Autor Wątek: Sub-Zero - Combo's & Juggle  (Przeczytany 25694 razy)

OnizukaPM

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 294
    • Zobacz profil
  • PSN ID: OnizukaPM
Odp: Sub-Zero - Combo's & Juggle
« Odpowiedź #45 dnia: Lipiec 18, 2011, 15:18:15 »
Nie da sie uskoczyc przed B+2, kto wam w ogole taka glupote powiedzial? Bo juz 2gi raz widze jak wy uskakujecie przed B+2 lolol
mi nie wchodzie Ex Groundfreeze, zawsze zwykly sie robi =/

Drantzell

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 279
  • Łopin-DA! Kimotai!
    • Zobacz profil
    • Email
  • Gamertag: Drantzell
  • PSN ID: Drantzell
  • Skąd: Gdansk
Odp: Sub-Zero - Combo's & Juggle
« Odpowiedź #46 dnia: Lipiec 18, 2011, 15:24:45 »
Nooo... Exa tego ciosu się trudno jakoś robi rzeczywiście :D A przed B+2 to wydawało mi się (ktoś o tym pisał już na forum) że jak nie uskoczysz, to możesz podlecieć zamrożonym wyżej tak że trudniej posadzić coś mocniejszego.

OnizukaPM

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 294
    • Zobacz profil
  • PSN ID: OnizukaPM
Odp: Sub-Zero - Combo's & Juggle
« Odpowiedź #47 dnia: Lipiec 18, 2011, 16:33:30 »
mowie wam ze nie uskoczysz od B+2, a jak bedziesz wyzej to tylko ulatwia sprawe

Sub zero od premiery gram wiec nikt mi tu takich glupot nie wmowi ;]

kowal

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 390
  • homobilard
    • Zobacz profil
    • hamulce
    • Email
  • PSN ID: kowalarcade
Odp: Sub-Zero - Combo's & Juggle
« Odpowiedź #48 dnia: Lipiec 18, 2011, 16:43:41 »
sory ze sie tak wepne w ten temat ale ktos wie czemu niektore EX tak zle sie zatwierdza a niektore łatwo bufor sie zmienia na zliczenie multibuttonow?

OnizukaPM

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 294
    • Zobacz profil
  • PSN ID: OnizukaPM
Odp: Sub-Zero - Combo's & Juggle
« Odpowiedź #49 dnia: Lipiec 18, 2011, 19:00:53 »
nie wiem i nie rozumiem tego, ale Ex Ice Puddle u sub-zero to mam 40% skutecznosci =/

Drantzell

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 279
  • Łopin-DA! Kimotai!
    • Zobacz profil
    • Email
  • Gamertag: Drantzell
  • PSN ID: Drantzell
  • Skąd: Gdansk
Odp: Sub-Zero - Combo's & Juggle
« Odpowiedź #50 dnia: Lipiec 21, 2011, 23:50:22 »
Poprobowalem sobie to kombo i opanowalem ground freeze, jak i timing B+2 (na dwa dashe jest+chwilka). Gorzej jest z tym ze przeciwnik po ground freeze sie oddala, tak ze pozniej trudno go trafic reszta :/ Przy scianie niema problemu. Any idea?

Mam tez nowe combo jak ktos chce wskakiwac na te kombo z freezem i zabraknie mu paska - jP,1,2,1, ICE BALL, 1 dash, B+1 (whiff),2  , 2,2,SLIDE. (32%)

kowal

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 390
  • homobilard
    • Zobacz profil
    • hamulce
    • Email
  • PSN ID: kowalarcade
Odp: Sub-Zero - Combo's & Juggle
« Odpowiedź #51 dnia: Lipiec 22, 2011, 07:58:55 »
jak wygląda full combo Suba to co w pewnym momencie leci ten partyzant na bęben z buta co stunuje (reset?) to jest overhead chyba, całość spory dmg wyciąga

OnizukaPM

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 294
    • Zobacz profil
  • PSN ID: OnizukaPM
Odp: Sub-Zero - Combo's & Juggle
« Odpowiedź #52 dnia: Lipiec 22, 2011, 14:15:29 »
F+4,freeze, teraz masz w praktyce cztery opcje:
1) JP,214,Slide
2) NJP,B12,212,Slide
3) NJP,B12,1,212,Slide
4) B+2 (reset), dash B12,212,Slide

w rogu zmieniasz 212 na 214 slide po B12, i nie robisz Slide tylko po ostatnim ciosie stawiasz clona, lub konczysz slidem jak widzisz ze zabijesz
Mozesz tez zamiast slide dac Xray
« Ostatnia zmiana: Lipiec 22, 2011, 15:16:43 wysłana przez OnizukaPM »

Dae

  • [Zachodniopomorskie]
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 1597
  • Płeć: Mężczyzna
  • BLAME!
    • Zobacz profil
    • DaeDraug na YouTube.com
    • Email
  • PSN ID: DaeDraugPL
  • Skąd: Net Sphere
Odp: Sub-Zero - Combo's & Juggle
« Odpowiedź #53 dnia: Lipiec 22, 2011, 14:24:17 »
Dobrze rozumiem że wall combo zakończone slidem ma tak duże recovery że można ukarać wake upm?

Drantzell

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 279
  • Łopin-DA! Kimotai!
    • Zobacz profil
    • Email
  • Gamertag: Drantzell
  • PSN ID: Drantzell
  • Skąd: Gdansk
Odp: Sub-Zero - Combo's & Juggle
« Odpowiedź #54 dnia: Lipiec 22, 2011, 14:39:37 »
Nie można. Nie wiem czemu Onizuka tak pisze. Ja zawsze kończę juggle przy ścianie slidem, i zawsze mogę sobie dużo dalej pozwolić :) Na pewno jak się nie skończy slidem, to przeciwnik czuje się bardziej wgnieciony w tą ścianę, ale nie do końca rozumiem pomysł Onizuki.
« Ostatnia zmiana: Lipiec 22, 2011, 14:41:24 wysłana przez Drantzell »

OnizukaPM

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 294
    • Zobacz profil
  • PSN ID: OnizukaPM
Odp: Sub-Zero - Combo's & Juggle
« Odpowiedź #55 dnia: Lipiec 22, 2011, 15:06:07 »
Nie można. Nie wiem czemu Onizuka tak pisze. Ja zawsze kończę juggle przy ścianie slidem, i zawsze mogę sobie dużo dalej pozwolić :) Na pewno jak się nie skończy slidem, to przeciwnik czuje się bardziej wgnieciony w tą ścianę, ale nie do końca rozumiem pomysł Onizuki.

Nie powinienes pod sciana konczyc slidem ;]
zanim sie pozbierasz to dostajesz np dasha od reptile, jak nie skonczysz slidem tylko normalnie to stawiasz klona i dajesz dalej 22,22 clone.
wiem co mowie ;]

tak samo uzywanie subzerem Ex ruchow to beznadziejny pomysl ( no moze w sub vs sub na exfreeze ) lepiej pasek trzymac na breakera i na 50% kombo z xrayem

edit. Pod sciana bez slide masz lepsza pozycje na dalsze cisniecie typa, stoisz za klonem a on sie dopiero podnosci i masz wiecej opcji, pomijajac juz ze jestes 100% safe
« Ostatnia zmiana: Lipiec 22, 2011, 15:18:10 wysłana przez OnizukaPM »

Drantzell

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 279
  • Łopin-DA! Kimotai!
    • Zobacz profil
    • Email
  • Gamertag: Drantzell
  • PSN ID: Drantzell
  • Skąd: Gdansk
Odp: Sub-Zero - Combo's & Juggle
« Odpowiedź #56 dnia: Lipiec 22, 2011, 15:44:02 »
Być może coś w tym jest, a tego nie zauważyłem. Obadam to. Być może to jest rzecz którą w Subie mi brakuje.

Może czasem mój Sub jest trochę narwany, ale EX Slide wakeupy są świetne w niektórych sytuacjach. Na pewno nie można powiedzieć że używanie EXów się nie przydaje:

EX FREEZE: Jest świetny między innymi na wymiany kulkowe z Sub Zero, netem Cyraxa. Ewentualnie jeśli czujemy że przeciwnik che przeskoczyć nad kolejnym naszym zwykłym Freezem (a nie jest tak blisko żeby wpadł w clona), ewentualnie odskakuje.

EX SLIDE: Jest dobry jak przeciwnik po powaleniu Ciebie, czuje się bezpieczny i z drugiego końca ekranu chce trafić Cie jakimś wysokim projectilem. ( nie zawsze działa oczywiście. Nie radzę próbować na Cyraxa, Kabala, Nooba) Ze średniej odległości można armora też wykorzystać do łapania. Dobra jest też długość i szybkość tego slidu i można nim karać odskakujące postaci.

EX GROUND FREEZE: Ogólnie wolne to g.wno, ale poza używaniem tego w jugglach, czasem można walnąć sobie tak dla zabawy na samym początku gry, albo kiedy przeciwnik skupia się na defensywie i ma spóźniony zapłon :)

EX ICE CLONE: Dłużej trwa, ale tego to nie wiem jak skutecznie używać :P.

Właśnie to jest fajne w nowym MK, że możesz sobie wybrać styl gry, a używaniem EX'ów, możesz bardziej cisnąć przeciwnika. Gra "ofensywna+od czasu co czasu clon" jest fajna :)

kowal

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 390
  • homobilard
    • Zobacz profil
    • hamulce
    • Email
  • PSN ID: kowalarcade
Odp: Sub-Zero - Combo's & Juggle
« Odpowiedź #57 dnia: Lipiec 22, 2011, 16:38:54 »
te saby co sa na wysokim poziomie zawsze trzymaja na brakera pasek
a drugi twoj bład to klon panu bogu w okno no chyba ze milena albo inny random teleporciarz
z ex klonem spotkałem sie tylko pod kornerem
« Ostatnia zmiana: Lipiec 22, 2011, 16:42:53 wysłana przez kowal »

Drantzell

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 279
  • Łopin-DA! Kimotai!
    • Zobacz profil
    • Email
  • Gamertag: Drantzell
  • PSN ID: Drantzell
  • Skąd: Gdansk
Odp: Sub-Zero - Combo's & Juggle
« Odpowiedź #58 dnia: Lipiec 22, 2011, 16:53:20 »
kowal: Etam, nie lubię takiego generalizowania. Jest jeszcze coś jak psychologia walki i żądza krwi. Breakers are for pussies :D



To ty masz nim rzucać, a nie on Tobą. Tak na poważnie to strasznie często tak mam że jak koleś użyje breakera, to zaraz po tym mam znowu combo, i w ten sposób ten pasek mu się marnuje. Sam często też wpadam zaraz po użyciu breakera. Po jego użyciu ludzie często czują się na moment zbyt pewnie i błędy robią.
« Ostatnia zmiana: Lipiec 22, 2011, 16:56:51 wysłana przez Drantzell »

kowal

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 390
  • homobilard
    • Zobacz profil
    • hamulce
    • Email
  • PSN ID: kowalarcade
Odp: Sub-Zero - Combo's & Juggle
« Odpowiedź #59 dnia: Lipiec 22, 2011, 16:55:59 »
jak tam chcesz przeciez to nie moj interes ci podpowiadac :P