Autor Wątek: SSF4 dyskusja ogólna  (Przeczytany 483004 razy)

apolon

  • Backdash Team
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 726
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
    • Email
  • PSN ID: apolon81
  • Skąd: Gdańsk
Odp: SSF4 dyskusja ogólna
« Odpowiedź #2190 dnia: Wrzesień 21, 2011, 10:10:51 »
Podoba mi się zmiana u Setha - koniec z tym bullshitem, że po srk xx fadc w przód miał free mixupa.
Zangief ma przewracać za pomocą far fierce? WTF?
Czyżby Snake dostał wreszcie u Rufusa target combo siedzące na wszystkie kucające postacie?
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 21, 2011, 10:12:40 wysłana przez apolon »

Snake

  • Moderator forum
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 3483
  • Płeć: Mężczyzna
  • never lucky BabyRage
    • Zobacz profil
  • PSN ID: SnakeSRK
  • Skąd: Gdańsk
Odp: SSF4 dyskusja ogólna
« Odpowiedź #2191 dnia: Wrzesień 21, 2011, 11:51:33 »
Yay! Podobają mi się te zmiany u Rufusa, teraz jak będzie potrzeba to będzie można robić rzeczy w stylu c.lp xx ex tornado, fadc, cl.hp xx hp tornado. Ciekawy jestem tylko czy samo przyciąganie exem będzie już skalować damage o te 10%, mam nadzieję że nie (jak jest z przyciąganiem u Setha?). No i wszystko wskazuje na to że naprawili w końcu to target combo (czekałem na to od vanilli) - miód. ;] Buff U2 to też zdecydowanie pozytywny akcent. To jest chyba największa zaleta niegrania topową/bardzo dobrą postacią - zawsze można spodziewać się tylko dobrych wieści. :p Szkoda że to info nie pojawiło się jutro, uznałbym że Capcom zrobił mi prezent na urodziny.

A Viper cały czas nerfują, tak jakby za pierwszym razem nie wystarczyło... Z drugiej strony dobrze że to tylko jakieś tam punkciki damage'u tu i tam, a nie coś co zmienia gameplay całej postaci, jak w przypadku Yuna i Yanga.

HiKrush

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1714
  • Płeć: Mężczyzna
  • Bagiety już jado
    • Zobacz profil
  • PSN ID: HiKrush
  • Skąd: Limanowa
  • Steam ID: HiKrush
  • Użytkownik jest na liście obserwowanychObserwowany
Odp: SSF4 dyskusja ogólna
« Odpowiedź #2192 dnia: Wrzesień 21, 2011, 12:11:55 »
Co u E.Ryu? Lewy jestem w szukaniu takiego info, jakby ktoś był tak dobry i mi przekleił jakiś tekst na jego temat, to będę wdzięczny.
- To się nazywa obłęd.
- Wszystko się jakoś nazywa, wybierz sobie.

apolon

  • Backdash Team
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 726
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
    • Email
  • PSN ID: apolon81
  • Skąd: Gdańsk
Odp: SSF4 dyskusja ogólna
« Odpowiedź #2193 dnia: Wrzesień 21, 2011, 12:36:03 »
Ciekawy jestem tylko czy samo przyciąganie exem będzie już skalować damage o te 10%, mam nadzieję że nie

cr.lp xx EX Tornado bierze 160. Jeżeli wsysanie będzie skalować, to cr.lp xx EX Tornado xx FADC, hp xx Heavy Tornado będzie brało marne 194 - chyba nie warte tych pasków. Ale bez skali na wsysie to już jest 226dmg - zaczyna coś znaczyć.

wilku

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 560
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
    • Wilku na Facebooku
    • Email
  • PSN ID: Wilku
  • Skąd: Konin
Odp: SSF4 dyskusja ogólna
« Odpowiedź #2194 dnia: Wrzesień 21, 2011, 13:17:54 »
Co u E.Ryu? Lewy jestem w szukaniu takiego info, jakby ktoś był tak dobry i mi przekleił jakiś tekst na jego temat, to będę wdzięczny.
Z tego co widziałem na SRK nie wkleili jeszcze informacji na pozostałe ludki, będzie ona opublikowana jutro.
Czytaj ze zrozumieniem, pisz z głową


so true

HiKrush

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1714
  • Płeć: Mężczyzna
  • Bagiety już jado
    • Zobacz profil
  • PSN ID: HiKrush
  • Skąd: Limanowa
  • Steam ID: HiKrush
  • Użytkownik jest na liście obserwowanychObserwowany
Odp: SSF4 dyskusja ogólna
« Odpowiedź #2195 dnia: Wrzesień 21, 2011, 13:20:50 »
Oki, dzięki :) Ktoś gdzieś pisał, chyba nawet tutaj, że mają mu naprawić c.mk. Jestem za, mało aktywnych klatek ma.

EDITL I chyba dołożyć juhy, albo zwiększyć stun meter.
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 21, 2011, 13:23:14 wysłana przez HiKrush »
- To się nazywa obłęd.
- Wszystko się jakoś nazywa, wybierz sobie.

Gargooletz

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1400
  • Płeć: Mężczyzna
  • Tworzę scenę
    • Zobacz profil
  • Gamertag: Gargooletz
  • PSN ID: Gargooletz
  • Skąd: Bydgoszcz
  • Steam ID: Gargooletz
Odp: SSF4 dyskusja ogólna
« Odpowiedź #2196 dnia: Wrzesień 21, 2011, 13:33:27 »
No to są już znane zmiany z poprzedniej listy. Jutro będą dodatkowe. Na razie wiemy tyle:

Cytuj
Evil Ryu

• Health and stun both increased to 900, these were previously 850.

• Far Standing Hard Kick has a bigger hitbox.

• Sweep starts up in 6 frames now, this was 7 frames in AE.

• Far Standing Hard Punch causes a knockdown on counter hit.

• Target Combo's standing Hard Punch causes a knockdown now and can be followed up with an FADC for even bigger damage.

• You can now cancel the Hop Kick into an Air Hurricane Kick. This includes EX. If you are in the corner, you can combo Hop Kick -> Air EX Hurricane Kick -> Ultra 1 or Axe Kick.

• One more frame of invincibility on Medium Dragon Punch.

• Hard Axe Kick now has 26 frames of startup and can be comboed into. Damage and stun on the move has been reduced to 130 and 150, respectively, and has same properties as Medium version to go for additional hits. This attack did 140 damage and 200 stun in AE. It started up in 27 frames before.

• Light Axe Kick on hit gives +1 frame advantage, and the startup on the EX version is 21 frames now. It was 22 frames in AE.

• Landing the Medium or Hard Axe Kick against an airborne opponent causes an untechable knockdown.

• Raging Demon damage increased by 20, doing 370 damage now.

• The amount of time to charge Ultra 1 to full power has been decreased. As an example, you can now land a fully charged Ultra 1 after a Level 2 Focus crumple. A combo example; EX Hadouken -> Level 2 FA crumple -> Full Ultra 1 animation.

maddest

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 737
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
  • Użytkownik jest na liście obserwowanychObserwowany
Odp: SSF4 dyskusja ogólna
« Odpowiedź #2197 dnia: Wrzesień 21, 2011, 13:42:06 »
Podoba mi się zmiana u Setha - koniec z tym bullshitem, że po srk xx fadc w przód miał free mixupa.
Zangief ma przewracać za pomocą far fierce? WTF?
Czyżby Snake dostał wreszcie u Rufusa target combo siedzące na wszystkie kucające postacie?

to nie był free mixup , on nie miał free dmg po tym po prostu to była chyba jedyna prawdziwa sytuacja 50/50 w tej grze.
pozatym dalej to będzie miał , przecież może cancelować pierwszy hit zamiast drugiego.
moim zdaniem zmiana strasznie z dupy i niepotrzebna , pozatym znaleźli ludzie i tak sposoby na ominięcie tego.

jutro pewnie mi znerfią Fei'a po tym jak znerfili Ken'a i Seth'a i będę musiał grać Sagat'em który zapowiada się na top tier'a gwarantowanego.

Snake

  • Moderator forum
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 3483
  • Płeć: Mężczyzna
  • never lucky BabyRage
    • Zobacz profil
  • PSN ID: SnakeSRK
  • Skąd: Gdańsk
Odp: SSF4 dyskusja ogólna
« Odpowiedź #2198 dnia: Wrzesień 21, 2011, 13:52:04 »
to nie był free mixup , on nie miał free dmg po tym po prostu to była chyba jedyna prawdziwa sytuacja 50/50 w tej grze.
No to jest właśnie free mixup. :p

maddest

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 737
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
  • Użytkownik jest na liście obserwowanychObserwowany
Odp: SSF4 dyskusja ogólna
« Odpowiedź #2199 dnia: Wrzesień 21, 2011, 13:55:02 »
to nie był free mixup , on nie miał free dmg po tym po prostu to była chyba jedyna prawdziwa sytuacja 50/50 w tej grze.
No to jest właśnie free mixup. :p

wiem co to jest free mixup ale w głównej mierze chodziło mi o to że to nie był free dmg , bo wydaję mi się że apo właśnie to miał na myśli , bo pod żadnym pozorem to nie było przegięte zwłaszcza że jeden zły read i Seth dostawał punish 70% hp - tak więc troszkę nie rozumiem narzekania na to.

pozatym wszystkie postacie z uppercutem i możliwościa fadcowania mają free mixupa po tym , przecież mogą zrobić throwa albo uppercut'a?

apolon

  • Backdash Team
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 726
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
    • Email
  • PSN ID: apolon81
  • Skąd: Gdańsk
Odp: SSF4 dyskusja ogólna
« Odpowiedź #2200 dnia: Wrzesień 21, 2011, 13:57:47 »
chodziło mi o to, że większość postaci po srk na blok musi się ratować fadcem w tył, a taki seth sobie dumnie parł z fadcem naprzód i zadowolony

edit:
czy wszystkie postacie z srk tak mogą? hmm nie wiem, zależy od block stuna danego srk i od szybkości dasha danej postaci. wydaje mi się, że raczej mogą same oberwać rzutem albo srk po takim "free mixupie" bo są np. na -3 :-)
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 21, 2011, 14:00:27 wysłana przez apolon »

maddest

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 737
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
  • Użytkownik jest na liście obserwowanychObserwowany
Odp: SSF4 dyskusja ogólna
« Odpowiedź #2201 dnia: Wrzesień 21, 2011, 14:06:43 »
chodziło mi o to, że większość postaci po srk na blok musi się ratować fadcem w tył, a taki seth sobie dumnie parł z fadcem naprzód i zadowolony

edit:
czy wszystkie postacie z srk tak mogą? hmm nie wiem, zależy od block stuna danego srk i od szybkości dasha danej postaci. wydaje mi się, że raczej mogą same oberwać rzutem albo srk po takim "free mixupie" bo są np. na -3 :-)

taki sagat może tak zrobić albo throw'a albo srk (jak coś może go bardzo opóźnić) i niczym tego nie przypłaca.

a Seth nie doj że ryzykuje w c*** to jeszcze przypłaca to taką c***ową staminą.

tak więc narzekanie na coś takiego co jest w głównej mierze gimmickiem postaci i jak się dobrze zgadnie to można zrobić duża kare jest chyba trochę nie na miejscu :P

krill

  • [Zachodniopomorskie]
  • Sr. Member
  • *
  • Wiadomości: 297
    • Zobacz profil
  • Skąd: Warszawa
Odp: SSF4 dyskusja ogólna
« Odpowiedź #2202 dnia: Wrzesień 21, 2011, 14:26:49 »
Mi sie w sumie zmiany do Chun podobaja. Bedzie tak, jak bylo - solidnie : ) Kilka buffow i moze cos z niej bedzie : )

tejotl

  • [Warszawa]
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 763
    • Zobacz profil
    • Email
Odp: SSF4 dyskusja ogólna
« Odpowiedź #2203 dnia: Wrzesień 21, 2011, 20:27:58 »
[Bloody High Claw]: Hit properties have been adjusted. For example, the Ultra will now combo properly after a [Cosmic Heel] (df+HK).
co to znaczy will combo properly? przeciez to w ogole nie combowalo wczesniej - ogolnie mega buff bo w koncu combowalna ultra zamiast sytuacyjnej
jest git!
apes will rise
get your stinkin' paws off me, you damn dirty ape!
freedom has never been won except by the deeds of war

szostakfm

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 275
    • Zobacz profil
  • PSN ID: szostakfm
Odp: SSF4 dyskusja ogólna
« Odpowiedź #2204 dnia: Wrzesień 22, 2011, 08:34:26 »
Selektywne wyłączanie negative edge dla poszczególnych specjali i upraszczanie inputów? Really Capcom, really?
"Scrub" to stan umysłu, nie poziom umiejętności.