ma imby - niecałe 30% po gołym spinie to rozsądna opcja, ściana też zredukowana nawet z Xrayem. Dalej jest topem, ale już nie tak gdlk.

Wcześniej ktoś pytał czy jego kombosy wchodza tak samo na normalne postaci - tak, 3x j.K~DK można sadzać na zwykłych ludków.

No i na koniec Kungpao plejerzy - jakie BnB combos teraz stosujecie po nerfie?
Tytuł: Odp: Combo,Juggle
Wiadomość wysłana przez: Wombat w Maj 28, 2011, 15:42:52
Teraz już nie ma imby - niecałe 30% po gołym spinie to rozsądna opcja, ściana też zredukowana nawet z Xrayem. Dalej jest topem, ale już nie tak gdlk.

Wcześniej ktoś pytał czy jego kombosy wchodza tak samo na normalne postaci - tak, 3x j.K~DK można sadzać na zwykłych ludków.

No i na koniec Kungpao plejerzy - jakie BnB combos teraz stosujecie po nerfie?

Easy mode = spin j3~dk, f+3, spin midscreen - nawet jak nie wejdzie jest fajny setup na kolejnego spina/crossupa.
Wall = spin, u+2 j3~dk, j3~dk, 1, 2, 4, 1+3 a jak się czuję pro to zamiast u+2 kolejny j3~dk.

Ogólnie KL pod ścianą jest fajny bo może pofristajlować, a i tak coś tam wejdzie.
Tytuł: Odp: Combo,Juggle
Wiadomość wysłana przez: gamer w Maj 29, 2011, 18:53:22
jestem ciekaw ile te combo zada damage shao kahnowi goro i kintaro przed poprawką
Tytuł: Odp: Combo,Juggle
Wiadomość wysłana przez: Qjon w Maj 30, 2011, 13:29:02
j.P, 2,1 Spin, Dive Kick, ff 1, ff 2,4~Throw:2
33%, nawet jeśli zrypiemy justfrejma to mamy 30

j.P, 2,1 Spin, Dive Kick, ff 2~ExHat, 1, ff 2,4~Throw:2
41%, zużywamy jeden pasek - i tak to chyba jedyna sytuacja kiedy Kungiem opłaca się pacha na cokolwiek używać (oprócz brejków).

Wall:
j.P, 2,1 Spin, j.K~DK, j.K~DK, j.K~DK, 2~Xray, ff 2,4~Throw:2
56%, można wsadzić 4x j.K~DK (w każdą postać) i od razu walnąć Xa za jedynie 1% więcej, a jest to trudniejsze.
Tytuł: Odp: Combo,Juggle
Wiadomość wysłana przez: Wombat w Maj 30, 2011, 13:47:25
j.P, 2,1 Spin, Dive Kick, ff 1, ff 2,4~Throw:2
33%, nawet jeśli zrypiemy justfrejma to mamy 30

Spin, Dive Kick, ff 1, ff 2,4~Throw:2 - jak ten fragment się ma jeśli chodzi o dmg do Spin, j.3~dk, f+3~Spin i jak timingować dk tak żeby ff 1 wchodziło za każdym razem? Podejrzewam że chodzi o coś w stylu opóźnienia airthrowa u Smoke'a żeby weszło smokebomb OTG, ale nie mogę tego rozgryźć.

j.P, 2,1 Spin, Dive Kick, ff 2~ExHat, 1, ff 2,4~Throw:2
41%, zużywamy jeden pasek - i tak to chyba jedyna sytuacja kiedy Kungiem opłaca się pacha na cokolwiek używać (oprócz brejków).

... a reset b+1, f+1~ExHat? :>
Tytuł: Odp: Combo,Juggle
Wiadomość wysłana przez: Qjon w Maj 30, 2011, 14:17:19
Spin, Dive Kick, ff 1, ff 2,4~Throw:2 - jak ten fragment się ma jeśli chodzi o dmg do Spin, j.3~dk, f+3~Spin i jak timingować dk tak żeby ff 1 wchodziło za każdym razem?
Całość (z justfrejmem) jest o 2% mocniejsza, bez niego o 1% słabsza. Timingowac to trzeba jak najszybciej, ale nie za szybko żeby nie whiffnąć DK xD Nie wiem, ciężko mi to opisać słowami, trzeba po prostu więcej siedzieć na Practice, a nie tylko online :P Moge jakieś vidjo nagrać jak chcesz.

... a reset b+1, f+1~ExHat? :>
A nie wiem, nie znam się jeszcze na Kung Lao aż tak i nic nie kombinowałem  :paperbag:
Tytuł: Odp: Combo,Juggle
Wiadomość wysłana przez: Wombat w Maj 30, 2011, 14:19:55
Nie wiem, ciężko mi to opisać słowami, trzeba po prostu więcej siedzieć na Practice, a nie tylko online :P Moge jakieś vidjo nagrać jak chcesz.

Toć online nie próbowałem jak mi w practice nie wychodzi :P A vidjo jasne że chcę ^^
Tytuł: Odp: Combo,Juggle
Wiadomość wysłana przez: Qjon w Maj 30, 2011, 15:14:29
http://www.youtube.com/watch?v=aJzDjNdbE8M
Mam nadzieję, że pomoże, wszelkie info jest w adnotacjach. Nie włączaj HD bo wtedy adnotacje znikają :-X
Tytuł: Odp: Combo,Juggle
Wiadomość wysłana przez: Wombat w Maj 30, 2011, 15:30:21
"Ten film wideo jest prywatny." :P
Tytuł: Odp: Combo,Juggle
Wiadomość wysłana przez: Qjon w Maj 30, 2011, 17:07:15
Fix'd.
Tytuł: Odp: Combo,Juggle
Wiadomość wysłana przez: Dae w Maj 30, 2011, 17:49:44
Nie grajcie nim, po patchu i tak bedzie do niczego, serio...
Tytuł: Odp: Combo,Juggle
Wiadomość wysłana przez: Wombat w Maj 30, 2011, 18:30:11
Przecież jeden patch już niedawno był i dostał najmocniejszego nerfa z całego składu... wątpię żeby kolejny raz nerfili jego czy Smoke'a, myślę że jeśli już to poczekają na jakieś turnieje - bo i w zasadzie na jakiej podstawie mieliby to teraz robić? "Jak Boon obudzi się jutro na lewym boku, to nerfimy Kung Lao, jak na prawym - buffujemy Strykera, jak na plecach nie robimy nic, a jak na brzuchu albo pod łóżkiem obniżamy wszystkim combo dmg o kolejne 10-20%"? No come on, nie wierzę w coś takiego :D
Tytuł: Odp: Combo,Juggle
Wiadomość wysłana przez: Qjon w Maj 30, 2011, 19:25:29
No kuwa, co mieliby u niego nerfić? Damage teraz przeciętny (musi używać paska), spin karalny, kulki wolne, teleport bezużyteczny. Jedyne, co mu zostawili dobre to mocny pressing, aa; w tym momencie ma określony styl prowadzenia i sensowny balans, więc każda zmiana działać będzie tylko na niekorzyść.
Tytuł: Odp: Combo,Juggle
Wiadomość wysłana przez: Dae w Maj 30, 2011, 19:39:11
Proponuję zacząć nerfa od wywalenia infinita...

http://www.youtube.com/watch?v=ncaS0Q_9TgY

Creditsy dla nerdów z TYM.com

EDIT: Po prostu nie lubię postaci w kapeluszach i trochę was trolluję. Sry guys :P
Tytuł: Odp: Combo,Juggle
Wiadomość wysłana przez: Qjon w Maj 30, 2011, 20:07:52
W ogóle ciekawa sprawa jest z tym teleportem, bo j.P~TP 3 siedzi jako combo, TP 3, 112 siedzi jako combo, j.P~TP 3, 112 nie siedzi jako combo.

//EDIT: http://www.youtube.com/watch?v=8vFFtRkDIL4
Więcej niż 4 dashpunche posadzić się chyba nie da.
Tytuł: Odp: Combo,Juggle
Wiadomość wysłana przez: Pro8e w Czerwiec 14, 2011, 18:20:40
O kurde ten infinite wyglada naprawde dziwnie... Musze go obczaic :P Jak bardzo by nie znerfili Kunga i tak bede nim gral.
Co do 2,1, 1+3, 2 --> to jest jakis chooory just frame zeby zrobic najsilniejsza wersje kombosa z dalekim rztem. Siedzialem juz kungiem na prawde sporo w practice i ciagle nie mam tego rozkminionego. wchodzi w jakichs 10% przypadkow. Na Online'ie tylko na farta :/ - niestety.
Tytuł: Odp: Combo,Juggle
Wiadomość wysłana przez: OnizukaPM w Sierpień 05, 2011, 23:29:09
Qjon czemu zawsze w twoich filmikach bijesz Sub-Zero?^^
Dzieki temu filmikowi zobaczylem ze R1 mozna uzywac jako 2 przyciskow lol xd thx
Tytuł: Odp: Dyskusja ogólna - Mortal Kombat 9
Wiadomość wysłana przez: Dae w Sierpień 06, 2011, 00:48:30
Sub jeste defaultowo jako player 2...