BACKDASH FORUM

Mortal Kombat => Mortal Kombat 9 => Wątek zaczęty przez: kowal w Sierpień 08, 2011, 14:51:47

Tytuł: lag input na 2P
Wiadomość wysłana przez: kowal w Sierpień 08, 2011, 14:51:47
Kufa ale ta gra jest zjebana albo PS3 ze swoimi portami USB bo na PC tez tak sie czesto dzieje ze jeden port łapie szybciej i lepiej
2P ma laga nie wiem jak duzego bo mi aparat kreci tylko w 25fps
ale bedzie ze 2 klatki
dzis sprawdzałem interfejsy namco+Inpin vs Cthulhu chciałem zobaczyc na ile faktycznie inpin jest bezlagowy.
namco+inpin w 1 porcie  cthulhu w 2
i 1P srednio na 10 prob 8 razy trafia 2P wczesniej w pierszej chwili pomyslałem ze to cthulhu ma laga ale uchodzi za bezlagowe poza tym dziwne byloby to ze jest wolniejsze od przejsciowki nawet

przepiolem porty cthulhu na 1 a namco+inpin na 2
i dalej to samo 2P zbiera w ryj za kazdym razem

zaraz sie pobawie inymi grami   
Tytuł: Odp: lag input na 2P
Wiadomość wysłana przez: Qjon w Sierpień 08, 2011, 14:56:28
Ekhm, wiesz ze w tej grze nie ma trade'owania ciosow, a to, kto wygra uwarunkowane jest specyficznym random factorem? (tlumaczylem to chlopakom na Tawernie)
Tytuł: Odp: lag input na 2P
Wiadomość wysłana przez: Dae w Sierpień 08, 2011, 15:01:05
Właśnie miałem to pisać...

Sprawdź na vs, najpierw podczas jednej rundy, a następnie podczas drugiej.
Powinno być tak że trade wygrywa w jednej rundzie jeden player (losowany na początku rundy przez grę), a w drugiej drugi.
Tytuł: Odp: lag input na 2P
Wiadomość wysłana przez: kowal w Sierpień 08, 2011, 15:49:32
dobra zapomniałem o trade

ale problem dalej jest
cały czas ma 1P przewage sprawdziłem na 4walkach w versusie co daje 8 rund
w ani jednej nie dostal przewagi na cała runde tylko na pojedyncze pocniecia ktore dalej maja sie jak cos 9/10:2/3
2P jest w plecy i nie ma zadnego losowania
no chyba ze sie jej tak udało wylosowac 4x z rzedu priorytet na 1P
Tytuł: Odp: lag input na 2P
Wiadomość wysłana przez: Qjon w Sierpień 08, 2011, 16:28:52
Nie, losowanie jest tylko raz, potem zmiana co rundę (tak przynajmniej mówi Boon).
Tak więc to wina hardware lub organicware :p
Tytuł: Odp: lag input na 2P
Wiadomość wysłana przez: kowal w Sierpień 08, 2011, 16:43:36
moze mu o reset kosoli chodzi haha
bo nawet z tym dalej jest tak samo

albo konsole tzeba wylosowac najlepiej na loteri

Sprawdziłem hardware na bazle blue sa dobule hity i clashe oba interfejsy sa ok priorytet czasem sie pojawia na ktoryms ale to 1 na 10 prob tak to sa zawsze clashe albo KO dla obu

organik nie wchodziw gre bo podpiete sa oba sygnały pod jeden przycisk +dioda zeby zrotek nie było, przeciez tego nie wciskam odzielnie na 2 stikach i licze na skilla 1klatkowego tylko klepe w jeden button.
Tytuł: Odp: lag input na 2P
Wiadomość wysłana przez: kowal w Kwiecień 21, 2012, 22:44:58
http://www.youtube.com/watch?v=3HoqaSyFkaM&context=C4cb0be7ADvjVQa1PpcFM__Trm7QmIjT5AbNscr6Txcnmli7i-Jb8=
jednak wujek kowal miał racje nie ma trada ranodmowego ani zadnego losowania po prostu P1 ma przewage
Tytuł: Odp: lag input na 2P
Wiadomość wysłana przez: Furb w Kwiecień 21, 2012, 22:50:21
Jesli choc 3 osoby na tym forum potwierdza to, ze to faktycznie dziala - dropuje ta gre.
Tytuł: Odp: lag input na 2P
Wiadomość wysłana przez: Qjon w Kwiecień 21, 2012, 23:36:04
No to już wiadomo od przynajmniej tygodnia, potwierdzi każdy z mieszkania oskara w tym momencie lol
Śmieszne jest to że developerzy tej gry sami podawali sprzeczne dane w kwestii tego priorytetu. Choć to raczej usmiech politowania

A jeszcze lepsze jest to, że mimo, że P1 ma mieć tę przewagę, to nawet podpinając pod jeden button inputy dla P1 i P2 to tak jak w twoim teście jednemu ziomkowi z TYM wyszło, że na 10 prób 9 wygra P1, ale raz czy dwa p2 trafi :kappa:
(pojawił się z tego powodu pogląd, że priorytet zmienia się co klatkę).
Tytuł: Odp: lag input na 2P
Wiadomość wysłana przez: Furb w Kwiecień 22, 2012, 01:50:07
Czyli rozumiem, ze to obala teorie o tym, ze trade'y losuja sie i zmieniaja naprzemiennie po rundach?
Tytuł: Odp: lag input na 2P
Wiadomość wysłana przez: kowal w Kwiecień 22, 2012, 08:58:10
no jak od tygodnia ja wiem od roku :D

ten priorytet nie jest za kadym razem mi tez wychodziło co kilka prob ze P2 trafił ale w całym kontekscie to P1 ma przewage
dawaliscie diody na button?
bo bez tego test jest skopany a wygrywac moze hardware danego stika ktoremu mniej skodza spadki lub wzrosty napiec jeden bedzie lagował drugiego. test z dioda tez jest zły ale jakies tam pojecie moze dawac jak np hardware jest identyczne albo porownalismy z innymi grami na ktorych było OK.
 sama konsola taz ma na portach swoje priorytety. to i w GGXX czy Blaze blue bo na tych 2 pozostałych sprawdzałem mozna przyjac ze nikt nie ma priorytetu i tak co kilka prob ktos oberwał trzeba tez wliczyc momenty recovery po ciosie i odległosci na planszach. dochodzi tez animacja na neutrala jak sie postac giba i to tez moze miec wpływ niewielki. czyli probe robic z totalnego neutrala i poka z sredniego dystansu. jesli 80% to double KO czy clashe mozna przyjac ze z gra jest  ok a roznica wynika z innych czynnikow.
Tytuł: Odp: lag input na 2P
Wiadomość wysłana przez: Di w Kwiecień 22, 2012, 15:53:40
Jesli choc 3 osoby na tym forum potwierdza to, ze to faktycznie dziala - dropuje ta gre.
Co postanowiłeś?
Tytuł: Odp: lag input na 2P
Wiadomość wysłana przez: Furb w Kwiecień 22, 2012, 15:54:10
Ze czekam na mk10 ;p
Tytuł: Odp: lag input na 2P
Wiadomość wysłana przez: Di w Kwiecień 22, 2012, 15:58:44
To weź we wtorek mojego Mortala ;).
Tytuł: Odp: lag input na 2P
Wiadomość wysłana przez: Furb w Kwiecień 22, 2012, 16:03:29
ok
Tytuł: Odp: lag input na 2P
Wiadomość wysłana przez: Qjon w Kwiecień 22, 2012, 20:56:56
Czemu taka późna to decyzja? Input bug, random advantage, meter drain, 100% resety po projectilach + mniejsze randomowe bugi, a dopiero P1 advantage przekonały cie do dropnięcia gry?  :kappa:
Tytuł: Odp: lag input na 2P
Wiadomość wysłana przez: Snake w Kwiecień 22, 2012, 21:02:42
No bo to wszystko co wymieniłeś jest uczciwe (meaning obydwaj gracze mają do tego dostęp/obydwaj gracze muszą się z tym srać [random frame data]), a P1 advantage to stała przewaga jednego gracza z którą nie da się nic zrobić.
Tytuł: Odp: lag input na 2P
Wiadomość wysłana przez: Qjon w Kwiecień 22, 2012, 21:06:02
No bo to wszystko co wymieniłeś jest uczciwe (meaning obydwaj gracze mają do tego dostęp/obydwaj gracze muszą się z tym srać [random frame data]), a P1 advantage to stała przewaga jednego gracza z którą nie da się nic zrobić.
Żeby było śmieszniej, ta przewaga też nie jest 100% stała, tylko 80-90% wygrywa P1 trololo
Tytuł: Odp: lag input na 2P
Wiadomość wysłana przez: Furb w Kwiecień 22, 2012, 21:06:30
Po pierwsze to co napisal snake, po drugie przelalo to czare goryczy. Bylem bardzo wyrozumialy dla tej gry. Jak beda okazje do casuali to chetnie sie pobawie.
Tytuł: Odp: lag input na 2P
Wiadomość wysłana przez: Apock w Kwiecień 22, 2012, 21:09:59
Furb

W tekkenie 5 i 6 P1 też ma przewagę. 

Ale rozumiem, że gorycz się przelała, musztarda po obiedzie, a pies zakopany. rotfl
Tytuł: Odp: lag input na 2P
Wiadomość wysłana przez: Snake w Kwiecień 22, 2012, 21:11:43
Chyba tylko taką że łatwiej bdc robić lol.
Tytuł: Odp: lag input na 2P
Wiadomość wysłana przez: Apock w Kwiecień 22, 2012, 21:12:05
Chyba jednak nie.


lol
Tytuł: Odp: lag input na 2P
Wiadomość wysłana przez: Qjon w Kwiecień 22, 2012, 21:12:55
Mi łatwiej z prawej, więc nie x2.
Tytuł: Odp: lag input na 2P
Wiadomość wysłana przez: Apock w Kwiecień 22, 2012, 21:13:47
TTT 2P side had 'juggle advantage.'
T5/T6 2P side is able to sidewalk out of crouch to the right
Tytuł: Odp: lag input na 2P
Wiadomość wysłana przez: Snake w Kwiecień 22, 2012, 21:16:24
Wpisz w google "tekken 5 player 1 advantage", otrzymaj pierwszy wynik "REO Explains Player 1 Advantage & Stage Size Advantages in Mortal Kombat 9". :kappa:

No a p1 is able to sidewalk out of crouch to the left, zajebista ta przewaga.
Tytuł: Odp: lag input na 2P
Wiadomość wysłana przez: Apock w Kwiecień 22, 2012, 21:21:37
No właśnie! Kogo obchodzi tekken.
Tytuł: Odp: lag input na 2P
Wiadomość wysłana przez: Furb w Kwiecień 22, 2012, 21:35:58
Jak dla mnie przewaga w frejmach a niezbyt istotny niuans to troche inna liga.
Tytuł: Odp: lag input na 2P
Wiadomość wysłana przez: Solo w Kwiecień 22, 2012, 22:04:17
Furb

W tekkenie 5 i 6 P1 też ma przewagę. 

Ale rozumiem, że gorycz się przelała, musztarda po obiedzie, a pies zakopany. rotfl

xD
Apock pls nie pisz czegoso grze, ktorej kijem nie dotklanes :p

Cytuj
No właśnie! Kogo obchodzi tekken.

Skillowych graczy.

Oczywiscie, ze Furb ma racje, wszystko mozna przelknac w kazda bijatyke, nawet OP postacie itp. Ale staly disadvantage w klatkach? Ja j**ie.. az nie chce mi sie wierzyc, ze tak jest naprawde.

We freeplayach T6 zawsze P1 wygrywa bo ma swoj ulubiony stroj.
Tytuł: Odp: lag input na 2P
Wiadomość wysłana przez: kowal w Kwiecień 22, 2012, 22:15:56
No bo to wszystko co wymieniłeś jest uczciwe (meaning obydwaj gracze mają do tego dostęp/obydwaj gracze muszą się z tym srać [random frame data]), a P1 advantage to stała przewaga jednego gracza z którą nie da się nic zrobić.
Żeby było śmieszniej, ta przewaga też nie jest 100% stała, tylko 80-90% wygrywa P1 trololo
w sumie to nie da sie stwierdzic dobitnie czy jest stała czy ma 90%

bo moze byc stała a te 10% to błedy z pomiaru i powrotu sygnału gdy mieszaja sie dwie masy z dwoch stikow po to sie diode daje aby to zmniejszyc ale wyelimnowac sie całkiem nie da.
byłbym jednak w strone tego ze jest stała:P

pamietam ze jak to robiłem to miałem wrazenie ze czasem to i wiecej jak 1klatka ale juz mi sie nie chce tego obczajac znowu
nie uwazam ze jest to powod do dropa gry
uwazam ze to bardzo mortalowe i powinno zostac właczone do sytemu jako cecha charakterystyczna mortala
dlatego sie to nazywa Pleyer1 - pierwszy prime!
a nie gracz lewy
noc cos musi w tym byc i jest dzieki mortalowi
Tytuł: Odp: lag input na 2P
Wiadomość wysłana przez: Qjon w Kwiecień 22, 2012, 22:18:42
uwazam ze to bardzo mortalowe i powinno zostac właczone do sytemu jako cecha charakterystyczna mortala
dlatego sie to nazywa Pleyer1 - pierwszy prime!
a nie gracz lewy
noc cos musi w tym byc i jest dzieki mortalowi
Seems legit  :kappa:
Z tego co pisali, to Player 1 advantage jest od czasów MK Deadly Alliance we wszystkich częściach na PS2, więc cecha charakterystyczna confirmed :D
Tytuł: Odp: lag input na 2P
Wiadomość wysłana przez: kowal w Kwiecień 22, 2012, 22:27:32
ja bym poszedł dalej
np 1P lewy moze wybrac tylko lewych a P2 sprawnych
np
1P Jade a P2 Pało

albo
1P moze wybrac tylko złych i komunistow a P2 tylko dobrych patriotow
np 1P moze grac Kano a P2 Straykerem
nie wiem co z Kabalem najpierw był zły a teraz dobry on mzoe grac z obu stron right?

nada sie na system do MK10
Tytuł: Odp: lag input na 2P
Wiadomość wysłana przez: Hejt w Kwiecień 22, 2012, 22:42:45
Cieszę się że dropnąłem tą grę. :kappa:
Tytuł: Odp: lag input na 2P
Wiadomość wysłana przez: Solo w Kwiecień 22, 2012, 23:30:40
lol serio? :D tak jakby chcieli buffowac granie vs cpu arcadeowe? nie no nie moge ogarnac o co tutaj chodzi: o
Tytuł: Odp: lag input na 2P
Wiadomość wysłana przez: Nevan w Kwiecień 23, 2012, 00:21:15
No bo to wszystko co wymieniłeś jest uczciwe (meaning obydwaj gracze mają do tego dostęp/obydwaj gracze muszą się z tym srać [random frame data]), a P1 advantage to stała przewaga jednego gracza z którą nie da się nic zrobić.
Żeby było śmieszniej, ta przewaga też nie jest 100% stała, tylko 80-90% wygrywa P1 trololo

Wy już naprawdę nie macie na co swoich porażek zrzucać.

OT ten chłopek z Qjonowego avatara to do Demona podobny.
Tytuł: Odp: lag input na 2P
Wiadomość wysłana przez: grabczas w Kwiecień 23, 2012, 01:27:13
Furbała ale na EGU przyjedź jeszcze nooo :(

A co chodzi o temat, no cóż... Już teraz w MK mało gram ale po EGU chyba do reszty zostanie to gra do piwa jak dla mnie. Nie chodzi o to że to są takie uber błędy że na pewno przegrałem przez nie i blah blah blah, tylko zwyczajnie nie umiem podejść na poważnie do gry której twórca nie traktuje poważnie. Beton polega na tym że przeciętni gracze którzy po prostu lubią się poklepać ze znajomymi na to uwagi nie zwrócą to też Boon, mimo że znowu MK dostało się na MLG, ma szczerze wyjebane w ludzie którzy z tej gry chcą wykrzesać coś więcej. Nie zdziwię się jak MK10 wyda EA albo Ubisoft... Czara goryczy się przeleje...
Tytuł: Odp: lag input na 2P
Wiadomość wysłana przez: Amon85 w Kwiecień 23, 2012, 09:10:34
Ch*jowej baletnicy to nawet przewaga P1 nie pomoże.