Autor Wątek: Anty Paul  (Przeczytany 2356 razy)

Młody

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 266
  • Płeć: Mężczyzna
  • Fuck Yeah!
    • Zobacz profil
    • zDYSTANSowani
  • Gamertag: MichenDG
  • Skąd: Dąbrowa Górnicza
Anty Paul
« dnia: Luty 13, 2011, 22:27:21 »
Co do ciosów na karę, to pisałem tylko czym Paul może skarać innego Paula. Wszelkie poprawki mile widziane
 
1,2 - bezpieczne na bloku; nieprzerywalne; można SSować w lewo i np. SSl+1, lub SW w obie strony
1,4 - karalne na bloku (-11) np. WS+4; nieprzerywalne; można SSować w lewo lub obejść sidewalkiem po obu stronach za plecy
2,3 - karalne na bloku (-12) np. d+1+2 lub b+1,2; przerywalne - schylamy się po pierwszym ciosie na bloku i np. WS+2 lub reversalujemy np. b+1+3; z SS zwykle zbiera, można SW w obie strony, ale lepiej karać lub się schylać
2,d+3 - karalne na bloku (-11) np. WS+4; nieprzerywalne; z SS zwykle zbiera, można obejść sidewalkiem po obu stronach za plecy, ale lepiej się schylać, chociażby ze względu, że może pójść 2,3, co daje nam wybitkę z WS
3,2 - bezpieczne na bloku; przerywalne - schylamy się po pierwszym ciosie na bloku i np. WS+2 lub reversalujemy np. b+1+3; SS przed pierwszym ciosem: w lewo - drugi cios nas trafia, w prawo - bardzo trudny, zwykle zbiera już pierwszy cios, SS po pierwszym ciosie na blok: tylko w prawo i np. SSr+1, SW przed pierwszym ciosem działa w obie strony,po pierwszym ciosie na blok SW tylko w prawo
f+2,3_f+2,3,1 - pierwsze karalne na -11 np. 1,2,3, drugie karalne na -12 np. d+1+2 lub b+1,2; można ryzykować schylanie pod drugim ciosem jeżeli masz pewność, że przeciwnik nie dociśnie jedynki, ale zważywszy, że jest hit confirmowalne lepiej nie kombinować; SW w prawo za plecy
f+1+2 - bezpieczne na bloku z lekką przewagą (+1); SS tylko w lewo i np. SSl+1, SW w obie strony, ale to tylko w bliskim dystansie, cios sporo zbiera
f+1+4 - karalne na bloku (-14) i np. b+3; cios dobrze trackuje, także zbiera ze wszystkich SS i SW
d/f+1_d/f+1,1_d/f+1,1,2 - wszystkie trzy bezpieczne na bloku; przerywalne - po pierwszym ciosie na blok szybko się schylamy i natychmast odpalamy WS+1 lub WS+4, wtedy trzeci cios nas nie zdąży trafić; akcja jest bardzo liniowa i można łatwo sidewalkować w obie strony
d/f+3_d/f+3,4- pierwsze bezpieczne na bloku, drugie karalne na bloku (-12) i np d+1+2 lub b+1,2; przerywalne - drugi cios reversalujemy np. b+1+3; najlepiej SSować w prawo, zarówno przed pierwszym ciosem jak i po pierwszym ciosie na blok i np SSr+1
d/f+4 - bezpieczny na bloku, ale liniowy, dzięki czemu w miare prosty do SS i SW
d+1_d+1,2_d+1,4_d+1,4,2 - pierwsze bezpieczne na bloku, drugie karalne na bloku (-17) i np. qcf+2 lub ff+2:1, ale timing i odległość na karanie nie jest wygodne, trzecie karalne na bloku (-31) i nawet na hicie (-17) wybitką do juggla, czwarte karalne na bloku (-14), ale ze względu na odległość b+3 nie trafi, więc d+1+2 lub b+1,2; d+1,2 - przerywalne, drugi cios reversalujemy np. b+1+3, d+1,4,2- nieprzerywalne; SS tylko w lewo, przy d+1,4,2 niemal od razu jesteśmy za plecami przeciwnika
d+4_d+4:2_d+4:2:1+2 - oczywiście mowa tylko o sytuacji gdy d+4 nas nie przewraca; pierwsze karalne na bloku (-33) i na hicie (-17) wybitką do juggla, drugie karalne na bloku (-18) i np. ff+3,4, trzecie karalne na bloku (-17) i np. qcf+2 lub ff+2:1, ale timing i odległość na karanie nie jest wygodne; nieprzerywalne - zawsze można próbować low crushy kiedy się spodziewasz demo np. u/f+3,4; d+4 dość dobrze trackuje, także zbiera z SS i SW;
d+1+2 - karalne na bloku (-16) także d/f+2 i juggle; zbiera SS, ale można SW w obie strony
...

będzie więcej, narazie przerwa :)

"Nie ma rzeczy niemożliwych, są jedynie trudne do wykonania."