Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.

Wiadomości - Aragh

Strony: 1 2 [3] 4 5 ... 25
31
SOULCALIBUR V / Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« dnia: Maj 27, 2012, 23:19:59  »
oooo taktaktak SC3AE!

32
SOULCALIBUR V / Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« dnia: Maj 24, 2012, 20:06:53  »
w sc3 było oddzielne na low i high, ale dało się guardimpactować rzuty

33
SOULCALIBUR V / Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« dnia: Maj 24, 2012, 19:25:11  »
W sumie może się zbyt pospiesznie z BT zgodziłem, bo nie uważam że ta gra jest słaba. Wniosek pozostaje ten sam (że nie podoba mi się tak bardzo jak sc3 i sc4 i nie mam tak wielkiej zajawy na to żeby cos osiągnąć w nią), ale wynika to w dużej części właśnie z dziwowiska jakim stał sie system. Pierwsza głupota to just guard - dla ludzi ze słabym manualem (jak ja) to jest naprawdę duża bariera, szczególnie w połączeniu z nieintuicyjnym inputem. Na dodatek zupełnie niewytłumaczalny jest efekt wystapienia takiego jg - co niby moja postać robi takiego że cios przez nią przenika? Ja musze miec wszystko logiczne (przynajmniej w jakimś stopniu).
Druga głupota to zrobienie z jednego z elementów definiujących od zawsze serię SC, czyli guard impactów takiej szopki. GI w sc4 były super bo były intuicyjne, zawsze dostępne i następowała po nich zgadywanka - przeciwnik miał szansę odwrócić sytuację na swoją korzyść, ale zawsze wymagało to by dobrze przewidział nasz ruch. A teraz co: albo robimy CE i przeciwnik nie może nic zrobić, albo robimy jakiś cios i przeciwnik go zbije swoim GI na wszystko. Wcześniej była sytuacja 50/50, teraz jest 100/0.
No i trzecia głupota to ograniczanie movementu. Na początku było wszystko fajnie bo stepy dłuższe, i QS nawet, ale teraz dupa, bo stepa nie da się cancelować, a QS jak się okazuje gówno daje na ogół. Kolejny element odróżniający SC od Tekkena - movement - osłabiony.
Ostatnia, najmniej istota rzecz to niektóre postacie. Już w sc4 się zaczęło z od Algola - nie podobają mi się takie rzeczy w bijatykach kiedy coś lata po mapie, albo jakies pułapki są pozastawiane czy inne kulki latają. No to teraz jeszcze mamy Zweia i Violę do poke-kompletu. To jest zło.
Dziękuję za uwagę

34
SOULCALIBUR V / Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« dnia: Maj 24, 2012, 02:11:02  »
no, ja czekam na doa5 i jak bedzie sensowne jakieś to się przerzucam. A nawet jak nie to i tak już dlugo chyba w sc nie pogram

35
SOULCALIBUR V / Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« dnia: Maj 14, 2012, 23:51:34  »
no bo ze Siegiem już nikt nie wie jak to jest, niby slaby a wszystkich napierdala :P

36
SOULCALIBUR V / Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« dnia: Maj 13, 2012, 00:33:52  »
ej co jest z tymi francuzami? jak maxou zrobił listę to nie było w niej B-tiera tylko S,A,C,D,E. Teraz nie ma strong, tylko jest po mid od razu very strong, a bardzo brakuje tam tego strong, bo np. Hilde nijak nie jest tak silna jak Nightmare, Maxi czy Voldo. I ciągle uważam że Viola jest słabsza niż Cervantes (który ma lepszy dmg, ściany, zasięg i umie karać) czy Mitsurugi (który ma lepsze wszystko i umie wszystko).

37
Viola / Odp: In the moon, I see everything - filmy
« dnia: Maj 11, 2012, 13:25:52  »
http://www.youtube.com/watch?v=Sf2QiTiuR5Q

inna dobra walka LostProvidence

38
Viola / Odp: In the moon, I see everything - filmy
« dnia: Maj 08, 2012, 21:17:44  »
Ciągle spamuje 6B+K

toż to cnota!

masz jakiś link do walk LostProvidence?

39
Viola / In the moon, I see everything - filmy
« dnia: Maj 08, 2012, 13:56:56  »
nie chcialo mi się dotąd zakładać tego tematu, ale pojawiły się już walki dla których warto.
Tutaj od 0:56 i potem od 1:24 macie naprawdę dobrą Violę
i w ogole dobre walki są w całym tym

40
SOULCALIBUR V / Odp: SOULCALIBUR V Online
« dnia: Maj 08, 2012, 07:37:31  »
ale przecież jak ktoś wyjdzie z walki to jest inny komunikat niż jak rozłączy

41
SOULCALIBUR V / Odp: SOULCALIBUR V Online
« dnia: Maj 07, 2012, 20:51:41  »
ja w sumie nie uświadczyłem jakoś dużo ragequitów, może z kilka. Najwięcej jest ich chyba w ranked, pamiętam też ze z gc miałem jakiegoś. W sumie to jest głupie że gc tez idzie w statsy. Pisze że casual to casual - bez statsów powinien być.

43
SOULCALIBUR V / Odp: Strategie, match-upy, ciekawostki
« dnia: Maj 05, 2012, 13:49:58  »
u każdej postaci chyba jak ma A+G(BE) lub B+G(BE) (są takie?) to to można zrobić przez A+B+K+G. Przynajmniej u Hilde na pewno.

A tak nawiasem, po co dokładasz G po GI? Przecież jak siądzie GI to stracisz kilka klatek przez to, a jak nie siądzie to i tak od razu nie zablokujesz.

44
SOULCALIBUR V / Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« dnia: Maj 04, 2012, 04:06:10  »
czyli że wszyscy wciąż ubolewają, a ja moge to w sumie mieć gdzieś? ;)

45
SOULCALIBUR V / Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« dnia: Maj 03, 2012, 22:58:18  »
myślałem że temat płytkości i braku rozbudowania postaci w tej grze już został odgadany :D

Strony: 1 2 [3] 4 5 ... 25