BACKDASH FORUM
Street Fighter => Postacie => Street Fighter V => Karin => Wątek zaczęty przez: apolon w Kwiecień 24, 2016, 19:12:24
-
Panowie i Panie, proponuję zebrać tutaj info przydatne do grania Karin. Jako, że sam gry nie posiadam i mam okazję pogrywać około 2-3h na tydzień, nie ukrywam że liczę tu na Waszą pomoc!
(http://www.tailormadepensions.eu/wp-content/uploads/2015/05/uncle-sam.jpg)
Pokes:
mk
cr.mk
Counter pokes:
lk
hk
Anti-air:
hp
ex uppercut
BnB:
cr.mp, mp xx JFT, light fikanie nogami (można poprawić superem)
Co dalej?
Optymalne kombosy za 0-4 paska?
V-trigger kombosy?
Setupz?
COKOLWIEK?
-
Setapy to nie w tej grze :valle:
crush counter sweep, fwd dash x4 -> idealny timing na meaty rzut/mp
Po zwykłym rzucie Karin jest na +4 jeśli przeciwnik quickriśnie - więc pod ścianą mamy gwarantowanego mięsnego guziczka lub rzucik (tylko trzeba odczekać 2 klateczki bo osłonka).
Pasek to ty lepiej kiś na superkę/reversale, a nie kombosy. Ewentualnie pod ścianą confirm w JFT, JFT, ex DP.
-
1. Da się pociągnąć kombosa po cr.mk xx v-trigger?
2. Jakie jest optymalne v-trigger combo po crush counter hk? Jest coś lepszego niż trial 10 (crush hk, v-skill xx v-trigger, guren hochu, super)?
-
Po CC s.HK robisz kolejne s.HK xx triger s.HP xx JFT, 3 rekki.
Jak masz pasek na super to robisz sideswitch rekke w superke (bez superki nie warto bo sideswitchuje, a z superką i tak po animacji i tak wypierdala postać na środek ekranu więc <>< )
-
1. Da się pociągnąć kombosa po cr.mk xx v-trigger?
Z bliska siedzi c.lp xx jft
Wrzucę tu później parę setupów ;)
-
Setapy to nie w tej grze :valle:
Srsly? https://www.youtube.com/watch?v=XbYlISZvZvw :pogchamp:
BTW, natrafiłem wreszcie na coś trudnego, wybitka -> shoulder jest całkiem hardcore.
-
Szkoda tylko, że robi to tylko 10dmg (- skalowanie) więcej niż wybitka, wybitka :reggie:
-
Kolejne findingsy:
Jak jedziemy cr.mp, mp xx ... to:
- on hit ofc wybitka
- on block shoulder (corner carry nawet na bloku)
Niby oczywiste, ale warto potrenować.
Do sekcji Anti-Air: lp (sic!)
Konwersja z crouching jabów (cr.lp, cr.lp):
- on hit xx heavy fikanie, albo xx light fikanie xx super wychodzi, że optymalny confirm to po prostu xx wybitka
- on block jesteśmy +2, więc walkup i throw/BnB
Confirm jest prostszy jeżeli jabsy poprzedzone były naskokiem j.mk, ale wtedy pewnie równie dobrze można iść w BnB (chyba, że boimy się dziury w block stringu między j.mk i cr.mp?).
Wacho, gdzie twój stuff? :?
-
Konwersja z crouching jabów (cr.lp, cr.lp):
- on hit xx heavy fikanie
Po c.lp można wsadzić tylko lk mudżinkyaku
Stuff będzie, już niedługo :)
-
Racja Wacho, wycofuję się z tego - chyba optymalny confirm to po prostu dwa dolne jaby i wybitka.
Moar stuff:
1. Corner reset:
Po wybitce w rogu robimy ASAP 2x cr.lp. Pierwsze ma zwiffować, drugie siądzie. Potem ASAP dash. Jeżeli zrobiliśmy wszystko tak szybko jak się da, dash cross-underuje i jedziemy z BnB. Jeżeli gdzieś zgubiliśmy małą chwilkę jesteśmy z przodu surprise surprise.
2. 1-bar midscreen combo
cr.mp, mp xx ex shoulder, heavy fikanie
Trochę up***dliwe manualnie, zaraz po double tapowanym mp trzeba zrobić qcf~d~lk+mk~lp. A miało nie być plinków w SFV :dansgame:
BTW, natrafiłem wreszcie na coś trudnego, wybitka -> shoulder jest całkiem hardcore.
Szkoda tylko, że robi to tylko 10dmg (- skalowanie) więcej niż wybitka, wybitka
Stun my friend, stun.
Moar muahaha.
Po trafionym ex shoulder można zrobić hp xx ex command-dash i mamy cross-under mid screen.
Troszkę dużo paska kosztuje i w sumie nie do końca widzę tu potencjał na mix-up (lądujemy zawsze z tyłu).
Taki gimmick do użycia raz na seta.
Skracanie dystansu (Karin chce być in your face):
- shoulder
- po aktywacji można rekka, d+p (nie jest to true blockstring, ale po łokietku jesteśmy na plus)
P.S. Hiryu dawaj warna za dbl posting I dare you.
-
Generalnie opcji po rekka na blok nie polecam, bo minęło już 10 tygodni od premiery i każdy wie, że wpierdala się tam panczem. No chyba że masz ballsy jak Dżastin łąk i robisz na blok rekka w super :valle:
-
A tam ballsy, murder face zawsze jabował po rekka-retreat to dostał w papę.