Street Fighter > Street Fighter X Tekken

Dla początkujących i nie tylko !

<< < (2/3) > >>

Gargooletz:
Nawalaj po cornerach wykorzystując shortcut dp z sf4 i sfxt (df, df + p). Czyli jedziesz jak szalony df, db, df, db i późno wciskasz puncha. Wtedy powinno najpewniej autokorektować.

Di:
Które postacie z Tekkena poza Ogrem, Heńkiem i Bobem mogą odbijać projectile?

Hejt:
Xiaoyu kickami z Rain Dance.

Dae:
Mam pytanie do kogoś ogarniającego frame datę.

Od której do której klatki można cancelować ciosy? Czy ten zakres pokrywa się z aktywnymi klatkami - tzn najszybszy cancel wychodzi po pierwszej aktywnej klatce a najpóźniejszy po ostatniej?


Jak obliczyć ilość klatek na +/- po użyciu najszybszego CADC?
Czy dobrze myślę:
Powiedzmy że robię <-MP~MK Aski które ma 25 klatek recovery i normalnie ma +3 na bloku.
Czy robiąc tam CADC zyskam czy stracę przewagę? U Aśki hcb+k można cancelować najszybciej w 5 klatce a jej frontdash trwa 17 klatek - czyli 22 klatki. Czy znaczy to że skracam recovery z 25 do 22 klatek i zyskuję dodatkowe 3 klatki przewagi?

TasTer:
Nie mam konsoli i nie mam jak sprawdzić więc zawieje teorią.
Odpowiem na przykładzie Abla w sf4:

Mamy c.mp:
startup 7f
active 3f
recover 10f
adv on hit 4f

c.mp on hit możemy cancelować w qcf+mp i to się combuje, ale qcf+hp już nie.
qcf+mp ma 16 klatek
qcf+hp ma 17 klatek

c.MP: active + recover + adv on hit = 17klatek
Czyli wychodzi na to, że trzeba doliczyć klatkę na aktywację cancela. (EDIT: albo inaczej:pierwsza aktywna klatka w której c.mp uderza poświęcona jest na fizyczne trafienie przeciwnika, więc specjal zaczyna się w następnej po niej klatce.

Zakładamy, że w sfxt to dzieje się w ten sam sposób, to z Twojej teorii trzeba odjąć co najmniej jedną klatkę przewagi. Obawiam się, że najszybszy cancel w dasha też liczy się w ten sam sposób i stracimy kolejną klatkę.

Podsumowując moim zdaniem najszybszy dash cancel (czytaj: z dokładnością do 1f) da Ci jedną dodatkową klatkę przewagi na bloku o ile cyferki, które dostarczyłeś są poprawne, i o ile sfxt zachowuje się analogicznie do sf4.

Teraz Dae w zamian za mój wywód zaspokój moją ciekawość i powiedz mi po co Ci to?  :kappa:

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej