BACKDASH FORUM

Tekken => Tekken 6 / BR => Wątek zaczęty przez: Dadrot w Grudzień 30, 2009, 10:32:29

Tytuł: Zmiany
Wiadomość wysłana przez: Dadrot w Grudzień 30, 2009, 10:32:29
Witam,

Jeśli namco miałoby wypuścić patcha balansującego, jakie (realne) zmiany chcielibyście zaproponować dla postaci, którymi gracie? Ja chciałbym tylko dwie rzeczy dla Bryana, sami oceńcie:

* B+1 juggles on HIT, tak jak w T5.0; biorąc pod uwagę różne rzeczy w tym tekkenie uważam, że nie było by to overpowered, cios ma 20 frames i poprawiłoby to whiff punishment wolniejszych ciosów z dystansu Bryana.
* fb2 nowa notacja, powiedzmy db1; zmiana ta pozwoliłaby efektywniej wykorzystywać ten cios jako punisher ponieważ wychodziłby o 1-2 klatki wcześniej, czyli faktycznie 14~15 klatek bez buforowania.

Proszę wypowiadajcie się śmiało, nie mówię o drastycznych zmianach jak zupełnie nowe ciosy,animacje czy nawet postacie :) Chodzi mi o w miarę realne i nie overpowered zmiany dla postaci które znacie najlepiej. Też oczywiście nie wchodzi w grę zmiana typu "across the board".
Tytuł: Odp: Zmiany
Wiadomość wysłana przez: Hejt w Grudzień 30, 2009, 12:59:14
Zmiana fb2 na db1 sprawiłaby że taunt-JU byłoby MEGA proste, więc absolutnie nie. ;]

Ja listę rzeczy którą chciałbym zmienić w Jacku wrzucę później.
Tytuł: Odp: Zmiany
Wiadomość wysłana przez: CheeseOfTheDay w Grudzień 30, 2009, 13:11:12
B+1 bryana juggle na hita. -15 na bloku.

EWGF kazia - zamiast tego powinni dac jego starego 13klatkowego wgf'a trafiającego na mid.

Taunt xiajki znowu trafiający i powinien byc nieblokowalny + 16 na trafieniu zeby można było juggle sobie wsadzić.

Talon hwo robiony jako d/f+3
Tytuł: Odp: Zmiany
Wiadomość wysłana przez: Nevan w Grudzień 30, 2009, 13:42:47
To Talon byłby teraz lewą nogą?

Poproszę łokieć Anny na mid wybijający na zwykłym trafieniu.
Tytuł: Odp: Zmiany
Wiadomość wysłana przez: CheeseOfTheDay w Grudzień 30, 2009, 14:08:13
No lewą, prawy byłby starą metodą dla bardziej ambitnych;].


Czyli co, robimy liste, wysyłamy do namko i czekamy na zmiany.
Tytuł: Odp: Zmiany
Wiadomość wysłana przez: Dadrot w Grudzień 30, 2009, 14:12:22
B+1 to praktycznie jedyne narzędzie Bryana do pressingu więc -15 na bloku byłoby przesadą wg mnie, co do zmiany notacji JU - fakt po tauncie wchodziłoby jak masło. Hmmm to może zamiast zmieniać notację przywrócić i b1 i taunta do stanu T5.0 czyli +17 klatek przewagi po tauncie a nie +16? Taunt JU nadal pozostaje b. trudne ALE wykonalne.

Co do waszych propozycji, nie chciałbym widzieć xiao tauntujacej niczym Bryan, ponieważ Bryan straciłby cały urok i unikalność, nie mówiąc już o tym, że wsadzenie xiao juggla po takim tauncie jest niewspółmiernie prostsze.

Propozycja dla kazka brzmi trochę overpowered :)
Tytuł: Odp: Zmiany
Wiadomość wysłana przez: Dae w Grudzień 30, 2009, 14:55:44
Law'owi obciąć prawą rękę i lewą nogę...

No i Nina i Leo powinny dostać 12f wybijającego unblocka na mid bo wyłamują się z naczelnej zasady NB:
Blond Włosy = Top Tier

A tak na poważnie to takie tematy często zmieniają się w koncert życzeń i mało mają wspólnego z balansem...

b+1 Bryana mogło by być JS gdyby było stratne, tak na -12 (-15 to trochę za dużo)
JU powinno zostac bez zmian. Zamiast tego dał bym mu jakiegoć NC 12f dającego wallsplata (jakieś d/b+1,1+2 bo imput od d/b+1 jest wolny...)
Został by wtedy od ręki Top'em (ale czy to aby na pewno poprawia balans gry? hmmmm... chyba nie)

Żeby poprawić balans trzeba by było dłuuuugo podyskutować o tym co czyni niektóre postaci ewidentnie lepszymi od innych... A potem pomyśleć nad rozsądnymi buffami dla low tierów i i ewentualnym nerfem topów.

Pozostaje też problem zachowania proporcji efford -> gain... CH d/f+2, EWGF... Taunt, JU...
Czy każda postać powinna mieć bardzo trudną akcję, na której opanowanie opłaca się poświęcić wiele godzin?
Czy powinny być postacie łatwe w prowadzeniu o mocno przegiętych zagrywkach?

Przy tak dużej ilości zawodników balans T6 wypada jednak bardzo przyzwoicie...
Sorry za lekki offtop.
Tytuł: Odp: Zmiany
Wiadomość wysłana przez: Hejt w Grudzień 30, 2009, 15:42:03
Ja wolałbym raczej poprawić kilka niesamowicie irytujących drobiazgów, jak np. d/f+1+2 Jacka bardzo często nie trafiające postaci drugim hitem, co sprawia że Jacuś zostaje z ponad 70 klatkami w plecy.
Tytuł: Odp: Zmiany
Wiadomość wysłana przez: Dadrot w Grudzień 30, 2009, 16:31:59
Dlaczego b1 jugglujace na hit wydaje się wam przesadzone? Zakładając, że nie ma straty rzędu -15, nie jest to przegięcie tym bardziej, że już raz takie właściwości ten cios miał. Popatrzmy na df2 i to u postaci takich jak law czy paul. DF2 jest o 5 klatek szybszy, w pełni bezpieczny na bloku, trafia na mid, trackuje, juggluje on hit... Pomyślcie nad tym przez chwilę.

To samo z jedną klatka przewagi więcej po tauncie, taunt działał w ten sposób do tej pory i jakoś nie zauważyłem aby każdy w DR janił taunta JU :P

Zdaje sobie sprawę, że oczekując racjonalnej dyskusji i propozycji zmian kuszę los, dlatego napisałem aby każdy skupił się tylko na własnej postaci i aby zmiany nie były zbyt drastyczne. Małymi kroczkami...

btw. HateMe - twój nick brzmi prawie jak HelpMe :D
Tytuł: Odp: Zmiany
Wiadomość wysłana przez: Hejt w Grudzień 30, 2009, 17:01:39
Gdyby b+1 miało takie same właściwości jak teraz ale jugglowałoby na trafieniu byłoby przegięte - Juggle starter o dobrym zasięgu z przewagą na bloku, brzmi zbyt dobrze. ;]
Tytuł: Odp: Zmiany
Wiadomość wysłana przez: Snake w Grudzień 30, 2009, 17:15:31
Ale za to łatwy do obejścia :)

Steve:

* brak możliwości schylenia pod d/f+1,2 na bloku.
* f,f+2 - powrót do inputu f,f,N+2 i -11 na bloku.
* dajcie mu stare d/f+2 (nie, niekoniecznie takie jak w 5.0)

Tyle by mi wystarczyło do szczęścia.
Tytuł: Odp: Zmiany
Wiadomość wysłana przez: Hejt w Grudzień 30, 2009, 17:38:34
Jeżeli umiesz obejść to na refleks to Ci zazdroszczę. :P
Tytuł: Odp: Zmiany
Wiadomość wysłana przez: Rafimaru w Grudzień 30, 2009, 17:49:27
Juggle starter (mid, etc.) z przewagą na bloku to brzmi irracjonalnie xP

Co by tu poprawić u Niny... Wiem! xD
1.Zwiększyć odrobinę zasięg ws+2 i b+1+4 (aby Nina miała jakiegoś whiff punishera dobrego) i aby te b+1+4 na hit zawsze wybijało, a nie stawiało w dwuznacznej sytuacji jako kara.
2.U/F+4 trafiające leżących (lub u/f+1 do wyboru o ile stanie się prawdziwym low crushem, o u/f+1 Niny z T5 już nie marzę).
3.Low z pozycji stojącej (!) z jakimś dobiciem bo żadnego nie ma...  to co ma Anna na d/b+3+4, 3 (notacja u Niny mogłaby być d/f+3+4, 3 bo wszystkie inne zajęte ^^) albo jeszcze lepiej, f,n,d,d/f+4, 1+2 Boba, żeby było równie szybkie/niewidoczne i równie karalne (LoL - szatański plan).

To moje noworoczne życzenia. xD
Tytuł: Odp: Zmiany
Wiadomość wysłana przez: Dadrot w Grudzień 30, 2009, 18:21:56
Gdyby b+1 miało takie same właściwości jak teraz ale jugglowałoby na trafieniu byłoby przegięte - Juggle starter o dobrym zasięgu z przewagą na bloku, brzmi zbyt dobrze. ;]

Ok, ale w t5.0 (tam tak działało) mogę nadal wymienić z 5 postaci lepszych od Bryana, luzem. Poza tym ponownie - cios jest wolny i nie trakuje ani nie crushuje nic, nawet nie ma porównania z df2, wybitką Larsa etc. I na koniec jeszcze jedno - Bryan na tle innych postaci cierpi na słabe launchery, tak jest prawda, Bryan to nie Steve, który ma słabe launchery ale za to lśni w innych kategoriach. Owszem jest solidną postacią ze sporym potencjałem i stare b1 by to na pewno poprawiło, ale w tym samym czasie nie zepsuło (broken).
Tytuł: Odp: Zmiany
Wiadomość wysłana przez: Komandos w Grudzień 30, 2009, 18:29:25
Bruce'owi by się przydała jakaś wybitka z ws i podcinka z dobrym zasięgiem.  Ostatni hit w Asukowym d/b+4,3 powinien iść na mid, tak samo unblock, wybitka z ws powinna być szybsza. Law powinien mieć przejście do dss z kicków takie samo jak z punchy :P Co tam jeszcze... Baekowi by się przydała mocniejsza ściana, bo teraz nie dość, że ma w miarę trudną do posadzenia to jeszcze śmiesznie słabą.
Tytuł: Odp: Zmiany
Wiadomość wysłana przez: Snake w Grudzień 30, 2009, 18:39:57
Ok, ale w t5.0 (tam tak działało) mogę nadal wymienić z 5 postaci lepszych od Bryana, luzem.
Hmmm... 5? Ja bym wymienił tylko Fenga, Steve'a i Ninę. No, ewentualnie jeszcze Heńka, chociaż musiałbym się zastanowić.
Ostatni hit w Asukowym d/b+4,3 powinien iść na mid, tak samo unblock.
Mówisz o f+[3]_1,2,[3]? lol, nie mówcie mi że to teraz idzie na high xD
Tytuł: Odp: Zmiany
Wiadomość wysłana przez: Komandos w Grudzień 30, 2009, 18:46:38
Cytuj
Mówisz o f+[3]_1,2,[3]? lol, nie mówcie mi że to teraz idzie na high xD

Gdyby nie szło to bym nie pisał ;)
Tytuł: Odp: Zmiany
Wiadomość wysłana przez: CheeseOfTheDay w Grudzień 30, 2009, 19:30:27
Bryan nie ma slabych wybitek. Balansowanie postaci nie polega na wzmacniamiu tych najlepszych, a Bry jest jedna z tych lepszych majac za soba ponad 30 innych charkow. Gdyby dostal te swoje stare b+1 to z miejsca bylby top3. Nie o to chyba chodzi. Rownie dobrze moge ja napisac "dajcie jugglujacego HS4 DJ'owi" w koncu w t6 tak mial i bylo niby ok, ale po co, kaleka nie jest, wole go tu gdzie jest zamiast jako kolejna S'ke gry.
Tytuł: Odp: Zmiany
Wiadomość wysłana przez: Snake w Grudzień 30, 2009, 19:49:24
Gdyby nie szło to bym nie pisał ;)
No nie wiem, mogłeś mówić o jakimś innym unblocku ;] anyway, totalny bezsens imo.
Tytuł: Odp: Zmiany
Wiadomość wysłana przez: Dae w Grudzień 30, 2009, 20:41:16
Unblock Asuki na high to jedna z tych zmian których absolutnie nie rozumiem... W DR Spora część mojej gry polegała na setupach z 1,2,3~b_f+3~b, przeciwnik przynajmniej bał się tech-rollować... U takiego Bruce'a unblock nadal zbiera z obu tech-rolli i jest na mid. Głupie Namco >~< Dobrze że cancel jest przynajmniej szybszy a na ścianie 1+4,3~b, b+3 działa cuda bo ludzie za szybko kucają do unblocka na high...
Tytuł: Odp: Zmiany
Wiadomość wysłana przez: Damix w Grudzień 30, 2009, 20:48:29
Dejot:

ws+2 - podbija do przodu,a nie w górę jak w DR czy w 5.0,teraz cios ma teraz 15 klatek

ws+1,2 - wcale nie podbija

b,f+2,1,d/f+2 - to samo prawie jak z ws+1,2
Tytuł: Odp: Zmiany
Wiadomość wysłana przez: Snake w Grudzień 30, 2009, 21:06:10
Hmmm, takie pytanko: przeczytałeś jakiegokolwiek posta w tym temacie zanim to napisałeś?
Tytuł: Odp: Zmiany
Wiadomość wysłana przez: CheeseOfTheDay w Grudzień 30, 2009, 21:12:10
Cicho, o tym akurat nie wiedziałem. Niech wymienia dalej.
Tytuł: Odp: Zmiany
Wiadomość wysłana przez: Nevan w Grudzień 30, 2009, 21:32:09
  to co ma Anna na d/b+3+4, 1+2


Rafi co to za cios bo jak żyję to go nie widziałem???
Tytuł: Odp: Zmiany
Wiadomość wysłana przez: Rafimaru w Grudzień 30, 2009, 21:56:03
Sorry, d/b+3+4,3 miało być... od miesiąca się nią nie bawiłem i wydawało mi się że, notacja przedstawia się właśnie tak.
Zresztą nie ma co się czepiać szczegółów, to jedyny follow up po jej d/b+3+4, więc dobrze wiesz o co mi chodziło. Wystarczyło poprawić, a nie specjalnie kazać mi włączyć Tekken'a i sprawdzać. xP
Tytuł: Odp: Zmiany
Wiadomość wysłana przez: Nevan w Grudzień 30, 2009, 22:26:09
Obejrzyj sobie tohttp://www.youtube.com/watch?v=jz3cRbxfCKU (http://www.youtube.com/watch?v=jz3cRbxfCKU) <-po prostu pomyślałem, że coś nowego odkryłeś - stąd moje pytanie. Dlaczego wszystkim się na napinki zbiera? Coś w związku z końcem roku, bo nie czaję?:D

PS. Cios o którym pisałeś to L,h, po zablokowaniu pierwszego wystarczy zostać w FC i Anna łyka każdego WSa w grze. U innych przez Ciebie wymienionych to l,m więc porównania nie ma. Aczkolwiek w dobrych rękach potrafi sporo zamieszać;-)
Tytuł: Odp: Zmiany
Wiadomość wysłana przez: Rafimaru w Grudzień 30, 2009, 22:34:02
Wybacz, o żadną napinkę bynajmniej mi nie chodzi. xD Wręcz wole ich unikać bo już za dużo ich było niepotrzebnie.
To prawda, że to karalny cios... W kontekście Niny, gdy o tym wspominałem, miałem na myśli coś czego ludzie by się bali na low'a po prostu. Zresztą ten cios podcina tylko na clean'ie (z bliskiej odległości) i ma sporo minusów dając ok. 40 dmg ale tyle w kwestii Niny by mi wystarczyło.
Tytuł: Odp: Zmiany
Wiadomość wysłana przez: Guardian w Grudzień 31, 2009, 00:08:31
Jak wszyscy sobie koncert życzeń robią to i Ja :D
-Bobowi wymienić d/f+2 na takie z właściwościami d/f+2 Paula!!

Dużo nie wymagam nie :D
Tytuł: Odp: Zmiany
Wiadomość wysłana przez: Dadrot w Grudzień 31, 2009, 08:36:00
Bryan nie ma slabych wybitek. Balansowanie postaci nie polega na wzmacniamiu tych najlepszych, a Bry jest jedna z tych lepszych majac za soba ponad 30 innych charkow. Gdyby dostal te swoje stare b+1 to z miejsca bylby top3. Nie o to chyba chodzi. Rownie dobrze moge ja napisac "dajcie jugglujacego HS4 DJ'owi" w koncu w t6 tak mial i bylo niby ok, ale po co, kaleka nie jest, wole go tu gdzie jest zamiast jako kolejna S'ke gry.

Tylko, że w BR nie ma żadnego niewidzialnego lowa, który daje nam pełnego juggla znajdziesz za to całkiem sporo postaci z ciosami około 20 klatek, które trafiają na mid i jugglują on hit. Znalazłbym ci nawet takie ciosy z przewagą jak stare B1. Naprawdę uważasz że launchery Bryana są dobre? Na tle takich postaci jak law, paul, lili etc? Naprawdę uważasz, że df2 jest gorsze?? No bez przesady..
Tytuł: Odp: Zmiany
Wiadomość wysłana przez: Wacho_VHO w Grudzień 31, 2009, 10:03:18
No to ja chcę, żeby d+4 Xiałki jugglowało on hit, uf+3 miało 13 klatek i było bezpieczne na bloku... no, chyba tyle.
Tytuł: Odp: Zmiany
Wiadomość wysłana przez: CheeseOfTheDay w Grudzień 31, 2009, 11:45:10
Bryan nie ma slabych wybitek. Balansowanie postaci nie polega na wzmacniamiu tych najlepszych, a Bry jest jedna z tych lepszych majac za soba ponad 30 innych charkow. Gdyby dostal te swoje stare b+1 to z miejsca bylby top3. Nie o to chyba chodzi. Rownie dobrze moge ja napisac "dajcie jugglujacego HS4 DJ'owi" w koncu w t6 tak mial i bylo niby ok, ale po co, kaleka nie jest, wole go tu gdzie jest zamiast jako kolejna S'ke gry.

Tylko, że w BR nie ma żadnego niewidzialnego lowa, który daje nam pełnego juggla znajdziesz za to całkiem sporo postaci z ciosami około 20 klatek, które trafiają na mid i jugglują on hit. Znalazłbym ci nawet takie ciosy z przewagą jak stare B1. Naprawdę uważasz że launchery Bryana są dobre? Na tle takich postaci jak law, paul, lili etc? Naprawdę uważasz, że df2 jest gorsze?? No bez przesady..

No dobrze, ale to ty podawałeś jako argument to że kiedyś tam b+1 miało takie właściwości więc ja podaję jeszcze mocniejszy argument że hell zawsze miał takie właściwości (no ok nie HS4 a samo HS), tutaj ten argument już nie działa? Jeżeli chcesz to podaj mi jakiegoś innego 20 klatkowca który ma taki zasięg, trafia na mid i daje zawsze juggla i +3 na bloku. Ja ci mogę podać innego takiego low'a, np hell miśka, nie wykonuje się z CD tylko przez d/b chyba więc zawsze można to wykonać z max prędkością, poza tym juggluje, jest szybki i bardzo ciężko to zablokować na reakcje więc można uznać że jest niewidoczny.

Tak uważam że launchery Bry są solidne. Ma qcb 4 które ma zasięg, ładnie kroi, z większej odległości jest bezpieczne i które nie tak trudno wyłapać bo dzięki nowemu qcb 3 bry potrafi zmusić do schylenia się, no i ładnie wchodzi to jako backroll trap. Ma u/f+4 które ma większy zasięg niż standardowe szybkie hopkicki jak paulowe u/f+4, więcej zabiera (dzięki czemu juggle są mocniejsze co nie jest bez znaczenia) no i jest bezpieczne. Ma ws1 które idzie w 15 klatek i nadaje się jako kara z ws'a po schyleniu się pod jakimś high'em, niestety jest karalne ale to chyba jedyny minus.
W końcu jest JU.
Widzisz, problem w tym jest taki że za bardzo skupiasz się a tym w czym ten cios jest gorszy od standardowych d/f+2. Zamiast tego popatrz w czym jest on lepszy.
JU jest o klatkę szybszy, a od Alisowego d/f+2 o dwie klatki, jeżeli chodzi o karanie opóźnień. Ma większy zasięg od każdego d/f+2 i dużo większy od standardowych hop kicków, w sumie to JU ma zasięg mocno zbliżony do zasięgu kaziowego elektryka, tak zbliżony że aż nie wiem czy nie taki sam. Ten zasięg nie tylko jest plusem przy karaniu whiffów ale także kiedy zostanie on zablokowany. Co z tego że jest tam -7 na bloku skoro po zablokowaniu z bliska nie sięgają go punche większości postaci a po zablokowaniu z większej odległości nie sięga go takie d/f2 paula. Co to oznacza? Ano to że nie jesteś w takiej sytuacji jak po zablokowaniu d/f+2 takiego paula kiedy to masz większą, niekaralną stratę i przeciwnik ma w pełni inicjatywę a ty musisz stać i czekać na to co on zrobi.
JU także wybija daleko, co na arenach ze ścianami ma znaczenie bo częściej ją posadzisz niż gdybyś robił to po jakimś d/f2 które wybija tylko do góry.
Jedynym chyba większym minusem JU jest to że idzie na high, no ale d/f2 nie wybija kucających więc nie jest to aż taki duży minus w stosunku do d/f+2. Poza tym wiadomo że JU musi iść na high, gdyby szedł na mid to przy takich właściwościach tego ciosu Bry byłby absolutnym topem tej gry.
Tytuł: Odp: Zmiany
Wiadomość wysłana przez: Dadrot w Grudzień 31, 2009, 12:58:32
Wg. mnie w tym co napisałeś jest dużo przesady, QCB4 albo robi się w miarę bezpiecznie z dystansu, albo wymiennie z QCB3 z bliska i wtedy nie jest bezpieczny. Cios jest poza tym naprawdę wolny, to samo uf4 - ma 24 klatki i nie nie jest lepszy w niczym od hopkicka albo df2. Ma większy zasięg niż df2 i taki sam jak hop kick. WS1 to nie jest żaden topowy starter z WS.

Jet Upper - jest szybszy o klatkę od alisowego df2 pod warunkiem, że możesz go wybuferować na bloku, inaczej jest klatkę wolniejszy (minimum klatkę). Ma większy zasięg ale trafia na high (schyli się ktoś i lecisz) ponadto na whiff jest znacznie bardziej karalny niż df2. JU faktycznie wybija dalej ale ze względu na bound i małe areny to chyba już nie jest problem?
Tytuł: Odp: Zmiany
Wiadomość wysłana przez: CheeseOfTheDay w Grudzień 31, 2009, 14:18:02
JU ma 14 klatek
d/f2 Alisy ma 16 klatek

16 odjąć 14 równa się 2. Jeżeli tobie wychodzi 1 to znaczy że liczysz w złym systemie liczbowym. Zmień system na dziesiętny, wtedy tobie też wyjdzie 2.

I oczywiście że chodzi tutaj o buforowanie tego na bloku, w końcu chodziło o karanie opóźnień.
W polu jest minimum 15 klatkowcem, a realnie 16~17 klatkowcem jeżeli robimy to szybko. Z drugiej strony jeżeli mamy być dokładni to d/f2 np Alisy też nie jest zawsze 16 klatkowcem, w polu będzie to 16~17 klatkowiec bo nie zawsze zrobisz d/f+2 w jednej klatce bo ten cios nie ma takich wymagań, a że nie ma takich wymagań to i człowiek nie skupia się na tym żeby wdusić to z taką dokładnością i często klika 2 jedną lub nawet dwie klatki po d/f i już nie wychodzi w 16 klatek a w 17-18.

qcb4 jest naprawdę wolne? Przecież to trwa 17 klatek (+3 dla inputu) to jest wystarczająco mało żeby będąc schylonym nie rozpoznać tego na czas.
Dziwne, najpierw piszesz że uf4 nie jest w niczym lepsze od hop kicka czy df2 a zaraz potem piszesz że ma lepszy zasięg.
W ogóle nie wiem jak tak można napisać kiedy jasno widać że jest bezpieczniejszy, ma większy zasięg i więcej kroi, poza tym działa równie szybko o ile nie szybciej jako low krasz, więc w czymś tam lepszy jest:P. No ale kiedy według ciebie 16-14=1 to może i zaleta i wada są dla ciebie równoważne:P.
Nie wiem też na jakich hopkikach sprawdzałeś ten zasięg. Tylko nie mów mi że na shredderach bo to nie jest standardowy hop kick tylko shreddery:P.

Aha, i patrząc na juglle startery nie powinno się patrzeć jedynie na to ile kto ich ma i ile one trwają. Zasięg, ich dmg, inne właściwości też są ważne. No i też co postać po tych starterach może zrobić. A z tego co wiem to Bry ma raczej mocne juggle i ma takie które ładnie posyłają na ścianę, szczególnie te z końcowym mach brejkerem.

I pytanie na koniec, czy skoro JU jest gorsze od df2 i hopkika, to czy to znaczy że ewgf Henia i DJ?ta też są od nich gorsze? W końcu to też 14i a na dodatek nie można tego tak fajnie wbufforować jak JU więc są raczej do karania 15 i większych kar. Input jest trudny i też trzeba doliczyć te 2-3 klatki na samo wykonanie bo nikt ci nie będzie w polu robić 14i bo niedość że nie łatwe to jeszcze precyzja przy tych prędkościach szwankuje.
Tytuł: Odp: Zmiany
Wiadomość wysłana przez: JuniOr_TLT w Grudzień 31, 2009, 14:22:22
Heh. Ja poproszę o GS i iSW na mid - tylko tak żeby zachowały swoje obecne wartości :P
Tytuł: Odp: Zmiany
Wiadomość wysłana przez: Dadrot w Grudzień 31, 2009, 15:00:04
JU ma 14 klatek
d/f2 Alisy ma 16 klatek

16 odjąć 14 równa się 2. Jeżeli tobie wychodzi 1 to znaczy że liczysz w złym systemie liczbowym. Zmień system na dziesiętny, wtedy tobie też wyjdzie 2.

I oczywiście że chodzi tutaj o buforowanie tego na bloku, w końcu chodziło o karanie opóźnień.
W polu jest minimum 15 klatkowcem, a realnie 16~17 klatkowcem jeżeli robimy to szybko. Z drugiej strony jeżeli mamy być dokładni to d/f2 np Alisy też nie jest zawsze 16 klatkowcem, w polu będzie to 16~17 klatkowiec bo nie zawsze zrobisz d/f+2 w jednej klatce bo ten cios nie ma takich wymagań, a że nie ma takich wymagań to i człowiek nie skupia się na tym żeby wdusić to z taką dokładnością i często klika 2 jedną lub nawet dwie klatki po d/f i już nie wychodzi w 16 klatek a w 17-18.

qcb4 jest naprawdę wolne? Przecież to trwa 17 klatek (+3 dla inputu) to jest wystarczająco mało żeby będąc schylonym nie rozpoznać tego na czas.
Dziwne, najpierw piszesz że uf4 nie jest w niczym lepsze od hop kicka czy df2 a zaraz potem piszesz że ma lepszy zasięg.
W ogóle nie wiem jak tak można napisać kiedy jasno widać że jest bezpieczniejszy, ma większy zasięg i więcej kroi, poza tym działa równie szybko o ile nie szybciej jako low krasz, więc w czymś tam lepszy jest:P. No ale kiedy według ciebie 16-14=1 to może i zaleta i wada są dla ciebie równoważne:P.
Nie wiem też na jakich hopkikach sprawdzałeś ten zasięg. Tylko nie mów mi że na shredderach bo to nie jest standardowy hop kick tylko shreddery:P.

Aha, i patrząc na juglle startery nie powinno się patrzeć jedynie na to ile kto ich ma i ile one trwają. Zasięg, ich dmg, inne właściwości też są ważne. No i też co postać po tych starterach może zrobić. A z tego co wiem to Bry ma raczej mocne juggle i ma takie które ładnie posyłają na ścianę, szczególnie te z końcowym mach brejkerem.

I pytanie na koniec, czy skoro JU jest gorsze od df2 i hopkika, to czy to znaczy że ewgf Henia i DJ?ta też są od nich gorsze? W końcu to też 14i a na dodatek nie można tego tak fajnie wbufforować jak JU więc są raczej do karania 15 i większych kar. Input jest trudny i też trzeba doliczyć te 2-3 klatki na samo wykonanie bo nikt ci nie będzie w polu robić 14i bo niedość że nie łatwe to jeszcze precyzja przy tych prędkościach szwankuje.

Czy ty naprawdę masz kłopot z czytaniem ze zrozumieniem? Nie każda kara jest na bloku więc różnica inputu jest naprawdę wyczuwalna między df2 a fb2, a co do zasięgu wyraźnie napisałem że uf4 ma lepszy zasięg od df2 i taki sam jak hop kick. Hopkick również low crushuje i ponadto jest jakieś 8-9 klatek szybszy. Jeśli zrobisz w polu jet uper szybciej niż ja df2 to brawo - jesteś najszybszy na świecie, szybszy niż przewiduje to system w tekkenie bo przy idealnej szybkości i precyzji zrobisz to w 16 klatek, czyli tak w 1 klatke wolniej niż df2, rozumiesz? Czy w innym systemie liczbowym mam to rozpisać, może system dziesiętny do ciebie nie przemawia? |5|?

Co do reszty to szkoda komentować, ponieważ Bryan nie ma mocnych juggli, ma przeciętne. Gro jego juggli kroi około 70 pkt, to są mocne juggle wg ciebie? To co powiesz o Brucie, Bobie, Devil Jinie etc? I jak to powinno się patrzeć na coś innego niż prędkość etc przy starterach? Na głowę upadłeś? W grze masz masę uber mocnych launcherów, nawet nieblokowanych i co? Wymieniłbyś generic df2 albo hopkicka na 40 klatkowego nieblokowanego startera? Po którym walisz juggle za 120 pkt?

Co do ewgf to nawet nie ma sensu porównywać, czy widziałeś kiedyś kogoś kto bryanem spamuje JU nawet w powietrze? Albo wsadza po 3-4 w jugglu? Elektryk to zupełnie inne narzędzie, do pressingu, do karania na bloku i długich whifów etc.

No i ta szybkość ciosów, tak uf4 jest mega szybkie, qcb4 kosmos to samo b1. Nie rozumiesz, że przy takim arsenale launcherów większość ludzi zdąży zablokować po recovery? Popatrz na walki knee/sunchipa napsa. Połowa juggli leci po CH4 i chWS3 i tauncie, czemu? U4 ma 24 klatki jak dodasz przód wyjdzie ci jakieś ~2 klatki więcej w zamian za zasięg większy niż zwykła jedynka. Jak ci portki opadają przy tak szybkim ciosie to brawo, pewnie df3 łykasz jak młody pelikan i też sądzisz, że jest za mocny. U4 używa się wyłącznie jako crusha lub bait, tyle. Żeby qcb4/3 wymieniać i mieszać musisz najpierw być w zasięgu qcb3, czyli jak walniesz na blok coś to masz kare po obu ciosach. Jak w ogóle możesz pisać, że juggle bryana są mocne i ma mocne launchery? Grasz w ogóle Bryanem? Bo ja gram np bobem od czasu do czasu i różnica to dzień i noc. Zarówno manualnie jak i damage/launchers/bezpieczeństwo/ mixupy etc.
Tytuł: Odp: Zmiany
Wiadomość wysłana przez: CheeseOfTheDay w Styczeń 02, 2010, 03:42:51
Czy ty naprawdę masz kłopot z czytaniem ze zrozumieniem? Nie każda kara jest na bloku więc różnica inputu jest naprawdę wyczuwalna między df2 a fb2
Ja nie mam problemu, i dobrze to wiem dlatego kiedy piszę o karze to mam na myśli karanie po zablokowaniu czegoś, bo karanie whiffów to trochę inna sprawa:P
Cytuj
a co do zasięgu wyraźnie napisałem że uf4 ma lepszy zasięg od df2 i taki sam jak hop kick.
A ja wyraźnie napisłem że uf4 ma lepszy zasięg i od tego i od tego, wygląda na to że nasza zdania w tym temacie się troszeczke różnią:P, więc napisz proszę to o co cię prosiłem jeszcze w poprzednim roku i powiedz na jakich hop kikach sprawdzałeś ten zasięg:x.
Cytuj
Jeśli zrobisz w polu jet uper szybciej niż ja df2 to brawo - jesteś najszybszy na świecie, szybszy niż przewiduje to system w tekkenie
Pewnie że jestem, nawet bez tego:D. A system faktycznie nie przewiduje tego że ktoś naciśnie takie f,b w mniej jak pełne dwie klatki:/. Może się to zmieni jak bijatyki zaczną chodzić w więcej jak w 60 klatkach:P.
Cytuj
bo przy idealnej szybkości i precyzji zrobisz to w 16 klatek, czyli tak w 1 klatke wolniej niż df2, rozumiesz?
Rozumim, rozumim. Tylko nie rozumiem o jakie d/f2 chodzi, ale patrząc na to że ostatnio była mowa o d/f2 Alisi to tylko przypominam że jej d/f2 trwa 16 klatek, tak jakby to o jej d/f2 chodzilo, tak jakby co:P. A przy idealnej prędkości i precyzji to prawdopodobnie zrobisz to w 15 klatek tylko problem jest taki że system w tej części ma jakby większe problemy z małymi klatkami (częściami ułamkowymi klatek) co powoduje to że czasami zaliczy 2 inputy zrobione w 2 klatki a czasami nie, czasami zaliczy 1 input wciśnięty w 1/10 klatki a w większości przypadków nie. Śmieszne to to bo dużo starszy t3 nie robił takich problemów przy robieniu np b,f2 w 2 klatki:d.
Cytuj
Czy w innym systemie liczbowym mam to rozpisać, może system dziesiętny do ciebie nie przemawia? |5|?
Jak nie sprawiłoby to tobie problemów to poproszę w binarnym tego całego posta:>.
Cytuj
Co do reszty to szkoda komentować, ponieważ Bryan nie ma mocnych juggli, ma przeciętne. Gro jego juggli kroi około 70 pkt, to są mocne juggle wg ciebie?
No to faktycznie 70 to nie jest tak dużo.
Cytuj
I jak to powinno się patrzeć na coś innego niż prędkość etc przy starterach? Na głowę upadłeś?
Nie:), za to ty wykazałeś się brakiem umiejętności czytania ze zrozumieniem. Nie napisałem ?powinno się patrzeć na coś innego niż prędkość etc przy starterach? tylko ?nie powinno się patrzeć jedynie na to...ile one trwają?. No bo taka prawda, patrzy się na ?prędkość etc przy starterach?, tak jak napisałeś, gdzie tym etc może być, sytuacja na bloku, recovery, trackowalność, zasięg, hit box, poziom ataku, jak wysoko wybija, jak daleko niesie, obrażenia, input, właściwości crush:).
Cytuj
Wymieniłbyś generic df2 albo hopkicka na 40 klatkowego nieblokowanego startera? Po którym walisz juggle za 120 pkt?
Nie, ale po co popadać w skrajności.
Ale powiem ci że zamienił bym 15 klatkowe df2 na 13 klatkowego ewgf?a na high, który by miał to samo co ewgf teraz tyle ze jakies -6-7 na bloku, tak żeby nie służył do presingu:).
A nawet zamienił bym to na wybitkę z zasięgiem ewgf?a która trwałaby 19 klatek była na mid, bezpieczna i od 4 do 16 klatki byłaby high crushem. Mogłaby mieć recovery na poziomie ok. 16-18 klatek, troszke mniej od puncha a podobnie do starego ewgf?a. Dobrze by było jakby odpychała na bloku żeby można było wybakdaszowac mając kilkuklatkowe opóźnienie, no i jak by zabierała około 25-30 byłoby milusio. Brzmi atrakcyjnie? Gdzieeee. Przecież to wciąż ?wolny? 19 klatkowiec:)).

 
Cytuj
Popatrz na walki knee/sunchipa napsa. Połowa juggli leci po CH4 i chWS3 i tauncie, czemu?
Bo ch4 to 12 klatkowy bezpieczny jg starter na ch? Bo ws3 to 12 klatkowiec na który nie tak ciężko zostać nadzianym?
Cytuj
U4 ma 24 klatki jak dodasz przód wyjdzie ci jakieś ~2 klatki więcej w zamian za zasięg większy niż zwykła jedynka.
Skąd ty masz takie info xD? Nie ważne jak zrobisz zawsze idzie w 24 klatki xD więc jeżeli skracasz tego zasięg robiąc poprzez u4 to już twój problem:P. Co więcej nawet nie musisz wciskać uf i 4 w tym samym momencie, możesz wcisnąć 4 pięć klatek później a cios i tak pójdzie w 24 klatki licząc od naciśnięcia uf. Taki trik systemowy dzięki któremu zawsze, w 100% tego typu cios idzie tak samo szybko.
Cytuj
No i ta szybkość ciosów, tak uf4 jest mega szybkie, qcb4 kosmos to samo b1. Nie rozumiesz, że przy takim arsenale launcherów większość ludzi zdąży zablokować po recovery?
No po recovery z takiej jedynki czy nawet hop kicka to tak, ale od tego jest fb2, tym, jak jesteś dobry to zdążysz. To że wszystkie jego launchery nie nadają się do puszczania w polu i karania whiffów opóźnień to nie jest akurat nic złego. Ma dobre narzędzie do karania opóźnień na high, i whiffów na high  (nie każdy to ma), ma narzędzie do karania z ws?a (nie każdy to ma), ma narzędzie do łapania na bakrolla, ma dobrego low krasza, ma magiczną czwórkę o której mi przypomniałeś (którą też nie każdy ma). Ale to że żadne z tych nie jest topową wybijaczką w danej dziedzinie nie jest niczym złym. Jest coś pośredniego pomiędzy słabym a topowym. Dalej uważasz że w tym elemencie jest słaby? Fine by me. Jak dla mnie jest w tym przynajmniej ok, więcej mu specjalnie nie trzeba.

Jeżeli masz zamiar jakoś jeszcze na to odpowiadać to prosiłbym o taką normalną odpowiedź bo nie chce mi się szukać o co tobie chodziło w danym zdaniu, na jaką część mojego posta odpowiadasz. Strasznie to utrudnia i przedłuża pisanie.
Tytuł: Odp: Zmiany
Wiadomość wysłana przez: Dadrot w Styczeń 02, 2010, 13:58:00
Żeby było czytelniej nie będę cytować ściany tekstu, z resztą to będzie krótka odpowiedź :)
Generalnie nie uważam, żeby Bryan był zły albo miał nawet złe startery. Dla mnie jest spokojnie postacią top 10 w tym tekkenie ale ma 3 cechy, które różnią go od czołówki. Zły pressing, przeciętne startery oraz trudność manualną - tak, chodzi o taunta i akcje po nim, bez tego Bryan mocno traci a ja nadal nie potrafię zrobic taunta JU :(

"Ja nie mam problemu, i dobrze to wiem dlatego kiedy piszę o karze to mam na myśli karanie po zablokowaniu czegoś, bo karanie whiffów to trochę inna sprawa"

Trochę inna, ale jednak punishment.

"A ja wyraźnie napisłem że uf4 ma lepszy zasięg i od tego i od tego, wygląda na to że nasza zdania w tym temacie się troszeczke różnią:P, więc napisz proszę to o co cię prosiłem jeszcze w poprzednim roku i powiedz na jakich hop kikach sprawdzałeś ten zasięg"


Nie mam teraz jak sprawdzić, ale mam wrażenie że spokojnie hop kick asuki, paula, lili. Na bank jeszcze kilka postaci - poza tym jest masa ciosów, które działają jak hop kick ale nie są hopkickami ponieważ są character specific, tak jak uf4 bryana.

"Rozumim, rozumim. Tylko nie rozumiem o jakie d/f2 chodzi..."

Paul, Law etc. Większośc postaci ma chyba 15 frames na df2. Nie wiedziałem nawet, że asuka ma 16 katek.

"Skąd ty masz takie info xD? Nie ważne jak zrobisz zawsze idzie w 24 klatki"

To info mam z tekkenzaibatsu, nie wiem na ile jest prawdziwe ciężko to sprawdzić.

"ma magiczną czwórkę o której mi przypomniałeś (którą też nie każdy ma). "

Niestety cholernie ciężko  coś po tym posadzić, nie ma nawet porównania z Bobem, Lawem itp.
Tytuł: Odp: Zmiany
Wiadomość wysłana przez: Snake w Styczeń 02, 2010, 14:54:30
Zły pressing, przeciętne startery oraz trudność manualną - tak, chodzi o taunta i akcje po nim, bez tego Bryan mocno traci a ja nadal nie potrafię zrobic taunta JU :(
Z tym ostatnim się nie zgodzę. W DR nikt nie kwestionował tego, że Mishimy są zdecydowanymi top tierami.

Jeszcze co do tematu. U Alisy jak na razie chciałbym:
* 15-klatkowe d/f+2
* WR+2 na mid ;]
Tytuł: Odp: Zmiany
Wiadomość wysłana przez: Dadrot w Styczeń 02, 2010, 15:14:15
Temat jest o tekkenie 6BR anie t5DR, poza tym wg mnie taunt JU w DR i tak był cięższy niż wavedash czy ewgf - dowód? Ilu było graczy grających mishimami w DR i sprawnie robiących wd i ewgf? A ilu Bryanów, którzy mieli dopracowane taunt JU? Właśnie.
Tytuł: Odp: Zmiany
Wiadomość wysłana przez: CheeseOfTheDay w Styczeń 02, 2010, 20:00:42
Nie no nie ma co w ogóle porównywać. ewgf to jest tylko ewgf i tam trzeba tylko zrobić kilka kierunków i przycisk w tej samej klatce co ostatni kierunek, to tak naprawdę nie jest wiele trudniejsze od samego JU jeżeli chcemy to wykonać bardzo szybko.

Jeżeli ci nie wychodzi taunt JU to może zmień pada na gałkę (o ile grasz na padzie), bo szybkie motiony typu f,b_b,f są jednak trochę mniej wygodne do zrobienia na padzie.
Tytuł: Odp: Zmiany
Wiadomość wysłana przez: Dadrot w Styczeń 02, 2010, 20:04:18
A tobie wychodzi w BR taunt JU? Gram póki co w tekkena na padzie, muszę pobawić się stickiem i zobaczyć. Na padzie nie wyszło mi póki co ani razu w walce.
Tytuł: Odp: Zmiany
Wiadomość wysłana przez: CheeseOfTheDay w Styczeń 02, 2010, 20:40:59
Wychodzi raczej bez większych problemów, no ale ja akurat robię fF2 po tauncie które jest dużo trudniejsze więc b,f2 po czymś takim nie stanowi takiego problemu, przynajmniej szybkościowo, bo timingowo trochę leżę i często canceluje taunta za szybko. Swego czasu sporo siedziałem nad timingiem taunta ale to było w 5.0 kiedy grałem sobie bry. Teraz nie chce mi się znowu tego uczyć więc albo dobrze scanceluje albo źle:P.
Tytuł: Odp: Zmiany
Wiadomość wysłana przez: Dadrot w Styczeń 02, 2010, 22:52:12
akurat mach breaker po tauncie jest sporo prostszy...
Tytuł: Odp: Zmiany
Wiadomość wysłana przez: CheeseOfTheDay w Styczeń 02, 2010, 23:22:56
Hmm chyba raczej nie. Nawet tego nie uświadczysz na cm'kach bryana poza jedną cm'ką kysg gdzie to zrobili jeszcze za czasów t5 gdzie było to łatwiejsze.

Wiesz, teoretycznie na papierze to, to jest to samo. Oba te ciosy po tauncie potrzebują tej samej prędkości inputu, ale według mnie, według obserwacji i według ludzi z którymi zdarzyło mi się na ten temat rozmawiać, dużo prościej jest przejechać z przodu na tył w bardzo krótkim czasie,  niż wcisnąć przód przejechać do neutrala zmienić zwrot na przeciwny i wcisnąć jeszcze raz przód w tak samo krótkim czasie.

No ale jeżeli mówisz że jest to dla ciebie łatwiejsze to chyba nie będziesz miał problemów z nagraniem tego. Jak mi to pokażesz nagrane to będzie pełny szacun:P.
Tytuł: Odp: Zmiany
Wiadomość wysłana przez: TasTer w Styczeń 03, 2010, 01:03:48
Liber ale na padzie łatwiej jest wcisnąć f,f niż b,f. :-)



OK ja się nie znam i już znikam.
ziuu
Tytuł: Odp: Zmiany
Wiadomość wysłana przez: CheeseOfTheDay w Styczeń 03, 2010, 01:45:34
Tak:P? No nie wiem ja f,b na padzie robię z max prędkością bez wysiłku, wystarczy odpowiednia technika, albo ślizgam kciukiem od prawej do lewej strony bez podnoszenia kciuka tak jak bym robił standardowego 1 klatkowego slide'a (tak jak się robiło u setsuki;]) co działa dobrze tylko z jednej strony. Albo kładę kciuk na samym środku krzyżaka i niewielkim ruchem bez przemieszczania go wpisuję krótkie f,b. To działa dobrze na obu stronach.
Dla szybkiego ff (takiego 2-3 klatkowego) jakoś ciężko mi znaleźć dobrą technikę dla pada, tutaj już trzeba wcisnąć na jedną klatkę, puścić na najdłużej klatkę i wcisnąć jeszcze raz. Bez żadnych tricków.

Tak, pobawiłem się chwilkę bryanem na padzie i zmieniam zdanie, bardzo szybkie f,b2 jest łatwiejsze na krzyżaku;]. Może jest gorzej z precyzją ale na pewno łatwiej to zrobić z taką szybkością że system nie nadąża;].
Tytuł: Odp: Zmiany
Wiadomość wysłana przez: Dadrot w Styczeń 03, 2010, 16:03:11
Nie mam jak nagrać, na padzie robię mach breakera po tauncie z niską skutecznością, Jet Upper mi nie wychodzi w ogóle prawie.
To, że ty masz na odwrót nie oznacza, że jesteś jakimś wyznacznikiem dla całego świata. Osobiście jestem przekonany, że notację f,f zrobię na padzie znacznie szybciej niż na sticku, z fb na odwrót. Nie mam tego jak zmierzyć ale posiadam i sticka i pada i tak czuję, pozatym jak napisałem ogarnę mach breakera po tauncie ale jet upper już nie idzie..
Tytuł: Odp: Zmiany
Wiadomość wysłana przez: CheeseOfTheDay w Styczeń 03, 2010, 22:58:15
Nie jestem wyznacznikiem, po prostu wiem to co widzę:). A widzę mnóstwo cm'ek bryana od czasów t5 i w prawie każdej f,b2 po tauncie i tylko w jednej ff2. A że większość ludzi robiących cm'ki lubi pokazać coś trudnego to to daje do myślenia.
Dodatkowo więcej warunków do idealnego wykonania wymaga fF+2 (dokładnie 1 warunek więcej), więc można powiedzieć, że dla ogółu będzie to trudniejsze:).

Wydaje mi się że twój problem leży w nieodpowiedniej technice bo skoro ja, nie grając na padzie od ponad 3 lat, nie znając krzyżaka i nie potrafiąc już na nim wykonać jakiegoś średnio trudnego juggla, robię f,b2 z idealną prędkością lub szybciej raz na dwie próby to nie oznacza to tego że mam dobrego padowego manuala, bo to już dawno straciłem, mam po prostu dobrą technikę. Ewentualnie może to być kiepski krzyżak do takiej techniki, bo mój od ds3 jest jak nowy.

W ogóle to fajnie że z tematu zrobiły się gadki o wszystkim i o niczym:P.
Tytuł: Odp: Zmiany
Wiadomość wysłana przez: Dadrot w Styczeń 03, 2010, 23:36:54
Niby tak, a jakiej "techniki" używasz napadzie? Slide kciukiem, czy może ala' na klawiaturze, dwoma palcami??
Taunt, b4, mach breaker wychodzi mi naprawde w miarę często, zwykły taunt mach breaker też czasem wyjdzie, ale przyznam że JU praktycznie nigdy, może faktycznie źle wciskam, złą techniką. Wciskam normalnie, czyli f~b+2, za wolno..

edit: w T5 taunt jet upper było znacznie prostsze niż teraz, cała klatkę animacji prostsze, więc taunt MB było największym hardem razem z b+4, teraz dla mnie odwróciły się hardy :)
Tytuł: Odp: Zmiany
Wiadomość wysłana przez: CheeseOfTheDay w Styczeń 04, 2010, 13:33:46
No w t5 ju było klatkę szybsze, a taunt dawał klatkę więcej więc było nawet 2 klatki prostsze. A fF+2 od samego początku jest takie samo i teraz jest to trudniejsze tylko przez tą mniejszą, o klatkę, przewagę po tauncie.

A bardzo szybkie fF+2 faktycznie jest łatwiejsze na padzie jak na stiku:P, troszkę nad tym posiedziałem i zarówno na nowym ds3 jak i 6 letnim zdezelowanym ds2 wychodzi to idealnie szybko bądź 1-2 klatki wolniej bez jakiegoś stresu, wystarczyło pomyśleć i zmienić troszeczkę technikę na hmm bardziej wydajną:D. Ale i tak wychodzi to sporo rzadziej jak taunt f,b2.

Techniki na dwa palce nie próbowałem bo... nie wiem jak wygląda xD. Tzn spodziewam się jak wygląda ale wydaje mi się że przy normalnym trzymaniu pada jest to strasznie niepraktyczne:P. Tak jak pisałem robię slide'a kciukiem zaczynając jeszcze przed przodem na krzyżaku (dla pewniejszego "f") i jeżeli mi nie wyjdze to głównie dlatego że albo za słabo wcisnąłem przód i tylko sie z niego ześlizgnąłem nie rejestrując go, albo krzywo przejechałem palcem i najechałem przypadkowo po innych kierunkach jak dół czy skos, albo za szybko zrobię i zrobi mi f,b bez neutrala (wtedy przy włączonych strzałeczkach nie będzie neutrala i strzałeczki f,b będą się stykały). Ale to akurat wina tego że krzyżaka już nie czuję:P.
Sprawdziłem tą metodę na swoim odrestaurowanym ds2 na którym nigdy nie grałem, i nie bardzo ona wychodzi z powodu bardzo twardego krzyżaka, slide jest wtedy niemożliwy. Na swoim zdezelowanym 6 letnim padzie sprawdzić się nie dało bo działa mi tam tylko prawy kierunek:P. A na ds3 gumki od łażenia po necie i takich tam wystarczająco się wyrobiły by krzyżak był dość twardy ale wystarczająco miękki by nie stawiać zbytniego oporu przy slide'ach. To właśnie mnie zawsze denerwowało w padach, to co możesz zrobić może być czasem ograniczone stanem krzyżaka na padzie:f.
Tytuł: Odp: Zmiany
Wiadomość wysłana przez: Hejt w Styczeń 04, 2010, 22:26:41
Dobra, kolej na Jacka.

2,1 - 10 KLATEK! Namco, wy ch*je. 2,1,2 NCc, lub nie NCc ale 2 bezpieczne na bloku i opóźnialne.
f+2 - 8 klatek, a co. Mogłoby mieć wtedy -14 lub nawet -15 na bloku.
1+2 - +2 lub 3 na bloku. -9 przy 16 klatkowcu to żart. Lub więcej followupów poza kaszaniastym 1+2, np. 1+2, 1 czyli 1+2 i ff+1, 1+2,2 czyli 1+2, debugger.
f+3+4 - Bezpieczne na bloku. I tak jest strasznie wolne.
b+1+2 - Na high wall splacie mogłoby wchodzić całe. Albo niech wchodzi jako wall throw, bo i tak sytuacje kiedy Jack robi high splat są mega rzadkie. :P
f+1,2 - JAIL NA BLOKU. 14 klatkowa seria za gówniany dmg, i jeszcze można się schylić?!
Debugger - JAKIKOLWIEK followup? Bez kitu, to chyba najwolniejsza podcinka w grze.
ff+3 - Niech znów trackuje. Jeden z niewielu ciosów Jacka z klatkami na + przy bloku, a da się go obejść bez problemu. Mogliby też zwiększyć dmg o jakieś 10.
u/f+2 - Trochę więcej zasięgu i niech bounduje.
wr+2 - Kolejny mega wolny cios któremu dodatkowo zabrali tracking. Niech znów trackuje, i bounduje - Robienie iWR do najłatwiejszych nie należy, a byłaby wreszcie opcja mocniejszego boundu na ścianie niż ff+1
d/f+1+2 -  Niech drugi hit zawsze wchodzi jeżeli pierwszy trafi, FFS! Większy dmg, albo na leżących niech wchodzi jako ground throw. I tak jest mega karalne przy bloku/whiffie, a Jack nie ma absolutnie nic mocnego co sprawiałoby że leżenie przed nim jest groźne.

To tak na początek, mam wypisywać resztę? Jack i tak nadal nie byłby top tierem. ;]
Tytuł: Odp: Zmiany
Wiadomość wysłana przez: Cambion w Styczeń 04, 2010, 23:00:16
Ej no, bez kitu nie biadol już tak nad tym Jackiem. Marduk jest o dwie klasy niżej niż on, a chciałbym żeby zmienili mu tylko jedną rzecz (Cornered Beast z DR  ;), ale i bez tego można napsuć nim sporo krwi topom :D. Pograj Jacusiem jeszcze z rok, a ogarniesz różne rzeczy na różne postacie ;D
Tytuł: Odp: Zmiany
Wiadomość wysłana przez: Hejt w Styczeń 04, 2010, 23:18:24
Cambion, nie biadolę, bo jestem w stanie pograć, ale tak wszyscy płaczą nad pierdołami to i mi wolno. ;)
A Ty nie płaczesz nad tym że Marduk jest jasnobrązowy? :D
Tytuł: Odp: Zmiany
Wiadomość wysłana przez: Cambion w Styczeń 04, 2010, 23:23:32
A Ty nie płaczesz nad tym że Marduk jest jasnobrązowy? :D

Heheheheheh, bo jest jasnobrązowy :) i w żadnym wypadku nie jest Murzynem >:(
Tytuł: Odp: Zmiany
Wiadomość wysłana przez: Hejt w Styczeń 04, 2010, 23:28:45
A jasnobrązowy to odcień jakiego koloru?... :D
Tytuł: Odp: Zmiany
Wiadomość wysłana przez: Snake w Styczeń 04, 2010, 23:39:38
1000000 razy bardziej wolałbym być murzynem niż robotem.
Tytuł: Odp: Zmiany
Wiadomość wysłana przez: Hejt w Styczeń 04, 2010, 23:53:50
Cóż, to takie nawiązanie do mojej rozmowy z Cambionem i k2 w Arenie. :P

Koniec OT.
Tytuł: Odp: Zmiany
Wiadomość wysłana przez: CheeseOfTheDay w Styczeń 05, 2010, 00:19:19
Jakiego offtopa? Pierwszy raz od 3 stron ktoś zaczął gadać na temat xD.
Tytuł: Odp: Zmiany
Wiadomość wysłana przez: Cambion w Styczeń 05, 2010, 00:27:26
A jasnobrązowy to odcień jakiego koloru?... :D
Z Vincem doszliśmy do wniosku po obejżeniu endingu Kinga z T4 że Marduk nie jest murzynem bo jego starzy nie są czarni tak gwoli ścisłości ;D Są mulatami lub bardzo opalonymi BIAŁYMI LUDŹMI :) Koniec kropka. Gdyby Marduczek był czarny to bym nim nie grał. :o
Tytuł: Odp: Zmiany
Wiadomość wysłana przez: Solo w Styczeń 05, 2010, 00:49:15
No przeciez jest jak pisze Cambion Mardon to mulat. Jaki tam z niego Nigga.

Do tematu:
- chyba nic, ale to z tego wzgledu, ze jeszcze przed premiera T6 sobie pisalem czy tam gadalem co bym chcial w nowym Tekkenie u Lili i jakims cudem Namco wysluchalo - uwaga - wszystkich prosb jakie mialem. Fajnie nie?; o
No moze df+2 teraz jest karalne, ale tak ma byc, fair enought.

Ktos pisal o 28 starterach Lili - ale jaki to ma sens, moze miec postac 500, jezeli wszystkie sobie karzesz na 20-40 dmg (-10-12f) czy wiecej to z checia gralbym vs takie osoby, ktore co chwile odpalaja startery. Polykam w pierwszych 1-2 rundach, pozniej tylko karac, karac, karac. U Lili niekaralne sa dwa: ff+3 (ktore latwo stepowac i dlugo odpalamy) oraz df+3+4, ktore odpalamy przy 2-3 dlugosciach postaci, jednoczesnie mozna to stepnac przy takiej samej odleglosci. Najpierw trzeba sie obgrac, a potem psioczyc.

Napisze w tym innym topicu swoje spostrzezenia Lili itd aby tu nie offtopowac za duzo : p [co i tak wszyscy czynia ; -]
Tytuł: Odp: Zmiany
Wiadomość wysłana przez: Dadrot w Styczeń 05, 2010, 10:59:31
Ale co to za kara -10 czy -12? Ryzykujesz w walce z większością postaci jakieś 25 damage a możesz zyskać całego juggla + ściana  + oki.
Tytuł: Odp: Zmiany
Wiadomość wysłana przez: Di w Styczeń 05, 2010, 11:01:21
A BT 1+2 Lili jest karalne?
Tytuł: Odp: Zmiany
Wiadomość wysłana przez: Cambion w Styczeń 20, 2010, 13:28:35
Wypisałem zmiany oraz nowe ciosy Wanga (http://backdash.pl/forum/index.php?topic=224.msg1713#msg1713). Zapraszam do lektury 8)