Autor Wątek: SSF4 dyskusja ogólna  (Przeczytany 483184 razy)

Di

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 6149
  • Płeć: Mężczyzna
  • Objection!
    • Zobacz profil
    • Email
  • Skąd: Warszawa
Odp: SSF4 dyskusja ogólna
« Odpowiedź #1065 dnia: Wrzesień 11, 2010, 10:56:29 »
Kulka Blanki i tak była już mocno karalna (przez niektórych nawet na trafieniu, o ile się nie mylę -_-), więc według mnie to jest jednak lekka przesada. Najgorsze jest to, że w tej grze nie ma drugiego prawdziwego pokemona... no nic, trzeba będzie się przełamać i zacząć grać normalną postacią ;)

szostakfm

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 275
    • Zobacz profil
  • PSN ID: szostakfm
Odp: SSF4 dyskusja ogólna
« Odpowiedź #1066 dnia: Wrzesień 11, 2010, 11:00:43 »
A ktoś mówił, że z bliska? Spamować można do budowania paska z całego ekranu. Pewnie zrobią to tak, że w początkowej fazie skoku nie można zrobić CSa w ogóle, a nie że konkretnie TK nie będzie działał.

Swoją drogą to z jednej strony szkoda, że skasowali escape tatsu u Akumy i Ryu (ciekawe co z Kenem czy Sakurą), ale z drugiej może i lepiej - nie będę tracił czasu na ćwiczenie d db b uf n K (tak, wiem - nie takie znowu bardzo trudne, ale jakoś mi nie wychodzi na tyle, żeby nawet myśleć o używaniu w grze).

"Scrub" to stan umysłu, nie poziom umiejętności.

TasTer

  • Backdash Team
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 1102
  • Płeć: Mężczyzna
  • Opieka Społeczna
    • Zobacz profil
    • .
    • Email
  • PSN ID: TasTerPL
  • Skąd: Szczecin
Odp: SSF4 dyskusja ogólna
« Odpowiedź #1067 dnia: Wrzesień 11, 2010, 12:00:30 »
Zajebiscie... Jedyna rzecz, ktora u Cammy mi sie podobala odpadnie prawdopodobnie...
Juz widze jak breathless zamienia sie w useless. Ale to akurat mi nie przeszkadza.
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 11, 2010, 12:18:44 wysłana przez TasTer »

maddest

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 737
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
  • Użytkownik jest na liście obserwowanychObserwowany
Odp: SSF4 dyskusja ogólna
« Odpowiedź #1068 dnia: Wrzesień 11, 2010, 12:09:59 »
Ale czekajcie najlepsze jest to ;

"his Sonic Boom no longer builds Super meter" (postać z dwoma specialami z czego jedne już metera nie będą budować)

W sumie ciesze się z Juna może zagram nim poważniej.

Hejt

  • Moderator forum
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1483
  • Płeć: Mężczyzna
  • EdgeLord
    • Zobacz profil
    • Email
  • Skąd: Starożytna Szkoła Wpierdolu
  • Steam ID: Hejt
Odp: SSF4 dyskusja ogólna
« Odpowiedź #1069 dnia: Wrzesień 11, 2010, 13:12:18 »
"his Sonic Boom no longer builds Super meter" (postać z dwoma specialami z czego jedne już metera nie będą budować)

LOLWUT

Snow

  • Poznań Dojo
  • Sr. Member
  • *
  • Wiadomości: 270
  • Mx4Life
    • Zobacz profil
    • Email
  • PSN ID: Snow_B
  • Użytkownik jest na liście obserwowanychObserwowany
Odp: SSF4 dyskusja ogólna
« Odpowiedź #1070 dnia: Wrzesień 11, 2010, 13:37:59 »
Sonic boom nie buduje metera?? imo to raczej bug niz zmiana.

Zangief's EX Green Hand no longer knocks down. wiadomooooooooooooooolol moze po prostu wypi****lic go z listy postaci i tyle.

Nerf hurricane kickow tez mnie dziwi nie powiem.

Ken has more recovery on his Light Dragon Punch - wreszcie bo to byl jakis absurd.

Ogolnie pytanie pozostaje tylko kiedy i czy wogole dodadzą to do consolowej wersji ;)

ps. hakan jeszcze moze zostac wymiataczem po tych zmianach co dla niego szykuja :):)
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 11, 2010, 13:40:38 wysłana przez Snow_B »
I love my daughters, they are so pretty!

Snake

  • Moderator forum
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 3483
  • Płeć: Mężczyzna
  • never lucky BabyRage
    • Zobacz profil
  • PSN ID: SnakeSRK
  • Skąd: Gdańsk
Odp: SSF4 dyskusja ogólna
« Odpowiedź #1071 dnia: Wrzesień 11, 2010, 19:30:28 »
Haha, wygląda to tak jakby psuli postacie których nikt nie lubi ; D Keep it up, Capcom!

Tylko szkoda trochę tej Cammy :/

maddest

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 737
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
  • Użytkownik jest na liście obserwowanychObserwowany
Odp: SSF4 dyskusja ogólna
« Odpowiedź #1072 dnia: Wrzesień 12, 2010, 00:29:22 »
I Guil'a ; D

TasTer

  • Backdash Team
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 1102
  • Płeć: Mężczyzna
  • Opieka Społeczna
    • Zobacz profil
    • .
    • Email
  • PSN ID: TasTerPL
  • Skąd: Szczecin
Odp: SSF4 dyskusja ogólna
« Odpowiedź #1073 dnia: Wrzesień 12, 2010, 01:12:35 »

Cytuj
Relayed by SilvR_Fury:

"Gouken's LP rush punch has no forward movement, but is faster.
His counter is now DP + Punch. LP for low body counter, MP for upper, HP is unclear.

Rose lost all invincibility on Soul Satellite.

So Mak gets Armor Break EX Hayate, more invincibility on Oroshi, and a damage boost on Fukiage.

Abel:
command grab damage nerf
more recovery on breathless

Fuerte's Ultra Spark got a damage nerf, not surprising.

Hawk now has a standalone EX Condor Dive (KKK), and can be done on back jumps." (more after the jump)

"[/i]Makoto:
ex dash punch breaks armor
ex chop (the overhead move) has more invincible frames
uppercut buff (no detail)

Adon:
wakeup time changed

Sagat:
more recovery on tiger knee
damage BUFF on tiger uppercut

credit to _Xenon_ & USD on Gaf"[/i]

From LowlietL:

"Impossible to take a single picture, they keep a big eye on stranger.

Vega : Ex flip kick = viable reversal now.
Less damage on ex wall dive grab.

Cody : faster walk speed, ex zonk distance is shorter.

Sagat : Vanilla's standing lk is back. One hit, special cancelable, vanilla distance, does near 40dmg. lk TK is vanilla like, mk and hk are useless.
More recovery on high TS. His ts game is lame.

Guy : As thing goes, he looks way more viable. Hitbox tweak on mp hp combo, more hit stun on elbow. U2 is decent now, less recovery on whiff, distance fixed.
His flip grab has been toned down, 120 damage instead of 200."

More from LowlietL:

"I played one character : GUY. Sorry fellows, the queue was far too long, so instead of just waiting like a pussy brawler, i've just watched the people playing.

Like I said earlier : Guy has his target combo ( the MP HP ) fixed. It doesn't whiff on croucher anymore. I played against a cammy player and he didn't whiff once on her crouching.
Hp Hozanto is faster than before. I saw a Guy player catch Chun's mp Kikoken with it from decent distance.
I was wrong about elbow having more hitstun, it's still the same.
Lp hozanto is safe from spd and light hawk spd.

U2 : less recovery on whiff and the distance has been fixed. ( Almost like rose's normal grab ) Ultra of choice without any hesitation.

Flip grab has been toned DOWN. The lp flip grab is the same, but the window-grab on mp hp flip grab make them more useless than before.
Damage is 120.

No faster walk speed, no invicility on Ex hozanto, no faster recovery ect Beside of the thing stated above he looks exactly the same, but he's definitvely a better fighter."

Mówiłem, że nerfną Breathless?

Najpierw nerf później buff... Biedny Tiger Uppercut
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 12, 2010, 01:16:38 wysłana przez TasTer »

manieq_TLT

  • TLT
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 912
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
  • PSN ID: manieq_pl
  • Skąd: Lodz
Odp: SSF4 dyskusja ogólna
« Odpowiedź #1074 dnia: Wrzesień 12, 2010, 01:16:32 »
spierdolą tą grę do końca chyba już boże

Never give up no matter how bleak your situation is.

tejotl

  • [Warszawa]
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 763
    • Zobacz profil
    • Email
Odp: SSF4 dyskusja ogólna
« Odpowiedź #1075 dnia: Wrzesień 12, 2010, 11:24:40 »
już było wcześniej powiedziane, że ta cała sprawa z Sonic Boom Guile'a to raczej błąd tej wersji gry, a nie jakieś celowe działanie więc nie ma co się tym przejmować
troche dziwi ten nerf Blanki - co prawda w trybie online te kulki potrafią napsuć krwi, ale turniejowo to raczej nie był duży problem

mnie najbardziej interesuje forma w jakiej wersja Arcade przejdzie na domowe system - czy wyjdzie po prostu patch czy raczej przygotują więcej nowości (nowe tryby? więcej postaci?) i siekną to jako duże i płatne DLC (update do Turbo może?)
apes will rise
get your stinkin' paws off me, you damn dirty ape!
freedom has never been won except by the deeds of war

maddest

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 737
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
  • Użytkownik jest na liście obserwowanychObserwowany
Odp: SSF4 dyskusja ogólna
« Odpowiedź #1076 dnia: Wrzesień 12, 2010, 12:09:08 »
Mi się wydaję że Sagat powróci na swoje miejsce jakie zajmował w SF4.

Vipe

  • Poznań Dojo
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 594
    • Zobacz profil
    • Email
  • PSN ID: Vipe-TcT
  • Skąd: Pozna�
Odp: SSF4 dyskusja ogólna
« Odpowiedź #1077 dnia: Wrzesień 12, 2010, 12:20:01 »
Cytuj
• Seth's Jumping Hard Punch is gone, the stretchy arm one copied from Dhalsim. Now Seth does something akin to Guile's Crouching Hard Punch. Down + Medium Kick in the air (toe taps) had their hitbox weakened. Ultra 1 is now 'fireball-like', so it can be deflected by other character's projectiles.


buahahahah


niech zrobią kolejną wersję, zostawią postaci tylko z 3S a reszte wypierdolą bo nie kumam tych zagrań

jorrdqn

  • Jr. Member
  • **
  • Wiadomości: 53
    • Zobacz profil
    • Email
Odp: SSF4 dyskusja ogólna
« Odpowiedź #1078 dnia: Wrzesień 12, 2010, 13:34:43 »
Juz tylko R.mika uratuje ta gre :f

tejotl

  • [Warszawa]
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 763
    • Zobacz profil
    • Email
Odp: SSF4 dyskusja ogólna
« Odpowiedź #1079 dnia: Wrzesień 12, 2010, 14:08:50 »
"Backdash weakened."

o ch*j!
Di musisz interweniować w tej sprawie!
apes will rise
get your stinkin' paws off me, you damn dirty ape!
freedom has never been won except by the deeds of war