Autor Wątek: Czesci do nowego customa  (Przeczytany 2586 razy)

Rawi

  • Newbie
  • *
  • Wiadomości: 3
    • Zobacz profil
    • Email
Czesci do nowego customa
« dnia: Wrzesień 09, 2015, 18:16:45 »
Czesc,
Chcialbym sobie zmontowac pierwszego wlasnego customa, ale dopiero wkraczam w ten swiat :)
Mam w zwiazku z tym pytanie.
Czy taki komplet jest wporzadku http://www.aliexpress.com/item/8-PCS-Japan-Original-SANWA-OBSF-30-2PCS-Reyann-Push-Buttons-2-JLF-TP-8YT-Joysticks/32434723178.html?ws_ab_test=201407_5,201444_6,201409_2 ?

Bede gral na PC i na Raspberry PI (stery od xboxa360 lub PS3/PS4 sa ok).

Nie wiadomo co to za PCB tam dolaczaja, ale generalnie na zadnej z aukcji w aliexpress nie widze info co to za plyti sa dolaczane....
1. Ktos zamawial kiedys taki zestaw zeby stwierdzic czy warto?
  - 2 przyciski na Start i Mode sa jakies inne... nie wiem po co, moze warto dokupic 2 dodatkowe Sanwy i olac te zwykle?
2. Czy oprocz skrzyneczki (jestem na etapie szukania stolarza, ktory by mi ja wykonal wg schematu Kowala) cos jeszcze bede potrzebowal (pomijam narzedzia)?
3. Zakladajac ze koszt skrzyneczki wyniesie mnie 200zl to w sumie komplet bedzie kosztowal tyle co Razer Atrox... Uwazacie ze jest sens tutaj customa robic?
4. Zna ktos jakiegos stolarza co by zrobil taka skrzyneczke i wyslal kurierem?

Dla mnie zaleta customa ponad Atroxa to taka, ze moglbym sobie dorobic 2 dodatkowe przyciski po bokach - dla pinballow.
Nie wiem jednak jak prezentuje sie jakosc bebechow Atroxa w porownania do takich bebechow z aliexpres. Jedno i drugie to Sanwa wiec chyba podobnie?

Qjon

  • Learn to fly
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 2452
  • Płeć: Mężczyzna
  • dac zarobic ptak expo
    • Zobacz profil
  • CFN: Qjonoko
  • PSN ID: QjonPL
  • Skąd: Farszafa
  • Steam ID: Qjonoko
Odp: Czesci do nowego customa
« Odpowiedź #1 dnia: Wrzesień 09, 2015, 18:40:49 »