BACKDASH FORUM
Mortal Kombat => Postacie => Mortal Kombat 9 => Smoke => Wątek zaczęty przez: Crono w Kwiecień 29, 2011, 23:13:15
-
Na początek Całkiem niezły midscreen (no ex, no x-ray)
b+BK,BP, smoke bomb, b+BK,BP,JK,teleport jf hit 35%
Są jacyś smoke playerzy ? :)
-
Pół sceny tym gra.
-
mówisz? no to by było na tyle co do mojej oryginalności ;;
-
Pol sceny? Masz na mysli 3-4 osoby? :D To spora scene mamy. Swoja droga to moj main.
-
Mysle ze z 6-ciu Smoke playerow znajdziesz. Do tego 10 Ermacow ;p. Nie no, pol sceny to na pewno nie, ale Smoke jest jedna z najbardziej popularnych postaci tej odslony.
-
Smoke od początku świetnie mi leżał ale przypuszczałem że więcej będzie main-streamowych Scorpionów i Subów. Może być ciekawie jak nam w końcu za pół roku włącza PSN-a ;)
-
Zagrałem parę gier dzisiaj wreszcie online, same smołki i skorpiony. :D Spamowanie teleport-atakami jest zbyt kuszące najwyraźniej. :P
-
Oby tylko z takimi przychodziło ważniejsze gry grać :D
A co do pierwszego posta - wydaje mi się że 3d+12 albo 32 to jedyna słuszna opcja po wybiciu przeciwnika, niesie daleko a jak się naprawdę koniecznie chce kogoś pod ścianę szybko rzucić to zawsze można skończyć f+4... zwłaszcza że to co podałeś (zakładam że chodziło o b+23~smokebomb) whiffuje smokebomba jak przeciwnik trafi na ścianę, więc o ile w ogóle taki launcher ma sens to raczej głównie jako taki "panic button"... W ogóle Smoke jakoś nie pozwala chyba na zbytnią kreatywność przy podbijaniu, wydaje mi się że jedyna poważniejsza rozkmina to czy na koniec walić f+4, jk~ex-teleport czy jk~airthrow.
-
Nowy tu jestem więc wciąż blade pojęcie mam ale trochę smokiem grywam i po dymku lubię spamować jk, teleport ale godnym uwagi na pewno jest robienie komba 3,d1,2,jk,EXteleport timing musi być dobry bo musisz trafić przeciwnika jak spada ale jest to darmowe 30% combo midscreen :)
-
Nowy tu jestem więc wciąż blade pojęcie mam ale trochę smokiem grywam i po dymku lubię spamować jk, teleport ale godnym uwagi na pewno jest robienie komba 3,d1,2,jk,EXteleport timing musi być dobry bo musisz trafić przeciwnika jak spada ale jest to darmowe 30% combo midscreen :)
Optymalna akcja to wrzucenie przed 3,d+1,2 n.JP, poza tym kwestia używania EX-teleporta akurat w celu lekkiego zwiększenia dmg (vs. airthrow~smokebomb) jest mocno dyskusyjna - w końcu jest tyle sposobów na które można lepiej użyć paska...
-
Smoke: kilka kombosow po patch 1.02
http://www.youtube.com/watch?v=JD1EAqz6QNg&feature=player_embedded
-
[ironia]Jak widac, postac kompletnie nie do grania. Apeluje o wyrzucenie jej z gry. Tylko zajmuje slota dla jakiegos goro czy kintaro.[/ironia]
-
Całkiem śmiesznego buga znalazłem :)
Jeśli runda sie skończy po upływie czasu, a Smoke jest niewidzialny, to pozostanie niewidzialny przez całą resztę walki.
Jak mi to wyszło, to akurat była druga runda i ją przegrałem będąc niewidzialny.
Pozdrawiam!
-
Jak widac, postac kompletnie nie do grania. Apeluje o wyrzucenie jej z gry. Tylko zajmuje slota dla jakiegos goro czy kintaro.
Tak zle i tak nie dobrze, przed nerfem byl "bee" bo za duzo kosil. Teraz tez Bee...
Jak tu ludziom dogodzic.
Ja gralem i gram skokiem bo mi sie jako postac podoba. W UMK3 to go nawet kijem nie ruszalem...
Tak wiec ten komu smoke sie podobal to dalej bedzie nim gral przynajmniej tak to odbieralem od fanow "tu i tam"
Zreszta jak by nie patrzyl to miesci sie tam gdzies po srodku tier listy...wole jego niz Barake czy Sheeve (ktorej dali buffy po maxie)
-
Wyciagnelem po jp 43%, ale jest to nieversusowa akcja :/ Coz, to biore sie za kung lao mimo szczerych checi nie grania ultra topem :D
-
Jak widac, postac kompletnie nie do grania. Apeluje o wyrzucenie jej z gry. Tylko zajmuje slota dla jakiegos goro czy kintaro.
Tak zle i tak nie dobrze, przed nerfem byl "bee" bo za duzo kosil. Teraz tez Bee...
Jak tu ludziom dogodzic.
Ja gralem i gram skokiem bo mi sie jako postac podoba. W UMK3 to go nawet kijem nie ruszalem...
Tak wiec ten komu smoke sie podobal to dalej bedzie nim gral przynajmniej tak to odbieralem od fanow "tu i tam"
Zreszta jak by nie patrzyl to miesci sie tam gdzies po srodku tier listy...wole jego niz Barake czy Sheeve (ktorej dali buffy po maxie)
Fix'd.
Wyciagnelem po jp 43%, ale jest to nieversusowa akcja :/ Coz, to biore sie za kung lao mimo szczerych checi nie grania ultra topem :D
Kung Pało nie jest ultra topem.
-
Furbek, co tam sfixowałeś? Serio, przeczytałem obydwa posty chyba z pięć razy i niczego nie moge się doszukać. :psyduck:
-
3,d+1,3, dash, b+2,3~Ex SBomb, 3,d+1,2, jk~TP 40% z jednym paskiem
Można tam złapać zwykłym smoke bombem przy dobrze stimingowanym b+2,3
Jeśli późno złapiemy EX Bombką mamy reset zamiast juggle'a
-
Jeśli późno złapiemy EX Bombką mamy reset zamiast juggle'a
Tyle, ze już chyba każdy zdążył się nauczyć blokować w jugglach Smoka by uniknąć takich pułapek ;)
-
Może mi ktoś potwierdzić takiego frametrapa:
Dowolny block string kończymy bombką i robimy d+1
-
Grales z Apockiem ostatnio? :P
-
Tom Brady kiedyś pisał, że Smokebomb ma na bloku +1, więc różne gimmicki mogą działać w zwarciu.
-
Ależ głupia w ch** ta gra jest... A z Apockiem moze kiedys zagram, offline, jak człowiek.
-
Żeby było jasne, uważam że classic smoke to tragedia, nie dość, że fajna skórka to nawet pograć nią nie można.. :[
bomba jest karalna w zwarciu i pol dystansie za full kombo. :)
-
Przecież ten "frametrap" Smoka stawia go w strasznie gównianej sytuacji (o ile w ogóle mamy tu jakąkolwiek przewagę, bo recovery smokebomba jest ogromne) - przeciwnik mógłby spokojnie zrobić crossa albo odskoczyć do tyłu. Jedyne czym wtedy ryzykuje to łyknięcie jakiegoś śmiesznego 11 (które samo w sobie jest unsafe bo idzie high-high). To trochę jak z Mileeną - ma przewagę po zablokowanym b+1? Ano ma, tylko że nic z niej nie wynika bo nie ma żadnego godnego follow-upa, a próba zapętlenia tej "pułapki" miałaby opłakany skutek. Co innego mindfuck 3,d+1, 3,d+1, 3,d+1,2 - ale to też działa do czasu. Smoke nie ma żadnych narzędzi do ciśnięcia przeciwnika z bliska i tyle.
-
Nie rozumiem... dostalem 3 rozne wersje- ze jest przewaga, ze jest strata na fullcombo i ze generalnie nie wiadomo. Powinienem byl sam to sprawdzi zamiast wam glowy zawracac...
-
Może zacznijmy od tego że rozmawiamy o hipotetycznym frametrapie którego nikt nigdy nie użył w turniejowej grze dla postaci która nie ma jeszcze framedata.... może się okazać że d+1 Smoke'a to np. 7 frames i co wtedy? :D
-
Ja tylko napisalem, ze bomba nietrafiona/zablokowana ma kare za full kombo w poldystansie i w zwarciu.
W pol dystansie jestes w stanie z jp naskoczyc zanim ja sie po niej pozbieram
-
Niestety, ta gra jest taka, że są 3 różne FD do każdego ciosu. Na bliski, średni i daleki dystans.
To właśnie czyni ją tak wymagającą i mega skillową ::)
-
Podaj przykład. I nie, czas lotu projecta czy advancing speciala się nie liczy.
-
Nie podam, żebyście mieli nad czym główkować!!! Wy znacie się lepiej i z czasem sami zaczniecie podawać przykłady ;D A Ty Wombat sam już to zrobiłeś ;)
Swoją drogą to koniec off topu :)
-
Cambion - to pokaż mi bijatykę w której nie ma okna między pierwszą active frame a pierwszą recovery frame (advancing special) albo w której projectile niezależnie od dystansu trafia zawsze na tej samej klatce. Framedata w MK jest normalne, jak w każdej innej grze tego typu - nie ma żadnej losowości czy zmiennych właściwości ciosu zależnych od dystansu. Jedyna rzecz która ma dziwne właściwości (zmienne recovery) to blok - ale nie ma to jakiegoś gigantycznego wpływu na tworzenie frametrapów czy taktyk pressingu... ja rozumiem że nie spodobała ci się ta gra, ale to chyba nie powód żeby pisać takie potencjalnie wprowadzające w błąd bzdury?
-
Rozumiem, że specyfika gier 2D jest zupełnie inna niż 3D. MK ma taką różnorodność specjali, że może nie tyle FD co sposób ich karania jest różny i zależy od wielu randomowych czynników jak np. specjale Ermaca TKP czy TKS. O teleporcie Raidena nie wspomne, bo pisali że jest karalny na d+2, a ja po grach na janowego Raidena, który zawsze robi TP w określonych sytuacjach powiem że karanie tego to random bo raz sięgnie a raz nie i nie mówie tu o sytuacji gdy trzymam blok lub nie bo zawsze przy grach z tym janowym Raidenem gdy wiem że zrobi TP to tego bloku nie trzymam.
Pisząc "FD" nie miałem na myśli że zmienia się ilość klatek recovery danego ciosu na bloku, a bardziej że trzeba wiedzieć jak karać danego specjala (bo tylko takie ciosy mam na myśli) w danej sytuacji.
Nie wiem jak jest po patchach ale pamiętam że lot Raidena na blok był różnie karalny w zależności od odległości. Z max i bliskiego dystansu można było karać na full combo, a ze średniego odsuwał na tyle że karało się tylko jakimiś zasięgowymi specjalami.
Dobra jestem pijany i ide spać. Napisałem tylko, że ta gra jest przez to bardzo skillowa, a niektórzy od razu wyczuwają w tym jakiś sarkazm ;D
-
Nie wiem jak jest po patchach ale pamiętam że lot Raidena na blok był różnie karalny w zależności od odległości. Z max i bliskiego dystansu można było karać na full combo, a ze średniego odsuwał na tyle że karało się tylko jakimiś zasięgowymi specjalami.
Wystarczy zrobić dasha i można dalej walić swoje fullcombo, kara jest tak duża.
-
Ekm, zaobserwowalem cos bardzo ciekawego dzis grajac sobie podczas drabinki. Mianowicie sluchajcie Smoke MKII ma OTG po jk throwie!!
Nie wiem tylko na czym traci, musi byc jakis trade zapewne. Sprawdzie sami.
EDIT:
Ktos juz to odkryl pare dni temu:
http://www.youtube.com/watch?v=_tH5ssTp6so
-
Ekm, zaobserwowalem cos bardzo ciekawego dzis grajac sobie podczas drabinki. Mianowicie sluchajcie Smoke MKII ma OTG po jk throwie!!
Nie wiem tylko na czym traci, musi byc jakis trade zapewne. Sprawdzie sami.
Na niczym, Smoke i Noob w wersji classic są w wersji pre-patch.
-
Okej, to mialo by sens... ;]
-
Dziń dybry.
Dostając niesamowite baty od forumowiczów tu obecnych, nie będę ksyw wymieniał, bo chyba wszystkich, postanowiłem w wolnych chwilach nie wbijać się na pałę online. Sporo czasu spędziłem w labie, testując, ćwicząc, zapamiętując.
Mam bardzo podstawowe pytanie: nauczyłem się i zapamiętałem d+3,B+2,3 xx Bomba. W moim przekonaniu, jest to niesamowicie skuteczne, prawie jak low starter ;)
Pytanie brzmi: czemu mi to kurrr online wychodzi 1 na 5 razy. Lag? Timing? Generalnie albo nie robi bombki, albo jak sie mocno wkurzę to robię d+3, b+2 xx bomba. Dodam, że offline wchodzi 5/5 razy. Przypomina to trochę wiffowanie TP w powietrzu. Mam opanowane, ale czasami kończę uderzając, co boli.
Muszę powiedzieć, że po paru godzinach w labie, wrzuciło mnie do walki z jakimś Raidenem. Nie wygrał ani razu, a robił...cóż, to co Raidenki robią najlepiej. Tp, sweep, Tp, 334, torpeda, tp blebleble. Czyli grać nie potrafił, ale wcześniej mnie lał jak chciał :)
Ehh, ćwiczyć i ćwiczyć.
-
d+3, b+2 to combo?
-
Raczej gimmick.
Low w overheada, może czasami zadziałać jak się pomiesza z d+3,b+4...
A co do pytania to mogę na tej samej zasadzie pytać czemu wallcombosy Noobem mi nie siedzą online bo gubi mi inputy.
Lag.
-
Combo to nie jest, ale jak gram Smokiem to przeciwnik i tak non-stop blokuje...chyba, że właśnie mnie bije. Jak zrobię d+3 pare razy, zacznie blokować na dól, wtedy zazwyczaj wchodzi b+2....i można coś zdziałać. Liczyć na 3,d+1,2 jako moją główną opcję do bicia już nie mogę - wszyscy to znają.
-
Dlaczego ma Ci niby wejść d2 na bloku low bo nie rozumiem?:D
-
b+2, over head
-
To, czy gimmick działa, czy nie, zależy od przeciwnika, a nie od kwestii online/offline.
-
B2! Nie d2, jestem ślepy!~:[
EndarSeth,
czemu robisz d3,b2 bomba, skoro po trafieniu b2 masz string b23~smokebomb, zwlaszcza ze po b23 masz neutral, a po b2 negative. O ile dobrze pamietam.
-
Generalnie albo nie robi bombki, albo jak sie mocno wkurzę to robię d+3, b+2 xx bomba.
To, czy gimmick działa, czy nie, zależy od przeciwnika, a nie od kwestii online/offline.
Jeśli dobrze rozumiem to jest tu problem z inputem a nie z samym setupowaniem OH po low poke'ach, tak?
-
Tu jest raczej problem z negative edge, dlatego może nie robić bomby. :p
-
@Dae
Jeśli tak, to po co podał d+3 w tej serii?
-
d+3 sprawia, że zaczynają blokować na dół, po czym wsadzam b+2,3 xx bomba, tylko ta cholerna bomba albo mi nie wychodzi, albo wychodzi po b+2....
Generalnie, trzeba Smokiem kombinować. Więc testuje, sprawdzam, zapamiętuje....ale offline =/= online i mnie krew zalewa.
-
bo negative edge jest, istotnie moze byc tak, ze robi ci b2~ cloud mimo ze nie chcesz, prawda? ;)
-
Zaiste ;) Staram się już nawet patrzeć na frame'y żeby to wsadzić..ehh, trening.
Apock, Ty z tego co słyszałem masz morderczego Smoka. Zagrałbyś ze mną kiedyś? Na psn.
edit: Hmm, a może to przez to d+3? Zapamiętuje DÓŁ, a potem jak robię B+2 robi bombę, jeśli zrobięto za szybko..?
-
Powiem ci co trzeba zrobic, znasz ten łamaniec jezykowy jola lojalna jola nielojalna? ;D
Caly trik polega na tym, zebys wymowil twardo literke L ;D
Wiec jak robisz b23 smoke bomb, przypi****l w X, zebys wiedzial ze paluchem ciapneles w niego i pojdzie. Ja sie tak nauczylem. :p
edit;
robisz za szybko wykonaj kombinacje bomby dopiero jak kop zacznie isc, wtedy nie bedzie problemu.
Przesadzasz z tym smokiem moim, ale chetnie pogram. :)
-
Negative edge powodował by raczej że robiło by bombę tam gdzie jej nie chce np. jak by chciał robić 2~tp i nie dopisywał by 4 odpowiednio szybko po d,b, wtedy negative edge'owało by mu puszczone 2 i szła by bombka mimo że wcale drugiego 2 nie dopisywał.
Czysto hipotetyczna sytuacja żeby pokazać o co chodzi z tym negative edgem.
@EndarSeth
Postaraj się wpisywać bombę dopiero w kicka z b+2,3, nie wcześniej, nie później.
Jeśli bomba wychodzi ci po b+2 znaczy że wpisujesz ją za szybko, a jeśli nie wchodzi znaczy że za późno.
Wpisuj też b+2 równo, nie b,2.
EDIT: Widzę że już ogarnęliście.
-
A ty bys Dae od czasu do czasu na PSN odpisał. ;-p
-
Ostatnio nie gram online (już chyba 2 tydzień będzie) a z konsoli często brat korzysta...
-
Dzięki wielkie chłopaki :) Wrócę z roboty to więcej poćwiczę. Na psn powinienem być jakoś jutro, może też pojutrze.
-
Przecież każdego boli on line, mnie też mocno irytuje, ale jak chciałbym pograć ze znajomymi, to nie mam innego wyboru na razie, tylko z Magiem, mogę grać OFF. Na ten duży turniej mam nadzieje, że przyjedziesz do Wrocławia, to pogramy ile będziesz chciał. :)
-
Hehe, raczej będę we Wrocławiu. Online nie gram nie z powodu jakiś tam fochów, bo wszyscy wiemy jak gra przez sieć wygląda - po prostu mam z kim regularnie grać off i raczej na tym się skupiam jak mam chwilę :D
-
Co robić na crossupy i antiair? Furb na mnie skacze ile chce i przez to okrutnie zbieram w p**dę. :/
-
EX Szejk :E
-
To samo co każdym - d1/d3/nj.P/odskakuj z j.K/próbuj airthrowować. Ew. Smołkiem pewnie działa Chmurka w przód/tył na reakcję. Meh, on nawet Teleport pewnie może robić jako AA na reakcję.
-
Risk/Reward trafionego mojego d+3/d+1 a jego j.p i fullcombo jest dość słaby, nie ma lepszej opcji? No i przy j.p na blok, jakimś gównie z przewagą na bloku i crossupie dostaję w ryj jak próbuję chmurkować.
-
Trafione twoje d1 to d1~Smokebomb i jedziesz, możesz próbować robić Sweepa - Smokowy chyba nieźle obniża hitbox, więc j.P powinien zwiffować. Zawsze pozostaje ci zrobienie Teleportu gdy tylko zobaczysz przeciwnika w powietrzu - nawet jeśli nie trafisz, to przerwiesz mu przynajmniej ofens i możesz próbować uciekać Chmurką. Airthrow ma 0f startup, więc tak samo - widzisz opp. w powietrzu - skacz i mash that shit!
No i przy j.p na blok, jakimś gównie z przewagą na bloku i crossupie
nj.P/j.K w przeciwną stronę.
Nie no serio - narzekać na skakanie w tej grze można było na początku, jeśli do tej pory nie umiesz sobie radzić ze skaczącym przeciwnikiem to sorry ;p
No i wzywam Apocka, niech napisze coś mądrego bo ja i tak gówno wiem, w dupie byłem nt. Smoka.
-
No właśnie nie umiem, za mało w to gram. Dopiero sobie skołowałem własnego pada i przejściówkę do Xpudła, więc będę próbował działać coś online. :/
-
Standing 2 ponoć dobrze sie sprawdza na AA i jest full combo.
-
I'll just leave it here:
http://youtu.be/I5s9twAqxEA
-
Trzeba było to nagrać jak pytałem czemu Smoke jest w topach...