Autor Wątek: Zmiany  (Przeczytany 16958 razy)

CheeseOfTheDay

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 2387
  • Płeć: Mężczyzna
  • FraudOfTheDay;f
    • Zobacz profil
    • YouTube
    • Email
  • Skąd: Cheeseland
Odp: Zmiany
« Odpowiedź #30 dnia: Grudzień 31, 2009, 11:45:10 »
Bryan nie ma slabych wybitek. Balansowanie postaci nie polega na wzmacniamiu tych najlepszych, a Bry jest jedna z tych lepszych majac za soba ponad 30 innych charkow. Gdyby dostal te swoje stare b+1 to z miejsca bylby top3. Nie o to chyba chodzi. Rownie dobrze moge ja napisac "dajcie jugglujacego HS4 DJ'owi" w koncu w t6 tak mial i bylo niby ok, ale po co, kaleka nie jest, wole go tu gdzie jest zamiast jako kolejna S'ke gry.

Tylko, że w BR nie ma żadnego niewidzialnego lowa, który daje nam pełnego juggla znajdziesz za to całkiem sporo postaci z ciosami około 20 klatek, które trafiają na mid i jugglują on hit. Znalazłbym ci nawet takie ciosy z przewagą jak stare B1. Naprawdę uważasz że launchery Bryana są dobre? Na tle takich postaci jak law, paul, lili etc? Naprawdę uważasz, że df2 jest gorsze?? No bez przesady..

No dobrze, ale to ty podawałeś jako argument to że kiedyś tam b+1 miało takie właściwości więc ja podaję jeszcze mocniejszy argument że hell zawsze miał takie właściwości (no ok nie HS4 a samo HS), tutaj ten argument już nie działa? Jeżeli chcesz to podaj mi jakiegoś innego 20 klatkowca który ma taki zasięg, trafia na mid i daje zawsze juggla i +3 na bloku. Ja ci mogę podać innego takiego low'a, np hell miśka, nie wykonuje się z CD tylko przez d/b chyba więc zawsze można to wykonać z max prędkością, poza tym juggluje, jest szybki i bardzo ciężko to zablokować na reakcje więc można uznać że jest niewidoczny.

Tak uważam że launchery Bry są solidne. Ma qcb 4 które ma zasięg, ładnie kroi, z większej odległości jest bezpieczne i które nie tak trudno wyłapać bo dzięki nowemu qcb 3 bry potrafi zmusić do schylenia się, no i ładnie wchodzi to jako backroll trap. Ma u/f+4 które ma większy zasięg niż standardowe szybkie hopkicki jak paulowe u/f+4, więcej zabiera (dzięki czemu juggle są mocniejsze co nie jest bez znaczenia) no i jest bezpieczne. Ma ws1 które idzie w 15 klatek i nadaje się jako kara z ws'a po schyleniu się pod jakimś high'em, niestety jest karalne ale to chyba jedyny minus.
W końcu jest JU.
Widzisz, problem w tym jest taki że za bardzo skupiasz się a tym w czym ten cios jest gorszy od standardowych d/f+2. Zamiast tego popatrz w czym jest on lepszy.
JU jest o klatkę szybszy, a od Alisowego d/f+2 o dwie klatki, jeżeli chodzi o karanie opóźnień. Ma większy zasięg od każdego d/f+2 i dużo większy od standardowych hop kicków, w sumie to JU ma zasięg mocno zbliżony do zasięgu kaziowego elektryka, tak zbliżony że aż nie wiem czy nie taki sam. Ten zasięg nie tylko jest plusem przy karaniu whiffów ale także kiedy zostanie on zablokowany. Co z tego że jest tam -7 na bloku skoro po zablokowaniu z bliska nie sięgają go punche większości postaci a po zablokowaniu z większej odległości nie sięga go takie d/f2 paula. Co to oznacza? Ano to że nie jesteś w takiej sytuacji jak po zablokowaniu d/f+2 takiego paula kiedy to masz większą, niekaralną stratę i przeciwnik ma w pełni inicjatywę a ty musisz stać i czekać na to co on zrobi.
JU także wybija daleko, co na arenach ze ścianami ma znaczenie bo częściej ją posadzisz niż gdybyś robił to po jakimś d/f2 które wybija tylko do góry.
Jedynym chyba większym minusem JU jest to że idzie na high, no ale d/f2 nie wybija kucających więc nie jest to aż taki duży minus w stosunku do d/f+2. Poza tym wiadomo że JU musi iść na high, gdyby szedł na mid to przy takich właściwościach tego ciosu Bry byłby absolutnym topem tej gry.

Dadrot

  • [Warszawa]
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 2136
  • Płeć: Mężczyzna
  • I'm whatever Gotham needs me to be.
    • Zobacz profil
  • PSN ID: Dadrot/takeasitson
  • Skąd: Canada
  • Użytkownik jest na liście obserwowanychObserwowany
Odp: Zmiany
« Odpowiedź #31 dnia: Grudzień 31, 2009, 12:58:32 »
Wg. mnie w tym co napisałeś jest dużo przesady, QCB4 albo robi się w miarę bezpiecznie z dystansu, albo wymiennie z QCB3 z bliska i wtedy nie jest bezpieczny. Cios jest poza tym naprawdę wolny, to samo uf4 - ma 24 klatki i nie nie jest lepszy w niczym od hopkicka albo df2. Ma większy zasięg niż df2 i taki sam jak hop kick. WS1 to nie jest żaden topowy starter z WS.

Jet Upper - jest szybszy o klatkę od alisowego df2 pod warunkiem, że możesz go wybuferować na bloku, inaczej jest klatkę wolniejszy (minimum klatkę). Ma większy zasięg ale trafia na high (schyli się ktoś i lecisz) ponadto na whiff jest znacznie bardziej karalny niż df2. JU faktycznie wybija dalej ale ze względu na bound i małe areny to chyba już nie jest problem?
if you watch Godzilla backwards its a heart warming tale of how a dinosaur helps rebuild a city then moonwalks into the ocean.

CheeseOfTheDay

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 2387
  • Płeć: Mężczyzna
  • FraudOfTheDay;f
    • Zobacz profil
    • YouTube
    • Email
  • Skąd: Cheeseland
Odp: Zmiany
« Odpowiedź #32 dnia: Grudzień 31, 2009, 14:18:02 »
JU ma 14 klatek
d/f2 Alisy ma 16 klatek

16 odjąć 14 równa się 2. Jeżeli tobie wychodzi 1 to znaczy że liczysz w złym systemie liczbowym. Zmień system na dziesiętny, wtedy tobie też wyjdzie 2.

I oczywiście że chodzi tutaj o buforowanie tego na bloku, w końcu chodziło o karanie opóźnień.
W polu jest minimum 15 klatkowcem, a realnie 16~17 klatkowcem jeżeli robimy to szybko. Z drugiej strony jeżeli mamy być dokładni to d/f2 np Alisy też nie jest zawsze 16 klatkowcem, w polu będzie to 16~17 klatkowiec bo nie zawsze zrobisz d/f+2 w jednej klatce bo ten cios nie ma takich wymagań, a że nie ma takich wymagań to i człowiek nie skupia się na tym żeby wdusić to z taką dokładnością i często klika 2 jedną lub nawet dwie klatki po d/f i już nie wychodzi w 16 klatek a w 17-18.

qcb4 jest naprawdę wolne? Przecież to trwa 17 klatek (+3 dla inputu) to jest wystarczająco mało żeby będąc schylonym nie rozpoznać tego na czas.
Dziwne, najpierw piszesz że uf4 nie jest w niczym lepsze od hop kicka czy df2 a zaraz potem piszesz że ma lepszy zasięg.
W ogóle nie wiem jak tak można napisać kiedy jasno widać że jest bezpieczniejszy, ma większy zasięg i więcej kroi, poza tym działa równie szybko o ile nie szybciej jako low krasz, więc w czymś tam lepszy jest:P. No ale kiedy według ciebie 16-14=1 to może i zaleta i wada są dla ciebie równoważne:P.
Nie wiem też na jakich hopkikach sprawdzałeś ten zasięg. Tylko nie mów mi że na shredderach bo to nie jest standardowy hop kick tylko shreddery:P.

Aha, i patrząc na juglle startery nie powinno się patrzeć jedynie na to ile kto ich ma i ile one trwają. Zasięg, ich dmg, inne właściwości też są ważne. No i też co postać po tych starterach może zrobić. A z tego co wiem to Bry ma raczej mocne juggle i ma takie które ładnie posyłają na ścianę, szczególnie te z końcowym mach brejkerem.

I pytanie na koniec, czy skoro JU jest gorsze od df2 i hopkika, to czy to znaczy że ewgf Henia i DJ?ta też są od nich gorsze? W końcu to też 14i a na dodatek nie można tego tak fajnie wbufforować jak JU więc są raczej do karania 15 i większych kar. Input jest trudny i też trzeba doliczyć te 2-3 klatki na samo wykonanie bo nikt ci nie będzie w polu robić 14i bo niedość że nie łatwe to jeszcze precyzja przy tych prędkościach szwankuje.
« Ostatnia zmiana: Grudzień 31, 2009, 14:23:15 wysłana przez CheeseOfTheDay »

JuniOr_TLT

  • Gość
Odp: Zmiany
« Odpowiedź #33 dnia: Grudzień 31, 2009, 14:22:22 »
Heh. Ja poproszę o GS i iSW na mid - tylko tak żeby zachowały swoje obecne wartości :P

Dadrot

  • [Warszawa]
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 2136
  • Płeć: Mężczyzna
  • I'm whatever Gotham needs me to be.
    • Zobacz profil
  • PSN ID: Dadrot/takeasitson
  • Skąd: Canada
  • Użytkownik jest na liście obserwowanychObserwowany
Odp: Zmiany
« Odpowiedź #34 dnia: Grudzień 31, 2009, 15:00:04 »
JU ma 14 klatek
d/f2 Alisy ma 16 klatek

16 odjąć 14 równa się 2. Jeżeli tobie wychodzi 1 to znaczy że liczysz w złym systemie liczbowym. Zmień system na dziesiętny, wtedy tobie też wyjdzie 2.

I oczywiście że chodzi tutaj o buforowanie tego na bloku, w końcu chodziło o karanie opóźnień.
W polu jest minimum 15 klatkowcem, a realnie 16~17 klatkowcem jeżeli robimy to szybko. Z drugiej strony jeżeli mamy być dokładni to d/f2 np Alisy też nie jest zawsze 16 klatkowcem, w polu będzie to 16~17 klatkowiec bo nie zawsze zrobisz d/f+2 w jednej klatce bo ten cios nie ma takich wymagań, a że nie ma takich wymagań to i człowiek nie skupia się na tym żeby wdusić to z taką dokładnością i często klika 2 jedną lub nawet dwie klatki po d/f i już nie wychodzi w 16 klatek a w 17-18.

qcb4 jest naprawdę wolne? Przecież to trwa 17 klatek (+3 dla inputu) to jest wystarczająco mało żeby będąc schylonym nie rozpoznać tego na czas.
Dziwne, najpierw piszesz że uf4 nie jest w niczym lepsze od hop kicka czy df2 a zaraz potem piszesz że ma lepszy zasięg.
W ogóle nie wiem jak tak można napisać kiedy jasno widać że jest bezpieczniejszy, ma większy zasięg i więcej kroi, poza tym działa równie szybko o ile nie szybciej jako low krasz, więc w czymś tam lepszy jest:P. No ale kiedy według ciebie 16-14=1 to może i zaleta i wada są dla ciebie równoważne:P.
Nie wiem też na jakich hopkikach sprawdzałeś ten zasięg. Tylko nie mów mi że na shredderach bo to nie jest standardowy hop kick tylko shreddery:P.

Aha, i patrząc na juglle startery nie powinno się patrzeć jedynie na to ile kto ich ma i ile one trwają. Zasięg, ich dmg, inne właściwości też są ważne. No i też co postać po tych starterach może zrobić. A z tego co wiem to Bry ma raczej mocne juggle i ma takie które ładnie posyłają na ścianę, szczególnie te z końcowym mach brejkerem.

I pytanie na koniec, czy skoro JU jest gorsze od df2 i hopkika, to czy to znaczy że ewgf Henia i DJ?ta też są od nich gorsze? W końcu to też 14i a na dodatek nie można tego tak fajnie wbufforować jak JU więc są raczej do karania 15 i większych kar. Input jest trudny i też trzeba doliczyć te 2-3 klatki na samo wykonanie bo nikt ci nie będzie w polu robić 14i bo niedość że nie łatwe to jeszcze precyzja przy tych prędkościach szwankuje.

Czy ty naprawdę masz kłopot z czytaniem ze zrozumieniem? Nie każda kara jest na bloku więc różnica inputu jest naprawdę wyczuwalna między df2 a fb2, a co do zasięgu wyraźnie napisałem że uf4 ma lepszy zasięg od df2 i taki sam jak hop kick. Hopkick również low crushuje i ponadto jest jakieś 8-9 klatek szybszy. Jeśli zrobisz w polu jet uper szybciej niż ja df2 to brawo - jesteś najszybszy na świecie, szybszy niż przewiduje to system w tekkenie bo przy idealnej szybkości i precyzji zrobisz to w 16 klatek, czyli tak w 1 klatke wolniej niż df2, rozumiesz? Czy w innym systemie liczbowym mam to rozpisać, może system dziesiętny do ciebie nie przemawia? |5|?

Co do reszty to szkoda komentować, ponieważ Bryan nie ma mocnych juggli, ma przeciętne. Gro jego juggli kroi około 70 pkt, to są mocne juggle wg ciebie? To co powiesz o Brucie, Bobie, Devil Jinie etc? I jak to powinno się patrzeć na coś innego niż prędkość etc przy starterach? Na głowę upadłeś? W grze masz masę uber mocnych launcherów, nawet nieblokowanych i co? Wymieniłbyś generic df2 albo hopkicka na 40 klatkowego nieblokowanego startera? Po którym walisz juggle za 120 pkt?

Co do ewgf to nawet nie ma sensu porównywać, czy widziałeś kiedyś kogoś kto bryanem spamuje JU nawet w powietrze? Albo wsadza po 3-4 w jugglu? Elektryk to zupełnie inne narzędzie, do pressingu, do karania na bloku i długich whifów etc.

No i ta szybkość ciosów, tak uf4 jest mega szybkie, qcb4 kosmos to samo b1. Nie rozumiesz, że przy takim arsenale launcherów większość ludzi zdąży zablokować po recovery? Popatrz na walki knee/sunchipa napsa. Połowa juggli leci po CH4 i chWS3 i tauncie, czemu? U4 ma 24 klatki jak dodasz przód wyjdzie ci jakieś ~2 klatki więcej w zamian za zasięg większy niż zwykła jedynka. Jak ci portki opadają przy tak szybkim ciosie to brawo, pewnie df3 łykasz jak młody pelikan i też sądzisz, że jest za mocny. U4 używa się wyłącznie jako crusha lub bait, tyle. Żeby qcb4/3 wymieniać i mieszać musisz najpierw być w zasięgu qcb3, czyli jak walniesz na blok coś to masz kare po obu ciosach. Jak w ogóle możesz pisać, że juggle bryana są mocne i ma mocne launchery? Grasz w ogóle Bryanem? Bo ja gram np bobem od czasu do czasu i różnica to dzień i noc. Zarówno manualnie jak i damage/launchers/bezpieczeństwo/ mixupy etc.
if you watch Godzilla backwards its a heart warming tale of how a dinosaur helps rebuild a city then moonwalks into the ocean.

CheeseOfTheDay

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 2387
  • Płeć: Mężczyzna
  • FraudOfTheDay;f
    • Zobacz profil
    • YouTube
    • Email
  • Skąd: Cheeseland
Odp: Zmiany
« Odpowiedź #35 dnia: Styczeń 02, 2010, 03:42:51 »
Czy ty naprawdę masz kłopot z czytaniem ze zrozumieniem? Nie każda kara jest na bloku więc różnica inputu jest naprawdę wyczuwalna między df2 a fb2
Ja nie mam problemu, i dobrze to wiem dlatego kiedy piszę o karze to mam na myśli karanie po zablokowaniu czegoś, bo karanie whiffów to trochę inna sprawa:P
Cytuj
a co do zasięgu wyraźnie napisałem że uf4 ma lepszy zasięg od df2 i taki sam jak hop kick.
A ja wyraźnie napisłem że uf4 ma lepszy zasięg i od tego i od tego, wygląda na to że nasza zdania w tym temacie się troszeczke różnią:P, więc napisz proszę to o co cię prosiłem jeszcze w poprzednim roku i powiedz na jakich hop kikach sprawdzałeś ten zasięg:x.
Cytuj
Jeśli zrobisz w polu jet uper szybciej niż ja df2 to brawo - jesteś najszybszy na świecie, szybszy niż przewiduje to system w tekkenie
Pewnie że jestem, nawet bez tego:D. A system faktycznie nie przewiduje tego że ktoś naciśnie takie f,b w mniej jak pełne dwie klatki:/. Może się to zmieni jak bijatyki zaczną chodzić w więcej jak w 60 klatkach:P.
Cytuj
bo przy idealnej szybkości i precyzji zrobisz to w 16 klatek, czyli tak w 1 klatke wolniej niż df2, rozumiesz?
Rozumim, rozumim. Tylko nie rozumiem o jakie d/f2 chodzi, ale patrząc na to że ostatnio była mowa o d/f2 Alisi to tylko przypominam że jej d/f2 trwa 16 klatek, tak jakby to o jej d/f2 chodzilo, tak jakby co:P. A przy idealnej prędkości i precyzji to prawdopodobnie zrobisz to w 15 klatek tylko problem jest taki że system w tej części ma jakby większe problemy z małymi klatkami (częściami ułamkowymi klatek) co powoduje to że czasami zaliczy 2 inputy zrobione w 2 klatki a czasami nie, czasami zaliczy 1 input wciśnięty w 1/10 klatki a w większości przypadków nie. Śmieszne to to bo dużo starszy t3 nie robił takich problemów przy robieniu np b,f2 w 2 klatki:d.
Cytuj
Czy w innym systemie liczbowym mam to rozpisać, może system dziesiętny do ciebie nie przemawia? |5|?
Jak nie sprawiłoby to tobie problemów to poproszę w binarnym tego całego posta:>.
Cytuj
Co do reszty to szkoda komentować, ponieważ Bryan nie ma mocnych juggli, ma przeciętne. Gro jego juggli kroi około 70 pkt, to są mocne juggle wg ciebie?
No to faktycznie 70 to nie jest tak dużo.
Cytuj
I jak to powinno się patrzeć na coś innego niż prędkość etc przy starterach? Na głowę upadłeś?
Nie:), za to ty wykazałeś się brakiem umiejętności czytania ze zrozumieniem. Nie napisałem ?powinno się patrzeć na coś innego niż prędkość etc przy starterach? tylko ?nie powinno się patrzeć jedynie na to...ile one trwają?. No bo taka prawda, patrzy się na ?prędkość etc przy starterach?, tak jak napisałeś, gdzie tym etc może być, sytuacja na bloku, recovery, trackowalność, zasięg, hit box, poziom ataku, jak wysoko wybija, jak daleko niesie, obrażenia, input, właściwości crush:).
Cytuj
Wymieniłbyś generic df2 albo hopkicka na 40 klatkowego nieblokowanego startera? Po którym walisz juggle za 120 pkt?
Nie, ale po co popadać w skrajności.
Ale powiem ci że zamienił bym 15 klatkowe df2 na 13 klatkowego ewgf?a na high, który by miał to samo co ewgf teraz tyle ze jakies -6-7 na bloku, tak żeby nie służył do presingu:).
A nawet zamienił bym to na wybitkę z zasięgiem ewgf?a która trwałaby 19 klatek była na mid, bezpieczna i od 4 do 16 klatki byłaby high crushem. Mogłaby mieć recovery na poziomie ok. 16-18 klatek, troszke mniej od puncha a podobnie do starego ewgf?a. Dobrze by było jakby odpychała na bloku żeby można było wybakdaszowac mając kilkuklatkowe opóźnienie, no i jak by zabierała około 25-30 byłoby milusio. Brzmi atrakcyjnie? Gdzieeee. Przecież to wciąż ?wolny? 19 klatkowiec:)).

 
Cytuj
Popatrz na walki knee/sunchipa napsa. Połowa juggli leci po CH4 i chWS3 i tauncie, czemu?
Bo ch4 to 12 klatkowy bezpieczny jg starter na ch? Bo ws3 to 12 klatkowiec na który nie tak ciężko zostać nadzianym?
Cytuj
U4 ma 24 klatki jak dodasz przód wyjdzie ci jakieś ~2 klatki więcej w zamian za zasięg większy niż zwykła jedynka.
Skąd ty masz takie info xD? Nie ważne jak zrobisz zawsze idzie w 24 klatki xD więc jeżeli skracasz tego zasięg robiąc poprzez u4 to już twój problem:P. Co więcej nawet nie musisz wciskać uf i 4 w tym samym momencie, możesz wcisnąć 4 pięć klatek później a cios i tak pójdzie w 24 klatki licząc od naciśnięcia uf. Taki trik systemowy dzięki któremu zawsze, w 100% tego typu cios idzie tak samo szybko.
Cytuj
No i ta szybkość ciosów, tak uf4 jest mega szybkie, qcb4 kosmos to samo b1. Nie rozumiesz, że przy takim arsenale launcherów większość ludzi zdąży zablokować po recovery?
No po recovery z takiej jedynki czy nawet hop kicka to tak, ale od tego jest fb2, tym, jak jesteś dobry to zdążysz. To że wszystkie jego launchery nie nadają się do puszczania w polu i karania whiffów opóźnień to nie jest akurat nic złego. Ma dobre narzędzie do karania opóźnień na high, i whiffów na high  (nie każdy to ma), ma narzędzie do karania z ws?a (nie każdy to ma), ma narzędzie do łapania na bakrolla, ma dobrego low krasza, ma magiczną czwórkę o której mi przypomniałeś (którą też nie każdy ma). Ale to że żadne z tych nie jest topową wybijaczką w danej dziedzinie nie jest niczym złym. Jest coś pośredniego pomiędzy słabym a topowym. Dalej uważasz że w tym elemencie jest słaby? Fine by me. Jak dla mnie jest w tym przynajmniej ok, więcej mu specjalnie nie trzeba.

Jeżeli masz zamiar jakoś jeszcze na to odpowiadać to prosiłbym o taką normalną odpowiedź bo nie chce mi się szukać o co tobie chodziło w danym zdaniu, na jaką część mojego posta odpowiadasz. Strasznie to utrudnia i przedłuża pisanie.

Dadrot

  • [Warszawa]
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 2136
  • Płeć: Mężczyzna
  • I'm whatever Gotham needs me to be.
    • Zobacz profil
  • PSN ID: Dadrot/takeasitson
  • Skąd: Canada
  • Użytkownik jest na liście obserwowanychObserwowany
Odp: Zmiany
« Odpowiedź #36 dnia: Styczeń 02, 2010, 13:58:00 »
Żeby było czytelniej nie będę cytować ściany tekstu, z resztą to będzie krótka odpowiedź :)
Generalnie nie uważam, żeby Bryan był zły albo miał nawet złe startery. Dla mnie jest spokojnie postacią top 10 w tym tekkenie ale ma 3 cechy, które różnią go od czołówki. Zły pressing, przeciętne startery oraz trudność manualną - tak, chodzi o taunta i akcje po nim, bez tego Bryan mocno traci a ja nadal nie potrafię zrobic taunta JU :(

"Ja nie mam problemu, i dobrze to wiem dlatego kiedy piszę o karze to mam na myśli karanie po zablokowaniu czegoś, bo karanie whiffów to trochę inna sprawa"

Trochę inna, ale jednak punishment.

"A ja wyraźnie napisłem że uf4 ma lepszy zasięg i od tego i od tego, wygląda na to że nasza zdania w tym temacie się troszeczke różnią:P, więc napisz proszę to o co cię prosiłem jeszcze w poprzednim roku i powiedz na jakich hop kikach sprawdzałeś ten zasięg"


Nie mam teraz jak sprawdzić, ale mam wrażenie że spokojnie hop kick asuki, paula, lili. Na bank jeszcze kilka postaci - poza tym jest masa ciosów, które działają jak hop kick ale nie są hopkickami ponieważ są character specific, tak jak uf4 bryana.

"Rozumim, rozumim. Tylko nie rozumiem o jakie d/f2 chodzi..."

Paul, Law etc. Większośc postaci ma chyba 15 frames na df2. Nie wiedziałem nawet, że asuka ma 16 katek.

"Skąd ty masz takie info xD? Nie ważne jak zrobisz zawsze idzie w 24 klatki"

To info mam z tekkenzaibatsu, nie wiem na ile jest prawdziwe ciężko to sprawdzić.

"ma magiczną czwórkę o której mi przypomniałeś (którą też nie każdy ma). "

Niestety cholernie ciężko  coś po tym posadzić, nie ma nawet porównania z Bobem, Lawem itp.
if you watch Godzilla backwards its a heart warming tale of how a dinosaur helps rebuild a city then moonwalks into the ocean.

Snake

  • Moderator forum
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 3483
  • Płeć: Mężczyzna
  • never lucky BabyRage
    • Zobacz profil
  • PSN ID: SnakeSRK
  • Skąd: Gdańsk
Odp: Zmiany
« Odpowiedź #37 dnia: Styczeń 02, 2010, 14:54:30 »
Zły pressing, przeciętne startery oraz trudność manualną - tak, chodzi o taunta i akcje po nim, bez tego Bryan mocno traci a ja nadal nie potrafię zrobic taunta JU :(
Z tym ostatnim się nie zgodzę. W DR nikt nie kwestionował tego, że Mishimy są zdecydowanymi top tierami.

Jeszcze co do tematu. U Alisy jak na razie chciałbym:
* 15-klatkowe d/f+2
* WR+2 na mid ;]
« Ostatnia zmiana: Styczeń 02, 2010, 15:15:12 wysłana przez Snake »

Dadrot

  • [Warszawa]
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 2136
  • Płeć: Mężczyzna
  • I'm whatever Gotham needs me to be.
    • Zobacz profil
  • PSN ID: Dadrot/takeasitson
  • Skąd: Canada
  • Użytkownik jest na liście obserwowanychObserwowany
Odp: Zmiany
« Odpowiedź #38 dnia: Styczeń 02, 2010, 15:14:15 »
Temat jest o tekkenie 6BR anie t5DR, poza tym wg mnie taunt JU w DR i tak był cięższy niż wavedash czy ewgf - dowód? Ilu było graczy grających mishimami w DR i sprawnie robiących wd i ewgf? A ilu Bryanów, którzy mieli dopracowane taunt JU? Właśnie.
if you watch Godzilla backwards its a heart warming tale of how a dinosaur helps rebuild a city then moonwalks into the ocean.

CheeseOfTheDay

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 2387
  • Płeć: Mężczyzna
  • FraudOfTheDay;f
    • Zobacz profil
    • YouTube
    • Email
  • Skąd: Cheeseland
Odp: Zmiany
« Odpowiedź #39 dnia: Styczeń 02, 2010, 20:00:42 »
Nie no nie ma co w ogóle porównywać. ewgf to jest tylko ewgf i tam trzeba tylko zrobić kilka kierunków i przycisk w tej samej klatce co ostatni kierunek, to tak naprawdę nie jest wiele trudniejsze od samego JU jeżeli chcemy to wykonać bardzo szybko.

Jeżeli ci nie wychodzi taunt JU to może zmień pada na gałkę (o ile grasz na padzie), bo szybkie motiony typu f,b_b,f są jednak trochę mniej wygodne do zrobienia na padzie.

Dadrot

  • [Warszawa]
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 2136
  • Płeć: Mężczyzna
  • I'm whatever Gotham needs me to be.
    • Zobacz profil
  • PSN ID: Dadrot/takeasitson
  • Skąd: Canada
  • Użytkownik jest na liście obserwowanychObserwowany
Odp: Zmiany
« Odpowiedź #40 dnia: Styczeń 02, 2010, 20:04:18 »
A tobie wychodzi w BR taunt JU? Gram póki co w tekkena na padzie, muszę pobawić się stickiem i zobaczyć. Na padzie nie wyszło mi póki co ani razu w walce.
if you watch Godzilla backwards its a heart warming tale of how a dinosaur helps rebuild a city then moonwalks into the ocean.

CheeseOfTheDay

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 2387
  • Płeć: Mężczyzna
  • FraudOfTheDay;f
    • Zobacz profil
    • YouTube
    • Email
  • Skąd: Cheeseland
Odp: Zmiany
« Odpowiedź #41 dnia: Styczeń 02, 2010, 20:40:59 »
Wychodzi raczej bez większych problemów, no ale ja akurat robię fF2 po tauncie które jest dużo trudniejsze więc b,f2 po czymś takim nie stanowi takiego problemu, przynajmniej szybkościowo, bo timingowo trochę leżę i często canceluje taunta za szybko. Swego czasu sporo siedziałem nad timingiem taunta ale to było w 5.0 kiedy grałem sobie bry. Teraz nie chce mi się znowu tego uczyć więc albo dobrze scanceluje albo źle:P.

Dadrot

  • [Warszawa]
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 2136
  • Płeć: Mężczyzna
  • I'm whatever Gotham needs me to be.
    • Zobacz profil
  • PSN ID: Dadrot/takeasitson
  • Skąd: Canada
  • Użytkownik jest na liście obserwowanychObserwowany
Odp: Zmiany
« Odpowiedź #42 dnia: Styczeń 02, 2010, 22:52:12 »
akurat mach breaker po tauncie jest sporo prostszy...
if you watch Godzilla backwards its a heart warming tale of how a dinosaur helps rebuild a city then moonwalks into the ocean.

CheeseOfTheDay

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 2387
  • Płeć: Mężczyzna
  • FraudOfTheDay;f
    • Zobacz profil
    • YouTube
    • Email
  • Skąd: Cheeseland
Odp: Zmiany
« Odpowiedź #43 dnia: Styczeń 02, 2010, 23:22:56 »
Hmm chyba raczej nie. Nawet tego nie uświadczysz na cm'kach bryana poza jedną cm'ką kysg gdzie to zrobili jeszcze za czasów t5 gdzie było to łatwiejsze.

Wiesz, teoretycznie na papierze to, to jest to samo. Oba te ciosy po tauncie potrzebują tej samej prędkości inputu, ale według mnie, według obserwacji i według ludzi z którymi zdarzyło mi się na ten temat rozmawiać, dużo prościej jest przejechać z przodu na tył w bardzo krótkim czasie,  niż wcisnąć przód przejechać do neutrala zmienić zwrot na przeciwny i wcisnąć jeszcze raz przód w tak samo krótkim czasie.

No ale jeżeli mówisz że jest to dla ciebie łatwiejsze to chyba nie będziesz miał problemów z nagraniem tego. Jak mi to pokażesz nagrane to będzie pełny szacun:P.

TasTer

  • Backdash Team
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 1102
  • Płeć: Mężczyzna
  • Opieka Społeczna
    • Zobacz profil
    • .
    • Email
  • PSN ID: TasTerPL
  • Skąd: Szczecin
Odp: Zmiany
« Odpowiedź #44 dnia: Styczeń 03, 2010, 01:03:48 »
Liber ale na padzie łatwiej jest wcisnąć f,f niż b,f. :-)



OK ja się nie znam i już znikam.
ziuu