BACKDASH FORUM

Mortal Kombat => Postacie => Mortal Kombat 9 => Kitana => Wątek zaczęty przez: Dae w Kwiecień 25, 2011, 00:26:42

Tytuł: Kitana - Kombosy
Wiadomość wysłana przez: Dae w Kwiecień 25, 2011, 00:26:42
Uber midscreen combo na które wpadliśmy z Ryldem:

f+2,1, 4~Fan Toss, 4~Uprise, dwa dashe, b+2~Fan Toss, dash, Fan Toss, dash, 4~Cutting Fan

48% bez korzystania z paska
Tytuł: Odp: Kitana - Kombosy
Wiadomość wysłana przez: True_Mumin w Kwiecień 25, 2011, 00:35:15
Uber midscreen combo na które wpadliśmy z Ryldem:

f+2,1, 4~Fan Toss, 4~Uprise, dwa dashe, b+2~Fan Toss, dash, Fan Toss, dash, 4~Cutting Fan

48% bez korzystania z paska

Dżizas! Siedzą nerdy, no. :D Hahaha! Nieźle, jestem pod wrażeniem. Możliwe że faktycznie każdą postacią z czasem wymyśli się akcje za ~50% bez paska.
Tytuł: Odp: Kitana - Kombosy
Wiadomość wysłana przez: Furb w Kwiecień 25, 2011, 00:53:41
Ja siedze drugi dzien nad Johhnym Cage'em i Liu Kangiem i nie moge wyjsc poza granice 36-38% bez paska. Te postacie sa tak ograniczone w jugglach czy to ja mam taka kreatywnosc?
Tytuł: Odp: Kitana - Kombosy
Wiadomość wysłana przez: Dae w Kwiecień 25, 2011, 01:21:59
To zależy od postaci. Kitana ma świetne narzędzia w postaci fanów i lifta, można nią naprawdę się pobawić po wybiciu przeciwnika.
A taki np. Noob nie ma ani wybitki, ani fillerów i gówno się nim zrobi (no, chyba że pod ścianą, ale tam to każdy ma kosmiczne comba...)
Tytuł: Odp: Kitana - Kombosy
Wiadomość wysłana przez: Furb w Kwiecień 25, 2011, 01:27:37
No w przypadku wposmnianej przeze mnie dwojki jest to wlasciwie spamowanie 2 rzeczy. Ciezko wcisnac jakis project czy cos. Ale koniec juz offtopu, w koncu to kombosy kitany ;p.
Tytuł: Odp: Kitana - Kombosy
Wiadomość wysłana przez: Punkstyler w Kwiecień 26, 2011, 17:47:33
http://www.youtube.com/watch?v=sULlzl52IBk

67% bez X, ale z paskiem. Wygląda niesamowicie.
Tytuł: Odp: Kitana - Kombosy
Wiadomość wysłana przez: Furb w Kwiecień 26, 2011, 17:50:08
Chorzy ludzie w to graja.
Tytuł: Odp: Kitana - Kombosy
Wiadomość wysłana przez: True_Mumin w Kwiecień 26, 2011, 19:15:44
http://www.youtube.com/watch?v=sULlzl52IBk

67% bez X, ale z paskiem. Wygląda niesamowicie.

O matko bosko. Oficjalnie się boję Kitany.
Tytuł: Odp: Kitana - Kombosy
Wiadomość wysłana przez: Nevan w Kwiecień 26, 2011, 19:26:16
http://www.youtube.com/watch?v=sULlzl52IBk

67% bez X, ale z paskiem. Wygląda niesamowicie.

This game needs some serious patching...
Tytuł: Odp: Kitana - Kombosy
Wiadomość wysłana przez: Qjon w Kwiecień 26, 2011, 22:53:19
27 hitsów, nawet od zera zdąży się zapełnić 45 pasków do brejka.
A kombo jest ładne, nie widzę sensu jego patchowania (i tak przecież zjada 3 paski, 3 exFany mamy), jarałbym się jakby mi ktoś to robił ( dziwne mam fetysze :paperbag: )

BTW. Ziomek na tym kanale głównie bije Sheevę, siedzi w nią więcej niż w pozostałe postaci?
Tytuł: Odp: Kitana - Kombosy
Wiadomość wysłana przez: Hiryu w Kwiecień 26, 2011, 22:56:48
Łolaboga, panowie. Wszystko by patchowali, wszystko jest brołken. Tekken chyba też ma akcje za 2/3 hp? (bo każde 2d jakie znam ma)
Nie ma co cisnąć ;)
Tytuł: Odp: Kitana - Kombosy
Wiadomość wysłana przez: Furb w Kwiecień 26, 2011, 22:59:19
No i trzeba wziac pod uwage to, ze to raczej nie sa versusowe akcje. Co nie zmienia faktu, ze w tej grze jest po prostu bardzo latwo dac sie z jugglowac. W wiekszosci wypadkow wystarczy wziac na klate 2 glupie punche aby pozegnac sie z polowa paska po skillowej akcji. Nie wiem jak inne 2d pod tym wzgledem dzialaja.
Tytuł: Odp: Kitana - Kombosy
Wiadomość wysłana przez: Hiryu w Kwiecień 26, 2011, 23:02:57
wystarczy wziac na klate 2 glupie punche aby pozegnac sie z polowa paska po skillowej akcji. Nie wiem jak inne 2d pod tym wzgledem dzialaja.

W większości 2d dwa głupie punche jako start comba dają takie skalowanie, że ciężko się ponad 30% wybić.
Tytuł: Odp: Kitana - Kombosy
Wiadomość wysłana przez: True_Mumin w Kwiecień 26, 2011, 23:09:35
BTW. Ziomek na tym kanale głównie bije Sheevę, siedzi w nią więcej niż w pozostałe postaci?

Sziwa ma większego hitboxa.
Tytuł: Odp: Kitana - Kombosy
Wiadomość wysłana przez: Qjon w Kwiecień 26, 2011, 23:16:50
Cytuj
W wiekszosci wypadkow wystarczy wziac na klate 2 glupie punche aby pozegnac sie z polowa paska po skillowej akcji.
To raz.
Dwa, w TeKu wystarczy wyłapać głupiego elektrona żeby stracić pół paska po jakims staplu, tak więc luz :D
Tytuł: Odp: Kitana - Kombosy
Wiadomość wysłana przez: Frizen w Kwiecień 30, 2011, 01:53:57
Co wy porownujecie...
Tytuł: Odp: Kitana - Kombosy
Wiadomość wysłana przez: True_Mumin w Maj 03, 2011, 16:59:55
http://www.youtube.com/watch?v=CHgz_hYK3dE

Wziął i złamał grę. O_o

Koniecznie muszą spatchować jej te wachlarze, bo to jest przesada żeby po drugim trafieniu dalej leciało combo. Dla porównania, u Kabala taki trik nie przejdzie, a to przecież działa z grubsza jak Nomad Dash (lepiej nawet, zadaje obrażenia...).
Tytuł: Odp: Kitana - Kombosy
Wiadomość wysłana przez: Qjon w Maj 03, 2011, 18:18:31
No ale zjada 3 pachy w tym kombie, nie ma co narzekać ; D
Tytuł: Odp: Kitana - Kombosy
Wiadomość wysłana przez: True_Mumin w Maj 03, 2011, 18:35:19
Wiem że zjada, wiem, ale fakt faktem że trochę to nie fair. Strykerem to ja do 50% z 3 paskami dobić nie mogę. Że już o Barace Obamie nie wspomnę nawet.
Tytuł: Odp: Kitana - Kombosy
Wiadomość wysłana przez: Nevan w Maj 03, 2011, 21:29:50
Wrzucę jutro combo Sindel/Jade ciekawe co powiecie... Jade przydałoby się opanować przynajmniej ze względu na jej niesamowitą asystę. Jest to najlepsza asysta w grze.
Tytuł: Odp: Kitana - Kombosy
Wiadomość wysłana przez: Bati w Maj 28, 2011, 17:54:08
40% po zgadywance
39% po naskoku z butem
Gram nią!
:D
Chociaż ta zgadywanka taka nie do końca super - f+4,b+4 albo , f+4,1. Gdyby f+4 było szybsze, to babcia była by dziadkiem.
Tytuł: Odp: Kitana - Kombosy
Wiadomość wysłana przez: Nevan w Maj 31, 2011, 18:34:16
jump punch f+2,1 n. jump punch 4~fan toss dash 2~fan toss f+2~uprise b+2~air fan toss fan toss 3,3~cutting fan d+1 chyba 55% z tego co pamiętam.
Tytuł: Odp: Kitana - Kombosy
Wiadomość wysłana przez: Taz_Thrash w Sierpień 24, 2011, 14:56:01
jump punch f+2,1 n. jump punch 4~fan toss dash 2~fan toss f+2~uprise b+2~air fan toss fan toss 3,3~cutting fan d+1 chyba 55% z tego co pamiętam.

Trochę mniej teraz zabiera. To jest chyba najsilniejsze combo Kitany. Jak dorzucisz dwa paski to wyciągniesz 52% (stan na obecną versję 1.04).

Ja dorzucę dwa:

pierwsze    2,1 uprise dash n. jump punch b+2 fan toss f+2 i od razu cutting fan (versja bez barów) ok. 38-40 %

drugie jump punch f+4,2  dash 2 uprise dash dash b+2 fan toss 3,3,3 cutting fan można zakończyć F,2 cutting fan  (bez barów)

dorzucając ex fan i cancelując go można zyskać od 10 do 12 % przy combosach.
Tytuł: Odp: Kitana - Kombosy
Wiadomość wysłana przez: Taz_Thrash w Sierpień 31, 2011, 16:03:24
Coś nowego:


jp, F2,1, njp, b+2, air fan toss, ground fan toss, ex fan toss (cancel), fan toss, ex fan toss (cancel), fan toss, F2, cutting fan. (3 bary, 48 %)
Tytuł: Odp: Kitana - Kombosy
Wiadomość wysłana przez: Nevan w Wrzesień 17, 2011, 15:08:13
3 paski... zero sensu.

Jp (jan paweł!:D) b+2 air fan toss fan toss 4~fan toss 2 fan toss f+2~ex fan toss fan toss 2~cutter

Chyba z 52% i jeden pasek.
Tytuł: Odp: Kitana - Kombosy
Wiadomość wysłana przez: Qjon w Wrzesień 17, 2011, 18:05:43
Ani razu nie wyszedł mi ten dżagl : ( (dropuję przy 2~wachlarz, bez tego je 50%), no i nie wiem czy warto ryzykować z b2 po j.p.
Tytuł: Odp: Kitana - Kombosy
Wiadomość wysłana przez: Nevan w Wrzesień 17, 2011, 18:24:01
Akurat to jest proste dość.