Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.

Wiadomości - HiKrush

Strony: 1 2 [3] 4 5 ... 114
31
Polska scena / Odp: Stan polskiej sceny na dzień dzisiejszy.
« dnia: Styczeń 27, 2015, 11:59:57  »
Dawno nic nie fanzoliłem, to se pofanzole, może bardziej poprorokuję.

Tekken:

TTT2 dopiero teraz "przyjął się" na tyle, żeby zwabić graczy onlineowych na rozgrywki offline. Problem w tym, że gracze offlineowi, jak słusznie zauważył Qjon, są nieco znudzeni.

Wszyscy czekają z niecierpliwością na T7, który będzie łatwiejszy nieco, bo solo, a do tego ma niuanse pokroju Katarzyny, co wróży więcej graczy. Teoretycznie. W praktyce będzie on na nową konsolę, co jest dla niektórych barierą, bo nie każdy ma piniendze, a wyłożyć półtorej klocka dla jednej gry kalkuluje się słabo.

Natomiast jeśli T7 wyjdzie na PC, to będzie renesans. Jeśli nie, to będzie bez zmian.

Street Fighter:

Nie znam się, to się wypowiem. SF przez swój wysoki poziom "na wejściu" oraz mnogość wersji deczko odrzuca nowych graczy. Mówię z własnego doświadczenia. To nie jest Tekken, gdzie można maszować przyciski i coś tam się będzie ciekawego działo. Tu na dzień dobry trzeba poświęcić jakieś 3 miesiące na naukę, a nowadays gracze są przyzwyczajeni do natychmiastowych efektów, więc ich brak działa odpychająco, co jest smutne, bo scena 2D ma może nie największy, ale stały support w postaci ludzi jak Hiryu i Bursy, która nie ma ogromnego budżetu, sponsorów i nagród jak na EVO, ale przede wszystkim JEST, i to jest cyklicznie, stosunkowo często i stale, co daje duży sens trenowaniu, możliwość weryfikacji i swoistego punktu zaczepienia. Gdybym grał w SF, to na pewno żyłbym "od Bursy do Bursy".

Jeżeli SF5 pokaże taki wygar, jaki pokazać może, to sytuacja może się tylko poprawić.

Inne gierki są irrelevant.
GG obecnie ma swoje pięć minut, ale wykorzystał już ze dwie, więc niedługo będzie martwy. Ja wiem, ja wiem, najlepsza gierka i w ogóle blablabla, ale wieczorem, przed snem, każdy sam przed sobą przyzna się, że to chwilowa zajawka jak KoF, czy SkullGirls.
Mortal Kombat X, chociaż jeszcze go nie ma, prawdopodobnie podzieli los poprzednika, czyli warto będzie w niego poskillować, co by móc powalczyć przez pierwszy circa rok, a później zapomnieć.

I to tyle.

Jeżeli rozważasz skillowanie w jakąś grę, to najbardziej opłaca Ci się Tekken i/lub Street Fighter. Street Fighter, bo masz stosunkowo blisko na Bursę i chyba największe możliwości skillowania online, a turnieje są coraz lepsze, vide punkty CPT w Łodzi. A Tekken, bo to Tekken - gra, jak VW Passerati Highilne TDi - każdy wie, że to nie jest najlepsza gra, że swoje najlepsze czasy ma już dawno za sobą, że przebiegu 280 tysięcy to może i miała, ale dziesięć lat temu, ale i tak każdy w to gra, bo to nadal solidna, dobra gierka.

Snej, walczymy? :-)

32
Tekken 7 / Odp: Tekken 7 - dyskusja ogólna
« dnia: Styczeń 05, 2015, 10:45:44  »
Mogliby w końcu zrobić kogoś fajnego.

33
Tekken 7 / Odp: Tekken 7 - dyskusja ogólna
« dnia: Listopad 23, 2014, 18:52:12  »
Na to wygląda. Podciągnęli grafikę za to, areny wyglądają jakoś wyraźniej. Chociaż może mi się wydaje, bo bez tego oczopląsu w końcu coś widzę.

34
Tekken 7 / Odp: Tekken 7 - dyskusja ogólna
« dnia: Listopad 23, 2014, 01:33:10  »
Wygląda na to, że Namco wysłuchało moich próśb i wyrzucili kilka iskierek.

https://dl2.volafile.io/get/7PBqPQsPVEX2D/Val%20Kulavong_10152487710863317.mp4

Plus to http://www.tekken-official.jp/special/pdf/pdf_tech.pdf

Plus to:

- alisa f233 doesnt kirimori anymore
- slow mo isnt very prominent
- sparks were toned down

35
https://www.facebook.com/events/308538816016921/ - takie cuś w Krakowie. Nie wiem nic o nagrodach.

36
Tekken 7 / Odp: Tekken 7 - dyskusja ogólna
« dnia: Październik 09, 2014, 23:19:50  »
Szczególnie na arenach z szesnastoma piętrami podłóg do rozwalenia. Nawet pchły pokroju Xiao ciągną krechę jak Charlie Sheen.

Wczesne kombo muwi: https://www.youtube.com/watch?v=nl4efRZbji0

Bo jak w location testach tak było to pewnie w pełnej wersji też  :4d:
Ale myśląc w ten sposób, to w pełnej wersji możemy nie zobaczyć nic z loc testów, soł próżne te przemowy ;)

37
Tekken 7 / Odp: Tekken 7 - dyskusja ogólna
« dnia: Październik 09, 2014, 12:46:57  »
Szczególnie na arenach z szesnastoma piętrami podłóg do rozwalenia. Nawet pchły pokroju Xiao ciągną krechę jak Charlie Sheen.

Wczesne kombo muwi: https://www.youtube.com/watch?v=nl4efRZbji0

38
Tekken 7 / Odp: Tekken 7 - dyskusja ogólna
« dnia: Październik 09, 2014, 09:57:21  »
Jak dla mnie grafika jest nieczytelna, a to dopiero ćwiartka tego, co może być. Efekty ocierają się już o MvC3. Już w TT2 jest jakaś makabra, dlatego na turniejach zwykle zmieniam areny na coś w stylu Naraku, bo tam widać, że idzie podcinka i żaden Snoop Dog mnie nie rozprasza.

Naturalnie to jest tylko wygłaszanie mojego zdania, bo i tak będzie dokładnie tak, jak będzie i ani trochę inaczej, ale MOIM ZDANIEM w grze turniejowej czytelność środowiska graficznego ma znaczenie. Zresztą wystarczy popatrzeć na Ogra, na którego ciosy reaguje się delikatnie lepiej w na arenach pokroju training stage (wiem, nie tak się nazywa, ale zapomniałem nazwy) niż na arenach ciemnych, gdzie jego cielsko zlewa się z otoczeniem i ciężko w ogóle zauważyć czy ten kloc kuca, czy co w ogóle.

Chociaż możliwe, że to tylko ja tak mam, nie wykluczam.

EDIT: Co do długości juggli: w T6 był tryb Juggle starter->filler->bound->ender. W aktualnym reales'ie mamy JS->filler->Kikimori->ender. Ja różnicy nie widzę. Może poza tym, że łatwiej donieść do ściany, bo - jak słusznie Pychu zauważył - kirikiri wypieprza horyzontalnie zamiast pionowo. W ten sposób dostaliśmy coś pomiędzy boundem z T6, a tagowymi akcjami z TT2, co świetnie widać po jugglu Kaza: JS, 3,1,4, d/f+1,4 krilin CD+3. W T6 nie dało się po boundzie posadzić CD+3, a w tagu się dało dzięki asyście. Teraz się da bez asysty, czyli mówiąc krótko mamy taga bez taga. Dla mnie okej, nie rusza mnie to, tylko szkoda, że Harada gada jedno, a robi drugie, bo mi osobiście trochę narobił nadziei na powrót DeeRki.

39
Tekken 7 / Odp: Tekken 7 - dyskusja ogólna
« dnia: Październik 08, 2014, 10:10:07  »
brak bounda
Serio? Serio? Przecież bound jest, ludzie. Tylko inaczej wygląda i dalej niesie. Cieszyłem się, że teraz donieść do ściany trzeba będzie znowu umieć, jak w T5, ale nieee, brak taga niczego nie zmienia.

Nie narzekam, mi się w sumie gierka podoba, ale mówienie o braku bounda to jest normalna bzdura.

Tylko ta grafika mnie przeraża. Dwa umiarkowanie krótkie słowa: epilepsja fotogenna.

40
Tekken 7 / Odp: Tekken 7 - dyskusja ogólna
« dnia: Październik 06, 2014, 15:46:35  »
Komu mam zapłacić, żeby gra miała opcję zubażania grafiki do poziomu T6? Dorzucam 3,40zł jeśli taka opcja będzie standardem turniejowym.

41
Wysyłałem maila z prośbą o dopisanie mnie i Gordafa, a nie ma nas na liście, soł Mańqu jeżeli mail nie doszedł, to mogę wysłać jeszcze raz :)

42
Będzie jakaś lista zapisanych? Bo teraz nie wiem po czym poznać, że mój mail doszedł i został przeczytany :)

43
Tekken 7 / Odp: Tekken 7 - dyskusja ogólna
« dnia: Wrzesień 12, 2014, 11:34:51  »
Mogli by po prostu usunąć bounda z TTT2, zbalansować solo, a resztę zostawić i byłoby git.

44
Będę :) Będzie Gordaf i będzie Maga. Dziki niepewny, Wiesiek na pewno nie.

45
Uścisk dłoni przewodniczącego partii :D Zwykle był darmowy wjazd.

Strony: 1 2 [3] 4 5 ... 114