Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.

Wiadomości - Aragh

Strony: 1 [2] 3 4 ... 25
16
SOULCALIBUR V / Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« dnia: Lipiec 13, 2012, 18:02:02  »
Srogie combosy Violi w akcji: http://8wayrun.com/media/kiss-of-death-a-viola-combo-video.4514/

0:40 - to nie jest kombo, B+K(BE) nie jest gwarantowane po 6B+K 6B. Tylko po 3K, 2A, chyba 3A i 2B. Choć w przypadku 2A i 2B trzeba robić RCC, ktore w SCV mi sie wydaje dużo trudniejsze niż w SCIV (chyba że źle robiłem).
A co do backstepa to nie wiem jak reszta, ale Hilde może sobie cancelować backstepa przez 1, co zresztą widać w tym filmiku który wrzuciłem ostatnio do jej działu - tam to zobaczyłem pierwszy raz i jest to proste i przyjemne, gość tam często ucieka od przeciwnika robiąc 41414141414...

17
SOULCALIBUR V / Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« dnia: Lipiec 09, 2012, 18:29:47  »
no to żeby dolożyć do Violowego pieca to sprawdziłem kombo które wcześniej napisalem - potwierdzam instakill. Nawet go nie trzeba kończyć. Ten sam efekt można osiągnąć z innych starterów np. 44A(BE) 6B+K 3K B+K(BE). A najlepsze jest to że teraz nawet 3B zaczyna realnie wykonalne instakill kombo - 6[A+B] 2B+K(BE) trzeba powtórzyć chyba tylko 4 razy, może nawet 3. Nie chce mi sie sprawdzać, nie mam wystarczającego manuala zeby to szybko zrobić.

18
SOULCALIBUR V / Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« dnia: Lipiec 08, 2012, 23:07:18  »
ja oglądałem tylko finał. Niby dobry ten Shining costam, ale mi sie wydawało że tez ShenChan slabo Tirę zna po prostu. Jak był co chwile jakis spam na 8wr o banowaniu Violi to zawsze ktośtam mowił że poczekamy czy wygra Evo. I co? Taki c**j :D ciekawe czy teraz Tire będą chcieli banować :P

19
z tego co kojarze to polskiBus działa tak że im wcześniej kupujesz bilet tym jest taniej, jak nie kupisz teraz to potem juz nie bedzie 60zł tylko więcej

20
SOULCALIBUR V / Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« dnia: Lipiec 07, 2012, 17:12:48  »
@Cheese
jak pytasz o te Violi to chyba nie ma jeszcze, ale zaraz je dopiszę do kombosów w dziale Violi i możesz sam sprobować

edit:
dopisałem obszar testowy przedstawiajacy generalną ideę. Nie miałem czasu tego opanować ale ponoć instakill kombo to np:
SET 6B+K 3K B+K(BE) 6[A+B] 2B+K(BE) 6B+K 66A AAB 6[A+B] 2B+K(BE) 6B+K 66A AAB 2A+B_6[A+B] 2B+K(BE) 6B+K 66A AAB 66B 66A+BB

21
SOULCALIBUR V / Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« dnia: Lipiec 05, 2012, 00:21:18  »
znam dokladne inputy, ale nie mam jak potwierdzić teraz bo nie mam konsoli jeszcze pare dni

22
SOULCALIBUR V / Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« dnia: Lipiec 04, 2012, 23:01:06  »
jeden z bardziej kreatywnych graczy Violą, Tokido, podsunął (chyba niechcąco) kilka kombosów ktore ściągają całe hp bez ściany. Można różnie to death combo zaczynać, przez co trudno się przed nim bronić, i ciężko je softbanować. Destinizish był wcześniej przeciwny banowaniu Violi (zresztą słusznie, miał bardzo racjonalne argumenty)

23
SOULCALIBUR V / Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« dnia: Lipiec 04, 2012, 21:24:39  »
jest gruby shit, Destinizish chce Viole banować

24
Hilde / FOR OUR HOMELAND!!! - filmy
« dnia: Lipiec 03, 2012, 01:53:52  »
http://ja.twitch.tv/strikechannel/b/323190305

tu od mniej więcej 1:02 jest duzo bardzo dobrej Hilde, chyba najlepszej jaką widziałem

25
SOULCALIBUR V / Odp: SOULCALIBUR V Online
« dnia: Czerwiec 14, 2012, 02:25:54  »
dzisiaj widziałem chłopa który zamknął licznik czasu gry :D zatrzymał mu się na 999:59:59

26
SOULCALIBUR V / Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« dnia: Czerwiec 07, 2012, 21:21:43  »
Algol to jest dopiero pocieszny skurwysyn jak chodzi o damage. Nie wspominając nawet o tronie po wszystkim, z dwoma BE zadaje 160 i ciągle ludzie nowe rzeczy nim odkrywają, bo u niego wszystko kombuje ze wszystkim. Te mnie najbardziej rozwaliły:
Cytat: Violent_Vodka
44B 4A+B BE 22_88A (hit them towards the remaining bubble) 66B+K = 119 / 0.5 meter
44B 4A+B BE 22_88A (hit them towards the remaining bubble) 2A+B 33_99A.B.K = 136 / 0.5 meter
44B 4A+B BE 22_88A (hit them towards the remaining bubble) A+B 66A+B 66B BE 4B.A = 168 / 1.0 meter
44B 4A+B BE 22_88A (hit them towards the remaining bubble) A+B 66A+B FC 8B BE (head towards you) 2A+B 66B BE 4B.A = 222 / 1.5 meter

27
SOULCALIBUR V / Odp: "Środy w lobby" - gramy online co tydzień?
« dnia: Czerwiec 06, 2012, 22:39:48  »
z tygodnia na tydzień nas tam coraz mniej gra

28
SOULCALIBUR V / Odp: "Środy w lobby" - gramy online co tydzień?
« dnia: Maj 31, 2012, 00:04:17  »
zaczeliśmy o 20 skończylismy o 21:30

29
SOULCALIBUR V / Odp: "Środy w lobby" - gramy online co tydzień?
« dnia: Maj 29, 2012, 13:20:35  »
entrop, w ogóle nie chcesz online grać?

30
SOULCALIBUR V / Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« dnia: Maj 29, 2012, 00:31:24  »
ja tylko co do A:6 chciałem dodać - ten cios to jeden z najlepszych punisherów w grze: kara już od -10 (czyli pewnie z 80% ciosów grze), 42 dmg i oki, a na bloku ma tylko -14 (Omega kara za ~60, Viola za 40) i input nie jest trudny, jf stanowi może problem kiedy trzeba go wbuforować ale porównaj to z innymi ciosami do karania:
236B Pyrrhy: kara dopiero od -14 (-13 z FC), 52 dmg (62 z jf) i aż -18 (3B mają i18 - Viola potencjalnie kara Pyrrhy 236B za ~170dmg, realnie za ~100)
2143aB AlfaParówy: kara od -13 za 36, z jf od -12 za ~70, ale ma aż -22 na bloku

Natsu A:6 jest jak na cios do karania bardzo bezpieczne, a przy tym jest najszybszym takim ciosem.

Strony: 1 [2] 3 4 ... 25