BACKDASH FORUM

Inne serie => Pozostałe => Wątek zaczęty przez: Di w Czerwiec 01, 2012, 18:07:08

Tytuł: Injustice: Gods Among Us
Wiadomość wysłana przez: Di w Czerwiec 01, 2012, 18:07:08
http://www.youtube.com/watch?v=hMkTQSbE6Bc

Gra na silniku MK z postaciami z uniwersum DC. Jeśli naprawią wszystkie błędy MK i nie zepsują pozostałych elementów gry, to będzie grubo...
Tytuł: Odp: Injustice: Gods Among Us
Wiadomość wysłana przez: Gargooletz w Czerwiec 01, 2012, 18:31:33
Już nie naprawią, bo mamy ten sam ohydny art style, tragiczne redesigny i animacje ;)
Tytuł: Odp: Injustice: Gods Among Us
Wiadomość wysłana przez: Qjon w Czerwiec 01, 2012, 19:03:27
Dorzuć do tego gimmickowaty system z arenami i mamy przepis na kolejną zbalansowaną i dobrą grę :kappa:

Cytuj
Jeśli naprawią wszystkie błędy MK i nie zepsują pozostałych elementów gry
Przez 5 patchy mimo usilnych prób nie potrafili naprawić resetów robota, naprawdę wierzysz, że kolejna gra Netherrealm Studios będzie dobra już po wyjęciu z pudełka?

Protip: Flash będzie S+ Tierem, kto będzie w to grał niech od razu inwestuje w niego czas.
Tytuł: Odp: Injustice: Gods Among Us
Wiadomość wysłana przez: Dae w Czerwiec 01, 2012, 19:19:04
A ja myślę że Supaman będzie topem.

No i nie grajcie Harli, na bank będzie słaba.
Tytuł: Odp: Injustice: Gods Among Us
Wiadomość wysłana przez: Hejt w Czerwiec 01, 2012, 19:35:45
Obstawiamy która postać będzie miała najlepszy cios z losową przewagą? :kappa:
Tytuł: Odp: Injustice: Gods Among Us
Wiadomość wysłana przez: grabczas w Czerwiec 01, 2012, 19:50:07
Protip: Flash będzie S+ Tierem, kto będzie w to grał niech od razu inwestuje w niego czas.

Obstawiasz że zmienią tylko Kabalsowy skin i parę animacji? :P
Tytuł: Odp: Injustice: Gods Among Us
Wiadomość wysłana przez: Pitrex w Czerwiec 01, 2012, 20:53:47
Możliwe że błędy które są w mk są błędami silnikowymi gdzie nie zawsze można patchem załatać dany błąd. Jestem dobrej myśli ^^ A i niech poprawią to ujowe online ;p
Tytuł: Odp: Injustice: Gods Among Us
Wiadomość wysłana przez: Qjon w Czerwiec 01, 2012, 22:09:51
Obstawiasz że zmienią tylko Kabalsowy skin i parę animacji? :P
Nie muszę obstawiać, był nim już w MKvsDC.

EDIT:
Cytuj
some punches near containers for Batman's Batsuits caused them to break, releasing hand grenades that could be picked up by either fighter and used in battle. The far right side of the stage also featured a console with a large red button on it, and when a fighter is backed into this corner, the button gets pressed, sending missiles flying out to hit the other fighter. Consider yourself warned, corner trappers.
Cytuj
Batman found himself backed into a corner where there just happened to be a car. He used that car to his advantage by taking Wonder Woman's head and bashing it into the car's body. Another option for him would have been to throw explosives into the car to blow up on his opponent. Wonder Woman, on the other hand, would have picked up the car to slam it over Batman's head.
:kappa:

Tytuł: Odp: Injustice: Gods Among Us
Wiadomość wysłana przez: VanDarkholme w Czerwiec 03, 2012, 17:00:57
Batman najbardziej OP stworzenie na świecie, w grze też będzie jeśli można otoczenie wykorzystywać : (
Tytuł: Odp: Injustice: Gods Among Us
Wiadomość wysłana przez: grabczas w Czerwiec 03, 2012, 18:42:58
Cytuj
some punches near containers for Batman's Batsuits caused them to break, releasing hand grenades that could be picked up by either fighter and used in battle. The far right side of the stage also featured a console with a large red button on it, and when a fighter is backed into this corner, the button gets pressed, sending missiles flying out to hit the other fighter. Consider yourself warned, corner trappers.
Cytuj
Batman found himself backed into a corner where there just happened to be a car. He used that car to his advantage by taking Wonder Woman's head and bashing it into the car's body. Another option for him would have been to throw explosives into the car to blow up on his opponent. Wonder Woman, on the other hand, would have picked up the car to slam it over Batman's head.
:kappa:

To może od razu dodadzą brakujące sidestepy? :kappa:
Tytuł: Odp: Injustice: Gods Among Us
Wiadomość wysłana przez: Taz_Thrash w Czerwiec 04, 2012, 16:04:47
Ja uważam, że ta gra będzie fajna. Bardzo lubię uniwersa marvela i dc. Będę pewnie grał Deathstrokiem :)
Tytuł: Odp: Injustice: Gods Among Us
Wiadomość wysłana przez: tejotl w Czerwiec 04, 2012, 21:41:45
let me hear you say: over-saturated market!
ta gra wyglada tak slabo ze az szkoda gadac - lepiej by zrobili jakis nisko-budzetowy side scroller czy cos :D
Tytuł: Odp: Injustice: Gods Among Us
Wiadomość wysłana przez: Księżyc w Czerwiec 06, 2012, 00:45:54
Wiadomo w końcu, czy to ma być bijatyka, czy beat-em-up?

Wygląda wcale nieźle. Skoro to DC, to ciekawe, czy pojawi się Rorschach?
Tytuł: Odp: Injustice: Gods Among Us
Wiadomość wysłana przez: Qjon w Czerwiec 06, 2012, 00:48:18
Bijatyka, Boon mówi ze turniejowa :kappa:

Nowe info:
 - system oparty o 3 guziki ataku (l m h?) i guzik background attack (czyli atak zależny od planszy)
- brak block buttona, blokujemy tyłem

YOOO MAHV... DC?
Tytuł: Odp: Injustice: Gods Among Us
Wiadomość wysłana przez: Księżyc w Czerwiec 06, 2012, 01:02:58
No nieee, tylko nie to cholerne blokowanie tyłem :(

Więc wnioskuję, że mechanika będzie 2D?
Tytuł: Odp: Injustice: Gods Among Us
Wiadomość wysłana przez: Qjon w Czerwiec 06, 2012, 01:09:08
No nieee, tylko nie to cholerne blokowanie tyłem :(

Więc wnioskuję, że mechanika będzie 2D?

Gra na planie 2D, więc mechanika 2D, lol.
Tytuł: Odp: Injustice: Gods Among Us
Wiadomość wysłana przez: Księżyc w Czerwiec 06, 2012, 01:19:36
Właśnie o plan pytałem. Z trailera to nie wynika.
Tytuł: Odp: Injustice: Gods Among Us
Wiadomość wysłana przez: Manior w Czerwiec 06, 2012, 18:50:04
let me hear you say: over-saturated market!
ta gra wyglada tak slabo ze az szkoda gadac - lepiej by zrobili jakis nisko-budzetowy side scroller czy cos :D

Shaolin Monks 2 pliz  :kappa:
Tytuł: Odp: Injustice: Gods Among Us
Wiadomość wysłana przez: Qjon w Czerwiec 08, 2012, 21:14:42
http://e3.gamespot.com/story/6381300/on-the-mechanics-of-injustice-gods-among-us

System wydaje się ciekawy, tyle że w MK też jest ciekawy, a grę zabija co innego :kappa:
Tytuł: Injustice: Gods Among Us
Wiadomość wysłana przez: True_Mumin w Lipiec 19, 2012, 13:07:11
(http://www.injustice.com/images/logo_small.png)

(http://thewiredfish.files.wordpress.com/2012/07/injustice-gods-among-us.jpg)


homepage: www.injustice.com

Od jakiegoś czasu trąbią wszędzie o tej gierce - nowy projekt NRS, mordobicie z postaciami z komiksów DC. Miejmy nadzieję że tym razem wyjdzie im coś lepszego niż MKvsDC. Z gameplayów wygląda toto bardzo podobnie do MK9, tyle że tym razem nie będzie w systemie osobnego przycisku bloku - zamiast tego klasyczne "trzymaj tył", co zapisuję im na plus. Na razie nie napalam się za bardzo, po tym jak mortal mnie ostatecznie zawiódł, ale materiały które ja dotąd zaprezentowali wyglądają sympatycznie. Motyw z używaniem obiektów na arenach ciekawy, zwłaszcza że różne postacie wykorzystują te same obiekty na różne sposoby. Zresztą nie wydaje się to być centralną częścią rozgrywki, bardziej takie ciekawe urozmaicenie obijania pysków.

Kadra powoli robi się coraz większa, na razie potwierdzeni są Batman, Superman, Wonder Woman, Harley Quinn, The Flash, Solomon Grundy, Cyborg i Nightwing. Do tego raczej na 100% można dopisać Jokera, w końcu ludzie go uwielbiają, musi być. Fabuła na razie jest zagadką, ale zapowiada się interesująco. Kimat mroczny i apokaliptyczny, wszyscy są wkurwieni i chcą się pozabijać. Czyli jak to w świecie DC bywa. ; ) Czekam na więcej, może im wyjdzie z tego coś konkretnego.

Gameplaye:

Gameplay Trailer: http://www.youtube.com/watch?v=WWWIL6GWvzU

Demo z EVO: http://www.youtube.com/watch?v=utJVXUaI84c

Supek vs Nightwing: http://www.youtube.com/watch?v=dSiBDEUyl9Y

Flash vs Cyborg: http://www.youtube.com/watch?v=9gumWg-J3JE



(http://nerdreactor.com/wp-content/uploads/2012/07/Injustice-Gods-Among-Us-Screenshots-01.jpg)

(http://2.bp.blogspot.com/-ifHptMmdyzs/T8jmnC44dUI/AAAAAAAASBU/34mP_vnQKyk/s1600/Injustice_Gods_Among_Us_Screenshot_07.jpg)

(http://glitchcat.com/wp-content/uploads/2012/07/Injustice.jpg)

Tytuł: Odp: Injustice: Gods Among Us
Wiadomość wysłana przez: Furb w Lipiec 19, 2012, 13:13:21
"From the creators of Mortal Kombat"  :kappa: :kappa:
Tytuł: Odp: Injustice: Gods Among Us
Wiadomość wysłana przez: grabczas w Lipiec 19, 2012, 14:04:37
"From the creators of Mortal Kombat"  :kappa: :kappa:
+1

Tym razem tylko i wyłącznie pożyczę to od kogoś żeby przejść singla bo NRS ze swoją niedbałością o niedopracowanie detali nie może pozbyć się ostatniej karty przetargowej. Gra wygląda ładnie ale MK i DoA5 też wyglądają ładnie więc to wcale nie oznacza że będzie się przyjemnie wciskało przyciski.

Jeżeli to wyląduje na EVO to znaczy że NRS ma naprawdę dużo kasy, nic ponadto.

I zanim ktoś zacznie wytykać mi hejcenie wszystkiego wokół, to jest tylko sceptycyzm ;)
Tytuł: Odp: Injustice: Gods Among Us
Wiadomość wysłana przez: Di w Lipiec 19, 2012, 19:07:18
Scaliłem oba wątki dotyczące gry.
Tytuł: Odp: Injustice: Gods Among Us
Wiadomość wysłana przez: True_Mumin w Lipiec 19, 2012, 23:04:21
Scaliłem oba wątki dotyczące gry.

Oh shit, sorry Di, nie zauważyłem że już mnie ubiegłeś z tą grą. My bad brah. Wyszukiwarka BD chyba nie jest najlepsza, bo szukałem czy już nie ma tematu o Injustice. Aj, co tam.  :kappa:
Tytuł: Odp: Injustice: Gods Among Us
Wiadomość wysłana przez: Oxva w Sierpień 14, 2012, 14:51:24
KLIK! (http://www.youtube.com/watch?v=9E0l-K5xtxI&feature=player_embedded)

Trailer z okazji gamescom'u.
Prezentuje nową postać Catwoman.
Tytuł: Odp: Injustice: Gods Among Us
Wiadomość wysłana przez: sla w Sierpień 14, 2012, 14:58:16
Nice:) W sumie wygląda na to, że całkiem spoko gierka będzie.
Tytuł: Odp: Injustice: Gods Among Us
Wiadomość wysłana przez: sla w Sierpień 28, 2012, 08:29:05
Poniżej krótka relacja na temat Injustice:

http://www.mortalkombatunited.com/content.php?684-Injustice-Will-Use-Input-Commands-to-Jump

Skakać będziemy X-em, a O robić taunty...
Tytuł: Odp: Injustice: Gods Among Us
Wiadomość wysłana przez: Qjon w Sierpień 28, 2012, 09:20:38
Raczej nie, czytaj komentarze.
Tytuł: Odp: Injustice: Gods Among Us
Wiadomość wysłana przez: sla w Sierpień 28, 2012, 09:24:29
Co znalazłeś w komentach? Przeczytałem większość i nie ma nigdzie zaprzeczenia.
Tytuł: Odp: Injustice: Gods Among Us
Wiadomość wysłana przez: Qjon w Sierpień 28, 2012, 12:49:45
To zajrzyj na 2, 3 stronę ;) Poza tym logika - przy wszystkich wcześniejszych buildach nikt nie wspominał o innym skakaniu, tym bardziej wątpliwe jest, że teraz znienacka coś takiego by odjebali, prędzej uwierzę, że to jakiś "casual controls mode" gdzie taunt faktycznie jest najważniejszy.
Tytuł: Odp: Injustice: Gods Among Us
Wiadomość wysłana przez: sla w Sierpień 28, 2012, 13:03:47
Masz rację. Dziw zatem, że takie info publikują.
Tytuł: Odp: Injustice: Gods Among Us
Wiadomość wysłana przez: Qjon w Sierpień 28, 2012, 13:24:10
Taki pr0 serwis :kappa:
Tytuł: Odp: Injustice: Gods Among Us
Wiadomość wysłana przez: sla w Sierpień 28, 2012, 14:30:52
 :kappa:
Tytuł: Odp: Injustice: Gods Among Us
Wiadomość wysłana przez: sla w Październik 10, 2012, 15:05:19
Kolejną postacią w rosterze będzie Green Arrow (??):

http://www.youtube.com/watch?v=47YDUyUJ1Ug
Tytuł: Odp: Injustice: Gods Among Us
Wiadomość wysłana przez: Oxva w Marzec 28, 2013, 19:29:38
Wersja demo trafi na PSN i Xbox Live 3 kwietnia.  :plaza:
Tytuł: Odp: Injustice: Gods Among Us
Wiadomość wysłana przez: Ryld-PL w Marzec 29, 2013, 13:15:57
Ciekawe czy znowu zrobią turniej w demo  :stayfree:
Tytuł: Odp: Injustice: Gods Among Us
Wiadomość wysłana przez: Chris w Kwiecień 01, 2013, 21:33:19
Ciekawe czy w ekipie 4 zapowiedzianych postaci DLC znajdzie się ostatecznie miejsce dla Lobo.
Tytuł: Odp: Injustice: Gods Among Us
Wiadomość wysłana przez: nerobianco w Kwiecień 03, 2013, 03:12:22
http://www.youtube.com/watch?v=Z9ETiPoji58&feature=youtu.be
Niech ktoś im wreszcie kupi ludzi od animacji i grafiki.


Edit.
Gram sobie właśnie w demo i czymś co teraz po prostu MUSI być standardem w bijatykach to ... framedata w command list, w języku Mickiewicza.

Ruchów jest sporo, znacznie więcej niż w MK. Blokujemy trzymając tył, nie wiem jak to działa u wszystkich ale kółko to swego rodzaju stance.
Byłem nastawiony bardzo na nie, teraz szczerze trochę się waham.
Grawitacja w tej grze jest zupełnie niezrozumiała.
Jak działa wager też nie wiem, ale i tak go nienawidzę, przerywa walkę w najmniej odpowiednim momencie. Lex Luthor wygląda jak z Gears of War.
Wiadomo chce się obczaić wszystkie możliwości systemu, ale bez practice to trochę ciężko : )
Bije się całkiem przyjemnie, gra jest lepiej animowana niż MK ale modele postaci są fatalne. NRS nie potrafi projektować  kobiet. Te liche kopnięcia WW ...
Areny z drugiej strony, są fantastyczne. Pełne detali i kolorów.
Tytuł: Odp: Injustice: Gods Among Us
Wiadomość wysłana przez: Chris w Kwiecień 03, 2013, 13:07:12
Wager miał za zadanie stanowić deskę ratunkową przed dewastującym kombem przeciwnika. Taki Combo breaker. Inicjowac ma strona broniąca się, obstawiane są ilości paska energii. Kto wygrywa to albo zyskuje większy damage dla zadanego combosa , albo regeneruje życie, które mogłby stracić gdyby przeciwnik wygrał-zrobił combo. Przynajmniej tak było jeszcze przed wypuszczeniem dema i to co pisze to czysta teoria. Skoryguj jeśli się zmieniło. Sam sprawdzę demo wieczorem jak się uda.
Więcej o tym, jak i o samej grze napisałem ostatnio w zapowiedzi http://www.honmaru.pl/?subaction=showfull&id=1364819980 (http://www.honmaru.pl/?subaction=showfull&id=1364819980)
Tytuł: Odp: Injustice: Gods Among Us
Wiadomość wysłana przez: Qjon w Kwiecień 03, 2013, 13:44:12
Wager aktywujesz wciskając przód + Super (standardowo R2+L2 chyba) podczas bycia kombowanym: w tym momencie masz dosłownie moment żeby za pomocą guzików geometrycznych obstawić ile pasków chcesz zużyć, to samo robi twój przeciwnik. Po bardzo przyjemnej i niedługiej :stayfree: animacji  jedna strona, ta która obstawiła więcej paska, wygrywa (atakujący robi bonusowy damedż, a broniący nie dość, że wyrywa się z komba to jeszcze odnawia HP od 10 do 33%). Clasha można zrobić chyba raz na walkę czy runde.
Fajne są rzuty: Capcom style, czyli tylko jedno wyrywanie, ale startup MK style, czyli 10f :plaza: z czasem mam wrażenie że mogą stać się bezużyteczne, bo z takim startupem będzie je można techować na reakcję.
Tytuł: Odp: Injustice: Gods Among Us
Wiadomość wysłana przez: Manior w Kwiecień 07, 2013, 21:46:00
Ciekawe czy znowu zrobią turniej w demo  :stayfree:

Hm, Ryld, coś mówiłeś? :D

Batman ma wślizg jak Reptile  >:D
Tytuł: Odp: Injustice: Gods Among Us
Wiadomość wysłana przez: Qjon w Kwiecień 07, 2013, 22:02:07
Batman ma wślizg jak Reptile  >:D
Niestety znacząco gorszy (mniejszy dystans, większa kara, praktycznie znikoma przewaga na trafieniu mimo, że mamy knd).
Tytuł: Odp: Injustice: Gods Among Us
Wiadomość wysłana przez: Kati w Kwiecień 29, 2013, 19:33:25
http://www.youtube.com/watch?v=Z9ETiPoji58&feature=youtu.be
Niech ktoś im wreszcie kupi ludzi od animacji i grafiki.
[...]
Bije się całkiem przyjemnie, gra jest lepiej animowana niż MK ale modele postaci są fatalne. NRS nie potrafi projektować  kobiet.

dokładnie, firmę na pewno stać na zatrudnienie lepszych grafików a to co się dzieje z laskami u nich to jest jakiś koszmar. Chyba, że podobają im się trans.

Mocno się zastanawiam nad tą grą, z jednej strony uniwersum DC kusi, z drugiej strony obawiam się, że po miesiącu grania już mi się nie będzie chciało po nią sięgać i czy warta jest wyłożenia teraz kasy na nią.
Tytuł: Odp: Injustice: Gods Among Us
Wiadomość wysłana przez: nerobianco w Kwiecień 29, 2013, 22:06:28
Czy tylko ja mam ten problem czy online jest tak samo słaby jak w MK ? Wyszukiwanie rankingowych meczy trwa wieczność, delay prawie w każdym meczu. NRS wat.
Tytuł: Odp: Injustice: Gods Among Us
Wiadomość wysłana przez: Qjon w Kwiecień 29, 2013, 22:25:50
Z tego co pisano na TYM nie jest z onlajnem lepiej niż było w MK :kejim:
Tytuł: Odp: Injustice: Gods Among Us
Wiadomość wysłana przez: Frizen w Kwiecień 29, 2013, 22:54:16
Online jest dobry ale tylko jak sie gra w kraju, im dalej tym gorzej :( Niby oczywistosc ale widac to duzo bardziej w Indzastis. Mozemy Nero cos pograc, jak cos to krzycz na fb czy na backdashu pisz ;)
Tytuł: Odp: Injustice: Gods Among Us
Wiadomość wysłana przez: nerobianco w Kwiecień 30, 2013, 16:35:42

Bardzo chętnie! Póki co ograniczam się do lobby bo mecz rankingowy rozegrałem tylko jeden. Demo było takie sobie ale pełna wersja bardzo mi się podoba, właśnie skończyłem kampanię a teraz pędzę na practice !

I sobie siedzę na practice i siedzę i tak zachodzę w głowę czy przypadkiem nie jestem upośledzony bo :
http://www.youtube.com/watch?v=R-doQrQPbe0&feature=youtu.be   ( ps proszę sobie zrobić bardzo głośno w urządzeniu z któego wydobywa się dźwięk ... )

Tytuł: Odp: Injustice: Gods Among Us
Wiadomość wysłana przez: Qjon w Kwiecień 30, 2013, 16:48:55
Nero :plaza: props za filmik, ale muszę pomóc ci ochłonąć - to jest negative edge, czyli "sczytywanie" inputu podczas puszczania guzika. Robiąc [], [] b,f /\ mimowolnie gdzieś po/w trakcie b,f puszczasz ten kwadrat, a gra ma bardzo duże okienko tego negatywnego edża, więc robi ci b,f+1. Taką samą przypadłość miało Morthal Kąbat.
W Injustus są dwa sposoby, żeby sobie z tym poradzić:
1) w opcjach sterowania wyłącz Release Check (nie pamiętam jak c**jowo nazywa się ta opcja w polskiej wersji); powinno pomóc znacząco, choć podobno nie eliminuje całkowicie problemu
2) rób 1,1 (trzymasz kwadrat) b,f+2 - zawsze wyjdzie specjal z trójkąta.
Cheers
Tytuł: Odp: Injustice: Gods Among Us
Wiadomość wysłana przez: Gargooletz w Kwiecień 30, 2013, 17:54:09
Ale głos to ma idealny do komentawania :plaza:

Weź ogarnij jakieś legit bitki, a nie nerwy tracisz na wymiociny NRS :kappa:
Tytuł: Odp: Injustice: Gods Among Us
Wiadomość wysłana przez: nerobianco w Kwiecień 30, 2013, 18:47:03
Odnalazłem ów opcję, nazywa się uwaga uwaga ... absolwenci filologii angielskiej Uniwersytetu w ĄĘŻYNIE przetłumaczyli release check jako "sprawdzanie zwolnienia". Niestety oczy mam słabe i przeczytałem sprawdzanie rozwolnienia, ale to się dużo nie pomyliłem.

Also fenks boyz!
Tytuł: Odp: Injustice: Gods Among Us
Wiadomość wysłana przez: DevilManiek w Kwiecień 30, 2013, 20:21:06

Bardzo chętnie! Póki co ograniczam się do lobby bo mecz rankingowy rozegrałem tylko jeden. Demo było takie sobie ale pełna wersja bardzo mi się podoba, właśnie skończyłem kampanię a teraz pędzę na practice !

I sobie siedzę na practice i siedzę i tak zachodzę w głowę czy przypadkiem nie jestem upośledzony bo :
http://www.youtube.com/watch?v=R-doQrQPbe0&feature=youtu.be   ( ps proszę sobie zrobić bardzo głośno w urządzeniu z któego wydobywa się dźwięk ... )
Ja w tą grę nie gram, ale po obejrzeniu 1;12-1;16 aż się zastanowiłem nad jej zakupem  :pogchamp:, odjazd!
Tytuł: Odp: Injustice: Gods Among Us
Wiadomość wysłana przez: nerobianco w Maj 03, 2013, 18:13:21
Dalej ranking w Injustice : )

http://www.youtube.com/watch?v=g5dLrlsQQjs&feature=youtu.be

Zmontuję też dzisiaj klip gdzie bije mnie Frizen : (
Tytuł: Odp: Injustice: Gods Among Us
Wiadomość wysłana przez: nerobianco w Maj 10, 2013, 14:18:08
Congratzy Frizen, mam nadzieję że nie zostawisz tej gry i następnym razem wszystkich zmieciesz.
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=mk8maV9r3Os#!
Tytuł: Odp: Injustice: Gods Among Us
Wiadomość wysłana przez: Qjon w Maj 10, 2013, 14:26:24
Będzie następny raz? :pogchamp:
Tytuł: Odp: Injustice: Gods Among Us
Wiadomość wysłana przez: nerobianco w Maj 10, 2013, 15:57:28
A to już żadnych turniejów w Injustice nie będzie ?  :kappa:
Tytuł: Odp: Injustice: Gods Among Us
Wiadomość wysłana przez: Qjon w Maj 10, 2013, 16:13:40
W tym kraju? Jestem prawie pewien, że nie (chyba, że jakiś "mejdżor" na 7 osób); gra wzbudza dużo mniejsze zainteresowanie niż zrobił to 2 lata temu mortal.

No i fgc [ * ]
Tytuł: Odp: Injustice: Gods Among Us
Wiadomość wysłana przez: Furb w Maj 10, 2013, 16:32:39
Nero, jak zrobisz turniej to bedzie. Na chwile obecna jestes chyba najaktywniejszym graczem injustice, ale nie znam sceny  :plaza:.

Mi w koncu Cenega zdecydowala sie wyslac gre - po miesiacu  :plaza: :plaza: :plaza: :plaza:
Tytuł: Odp: Injustice: Gods Among Us
Wiadomość wysłana przez: nerobianco w Maj 16, 2013, 15:08:16
Więc z Frizenem i Oskarem tworzymy scenę Injustice. Super !
Przecież MK to przy Injustice paraolimpiada, nie wiem skąd taki brak zainteresowania.
Tytuł: Odp: Injustice: Gods Among Us
Wiadomość wysłana przez: Qjon w Maj 16, 2013, 15:19:44
Przecież MK to przy Injustice paraolimpiada, nie wiem skąd taki brak zainteresowania.
No i tak samo wygląda Injustice przy innych gierkach 2D :stayfree:
Tytuł: Odp: Injustice: Gods Among Us
Wiadomość wysłana przez: nerobianco w Maj 16, 2013, 15:23:52
Ale skoro MK chwyciło i scena była i dalej w sumie jest, to czemu Injustice nie może powtórzyć tego wyczynu?
Tytuł: Odp: Injustice: Gods Among Us
Wiadomość wysłana przez: mace w Maj 16, 2013, 15:28:27
bo jest chujowe, strasznie głupio wygląda, kobiety wyglądają jak transy z siłowni i system to popłuczyny przy innych fajterach 2D :plaza:

:kappa:
Tytuł: Odp: Injustice: Gods Among Us
Wiadomość wysłana przez: Qjon w Maj 16, 2013, 15:28:52
Ale skoro MK chwyciło i scena była i dalej w sumie jest, to czemu Injustice nie może powtórzyć tego wyczynu?
MK chwyciło głównie ze względu na sentyment; DC (oprócz uniwersum Batmana i postaci Supermana, bo leciały kreskówki w TV) mało kto w tym kraju chyba w ogóle kojarzy, stąd dużo słabsze zainteresowanie; widać nie tylko w naszym kraju, bo sales charty są mniej więcej o połowę mniejsze dla analogicznych okresów w starciu IGAU vs MK.

A sceny Mortala też praktycznie nie ma, ostatnie bastiony gry (Warszawa i Lublin) już jakiś czas temu się poddały.

EDIT: + to co napisał mejs :kejim:
Tytuł: Odp: Injustice: Gods Among Us
Wiadomość wysłana przez: Frizen w Maj 16, 2013, 15:45:38
bo jest c**jowe, strasznie głupio wygląda, kobiety wyglądają jak transy z siłowni i system to popłuczyny przy innych fajterach 2D :plaza:

:kappa:
Ktore z tego nie dotyczy mk? a jednak MK bylo dosyc popularne  :plaza:
Tytuł: Odp: Injustice: Gods Among Us
Wiadomość wysłana przez: mace w Maj 16, 2013, 15:59:44
wydaje mi się że MK było popularne dlatego że było to MK. ludzie mają wielki sentyment do tej marki przez co grali.

no ale to tylko taki mój domysł :plaza:
Tytuł: Odp: Injustice: Gods Among Us
Wiadomość wysłana przez: Gargooletz w Maj 16, 2013, 16:26:22
No MK to chyba obok Tekkę najbardziej zakorzeniona w polskiej kulturze seria bitek. Ja do 2008 też nie znałem nic poza tymi dwoma grami :kappa:

Byście poświęcili lepiej energię na rozpaczanie czemu dobre gry nie mają sceny, a nie inżastis :plaza:
Tytuł: Odp: Injustice: Gods Among Us
Wiadomość wysłana przez: nerobianco w Maj 16, 2013, 17:14:14
Wychodzi na to że nieważne jaka gra scena wytrzyma góra kilka miesięcy.
Tytuł: Odp: Injustice: Gods Among Us
Wiadomość wysłana przez: VanDarkholme w Maj 16, 2013, 17:38:04
słaba gra + gracze którzy się nie angażują =  taki wynik

jak chcesz zeby ta gra przetrwala to zrob cos z tym zamiast sie wyżalać.
Niektóre gry jeszcze zyja i maja sie dobrze  :dawajfajke:
Tytuł: Odp: Injustice: Gods Among Us
Wiadomość wysłana przez: Himiteshu w Maj 16, 2013, 17:44:08
bo jest c**jowe, strasznie głupio wygląda, kobiety wyglądają jak transy z siłowni i system to popłuczyny przy innych fajterach 2D :plaza:

:kappa:

Tak, ale system jest praktycznie jak w MK ktore było najlepszą bijatyką, nie tylko 2D ostatnich lat, więc głupoty gadasz trochę. A co do grafiki to nie jest najgorsza, SF czy Tekken tez nie są piękne a masa ludzi w to gra.
Tytuł: Odp: Injustice: Gods Among Us
Wiadomość wysłana przez: nerobianco w Maj 16, 2013, 17:54:03
Van chętnie coś z tym zrobię ale w jaki sposób skoro gra jest fe i nikt nie gra, nie widzę problemu w zorganizowaniu turnieju na Podlaskim Festiwalu Anime chociażby, coś mi jednak mówi że frekwencja nie będzie zbyt wysoka. I rozumiem że pomimo usprawnień względem MK, Injustice jest grą słabą, jeżeli tak to jakie było MK ? Niegrywalne ? Masochiści czy co ?
Tytuł: Odp: Injustice: Gods Among Us
Wiadomość wysłana przez: mace w Maj 16, 2013, 17:58:01
bo jest c**jowe, strasznie głupio wygląda, kobiety wyglądają jak transy z siłowni i system to popłuczyny przy innych fajterach 2D :plaza:

:kappa:

Tak, ale system jest praktycznie jak w MK ktore było najlepszą bijatyką, nie tylko 2D ostatnich lat, więc głupoty gadasz trochę. A co do grafiki to nie jest najgorsza, SF czy Tekken tez nie są piękne a masa ludzi w to gra.
system MK to też popłuczyny przy innych bijatykach 2D. MK najlepsza bijatyką? a grałeś w jakieś inne? no ja też do grafiki nie przywiązuje wielkiej uwagi, ale jak widzę dwie gumowe kukiełki nap***dalające żałośnie animowane ciosy to mnie niesie.
każdy ma jakieś inne pojęcie estetyki, jeden lubi składać taborety a drugi się jara jak mu skarpetki śmierdzą.

co kto lubi :kappa:
Tytuł: Odp: Injustice: Gods Among Us
Wiadomość wysłana przez: Gargooletz w Maj 16, 2013, 17:59:35
Cytuj
MK ktore było najlepszą bijatyką, nie tylko 2D ostatnich lat

Made my day :plaza: :plaza: :plaza:

Cytuj
co do grafiki to nie jest najgorsza

MK chociaż miało ładne stejdże. Injustice nie ma nic. Tragiczne redesigny postaci (naprawdę trzeba umieć zrąbać gotowe kultowe projekty), żałosne animacje, odrażające modele postaci, nawet dynamiczne oświetlenie jest gorsze niż w sf4 sprzed 5 lat. Od strony estetycznej nic tej gry nie ratuje. Nie znam osobiście brzydszej bijatyki z ostatnich lat (choć sfxtk się starał). Do tego jeszcze muzyka, która jest, ale jej nie ma. NRS nie rozwija się absolutnie tylko popełnia te same błędy.
Tytuł: Odp: Injustice: Gods Among Us
Wiadomość wysłana przez: Himiteshu w Maj 16, 2013, 18:04:26
Hahahhaa, czytałeś jakies zagraniczne recenzje MK poza napisanymi przez Twoich kolegów z internetu? Chociażby na The fighters generation, moim zdaniem najbardziej wiarygodny portal o bijatykach na necie. Wychowałem się na mortalu, tekkenie, killer instinct, później doszedł Soul Calibur więc nie mów mi bo na bijatykach się znam. Jeśli grasz w takiego mortala czy nawet Injistice w miarę skillowo to naprawdę jest fun z gry, tym bardziej że scena przynajmniej w Polsce teraz nie jest taka duża. Marvel vs Capcom 3 ( w ogóle każdy ) to tez 4 ciosy na krzyz plus ich wiele kombinacji i supery, projectile a jest świetną bijatyką i daje dużo przyjemności więc nie wiem o czym piszesz. Jeśli szukasz skomplikowania lub realizmu graj w Tekkena, Virtua Fightera czy SF. Tyle ode mnie.
Tytuł: Odp: Injustice: Gods Among Us
Wiadomość wysłana przez: Gargooletz w Maj 16, 2013, 18:16:27
Ależ proszę się nie denerwować. Ja nie śmiem nawet sugerować, że nie można mieć funu z produkcji NRS. Ale można mieć fun grając zarówno w wojnę, makao i brydża ; )

Ja niestety nie wychowałem się na bijatykach, ale mam na tyle zdrowego rozsądku, żeby nie bazować/wspierać swoich opinii recenzjami serwisów branżowych :plaza:

Nie rozumiem do końca 'tym bardziej że scena przynajmniej w Polsce teraz nie jest taka duża'. Czy to znaczy, że jak scena jest duża to gry są mniej fun?
Tytuł: Odp: Injustice: Gods Among Us
Wiadomość wysłana przez: Hejt w Maj 16, 2013, 18:16:33
MY SIDES ARE GONE
:kappa:
Tytuł: Odp: Injustice: Gods Among Us
Wiadomość wysłana przez: Snake w Maj 16, 2013, 18:18:21
Tak, ale system jest praktycznie jak w MK ktore było najlepszą bijatyką, nie tylko 2D ostatnich lat
2/10 bo mimo że takie oczywiste to nawet się zasmiałem.

Injustice nie jest złą grą, w USA gra cieszy się teraz taką popularnością (przynajmniej póki co), że dodano ją last minute do evo lineupu. Po prostu w Polsce ludzie, którzy grali w MK (i tylko w MK) już praktycznie przestali w niego grać, a reszta graczy ma inne gry, które są lepsze i bardziej warte poświęcenia im czasu. Nie ma też u nas zbytnio kasy z turniejów, więc w grę nie będą grać ludzie którzy jej nie lubią (a jedynie liczą na payout). Ja gry nie hejtuję, podoba mi się o wiele bardziej niż mortal i zawsze chętnie oglądam.

PS. Marvel jest o wiele bardziej skomplikowany, niż dajesz to do zrozumienia w swoim poście...
Tytuł: Odp: Injustice: Gods Among Us
Wiadomość wysłana przez: mace w Maj 16, 2013, 18:18:32
stary, jedna sprawa. kto taktuje recenzje bijatyk na poważnie? no chyba ludzie którzy traktują te gry jako fajną zabawe do napierdalania na ślepo przycisków.
Wychowałem się na mortalu, tekkenie, killer instinct, później doszedł Soul Calibur więc nie mów mi bo na bijatykach się znam.
wychować się na bijatykach niekoniecznie znaczy to że ktoś zna się na bijatykach. twój post mnie w tym utwierdził.

Tytuł: Odp: Injustice: Gods Among Us
Wiadomość wysłana przez: Hejt w Maj 16, 2013, 18:56:09
wychować się na bijatykach niekoniecznie znaczy to że ktoś zna się na bijatykach. twój post mnie w tym utwierdził.
#rekd
Tytuł: Odp: Injustice: Gods Among Us
Wiadomość wysłana przez: Wacho_VHO w Maj 16, 2013, 19:49:11
Cytuj
czytałeś jakies zagraniczne recenzje MK poza napisanymi przez Twoich kolegów z internetu?

A Ty oceniasz bijatyki po ich recenzjach, czy po iluśtam godzinach spędzonych przed TV?

EDIT:
Mace mnie uprzedził "trochę";P
Tytuł: Odp: Injustice: Gods Among Us
Wiadomość wysłana przez: Qjon w Maj 16, 2013, 20:00:02
Na tym forum nie można mieć nawet własnego zdania bo zaraz zlatuje się banda hejterów :dansgame:
Tytuł: Odp: Injustice: Gods Among Us
Wiadomość wysłana przez: Gargooletz w Maj 16, 2013, 20:28:21
Coś ci się nie podoba ziomuś? Może też masz własne zdanie?
Tytuł: Odp: Injustice: Gods Among Us
Wiadomość wysłana przez: Qjon w Maj 16, 2013, 22:23:09
Zgłaszam was do administratora (i prokuratury).
Tytuł: Odp: Injustice: Gods Among Us
Wiadomość wysłana przez: HiKrush w Maj 17, 2013, 09:00:20
Ej, a Wy wiecie, że Injustice za pół roku będzie martwy tak samo, jak Mortal Kombat i probably będę pogrywał Supermanem, bo rzucą go na PS+ z nadzieją na reaktywację i kilka zakupionych DLC?
Tytuł: Odp: Injustice: Gods Among Us
Wiadomość wysłana przez: sla w Maj 17, 2013, 09:22:31
MK było i jest spoko - fajny system walki, dużo bardziej zjadliwy niż w Tekkenie czy SF4 (Qjon ostatnio lał mnie okrutnie na PSN przez Fight Request) - no i jest blok pod guzikiem :) .

A z Injustice jest problem jak ktoś wspomniał wyżej, tzn. brak znajomości i popularności universum DC w naszym kraju, bo poza Batmanem i jego przeciwnikami i Supermanem i może Lobo to reszta jest raczej średnio i mało znana.

Faktycznie jak się już pojawi Injustice na PS+ to coś więcej może się będzie działo :)
Tytuł: Odp: Injustice: Gods Among Us
Wiadomość wysłana przez: Ryld-PL w Maj 17, 2013, 10:13:49
Jak czytam wypowiedzi ludzi na temat MK i Injustice które mówią o tym, że mają fajny system walki to mnie normalnie trzęsie... Polecam ZAZNAJOMIĆ (nie napierdalać po przyciskach i klikać specjale na pałę) się z innymi systemami - może wtedy zrozumiecie, że prostota gier od NRS jest przerażająca...

Pamiętam jeszcze czasy jak grałem  :king: Kano  :king: w MK, kręciłem kulki na pałę i rzucałem nożyki z drugiego końca ekranu, do tego miałem 41% X-ray nie bloka z hyper armor i grając na te trzy rzeczy mogłem sprawiać problemy ludziom którzy w to napierdalali 10 razy dłużej niż ja  :plaza:

Mam poczucie, że w grach od NRS nie ma pojęcia progress, bo w zasadzie nic tam nie skilujesz... A recenzje "branżowych" portali dotyczące bijatyk to już dawno sobie odpuściłem.
Tytuł: Odp: Injustice: Gods Among Us
Wiadomość wysłana przez: Himiteshu w Maj 17, 2013, 11:41:06
MK było i jest spoko - fajny system walki, dużo bardziej zjadliwy niż w Tekkenie czy SF4 (Qjon ostatnio lał mnie okrutnie na PSN przez Fight Request) - no i jest blok pod guzikiem :) .

A z Injustice jest problem jak ktoś wspomniał wyżej, tzn. brak znajomości i popularności universum DC w naszym kraju, bo poza Batmanem i jego przeciwnikami i Supermanem i może Lobo to reszta jest raczej średnio i mało znana.

Faktycznie jak się już pojawi Injustice na PS+ to coś więcej może się będzie działo :)

Nareszcie ktoś kto się ze mną zgadza, Boże dzięki Ci za takich ludzi :P Też prawda z tym uniwersum DC, poza moze jeszcze do tego co dodales ludzie znaja Zieloną Latarnie jako tako, przeciwnikow Supermana i Batmana i tyle.... Polska to Marvel przede wszystim
Tytuł: Odp: Injustice: Gods Among Us
Wiadomość wysłana przez: Ryld-PL w Maj 17, 2013, 11:55:36
MOJA OSOBISTA OPINIA NIC NIE WNOSZĄCA DO DYSKUSJI:

dużo bardziej zjadliwy = noob friendly

 :stayfree:
Tytuł: Odp: Injustice: Gods Among Us
Wiadomość wysłana przez: Manior w Maj 17, 2013, 12:40:29
System systemem ale MK grało się bardzo fajnie przez długi czas. Chyba że patrzyło się na nią przez pryzmat takich och zajebistych i zbalansowanych bijatyk. Było parę rzeczy zjebanych, parę absurdów, które najlepsi Amerykanie na streamach komentowali "oook, Mortal Kombat", a NRS zamiast naprawiać grę próbowali nie raz ja zepsuć, to fakt. Mimo to gra dawała masę frajdy i grało w nią stosunkowo dużo jak na nasze warunki osób. 

Najwięksi wyśmiewacze MK to ludzie, którzy prawie w ogóle albo mało w to grali, a już na pewno nie na jakimkolwiek konkretnym poziomie. Injustice nie będzie tak popularny, gdyż Mortal to bardzo silne uniwersum, które wiele osób zna lepiej niż SF czy Tekkena (Gulash i pierwszy film zrobiły swoje ;) ). Mnie odrzucają małe plastikowe postacie, brak Reptile'a, no i system MK mnie już trochę znużył. Gry nie oceniam, gdyż grałem naprawdę tylko trochę w demo.
Tytuł: Odp: Injustice: Gods Among Us
Wiadomość wysłana przez: Gargooletz w Maj 17, 2013, 13:02:15
Injustice też ma taki mały problem, że udało im się sprawić, żeby superbohaterowie z mocami latania ponaddźwiekowego, mistrzowie akrobacji i sztuk walki itd. walczyli maksymalnie powolnie, totalnie nieepicko i mieli problemy z poruszaniem się po planszy (jak wiele osób przede mną to stwierdziło, NRS w temacie movementu zrobił krok w tył).
W związku z tym nawet jeśli jest się fanem uniwersum DC to można być łatwo zniesmaczonym tym jak twoi ulubieńcy męczą się sami ze sobą próbując przemieszczać się po arenie, czy robiąc koślawe juggle. Do tego dochodzi tak silny i wszechobecny zoning, który może być killerem dla casualowych graczy.

Pomijając już cały system, w porównaniu z przedstawieniami superherosów w produkcjach Capcomu to Injustice leży i kwiczy (chociaż kilka pomysłów NRS jest spoko).
Tytuł: Odp: Injustice: Gods Among Us
Wiadomość wysłana przez: nerobianco w Maj 17, 2013, 14:10:02
Wszystkie wasze argumenty są w pełni poprawne i zgadzam się z wami, spróbuję jednak obronić Injustice  :paladin:
Odniosę się najpierw do argumentu Gargooltza którego w żaden sposób nie mogę podważyć:
Zoning - to prawda w 100%, jeżeli nie osłabią tego przy okazji jakiegoś patcha to NRS nie tylko strzeli sobie w stopę ale nawet ją straci. Grałem Catwoman od dnia premiery ale musiałem z niej zrezygnować na rzecz Killer Frost tylko dlatego że ta druga niewiasta może pokusić się o solidny zoning a i mniej muszę się namachać aby wyciągnąć jakieś konkretne obrażenia, wspominam o tym ponieważ nigdy nie dobierałem postaci na podstawie pozycji w tier liście czy możliwości jakie posiada, zawsze to sympatia do bohaterki ( tak ) dyktowała kim będę grał, Injustice mocno stawia na counterpicki i tiery, jak widzę wysokopoziomowego Supermana to chce mi się płakać.

Wprawdzie jest to gra o superbohaterach ale i tak poruszają się oni szybciej niż bohaterowie z MK, po spędzeniu już  miesiąca ( ? premiera jakoś w kwietniu była prawda ? )  z Injustice, gdy wróciłem do MK to ten feeling mnie jednak odrzucił, a i głupoty bardziej rażą w oczy. W Injustice nie muszę  opierać swojej gry na d+4 grając Mileną czy blond koniem imieniem Sonya, w Injustice mogę też wyłączyć negative edge który osobiście preferuję właśnie wyłączony.
Opcji jest również więcej, mimo tak wielu podobieństw do MK to w nowej grze NRS mogę kombinować mocniej, chociażby ten pseudo focus cancel ( meter burn b+3  lub f+3 i dash cancel) daje kolejną warstwę taktyki. Nie jestem zwolennikiem systemu clash, z interaktywnymi obiektami jakoś staram się żyć, nowa gra więc się cieszę :) Staram się bronić ten tytuł ponieważ dla mnie jest to miła odmiana od, wspaniałego ale jednak powoli nużącego, GET READY FOR THE NEXT BATTLE.




Tytuł: Odp: Injustice: Gods Among Us
Wiadomość wysłana przez: Snake w Maj 17, 2013, 14:15:32
W zoningu nie ma nic złego.
Tytuł: Odp: Injustice: Gods Among Us
Wiadomość wysłana przez: Qjon w Maj 17, 2013, 14:23:02
Oczywiście w zoningu nie ma nic złego, ale w Injustice można pokusić się o braindeadowy projectile spamming, który nawet dla kogoś doświadczonego w tej grze nie będzie łatwy do obejścia + czip w tej grze jest naprawdę spory. Pomijam już projectile block infinity :kejim:

EDIT:
Cytuj
Wprawdzie jest to gra o superbohaterach ale i tak poruszają się oni szybciej niż bohaterowie z MK
Nie mają lepszych walkspeedów niż w MK, nie mają "wavedasha" (cancel dasha w blok, kolejny dash), więc nie wiem jak możesz mówić, że poruszają się szybciej :P Bo dash przemieszcza aż o 1/3 ekranu? Świetnie, tym prościej coś takiego whiffpunishować ze względu na horrendalne recovery. Jedyną pozytywną zmianą w kwestii movementu versus Mortal są inv frames na backdashu.
Tytuł: Odp: Injustice: Gods Among Us
Wiadomość wysłana przez: nerobianco w Maj 17, 2013, 14:32:15
Edit@up
True dat.
Co chciałem powiedzieć przez szybkość to właśnie ten dash który teraz bez problemu mogę nazywać dashem, nie jakimś kulawym krokiem w stronę przeciwnika, to że nie da się go cancelować to już inna niepełnosprawność Injustice.

Element gry jak każdy inny, jednak tu jest po prostu zbyt bezpieczny. Dla przykładu, chip dmg z exowanych pistoletów łatwo pozwala zabrać 30-40% na samym bloku, do tego nabija mu się połowa jednego paska więc może on sobie siedzieć w rogu i męczyć do wyczerpania paska super. Catwoman ma unik, zwykłe projectile mogę owym unikiem ominąć, jeżeli przeciwnik zdecyduje się poświęcić pasek to obrywam i lecę na koniec areny, mój unik trwa zbyt krótko więc istnieje zbyt duże ryzyko aby starać się trafić z unikiem za wszelką ceną. Superman może robić podobnie ze swoim skokiem i laserem, jakikolwiek exowany projectile zmusza Catwoman do siedzenia. Projectile na bloku dają jak dla mnie zbyt wiele paska przez co zachęcają do nadużywania.
Tytuł: Odp: Injustice: Gods Among Us
Wiadomość wysłana przez: Snake w Maj 17, 2013, 14:54:00
To nie jest niepełnosprawość tylko designowy wybór, w wielu bijatykach dash jest opcją na którą trzeba się commitnąć, bo nie jest bezpieczna.

Mi tam się podoba to że postacie nie są takie generic i rzeczywiście czymś się różnią, a nie tylko mają inne ciosy (zresztą w MK nawet tego do końca nie ma, bo ciosy w powietrzu są generic). W sumie jedyna przewaga, jaką imo mortal ma nad injustice, to brak interactibles. ;p
Tytuł: Odp: Injustice: Gods Among Us
Wiadomość wysłana przez: Himiteshu w Maj 17, 2013, 16:08:35
Wszystkie wasze argumenty są w pełni poprawne i zgadzam się z wami, spróbuję jednak obronić Injustice  :paladin:
Odniosę się najpierw do argumentu Gargooltza którego w żaden sposób nie mogę podważyć:
Zoning - to prawda w 100%, jeżeli nie osłabią tego przy okazji jakiegoś patcha to NRS nie tylko strzeli sobie w stopę ale nawet ją straci. Grałem Catwoman od dnia premiery ale musiałem z niej zrezygnować na rzecz Killer Frost tylko dlatego że ta druga niewiasta może pokusić się o solidny zoning a i mniej muszę się namachać aby wyciągnąć jakieś konkretne obrażenia, wspominam o tym ponieważ nigdy nie dobierałem postaci na podstawie pozycji w tier liście czy możliwości jakie posiada, zawsze to sympatia do bohaterki ( tak ) dyktowała kim będę grał, Injustice mocno stawia na counterpicki i tiery, jak widzę wysokopoziomowego Supermana to chce mi się płakać.

Wprawdzie jest to gra o superbohaterach ale i tak poruszają się oni szybciej niż bohaterowie z MK, po spędzeniu już  miesiąca ( ? premiera jakoś w kwietniu była prawda ? )  z Injustice, gdy wróciłem do MK to ten feeling mnie jednak odrzucił, a i głupoty bardziej rażą w oczy. W Injustice nie muszę  opierać swojej gry na d+4 grając Mileną czy blond koniem imieniem Sonya, w Injustice mogę też wyłączyć negative edge który osobiście preferuję właśnie wyłączony.
Opcji jest również więcej, mimo tak wielu podobieństw do MK to w nowej grze NRS mogę kombinować mocniej, chociażby ten pseudo focus cancel ( meter burn b+3  lub f+3 i dash cancel) daje kolejną warstwę taktyki. Nie jestem zwolennikiem systemu clash, z interaktywnymi obiektami jakoś staram się żyć, nowa gra więc się cieszę :) Staram się bronić ten tytuł ponieważ dla mnie jest to miła odmiana od, wspaniałego ale jednak powoli nużącego, GET READY FOR THE NEXT BATTLE.

Świetnie napisane, też mysle o kupnie Injustice za pare miesięcy, grałem w demo niedawno i jest fajnie, czuć odmienność każdego z superbohaterów, boli to ze nie zostali przy 4 przyciskach ataku jak w MK , specjał mógł być pod triggerem na przyklad. Lubię bardzo komiksy o superbohaterach i jaram sie Injustice a że system mogl byc lepszy, lepsza grafika i animacja, no cóz...
Tytuł: Odp: Injustice: Gods Among Us
Wiadomość wysłana przez: kowal w Maj 18, 2013, 10:37:56
MK miało ta przewage ze wstrzeliło sie w najmniej oczekiwanym momencie
jak ludzie byli znudzeni juz SF4 a tekkenowcy czekali na TT2
wypełniło luke - teraz tego nie ma i nie bedzie fory z tego tytułu
gra oferowała prosty system co tłumaczy tez sukcesy ludzi co wczesniej w zadna bitke nie istnieli :jester: to ze dzis sie ludzie ograli na kapy i 5 patchy poszło nie zmienia faktu ze pierwotnie to była kapa a nie system.
powrot Boona do serii tez swoje zrobił powoływanie sie na sentyment jest troche bez sensu SF4 tez wygenerował boom sentymantalny ale zawsze to robi sztuczny tłok przy grze - Indzastis tego miec nie bedzie.
gra w tej chwili nie jest lepsza od MK bo na jego opini jedzie :kapparyu: i taki zamiar Boona
gdyby zrobił ja ktos inny i wydał to by sie dopiero wiadrami lało na nia

miałem nadzieje ze Indzas bedzie tym dla MK X czym było WargGods dla MK4 testem boardu i tego jak wskoczyc do 3D. ja liczyłem ze bedzie testem usuniecia przyciskowego bloku z systemu, sprawdzeniem jak bedzie z crossupami wtedy na dynamice mortalowej, przyspieszeniem gry (wtedy bohaterowi DC wydawali mi sie idealni do tego testu), i testowaniem tego w strone bardziej rozbudowanego zarzadzania paskiem jak w GGX, usunieciem generic i wiekszej roznorodnosci. no coz boon nie jest zainteresowany zmianami a odcinaniem kuponow wie ze za kolejnego mortala nie wezmie tyle kasy co za MK9 wiec zrobił Idzastis a jak niewypali to sie powie ze to tylko taki fun był pod burgerow i ich superhero i zeby czekali na MK X to pokaze co potrafi.

zycze z całgo serca tej grze jak najgorzej !!! :swiftrage: bo od tego zalezy opamietanie sie boona choc jest przypadkiem beznadziejnym

tak BTW: animacja w MK jest słaba ale czytelna (zawsze taka była w MK) w odbiorze brak plaskaczy co sa overhedami na poł ekranu, to jest cos co zgubiło sie w pedzie mangowych bijatyk a powinno wrocic jak reguła, brak tez pand dinozaurow i Bozo :jester:
Tytuł: Odp: Injustice: Gods Among Us
Wiadomość wysłana przez: nerobianco w Maj 19, 2013, 01:32:32
The injustice zoning.
http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=bgPxY7iUm5g#t=834s
Tytuł: Odp: Injustice: Gods Among Us
Wiadomość wysłana przez: Qjon w Maj 19, 2013, 02:27:02
Nie, Tyrant po prostu nie ma chyba pojęcia jak ten zoning obchodzić :stayfree: Każdy zablokowany lowshot to dash do przodu za free.
Tytuł: Odp: Injustice: Gods Among Us
Wiadomość wysłana przez: nerobianco w Maj 19, 2013, 12:03:09
Iście turniejowi zawodnicy w takim razie.
Tytuł: Coś dla fanboyów DC :)
Wiadomość wysłana przez: Himiteshu w Maj 19, 2013, 12:17:28
http://www.youtube.com/watch?v=Q6HDYIdBp-A

Połączone z tematem o Injustice. Nie zakładaj więcej bezsensownych tematów.
Tytuł: Odp: Coś dla fanboyów DC :)
Wiadomość wysłana przez: Snake w Maj 19, 2013, 12:41:18
Po pierwsze, who fuckin cares.
Po drugie, ciężko to było wrzucić do tematu Injustice, zamiast tworzyć całkowicie nowy temat, w tym samym dziale?
Po trzecie, raczej dla fanów, nie wiem co tutaj jest fanboyowskiego.
Tytuł: Odp: Injustice: Gods Among Us
Wiadomość wysłana przez: VanDarkholme w Maj 19, 2013, 13:26:30
Superman ma mega brzydka facjate : (
Tytuł: Odp: Injustice: Gods Among Us
Wiadomość wysłana przez: Himiteshu w Maj 19, 2013, 17:47:07
Czemu od tego forum jedzie hatem na kilometr??? Coraz gorsza atmosfera tu jest, nie dziwie sie ze jest tu tak malo osób
Tytuł: Odp: Injustice: Gods Among Us
Wiadomość wysłana przez: nerobianco w Maj 19, 2013, 17:58:36
(http://fakeplus.com/pictures/jpg/you-came-to-the-wrong-neighborhood_20120409173755.jpg)

Wcale nie. Ja tam chętnie filmik obejrzałem : )
To Injustice tutaj nienawidzą ;D
Tytuł: Odp: Injustice: Gods Among Us
Wiadomość wysłana przez: Qjon w Maj 19, 2013, 21:02:02
Czemu od tego forum jedzie hatem na kilometr??? Coraz gorsza atmosfera tu jest, nie dziwie sie ze jest tu tak malo osób
Zgadzam się, oczywiście moderacja nic z tym nie robi :dansgame:
Tytuł: Odp: Injustice: Gods Among Us
Wiadomość wysłana przez: Wacho_VHO w Maj 19, 2013, 21:36:32
Jak nie robi? A kto posta przeniósł, synek?
Tytuł: Odp: Injustice: Gods Among Us
Wiadomość wysłana przez: Himiteshu w Czerwiec 03, 2013, 16:59:18
http://www.youtube.com/watch?v=JSImpk6lzSo&feature=player_embedded

Scorpion kolejną postacią DLC
Tytuł: Odp: Injustice: Gods Among Us
Wiadomość wysłana przez: Hiryu w Czerwiec 03, 2013, 17:13:07
Ma metrowej szerokości pas kamieni otoczony oceanem lawy. Przywala przeciwnikiem w kamienie. To nawet jak na bijatykę osadzoną w uniwersum DC comics jest kretyńskie.
Tytuł: Odp: Injustice: Gods Among Us
Wiadomość wysłana przez: Himiteshu w Czerwiec 03, 2013, 21:38:18
Wlasnie bardziej by pasowalo do czegos z  Marvel comics, fakt moze troche przesadzone. Fajnie jednak ze ma jakis nowy design żólty ninja, chociaz wole ten z MK9. Tak a propos to ma chyba praktycznie identyczny moveset co w swojej grze.
Tytuł: Odp: Injustice: Gods Among Us
Wiadomość wysłana przez: Kris w Czerwiec 04, 2013, 13:14:31
Zapraszam do zapisów do naszej ligi Dywizja Injustice http://padportal.pl/arena/
Tytuł: Odp: Injustice: Gods Among Us
Wiadomość wysłana przez: Taz_Thrash w Lipiec 20, 2013, 14:16:46
Trochę posiedziałem już nad Injsutice i powiem szczerze, że gra jest fajna. Owszem zoning jest przesadzony, ale są postacie które znakomcie sobie radzą z zonerami. Twórcy gry nie są głusi na prośby graczy i wydają coraz to nowe patche (ostatni patch znacząco osłabił dive kick Black Adama). Jedyne co boli, to DLC. Każda z postaci dodatkowych jest zajebiście tania. Co do samej gry, to gra się o wiele łatwiej niż w MK. Injsutice nie zawiera tylu frustrujących głupot, które ma MK. Nie ma np. czegoś takiego jak spamowanie d4 czy strzelanie Kabalem. Instanty są, ale nikt nie oprze na tym swojej gry.

Jedyne co boli to moim zdaniem bardzo średni balans postaci.
Tytuł: Odp: Injustice: Gods Among Us
Wiadomość wysłana przez: PePe w Październik 13, 2013, 17:53:50
Hejka ja mam parę pytań :) Dosłownie wczoraj zakupiłem tą gierkę i chce się nauczyć parę podstaw. Nie mam specjalnych ambicji, chciałbym po prostu trochę się ograć i troszkę opanować jakąś postać tak żeby móc pokonać bez większych problemów "zwykłego gracza" tak jak robiłem to w SF4 Sagatem czy MK Raidenem. W związku z tym mam parę pytań do ludzi, którzy coś więcej w to grali:
Tytuł: Odp: Injustice: Gods Among Us
Wiadomość wysłana przez: Oxva w Październik 13, 2013, 19:10:27
Tylko Superman kolego. 1, 2 PUFF i robota zrobiona. :pogchamp:

Supaman odpowiedzią na wszystko.  :kevinturtle:
Tytuł: Odp: Injustice: Gods Among Us
Wiadomość wysłana przez: nerobianco w Październik 15, 2013, 18:10:51
Superman nie jest już takim samograjem jakim był jeszcze w tamtym miesiącu, ale dalej jest solidny. Łatwy w obsłudze i po prostu "dobry".
Pasek możesz wykorzystać do wytworzenia "sztucznego" pancerza na f+3 lub b+3 dzięki temu możesz np uniknąć obrażeń od elementów interaktywnych
Dla przykładu ktoś rzuca w Ciebie lampą, robisz f+3ex i nie dostajesz dmg. Dużo mixupów i zagrywek bazuje na tym, postaci takie jak np Killerfrost albo Catwoman mają bez tego bardzo ciężko.

Przykładowe bnb Supermana przy pomocy Tekkenowej notacji

f2,1XX4 ( trait cancel) f2,1 db2ex ( ten lodowy oddech) dash b+3, 3 df+2 (rzut) i w momencie kiedy superman rzuca już oponentem o ziemię robisz lasery db+1 ; input musi być czysty, nie ma tam żadnego buforowania po prostu musisz dobrze wcisnąć w chwili zakończenia animacji rzutu
lasery i rzut możesz zrobić z paskiem aby zwiększyć dmg
Tytuł: Odp: Injustice: Gods Among Us
Wiadomość wysłana przez: Qjon w Październik 15, 2013, 18:31:56
Pasek możesz wykorzystać do wytworzenia "sztucznego" pancerza na f+3 lub b+3 dzięki temu możesz np uniknąć obrażeń od elementów interaktywnych
Dla przykładu ktoś rzuca w Ciebie lampą, robisz f+3ex i nie dostajesz dmg.
Nie do końca, generic armored ciosy pre-1.06 dostawały full damage z ataku, tylko sobie przez niego przechodziły.
Teraz wraz z patchem 1.06 dostały buffa, dzięki czemu przechodząc armorowym f+3/b+3 dostajemy połowę należnych obrażeń, ale wciąż ten dmg otrzymujemy (dodatkowo paląc pasek zadajemy od siebie +50% obrażeń tym atakiem).
Tytuł: Odp: Injustice: Gods Among Us
Wiadomość wysłana przez: nerobianco w Październik 15, 2013, 22:51:53
#Buffpasek
Tytuł: Odp: Injustice: Gods Among Us
Wiadomość wysłana przez: PePe w Październik 17, 2013, 08:40:14
Dzięki za info, będę testował wszystko po kolegi :D A co to jest trait cancel? Co do combo z rzutem w powietrzu i laserami to odkryłem, że można to łatwo bufforować tylko od razu z kierunkami jakbyśmy byli już obróceni. Np. zamiast robić df+1,df+2,db+1 robię df+1, df+2, df+1. Natomiast nie wiem czy to będzie tak samo działało w tym combo przez nero podrzuconym.
Tytuł: Odp: Injustice: Gods Among Us
Wiadomość wysłana przez: nerobianco w Październik 17, 2013, 18:48:17
Trait cancel to cały motw z przerwaniem jakiegoś łańcuszka traitem naszej postaci. U Supermana każdy string możesz przerwać naciskajac 4; sprawdź to w practice robiąc f+2,1,4(< -trait cancel) f+2,1 i będziesz wiedział o co mi chodzi: )
Tytuł: Odp: Injustice: Gods Among Us
Wiadomość wysłana przez: PePe w Październik 21, 2013, 08:37:42
Pograłem trochę i mam dwa pytanka:
Czy tylko mi się zdaje czy Lex Luthor jest na serio mega silną postacią? Ten jego toporek w czasie skoku (jumping 3) jest mega silny i ma mega zasięg - wiele zagrań anti-air z nim przegrywa... Do tego mega zasięg rzutu oraz podcinki. Na deser mega wkurzający laser z nieba oraz kulki przeszkadzajki ;/ Drugie pytanie odnosi się do systemu - mam wrażenie, że w MK wake-up attack miał mega priorytet i przebijał wszystko. W Injustice wydaje mi się, że już tak nie ma. W efekcie wstawanie jest dosyć cieżkie, szczególnie przy takim LL, który może zrobić podcinkę, rzut albo nas przeskakiwać z toporkiem który trafia nawet od tyłu!!! W efekcie niczym w SF trzeba szybko zmienić kierunek bloku. Masakra.
Tytuł: Odp: Injustice: Gods Among Us
Wiadomość wysłana przez: Qjon w Październik 21, 2013, 09:33:01
Toporek Lexa może i silny, ale bardzo powolny i łatwo można go zbijać air2air, a w tej grze masz wtedy mocne komba.
Generalnie w tej grze każdy narzekał na priorytety :kappa: jumpinów, NRS buffowało przez to uniwersalnie w ostatnim patchu hitboxy uppercutów.
Speciale mają teraz mniejsze okienko buforowania na wakeupie, przez co może ci się zdarzać zrobić go już nie jako Wakeup i nie dostajesz tego uniwersalnego inva, a przeciwnik cię stuffuje czym chce.

Po prostu ta gra mimo, że c**jowa, to wymaga trochę więcej fundamentów niż Mortal :kejim:
Tytuł: Odp: Injustice: Gods Among Us
Wiadomość wysłana przez: Himiteshu w Maj 30, 2016, 22:06:14
Trzeba będzie założyć nowy wątek z Injustice 2 bo podobno gra ma być zapowiedziana za kilka dni, przed E3
Tytuł: Odp: Injustice: Gods Among Us
Wiadomość wysłana przez: nerobianco w Maj 30, 2016, 22:30:39
 :qjon: Przynajmniej netKode będzie dobry od day1 :kaz:
Tytuł: Odp: Injustice: Gods Among Us
Wiadomość wysłana przez: Himiteshu w Czerwiec 08, 2016, 00:05:45
Wyciekł plakat do Injustice 2 - https://twitter.com/DYNASTY1031/status/740208284615868416
Podobno dodają taki plakat jeśli zrobi się pre-order gry.
Batman z kryptonitem? walczący przeciwko Flashowi, całkiem ciekawe. Czekamy na E3
Tytuł: Odp: Injustice: Gods Among Us
Wiadomość wysłana przez: Oxva w Czerwiec 08, 2016, 00:47:23
Injustice 2: Powrót Pięknych Twarzy.  :qjon: :valle: :plaza: :dawajfajke: :free: :stayfree: :kejim:
Tytuł: Odp: Injustice: Gods Among Us
Wiadomość wysłana przez: Aremah w Czerwiec 08, 2016, 11:42:12
Batman z kryptonitem?
A może to zielony pierścień?
Tytuł: Odp: Injustice: Gods Among Us
Wiadomość wysłana przez: Himiteshu w Czerwiec 08, 2016, 20:39:02
Dobra, mamy zwiastun - https://www.youtube.com/watch?v=oDav-JfidL0&index=7&list=FL1yvkAQcyG_MwgfuY2hS1Qw
Mam nadzieję, że te zbroje to jedne z 3 wariacji postaci jak było w MKX ( zauważmy, że Batman pod koniec zwiastunu nakłada 2 zbroję)
Cieszy też nowa twarz w rosterze czyli Supergirl. Jest hype!
Tytuł: Odp: Injustice: Gods Among Us
Wiadomość wysłana przez: Aremah w Czerwiec 09, 2016, 15:06:06
To będzie coś dziwnego. Pisza, że gra bedzie miala elementy RPG-podobne, że będzie można sobie postaci customizować na wiele unikalnych sposobów i kombinacji, co będzie się przejawiac m.in. zmienionym wyglądem. Ja tylko mam nadzieje, że będzie standardowy tryb 1v1 bez udziwnień.
Tytuł: Odp: Injustice: Gods Among Us
Wiadomość wysłana przez: Himiteshu w Czerwiec 09, 2016, 15:12:04
Dobra, garść wiadomości. Tak, po każdej walce będzie wypadać loot czyli elementy zbroi dla postaci - będzie ona nie tylko zmieniać wygląd ale i styl walki. Będzie więcej postaci niż w jedynce, poza nowością jaką jest Supergirl potwierdzeni są Attrocitus, Gorilla Grodd i Captain Cold. Powrócą też takie areny jak Metropolis, Gotham City i Atlantis, oczywiście większe niż ostatnio i też interaktywne
Tytuł: Odp: Injustice: Gods Among Us
Wiadomość wysłana przez: Hejt w Czerwiec 09, 2016, 15:13:40
Grinduj itemki żeby kleić tłustsze grubaski  :qjon:
Tytuł: Odp: Injustice: Gods Among Us
Wiadomość wysłana przez: Himiteshu w Czerwiec 12, 2016, 02:44:03
Gameplay trailer - https://www.youtube.com/watch?v=2fvcMb8f8cU