Autor Wątek: Arcade Stick techniques  (Przeczytany 4283 razy)

Dadrot

  • [Warszawa]
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 2136
  • Płeć: Mężczyzna
  • I'm whatever Gotham needs me to be.
    • Zobacz profil
  • PSN ID: Dadrot/takeasitson
  • Skąd: Canada
  • Użytkownik jest na liście obserwowanychObserwowany
Arcade Stick techniques
« dnia: Luty 02, 2010, 18:40:05 »
Nie wiedziałem zbytnio gdzie stworzyć taki topic, z założenia chciałbym aby bardziej ograni ze stickiem gracze podzielili się swoimi doświadczeniami a propos różnych przydatnych technik, które otwiera przed nami używanie Arcade Sticka. Temat absolutnie nie związany z hardwarem i dotyczący raczej wyłącznie bijatyk 2D. Ja osobiście nie znam się na tym absolutnie, ale chciałbym aby bardzo doświadczone osoby, takie jak cheese i apolon i inni utalentowani stickowcy, wypowiedziały się tutaj i stworzyły mały tutorial dla newbies takich jak np. ja ;)

O co kama? Co to dokładnie jest 'plinking', 'piano tapping' oraz inne ciekawe techniki gry na AS. Czemu są one dla nas korzystne, jak najlepiej je wykorzystać itp. Czyli generalnie jak wykorzystać przewagę, którą oferuje nam AS?  :o

Proceed.
if you watch Godzilla backwards its a heart warming tale of how a dinosaur helps rebuild a city then moonwalks into the ocean.

Di

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 6149
  • Płeć: Mężczyzna
  • Objection!
    • Zobacz profil
    • Email
  • Skąd: Warszawa
Odp: Arcade Stick techniques
« Odpowiedź #1 dnia: Luty 02, 2010, 18:48:46 »
Wątek przeniesiony do działu Hardware, bo dotyczy Arcade Sticka. Nie bez powodu jest tu temat AS vs. pad :) No i na AS-ie gra się nie tylko w 2D.

maddest

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 737
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
  • Użytkownik jest na liście obserwowanychObserwowany
Odp: Arcade Stick techniques
« Odpowiedź #2 dnia: Luty 02, 2010, 18:50:18 »