BACKDASH FORUM

Mortal Kombat => Mortal Kombat 9 => Wątek zaczęty przez: Cambion w Marzec 16, 2011, 23:31:55

Tytuł: Juggle w demie
Wiadomość wysłana przez: Cambion w Marzec 16, 2011, 23:31:55
Temat tymczasowy dopóki nie wyjdzie pełna wersja.

Podawajcie tutaj juggle i comba które obczailiście do postaci z dema. Nie chce mi sie samemu wymyślać, wole żerować na Was ;)

Z góry dzięki!
Tytuł: Odp: Juggle
Wiadomość wysłana przez: Nevan w Marzec 16, 2011, 23:54:28
Mileena:

2,3 db+4 u+4 3,4~X Ray

2,3 db+4 u+4 4,2 ff+3+block uf+3 ff+3 b,f+2+block
Tytuł: Odp: Juggle
Wiadomość wysłana przez: Hiryu w Marzec 17, 2011, 00:15:12
a w MK nie używa się notacji LP/HP/LK/HK? Pytam z ciekawości, bo taką pamiętam, ale to czasy UMK3 były.
Tytuł: Odp: Juggle
Wiadomość wysłana przez: Nevan w Marzec 17, 2011, 00:27:48
Jest Front Punch, Back Punch, Front Kick i Back Kick. Można też zmienić postawę z lewej nogi do przodu na prawą ale to niczego nie zmienia w gameplayu - po prostu każdy cios jest inny i trafia na różną wysokość. Notacia 1 2 3 4 jest jak najbardziej akuratna.
Tytuł: Odp: Juggle
Wiadomość wysłana przez: Qjon w Marzec 17, 2011, 00:41:53
Scorpion
Mini legenda:
SUJP - straight up jumping punch - jak sama nazwa wskazuje
TP - teleport

Linka, 2,1~XRay - ponad 40% xD

A tak na poważnie:
Linka, SUJP, ff b+2, j.3 TP, ff, 33 TP, ff 33 Linka (zamiast 33 można robić 11_21 za trochę większy damage)
Całe kombo wchodzi także po pokach (które są naturalami) typu 33_111_21 Linka itd

j.3, TP, ff 33 TP, ff 33 TP, ff 33 Linka, 214 (zamiast 33 można robić 11_21)
Tytuł: Odp: Juggle
Wiadomość wysłana przez: Furb w Marzec 17, 2011, 01:19:08
Johnny Cage:

W oparciu o jutuba

corner:

uf N 2 f4 2 2 2 114 ebd1_edb3 - okolo 40 % 

b3 2 2 2 2 114 ebd1_edb3 - okolo 30% koncowki roznia sie 1%

mid screen:

uf N 2 f4 ff 21 ff 44 edb3_ebf4 - okolo 35% tez roznica 1%

Po X-Rayu wybijamy b+3 i po doprowadzeniu do cornera i wlozeniu pelnej akcji siedzi okolo 70-75%



Mam nadzieje ze w finalnym produkcie troche oslabia te juggle.
Tytuł: Odp: Juggle
Wiadomość wysłana przez: Cambion w Marzec 17, 2011, 01:22:29
k**wa wy te akcje potraficie posadzić?? Ja jakoś po jednym dniu grania totalnie nie czuje tej gry.
Co daje zmiana postawy?
Tytuł: Odp: Juggle
Wiadomość wysłana przez: Furb w Marzec 17, 2011, 01:29:52
Na 90% nic...

Nie probowalem innymi postaciami sadzic tych akcji, a te u Johnnego sa stosunkowo proste.
Tytuł: Odp: Juggle
Wiadomość wysłana przez: Qjon w Marzec 17, 2011, 15:33:04
Cambion musisz zmienić swoje podejście do kombosów w MK - tu nie czekasz na wizualne potwierdzenie tego, czy cios wyszedł i nie czekasz na zakończenie jego animacji, tu można masę rzeczy buforować, więc klepiesz wszystko jak najszybciej nie zwracając na nic uwagi i sam zobaczysz, że nagle zacznie wszystko wychodzić :D
Tytuł: Odp: Juggle
Wiadomość wysłana przez: Cambion w Marzec 17, 2011, 15:58:19
Cambion musisz zmienić swoje podejście do kombosów w MK - tu nie czekasz na wizualne potwierdzenie tego, czy cios wyszedł i nie czekasz na zakończenie jego animacji, tu można masę rzeczy buforować, więc klepiesz wszystko jak najszybciej nie zwracając na nic uwagi i sam zobaczysz, że nagle zacznie wszystko wychodzić :D
Dzięki za info!
Właśnie zaczynam to zauważać. W tej grze i chyba w każdym 2d nie ma czegoś takiego jak recovery w combach. Tutaj wklepuje się wszystko w jednym ciągu.
Dla mnie na razie to jest strasznie janowe... ale sie przyzwyczaję :)
Tytuł: Odp: Juggle
Wiadomość wysłana przez: SłońTrombalski w Marzec 17, 2011, 16:01:43
Poczekam na pełną wersję :) Na razie żadna z tych postaci mi nie pasi, ale gra czuję że będzie imba :D
Tytuł: Odp: Juggle
Wiadomość wysłana przez: Hiryu w Marzec 17, 2011, 16:13:38
Cambion co masz na myśli pisząc "recovery w combach"?
Tytuł: Odp: Juggle
Wiadomość wysłana przez: Furb w Marzec 17, 2011, 18:09:44
http://www.youtube.com/user/CHECK4900#p/u/14/oDk8RKYScTQ

Kanal jakiegos ziomka z dziesiatkami roznych combosow. Zakladam ze wiekszosc z nich to nie sa akcje versusowe, ale ja tam sie slabo znam ;D.
Tytuł: Odp: Juggle
Wiadomość wysłana przez: Qjon w Marzec 17, 2011, 19:32:26
Dodam tylko, że nie opłaca się ładować Xraya w combosach, jeśli robi się go jako 7, 8 itd cios bo ze względu na skalowanie dmg - zyskujemy niewiele więcej, a na suchara chyba każdy żre sam z siebie minimum 35%.
Tytuł: Odp: Juggle
Wiadomość wysłana przez: Nevan w Marzec 17, 2011, 20:07:28
Ale za to władowanie tego po iluś tam ciosach sprawia ogromną frajdę - i jak wygląda!

Brak practice jest jednak ogromnym problemem, przynajmniej dla mnie. Lubię wiedzieć co dokładnie dany cios robi i kiedy (chociaż nie wiem czy zwróciliście uwagę, ale przy pasku supera pojawiają się stosowne komunikaty, np. recovery, wake-up etc).
Tytuł: Odp: Juggle
Wiadomość wysłana przez: Furb w Marzec 17, 2011, 20:13:16
Jest jeszcze throw break i pare innych, ale to zdecydowanie za malo. Practice na ubogich to versus na 2 pady na max rund i unlimited time. Raz na pare min trzeba rematch wlaczyc, ale cos tam mozna popykac.
Tytuł: Odp: Juggle
Wiadomość wysłana przez: Nevan w Marzec 17, 2011, 20:51:24
Tak sobie gram i gram i Scorpion wyrwał mi się z X-Raya breakerem.
Tytuł: Odp: Juggle
Wiadomość wysłana przez: Qjon w Marzec 17, 2011, 21:19:04
Jest balans.
Tytuł: Odp: Juggle
Wiadomość wysłana przez: Cambion w Marzec 17, 2011, 22:53:28
Cambion co masz na myśli pisząc "recovery w combach"?
To że w tekkenie każdy cios ma jakieś recovery (większe bądź mniejsze) i jak robisz dany cios w jugglu to masz chwilke opóźnienia zanim wsadzisz następny.
Może bardziej chodziło mi tu o juggle niż o comba
Tytuł: Odp: Juggle
Wiadomość wysłana przez: Nevan w Marzec 17, 2011, 23:05:49
Tutaj jest tak samo. Przynajmniej jeśli chodzi o juggle. To sprawia, że pewne linki są możliwe a inne nie (np. Mileeną nie zrobisz na stojącą postać 4,2 db+4 ale 2,3 db+4 już tak). Oprócz tego po wybiciu też panują podobne reguły - niektóre wolniejsze kombinacje nie siądą w danej sytuacji. Inną kwestią jest jeszcze zabawa ze specialami, których opóźnienie w jugglu zwiększa się jeśli zostały użyte więcej niż jeden raz. Można to ominąć poprzez sadzenie speciali z blokiem (co kosztuje jeden pasek supera) bo wtedy ta zasada jest ignorowana.
Tytuł: Odp: Juggle
Wiadomość wysłana przez: Cambion w Marzec 18, 2011, 00:12:44
Alex nie pierdol, 2D jest janowe i koniec :)
Tytuł: Odp: Juggle
Wiadomość wysłana przez: Dae w Marzec 18, 2011, 00:29:02
Trzeba wpisywać ciosy dużo wcześniej, to fakt.
Combo Scorpiona z teleportami po j.k nie wychodziło mi za cholerę jak robiłem to "normalnie", a po szybkim przymashowaniu wyszło...
Tytuł: Odp: Juggle
Wiadomość wysłana przez: Nevan w Marzec 18, 2011, 00:36:49
Alex nie pi****l, 2D jest janowe i koniec :)

Nie wypowiem Ci się na temat 2D ogółem bo wiesz jak JA JE KOCHAM, ale...

Ta gra nie jest ani skillowa ani janowa tak naprawdę. Timing juggli jest naprawdę trudny do wyczucia (nie mówię tu o spamowaniu Teleport Punch'ów), ale np. posadzeniu d+1~X Ray w jugglu. To są naprawdę trudne rzeczy, tak samo jak sklejenie comba z dwoma czy trzeba specjalami z blokiem albo dashowanie w jugglach.

Z drugiej strony FD jest tak piekielnie uproszczona, że nie ma sensu żeby ktoś poświęcał swój czas na jej opracowywanie.

Nurtuje mnie ten cały tag. To będzie naprawdę jazda bez trzymanki, bo dojdą jeszcze asysty.
Tytuł: Odp: Juggle
Wiadomość wysłana przez: Snake w Marzec 18, 2011, 01:37:17
To że w tekkenie każdy cios ma jakieś recovery (większe bądź mniejsze) i jak robisz dany cios w jugglu to masz chwilke opóźnienia zanim wsadzisz następny.
Może bardziej chodziło mi tu o juggle niż o comba
No są różne sposoby combowania w grach, cancele, linki, juggle, chainy itd. Przecież linki w street fighterze to jest pierwszy przykład z brzegu combosa, gdzie czekamy na skończenie się recovery ciosu i dopiero wtedy wykonujemy kolejny. Wszystko zależy od gry, a właściwie to od ciosów, bo w większości gier występuje kilka sposobów kombowania.

Nie wiem co ma janowość do sposobu wykonywania combosów, w końcu to tylko combosy które nie mają nic wspólnego z właściwym gameplayem, no ale to nie miejsce na takie dysputy ;p

Jak działa w ogóle ten breaker? To jest po prostu darmowe wydostanie się z combosa kiedy mamy dwa paski, czy przeciwnik może to jakoś baitować i karać?
Tytuł: Odp: Juggle
Wiadomość wysłana przez: Nevan w Marzec 18, 2011, 01:43:51
Działa powiedzmy jak reversal. Albo raczej parry, tylko takie które odrzuca. Dzisiaj widziałem juggla po breakerze u Scorpiona, więc możemy bardziej mówić o parry. Timing jest dosyć prosty bo łatwo przewidzieć co następne i w jakim odstępie czasu poleci w combie,

Combo w MK ma naprawdę mało wspólnego ze sposobem linkowania/juggli w SF (przyznaję, że tego drugiego znam dość mało). Tu po prostu ciosy spadają na Ciebie lawiną jako kombinacja 2/3 ciosowych stringów których posadzenie jest wiele łatwiejsze niż link w SF (ot powiedzmy wchodzą bo takie jest prawo Boże), specjali, jump kicków specjali z blokiem i X-Rayów. Możliwości jest naprawdę wiele... Tylko dla tych najwięcej ciągnących timing jest jaki jest. To w sumie sprawiedliwe.
Tytuł: Odp: Juggle
Wiadomość wysłana przez: Cambion w Marzec 18, 2011, 01:57:07
Nie no panowie, linki w SF to jest inna bajka.

Jak się robi tego breakera, wyszło mi to dziś kilka razy, ale nie wiem co wtedy naciskałem. Wiem, że chyba byłem wtedy nawet jugglowany :cool:
Tytuł: Odp: Juggle
Wiadomość wysłana przez: Nevan w Marzec 18, 2011, 02:05:39
F+block.
Tytuł: Odp: Juggle
Wiadomość wysłana przez: Zuum w Marzec 18, 2011, 08:00:13
Bosh, taki teleport punch jest mi latwiej wykonac robiac qcb niz d,b ;s Timing niektorych juggli jest chory - nie potrafie psadzic 2 TP w jednym, srednio trudnym jugglu :o - jakies rady ? To bedzie genialna gra casualowa, do piwka. Wiele osob ja kupi, bo to w koncu bedzie porzadny MK od czasow wczesniejszych wersji i powrotu do klasyki.

Ma ktos jakies combosy do Sub Zero ? Jak karac te wszystkie ciosy "specjalne", a 'la linka Scorpiona,TP ? Jaki jest dmg z tego karania ?

W gre gralem niewiele - jakies 30 minut i tylko command liste zdarzylem obczaic.
Tytuł: Odp: Juggle
Wiadomość wysłana przez: Qjon w Marzec 18, 2011, 13:15:37
Zablokowanego Teleporta (albo rolla Mileeny) karamy zbijakami (ciosy AntiAir) + juggle (Scorpionem więc karamy np: 11, TP i ciśniemy dalej co chcemy). Taką linkę można karać linką :D (zależy jeszcze z jakiej odległości, wiadomo, że im większa tym linka bezpieczniejsza)
Tytuł: Odp: Juggle
Wiadomość wysłana przez: Dae w Marzec 18, 2011, 13:25:55
Tylko mi się wydaje, czy 4 Scorpiona daje przewagę na bloku?
Tytuł: Odp: Juggle
Wiadomość wysłana przez: Cambion w Marzec 25, 2011, 13:20:57
Kurde wchodze sobie na MK Center z nadzieją, że gdzie jak gdzie, ale tam na pewno znajde jakieś kilerskie juggle i comba, a tam k**wa nic, w dziale poszczególnych postaci zachwycają się tylko wyglądem zawodników :psyduck:. Chyba że coś przeoczyłem, ale żadnych tematów typu "juggle" czy "combosy" nie widziałem. Zna ktoś jakieś poważne forum do Mortala, coś ja np. TZ do Tekkena, gdzie byłyby wypisane wszystko do tych 4 postaci z dema??
Tytuł: Odp: Juggle
Wiadomość wysłana przez: Furb w Marzec 25, 2011, 13:27:20
Cos tam widzialem, ale nie bylo tam nic wiecej niz na kanale Check'a ktory juz tu wczesniej wrzucilem.
Tytuł: Odp: Juggle
Wiadomość wysłana przez: gaawa w Marzec 25, 2011, 13:28:50
nie znalazlem nigdzie czegoś takiego. tylko filmiki na youtube. po prostu nikt narazii powaznie do tego nie podchodzi chyba ;p
Tytuł: Odp: Juggle
Wiadomość wysłana przez: Cambion w Marzec 25, 2011, 13:42:23
k**wa jak można być fanem jakiejś gry i nie starać się obczić jakichś kar, juggli, FD, gwarantów, oki ??? tylko podniecać się fatalami i walającymi się wszędzie flakami i krwią, chore
Tytuł: Odp: Juggle
Wiadomość wysłana przez: Snake w Marzec 25, 2011, 13:50:08
Można. Ja np. jestem fanem MGS'a a nie mam obczajonej żadnej frame daty ani juggli.

Co do MK center to prawda, zajrzałem tam sobie jakiś czas temu z nadzieją że zobacze ogarniętych graczy w tą serie... No ale przynajmniej było śmiesznie, chciałem wkleić tutaj pare cytatów ale już sobie odpuściłem :F
Tytuł: Odp: Juggle
Wiadomość wysłana przez: Cambion w Marzec 25, 2011, 13:58:29
Można. Ja np. jestem fanem MGS'a a nie mam obczajonej żadnej frame daty ani juggli.
Sneju wiesz że Cię lubię, ale po raz kolejny łapiesz mnie za słówko i chyba się obrażę, ale niech Ci będzie:

"k**wa jak można być fanem jakiejś bijatyki i nie starać się obczić jakichś kar, juggli, FD, gwarantów, oki  tylko podniecać się fatalami i walającymi się wszędzie flakami i krwią, chore" ;)

Dawaj, wklej jakieś cytaty ludzi laszczących się przy obrazku Sub-Zero czy Scorpiona :)
Tytuł: Odp: Juggle
Wiadomość wysłana przez: Snake w Marzec 25, 2011, 14:08:37
:*

Nie chce mi sie tego wszystkiego znowu wyszukiwać, ale cała ta strona to po prostu kopalnia. Spodziewałem się czegoś trochę innego po tym, jak Di w temacie o turnieju napisał tajemniczo "będą też ludzie z MK center" ;D
Tytuł: Odp: Juggle
Wiadomość wysłana przez: Furb w Marzec 25, 2011, 14:57:23
"k**wa jak można być fanem jakiejś bijatyki i nie starać się obczić jakichś kar, juggli, FD, gwarantów, oki  tylko podniecać się fatalami i walającymi się wszędzie flakami i krwią, chore" ;)

Wiele dziewczyn lubi w taki sposob Tekkena. Z reszta to ze jestem fanem bijatyki, a nie zaglebiam sie w system i scene nie wyklucza sie nawzajem.

Dziwne moze byc to ze jesli MK Center uchodzi za centrum polskiej sceny MK to czemu nikt nie proboje grac w to na powaznie ;d.
Tytuł: Odp: Juggle
Wiadomość wysłana przez: gaawa w Marzec 25, 2011, 15:05:17
może my próbujemy w to grać zbyt poważnie i teraz się smieją, że w temacie MK9 jest taki wątek jak juggle
Tytuł: Odp: Juggle
Wiadomość wysłana przez: Cambion w Marzec 25, 2011, 15:23:05
Dobra wprowadze kolejną poprawkę do tego co napisałem:

"k**wa jak można być fanem i grać na poważnie w jakąś bijatykę i nie starać się obczaić jakichś kar, juggli, FD, gwarantów, oki  tylko podniecać się fatalami i walającymi się wszędzie flakami i krwią, chore"

Poobczajać juggle w MK to podstawa chociażby po to żeby zbić kumpla z bloku i zostać osiedlowym miszczem :cool:
Tytuł: Odp: Juggle
Wiadomość wysłana przez: ZajmaN w Marzec 25, 2011, 15:48:53
Ile razy to będziesz jeszcze edytował ;) Moja odpowiedź na pytanie:

Wygląda na to że można :P
Tytuł: Odp: Juggle w demie
Wiadomość wysłana przez: Gordaf w Marzec 29, 2011, 19:45:45
Scorpion: Linka, b+2, teleport, d+2 - fajnie wygląda, za dwadzieścia złotych.
Tytuł: Odp: Juggle w demie
Wiadomość wysłana przez: siwy w Marzec 30, 2011, 21:49:19
Znacznie prostsze i mocniejsze jest to - linka, g, przy opadaniu 2 (wybija), dash do przodu, g/p+4, rzut - 26%

a z trudniejszych do potrenowania - linka, g, przy opadaniu 2, dash, 1,1, teleport, teleport,, dash, 1,1,4 - ok 30% 8)
Tytuł: Odp: Juggle w demie
Wiadomość wysłana przez: HiKrush w Marzec 31, 2011, 10:51:35
Ooo, nie przyszło mi do głowy, że można dwa teleporty wepchnąć! Genialne, genialne :D
Tytuł: Odp: Juggle w demie
Wiadomość wysłana przez: siwy w Marzec 31, 2011, 12:04:58
No dwa siedza lajtowo (ten drugi dzagiel siedzi mi 8/10), trzy tez nie sa trudne, nie wiem tylko czy 4 siada. Ale raczej tak, bo cpu zrobil mi kilka razy juggla z chyba 4 teleportami i ostatni byl z wcisnietym R2. Jutro przysiade do konsoli to sprawdze.
Tytuł: Odp: Juggle w demie
Wiadomość wysłana przez: SłońTrombalski w Marzec 31, 2011, 12:21:12
Ooo, nie przyszło mi do głowy, że można dwa teleporty wepchnąć! Genialne, genialne :D

to obejrzyj to http://www.youtube.com/user/CHECK4900#p/u/17/gwDJzvZ-Jrg
Tytuł: Odp: Juggle w demie
Wiadomość wysłana przez: Qjon w Marzec 31, 2011, 13:03:21
Pisałem przecież mocniejsze akcje po lince na 1 stronie tematu :( Więc powtórzę:
linka, u>2, ff b2, j.3 TP, ff 33 TP ff 33 TP 11 Linka - zabiera chyba ze 38%, na koniec jeśli mamy 1 pasek to robimy exPalenie (db2+Blok) - z paskiem trafia leżącego i dodaje ok 10% nieskalowanego dmg (ogień bez paska nie trafia)
Tytuł: Odp: Juggle w demie
Wiadomość wysłana przez: TasTer w Marzec 31, 2011, 14:06:45
linka, u+2, dash  ,b+2, u/f+3 teleport , u/f+3 teleport, u/f_3 teleport, dash, 3,3,linka
(46% ale mamy przeciwnika blisko i możemy kontynuować presję)

wersja uboższa:
linka, u+2, dash, b+2, u/f+3,teleport, u/f+3, teleport, dash, 2,2,linka
(40% + to co wyżej)

Takie chyba B&B (nad max dmg. musiałbym dłużej posiedzieć)

Gdzieś tam widziałem, że w pierwszym combosie po 3 teleportach robimy dash,2,teleport, dash,2 teleport i jakieś tam wykończenie ale to trochę wymagałoby za dużo praktyki jak dla mnie do walki.
coś jak tutaj http://www.youtube.com/watch?v=KQSbbYS9OGg tylko, że zaczynamy combo od linki.
Tytuł: Odp: Juggle w demie
Wiadomość wysłana przez: Qjon w Marzec 31, 2011, 17:16:02
Ale w ostatnim kombie z YT podanym przez Ciebie jeśli zaczniemy linką, to druga (ostatnia) linka w tym jugglu ściągnie nam przeciwnika mordą na ziemię :(
Tytuł: Odp: Juggle w demie
Wiadomość wysłana przez: TasTer w Marzec 31, 2011, 21:56:17
Eeh... chodziło mi o koncept bo nie chciało mi się szukać dokładnie tego o czym mówiłem.
Tytuł: Odp: Juggle w demie
Wiadomość wysłana przez: Wombat w Kwiecień 14, 2011, 19:14:15
Scorpionem:
- linka, u+2, ff, b+2, j.3, TP, ff, 1, 1, d,b+4 - jakieś 35%, ale przez scissor takedown na koniec używam częściej niż powinienem
- linka, u+2, ff, b+2, j.3 TP, j.3 TP, j.3 airthrow - 45%, taki prosty standard, nawet jak coś nie wyjdzie to przeciwnik raczej nie skorzysta bo ma jeszcze daleko do gleby
- słabo trafione b+2 - linka albo ff, 1,1 linka, j.3 w plecy (skaczemy nad misiem), airthrow (przy zwykłym j.3 od frontu nie wejdzie) - różnie, nie chce mi się sprawdzać wariantów

Generalnie jak ktoś ma jakiś pomysł na wbicie takedowna w coś dłuższego i zjadającego powyżej 40% to będę wdzięczny :P
Tytuł: Odp: Juggle w demie
Wiadomość wysłana przez: Dae w Kwiecień 15, 2011, 16:32:01
Mam kilka pomysłów na końcówki z d,b+4, jak sprawdzę dmg dam znać.
Mógłbyś zdradzić dlaczego warto tym kończyć?

EDIT:
Na szybko wymyślona akcja:

linka, u+2, ff, b+2, j.3 TP, j.3 TP ff, 2, TP, ff, 2, d,b+4 za 47%
Zamiast pierwszego dash 2 można zrobić j.3, zada 1% więcej.

EDIT2:

Combo za 51% po lince:

linka, u+2, ff, b+2, j.3 TP, j.3 TP, j.3 TP, ff, 2, TP, ff, d+2
Tytuł: Odp: Juggle w demie
Wiadomość wysłana przez: Wombat w Kwiecień 15, 2011, 20:12:09
Mam kilka pomysłów na końcówki z d,b+4, jak sprawdzę dmg dam znać.
Mógłbyś zdradzić dlaczego warto tym kończyć?

1. Stylowe.
2. Zostawia w idealnej odległości na atak Scorpionem w moim stylu gry - tzn. pod naskok (tu pewnie by się 10 milionów ludzi nie zgodziło, więc nie będę rozwijał).

A generalnie problem polega na tym że d, b+4 nie wchodzi zamiast linki - tzn linka łapie niżej niż to niby podcięcie... dziwna sprawa w sumie biorąc pod uwagę intuicję, no ale tak jest. Ja jak sobie kminiłem juggle to zawsze zakładałem że takedown skraca o jeden j.3TP i wtedy byłoby ok.

EDIT: Zrobiłeś te juggle które zapostowałeś? Bo mnie "linka, u+2, ff, b+2, j.3 TP, j.3 TP ff, 2, TP, ff, 2, d,b+4 za 47%" w sumie trochę fascynuje, tzn chciałbym to zobaczyć... (nie mówię że się nie da, mówię że mi nie wchodziło, może za mało ćwiczyłem)