Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.

Wiadomości - EndarSeth

Strony: [1] 2 3
1
Virtua Fighter / Odp: vf5 final showdown
« dnia: Październik 11, 2012, 19:08:49  »
Ten obrazek z kotem zamiast Sifa Twój był? No po prostu zajebisty, z krzesła wtedy spadłem :D Na fejsie siedzę raczej rzadko, bardziej na forum..naszym wspólnym ;) Tam to dopiero się dzieje, build za buildem i rozkminka na całego. Wpadnij kiedyś, jeśli Cię jeszcze nie było - kto wie, może przepadniesz naprawdę ;)  www.dark-souls.pl

Dziękuję, z Tobą również fajnie się grało. Od tamtej pory moje umiejętności wzrosły...nie niebotycznie, ale znacznie :) Jak się bardzo postaram, mogę combosem na ścianę wrzucić i zabrać ponad 3/4 życia. Choć dalej żałuję, że nie mam sticka. Zrobienie co poniektórych juggli na padzie....moje palce dalej bolą na samą myśl. A SPoD'a to mogę najwyżej 3 razy w meczu spróbować, inaczej skurcze mnie łapią :D

Trzeba się na jakieś sparry umówić.

2
Virtua Fighter / Odp: vf5 final showdown
« dnia: Październik 11, 2012, 15:11:28  »
O ,proszę :) A myślałeś, żeby kupić Dark Souls na plejaka? Mamy zgraną, dużą ekipę, z dużym doświadczeniem, własną stroną itd.

Jakbyś był online i chętny do sparrów, do daj znać :)

3
Virtua Fighter / Odp: vf5 final showdown
« dnia: Październik 11, 2012, 14:43:38  »
Ja gram prawie codziennie, zazwyczaj godzinkę rano 9-10, i parę godzin wieczorem (21)22-24, albo do pierwszej czy tam drugiej ;)

Ciężko o room-matche teraz, wszyscy pobiegli do TTT2 albo DoA. Na ranked przynajmniej coś się dzieje.

Ale hej, jakby się parę osób zgadało, to można urządzić jakiś wieczorek z VF :) 

Mój nick na PSN taki sam jak tu, jakby ktoś jeszcze chciał mnie do friendsów dołączyć.

Manior, a Ciebie to ja dawno nie widziałem na psn'ie :)

4
Virtua Fighter / Odp: vf5 final showdown
« dnia: Lipiec 26, 2012, 19:29:00  »
Hmm, jak leżą to generalnie dobijam  :d-r: P po czym robię back-dasha i trzymając blok oczekuję reakcji :) Jeśli wykonują rising attack na HIGH, zazwyczaj wyjeżdżam z łokciem (Akira ma "fajne" łokcie), na low próbuję ataków z wyskoku połączonych z hit-throwem. Jak wyjdzie to super wygląda(i zjada około 80hp), aczkolwiek jak nie wyjdzie to wpiardun prawie gwarantowany. A przez lag to, umówmy się, można wszystko.

Co mi się ostatnio naprawdę udało, to próbując zrobić najpierw  :srk_qcf: P,P a potem, bo mi za cholerę nie chciało wyjść, próbowałem  :srk_hcf: :srk_hcf: P, to jedyne co mi się udało to sześć  2P pod rząd w powietrze. Wyglądało to, nie powiem, mocno idiotycznie. Mój przeciwnik przestał blokować po 3, i tak był poza zasięgiem. Benny Hill pełną gębą.


5
Virtua Fighter / Odp: vf5 final showdown
« dnia: Czerwiec 13, 2012, 15:16:55  »
Myślę, że jeszcze z tydzień, i mój kciuk ulegnie deformacji. Kolejnej :)

Zgadzam się z tym, że to bardziej kolejna część. W końcu ile, 5-6 lat na to czekaliśmy? Tyle się nawet gran turismo nie robi... :P
Jean to cholerny powerhouse. Spokojnie można nim grać nie używając ani jednego charge'owanego ciosu. Szybki i mocny. Wczoraj trenowałem na nim reversale i niestety muszę powiedzieć, że paru jego "niezłych" combo starterów się nie da skontrować. Blok też raczej odpada, bo dostajemy stagger'a.. Tylko uniki mi zostają :)

6
Virtua Fighter / Odp: vf5 final showdown
« dnia: Czerwiec 10, 2012, 14:20:58  »
Oj tam oj tam :P Zawsze można się pośmiać ;)

7
Virtua Fighter / Odp: vf5 final showdown
« dnia: Czerwiec 10, 2012, 14:10:19  »
Virtua powróciła :)

Od razu mówię, że jak brać, to tylko edycję kompletną za 89 zł. To jest promocja dla peestrójkowców, trwa 2 tygodnie od premiery. Potem będzie pewnie ze 140 kosztować.

Lagów online- praktycznie zero. Jak reversale Akiry wychodzą mi na zawołanie, to 11 cud świata normalnie. A gram w tym momencie wireless :)

Customizacja postaci - jasna cholera, w tym edytorze można dziesiątki godzin spędzić. Ja już straciłem tam ze 2 godziny, a zrobiłem tylko parę strojów dla Akiry i Shuna. Miodzio!   Poza tym, osoby nie posiadające DLC dla danej postaci, nie będą widziały odpicowanych postaci innych graczy.

Practice, Dojo - cudownie jest tu wrócić, choć kciuk mi wkrótce odpadnie. Ciosów się każdy nauczy, a w walce pozapomina ;) przynajmniej na początku.

Jest sporo zmian względem VF 5. Zmieniły się inputy niektórych kombosów, niektóre usunięto, zmieniono inputy na rzuty, gdzieniegdzie ułatwiono (podobno u Kage). Na razie zielony jestem, nie mam za wiele czasu by grać i poznać resztę zawodników, i do tego euro koko spoko. Lol.

Także krótkie podsumowanie krótkiego tekstu - kto lubi, niech bierze, jest zajebiście a mi kciuk odpada. Dogadamy się i pozakładamy pokoje do sparów :)

Pozdrawiam!

8
Virtua Fighter / Odp: vf5 final showdown
« dnia: Maj 13, 2012, 20:39:27  »
Ja, i paru moich znajomych, nie możemy się już doczekać premiery. Oczywiście, bierzemy od razu.

Od serca dodam, że właśnie przed chwilą zostałem bardzo poważnie zasmucony tym, co przeczytałem w 2 ostatnich postach.

9
Smoke / Odp: Smoke - Dyskusja Ogólna
« dnia: Lipiec 26, 2011, 14:15:35  »
Dzięki wielkie chłopaki :) Wrócę z roboty to więcej poćwiczę.  Na psn powinienem być jakoś jutro, może też pojutrze.


10
Smoke / Odp: Smoke - Dyskusja Ogólna
« dnia: Lipiec 26, 2011, 14:02:09  »
Zaiste ;)  Staram się już nawet patrzeć na frame'y żeby to wsadzić..ehh, trening.

Apock, Ty z tego co słyszałem masz morderczego Smoka. Zagrałbyś ze mną kiedyś? Na psn.

edit: Hmm, a może to przez to d+3? Zapamiętuje DÓŁ, a potem jak robię  B+2 robi bombę, jeśli zrobięto za szybko..?

11
Smoke / Odp: Smoke - Dyskusja Ogólna
« dnia: Lipiec 26, 2011, 13:55:14  »
d+3 sprawia, że zaczynają blokować na dół, po czym wsadzam b+2,3 xx bomba, tylko ta cholerna bomba albo mi nie wychodzi, albo wychodzi po b+2....

Generalnie, trzeba Smokiem kombinować. Więc testuje, sprawdzam, zapamiętuje....ale offline =/= online i mnie krew zalewa.

12
Smoke / Odp: Smoke - Dyskusja Ogólna
« dnia: Lipiec 26, 2011, 13:23:54  »
Combo to nie jest, ale jak gram Smokiem to przeciwnik i tak non-stop blokuje...chyba, że właśnie mnie bije. Jak zrobię d+3 pare razy, zacznie blokować na dól, wtedy zazwyczaj wchodzi b+2....i można coś zdziałać. Liczyć na 3,d+1,2 jako moją główną opcję do bicia już nie mogę - wszyscy to znają.

13
Smoke / Odp: Smoke - Dyskusja Ogólna
« dnia: Lipiec 26, 2011, 13:08:46  »
Dziń dybry.

Dostając niesamowite baty od forumowiczów tu obecnych, nie będę ksyw wymieniał, bo chyba wszystkich, postanowiłem w wolnych chwilach nie wbijać się na pałę online. Sporo czasu spędziłem w labie, testując, ćwicząc, zapamiętując. 

Mam bardzo podstawowe pytanie: nauczyłem się i zapamiętałem d+3,B+2,3 xx Bomba. W moim przekonaniu, jest to niesamowicie skuteczne, prawie jak low starter ;) 
Pytanie brzmi: czemu mi to kurrr online wychodzi 1 na 5 razy. Lag? Timing? Generalnie albo nie robi bombki, albo jak sie mocno wkurzę to robię d+3, b+2 xx bomba. Dodam, że offline wchodzi 5/5 razy.  Przypomina to trochę wiffowanie TP w powietrzu. Mam opanowane, ale czasami kończę uderzając, co boli.

Muszę powiedzieć, że po paru godzinach w labie, wrzuciło mnie do walki z jakimś Raidenem. Nie wygrał ani razu, a robił...cóż, to co Raidenki robią najlepiej. Tp, sweep, Tp, 334, torpeda, tp blebleble. Czyli grać nie potrafił, ale wcześniej mnie lał jak chciał :)
 
Ehh, ćwiczyć i ćwiczyć.

14
Mortal Kombat 9 / Odp: Sparingi
« dnia: Lipiec 21, 2011, 16:14:55  »
Ja grałem z BrianaRE. To on mi dowalił te 15 przegranych zanim wy mi dowaliliście. Chora Kitana.

I ma 15 lat.

15
Mortal Kombat 9 / Odp: Sparingi
« dnia: Lipiec 21, 2011, 12:39:02  »
Wczoraj dostałem  łomot stulecia....

Jedyne moje wytłumaczenie, choć raczej marne, zanim Onizuka sie do mnie dobrał, byłem już po 4 piwach, 16 przegranych (prawie pod rząd) i ćwierć butelce wina. Morale jako jedyne mi nie powinno szwankować, ale po serii prawie 30 przegranych, cięzko zachować optymizm ;)

No nic, przegrywając z lepszymi można sie czegoś nauczyć..przynajmniej tak to sobie tłumaczę :)

PS. Obniżam moje te punkty z poprzedniej strony do 1 !

Strony: [1] 2 3