Autor Wątek: Notacja  (Przeczytany 13457 razy)

True_Mumin

  • [Warszawa]
  • Sr. Member
  • *
  • Wiadomości: 412
  • Płeć: Mężczyzna
  • #TylkoTekken
    • Zobacz profil
  • Gamertag: N/A
  • Skąd: Łódź
Odp: Notacja
« Odpowiedź #45 dnia: Maj 03, 2011, 16:28:50 »
Co do nietykalnych to wiem że b+2 u Jade to takie Shoryu, invincible jak leci w górę.

Przydałoby się też podzielić armory na "normalny" (niektóre EXy) który absorbuje jedno trafienie i "super" (np. X-RAY u Strykera) który absorbuje wszystko, ile by tych hitów nie było.
Wakeup ex shoryu everyday :kapparyu:

pzdr dla kumatych ; )))))))

Snake

  • Moderator forum
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 3483
  • Płeć: Mężczyzna
  • never lucky BabyRage
    • Zobacz profil
  • PSN ID: SnakeSRK
  • Skąd: Gdańsk
Odp: Notacja
« Odpowiedź #46 dnia: Maj 03, 2011, 16:42:16 »
Przydałoby się też podzielić armory na "normalny" (niektóre EXy) który absorbuje jedno trafienie i "super" (np. X-RAY u Strykera) który absorbuje wszystko, ile by tych hitów nie było.
Super armor i hyper armor ;]

Qjon

  • Learn to fly
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 2452
  • Płeć: Mężczyzna
  • dac zarobic ptak expo
    • Zobacz profil
  • CFN: Qjonoko
  • PSN ID: QjonPL
  • Skąd: Farszafa
  • Steam ID: Qjonoko
Odp: Notacja
« Odpowiedź #47 dnia: Maj 03, 2011, 18:15:21 »
@Sneju - tak, są w tej grze command graby, są nawet postaci, które można określić mianem grapplerów : O

Dae

  • Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1597
  • Płeć: Mężczyzna
  • BLAME!
    • Zobacz profil
    • DaeDraug na YouTube.com
    • Email
  • PSN ID: DaeDraugPL
  • Skąd: Net Sphere
Odp: Notacja
« Odpowiedź #48 dnia: Maj 03, 2011, 18:54:07 »
Nie wiem na 100% jak to wygląda u wszystkich ale lwia część specjali odpalanych z wakeupa jest nietykalna w początkowej fazie ciosu.

Np. w polu normalna wersja b,f+4 Cage'a przegra z FB Sub0, ale przy odpaleniu go z wkp FB po prostu przeleci przez Klatkę.

Na razie wiem że TeleUpercut Sektora nie ma takich właściwości, można go trafić normalnie. Nie wiem jak pozostale teleporty.
Generalnie podejście na pałkę do leżącego przeciwnika może zaboleć.

Di

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 6149
  • Płeć: Mężczyzna
  • Objection!
    • Zobacz profil
    • Email
  • Skąd: Warszawa
Odp: Notacja
« Odpowiedź #49 dnia: Maj 04, 2011, 10:25:35 »
Cytuj
f = przód (forward)
b = tył (backward)
d = dół (down)
u = góra (up)
1 = Front Punch (domyślnie kwadrat/X)
2 = Back Punch (domyślnie trójkąt/Y)
3 = Front Kick (domyślnie krzyżyk/A)
4 = Back Kick (domyślnie kółko/B)
BLK = block (domyślnie R2/RT)
TAG = zmiana zawodnika w trybach 2v2 (domyślnie L1/LB); można zrobić również jako 2+4.
H = wysoki cios, pod którym możemy kucnąć (w grze oznaczony jako High)
M = cios na średnią wysokość, który możemy zablokować zarówno stojąc, jak i kucając – w bijatykach często nazywany special midem (UWAGA: w grze również oznaczony jako High! Dlaczego? Też chcielibyśmy wiedzieć…)
OH = overhead, czyli atak, który blokujemy wyłącznie stojąc (w grze oznaczone jako Medium)
L = niski cios, który blokujemy kucając (w grze oznaczony jako Low)
EX = ulepszony atak specjalny (cios specjalny + blok)
XR = atak X-Ray
JP = atak pięścią podczas ukośnego skoku (OH), który na trafieniu prowadzi do gwarantowanych akcji; przykład: JP, 2,2 Sub-Zero
JK = atak nogą podczas ukośnego skoku (H)
nJP = atak pięścią podczas skoku w górę (OH); charakteryzuje się tym, że odbija przeciwnika od ziemi, dając możliwość juggle’owania
nJK = atak nogą podczas skoku w górę (OH)
, = łącznik pomiędzy kolejnymi atakami w zaprogramowanych seriach; przykład: 2,1 Scorpiona
+ = używamy, musimy jednocześnie wcisnąć kilka przycisków; przykład: b+2 Scorpiona
~ = anulowanie ciosu (cancel) w różnych akcjach, na przykład 2,1,4~b,f+4 Sub-Zero (wślizg jest gwarantowany)
_  = znakiem podkreślenia rozdzielamy różne możliwości w seriach; przykład: 2,1,2_4, czyli 2,1,2 lub 2,1,4 (Sub-Zero)
JA = zagranie można wykonać również w powietrzu; przykład: d,b+1 Sub-Zero
AA = Anti-Air (atak skuteczny przeciw skaczącej postaci)
AT = rzut z powietrza
HT = atak, który na trafieniu przechodzi w rzut (Hit Throw); przykład: d,b+2 Kabala
SA1/SA2 = Standard Armor / Super Armor
PJ = zagranie na odległość (projectile); przykład: d,f+3 Sub-Zero
U! = cios nieblokowany
KND = po zagraniu oznaczonym tym parametrem przeciwnik upada na ziemię (niektóre ciosy z KND prowadzą do juggle’i)
[] = nawiasy kwadratowe oznaczają przytrzymanie przycisku; przykład: b+[2] Sub-Zero
() = ciosy, które znajdują się w nawiasach okrągłych w danej akcji muszą spudłować

Kolejny update. Zmieniłem m.in. opis wysokości ciosów, bo nie aż tak jest trywialny.

Hiryu

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 2317
  • Płeć: Mężczyzna
  • 活 死 永 前
    • Zobacz profil
    • Email
  • PSN ID: GKHiryu
  • Skąd: Włocławek | Warszawa
  • Steam ID: GKhiryu
Odp: Notacja
« Odpowiedź #50 dnia: Maj 04, 2011, 16:52:38 »
Snejka stosownie przemilczeliście, więc ja się dołączę.

Czemu nie Super Armour i Hyper Armour? Super wchłania jeden atak, Hyper zbiera wszystko, to dosyć stare terminy.
Moje pięści krwawią śmiercią!

nethemersis

  • [Warszawa]
  • Sr. Member
  • *
  • Wiadomości: 380
    • Zobacz profil
Odp: Notacja
« Odpowiedź #51 dnia: Maj 04, 2011, 17:14:20 »
Dlatego, że takie nazwy są już używane na zagranicznych forach.
aka Di

Hiryu

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 2317
  • Płeć: Mężczyzna
  • 活 死 永 前
    • Zobacz profil
    • Email
  • PSN ID: GKHiryu
  • Skąd: Włocławek | Warszawa
  • Steam ID: GKhiryu
Odp: Notacja
« Odpowiedź #52 dnia: Maj 04, 2011, 20:02:48 »
No comments. Miłej zabawy wszystkim :)
Moje pięści krwawią śmiercią!

Di

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 6149
  • Płeć: Mężczyzna
  • Objection!
    • Zobacz profil
    • Email
  • Skąd: Warszawa
Odp: Notacja
« Odpowiedź #53 dnia: Maj 04, 2011, 20:05:07 »
No comments.
Why? Nie chcemy, żeby było tyle mortalowych notacji ile osób.

Hiryu

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 2317
  • Płeć: Mężczyzna
  • 活 死 永 前
    • Zobacz profil
    • Email
  • PSN ID: GKHiryu
  • Skąd: Włocławek | Warszawa
  • Steam ID: GKhiryu
Odp: Notacja
« Odpowiedź #54 dnia: Maj 04, 2011, 20:36:38 »
Racja, racja. Ja tej notacji i tak nie będę czytał, więc nie chcę podejmować dyskusji na jej temat.
Moje pięści krwawią śmiercią!

Caracal82

  • Newbie
  • *
  • Wiadomości: 24
    • Zobacz profil
    • Email
  • Skąd: Polska/Anglia
Odp: Notacja
« Odpowiedź #55 dnia: Czerwiec 06, 2011, 20:48:39 »
Wreszcie znalazłem tą legendę świetna robota panowie mordowałem się ze zrozumieniem niektórych skrótów jak np BnB albo OTG widzę że nie ma tego tutaj ale znalazłem już gdzie indziej. Swoją drogą może warto to też dodać :) bo naprawdę miałem z tym problem.
feel death's cold embrace

kowal

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 390
  • homobilard
    • Zobacz profil
    • hamulce
    • Email
  • PSN ID: kowalarcade
Odp: Notacja
« Odpowiedź #56 dnia: Czerwiec 11, 2011, 12:13:37 »
nowa notacja do mortala prosto z TYM
http://www.biblia.pl/rozdzial.php?id=308&werset=30#W30

True_Mumin

  • [Warszawa]
  • Sr. Member
  • *
  • Wiadomości: 412
  • Płeć: Mężczyzna
  • #TylkoTekken
    • Zobacz profil
  • Gamertag: N/A
  • Skąd: Łódź
Odp: Notacja
« Odpowiedź #57 dnia: Czerwiec 12, 2011, 21:12:51 »
Mogłeś chociaż tiny url zastosować, a tak to fail troll.
Wakeup ex shoryu everyday :kapparyu:

pzdr dla kumatych ; )))))))