BACKDASH FORUM
Tekken => Postacie => Tekken 6 / BR => Armor King => Wątek zaczęty przez: Sepkong w Styczeń 27, 2010, 16:11:03
-
czyli dlaczego nim gracie lub dlaczego nim nie gracie;
czy nadaje się na turniej?
co jest fajnego w tej postaci, co wkurza
kto w naszym kraju w ogóle gra Armor Kingiem?
i takie różne luźne tematy
zacznę:
ogólnie nie jest to skomplikowana postać ? wrzucony w DR z dość ubogą command listą, w BR też nie ma zbyt obszernego arsenału ciosów. W zasadzie jest to plus ? dość szybko można obcykać tę listę i stwierdzić czy chce się coś pograć AKYNGiem
powiem, że dość mocno przemodelowali mu ciosy ? np. jeszcze się łapię na wciskaniu b+1 po wybitce, a tu takie juggle jak DR nie siedzą;
no i ma sławne iSW. Wyćwiczenie tego to zawsze jakiś + do skilla
wydaje się (?jest?, kurde) on postacią wagi ciężkiej ? nie chodzi nawet o wielkość, ale o powolność i mocarność jego ataków
irytuje mnie w jugglach konieczność robienia f,f, d/f+1 ? niekiedy wejdzie mi f,N,d,d/f+1, zwłaszcza, gdy nie gram po swojej stronie, ale to może tylko mnie wkurza :-
pogadałem sobie, Wasza kolej
-
Za dużo wymaga manualnie żeby nim dobrze pograć, a i tak wypasu nie ma. Ale cóż, to Pancerna Kinga, jak kiedyś się zbiorę i nauczę w końcu grać na sticku to zapewne zostanie moją drugą postacią.
-
Ja gram od jakiegoś czasu AK i muszę przyznać że trzeba się dobrze napracować żeby nim coś zdziałać. Faktycznie command list bardzo szybko można opanować i zapamiętać. Zacząłem nim grać w sumie przez przypadek. Cały pic polegał na tym że chciałem grać Kingiem ale gdy zobaczyłem że w TLT jest dwóch Kingów od razu zrezygnowałem i pomyślałem że skoro nie King to czemu by nie spróbować Armorem pograć. W DR Armor King nie pokazywał zupełnie nic jednak gra nim sprawiała mi przyjemność. Po wyjściu T6 Armor King został nieco podrasowany ale nadal jeszcze czegoś mu brakuje. Według mnie ta postać nadaje się na turniej jak każda postać, ale wszystko zależy tu od operatora, jego zachowań, przewidywań i wyczucia. Wkurzający jest moment po boundzie gdy trzeba zdashować i z reguły zrobić d/f+1 by podbić naszego przeciwnika i czasami zdarza się że konsola odczytuje ruch ff,N,d/f+1 jako f,d/f+1. Fajnie że AK dostał w końcu rzuty na leżącego a nie tak jak to bylo w DR siadanie i pranie po gębie z czego każdy uciekał. Oczywiście nie można też nie wymienić iSW które nadal wygląda nieźle :) . Mam zamiar opanować tego opancerzonego tygrysa by grać nim turniejowo. Zobaczymy jak to wyjdzie. Co do juggli to powinny niedługo pojawić się na Backdashu w wiadomym wszystkim dziale :)
-
CH b+(1),2 - Po dwójce można wsadzić wybijającego WGFa, prawie jak CH d/f+2, EWGF u Kazia. :D
-
Prawie jak u Kazia , bo to mi wyszło za druga próbą a kazimierą się jeszcze nigdy nie udało ;/ Nie mniej jednak fajna akcja ;D
-
dlatego prawie jak :P ale akcja za 120 siedzi po tym :P
-
Prawie jak bo raz że to nie gwarant bo można się wyrwać, dwa że tam wchodzą chyba nawet 19 klatkowe na stojaka a że AK ma swojego wgf'a 14 klatkowego to znaczy to że mamy na to okienko 6 klatkowe gdzie u Kazia jest okienko 1 klatkowe, czyli jest nawet prostsze niż banalnie proste:P.
-
Cziz, wiem że wyrywalne, dlatego napisałem "prawie"... No i jeżeli tam na prawdę jest 19 klatek to znaczy że moje dark upperowe skille leżą i kwiczą, myślałem że z 15.
-
Czy po CH b+1+2 DU jest gwarantowane? Czy da się buforować qcb+1+2 po zwykłej 1 na trafieniu?
-
po CD b+1+2 nie ma nic gwarantowanego
tak da sie buforowac qcb+1+2 po 1 na trafieniu ale lepiej sie buforuje GS'a :P a dla hardocorowcow iSW :D
-
k**wa, tam miało być CH b+1+2. :P Co do GSa to wiem, ale jak nie ma ścian i przeciwnik techuje zabiera tylko 45 i zostawia nas dalekooo...
-
CH b+1+2 nic nie ma niestety. tak wlasnie pomyslalem ze o to ci chodzilo:D
-
Jak to nic... Jest d/f+4, i jest b+1,2. A ja głupi zapomniałem sprawdzić f+1+4, skończę oglądać film i zobaczymy.
-
Po CH b+1+2 bar jest gwarantowany. Skoro bar jest gwarantowany to idealny 14 klatkowy DU też.
-
No jest, więc macie juz swoje kazikowe ch df2 ewgf ;].
-
Umiem iSW! :D
I dla wszystkich którzy będą mieli problem z d/f+1, GS - Trzeba po prostu zadashować do samej postaci, przykre że nie wpadłem na to wcześniej...
-
a sprawdzales to z kims czy samemu ?? bo ja sprawdzalem z kims i tam nic nie siedzi po ch b+1+2
-
Sprawdzałem z stand to guard na practice. Dziwne.
-
to nic nie daje uwierz bo tam jest moment na zablokowanie tez myslalem ze tam gwaranty siedza ale sprawdzalem z juniorem i blokowal wszystko. tam jest malutkie okienko na blok. Na hit analysis widac
-
U mnie postać jest przez cały czas niebieska, hm. Sprawdzę jak kobieta wróci z zajęć.
1+2,2_4 jest hit confirmable. Nie da się opóźnić drugiego ciosu, ale jest dużo czasu na wciśnięcie jednej i drugiej opcji po 1+2.
-
Ciekawe... Sprawdziłem CH b+1+2 i rzeczywiście na practice daje +14 i postać jest niebieska.
f+1+4 wchodzi, nawet jak zaraz po CH b+1+2 ustawi się na Guard All, trzeba to z człowiekiem przetestować :P
-
GS można buforować jako f~d/b~f+1 :o
Maniek, musiałeś się spóźniać z barem. Gwarant.
-
GS można buforować jako f~d/f~f+1 :o
??? ??? ??? ???
-
Moja reakcja była podobna. Ale da się w ten sposób.
f,d/b,d,d/f,f+1 - Crouch dash GS. Specyficzna animacja, podobna do rzutów z CD Kinga. Seriously, ta postać ma tyle dynksów...
Zajebisty podpis. :D Odpisałeś mi na PM, hę? :P
-
Aaaa... chyba małe typo, napisałeś f~d/f~f+1 a chodziło pewnie o f~d/b~f+1
A ja się głowiłem jak tu zmusić Kingę do robienia swinga :P
-
True dat, my bad. ;D
-
Oglądaliście pewnie ostanie walki grupowe z Tekken Crasha. Co sądzicie o grze Harmony AK ? Jak dla mnie dość ryzykownie , dużo d/b+3 i u/f+1+2. Fajną opcją natomiast był natomiast charge i zgadywanka pod ścianą w walce z Alisą.
-
Zaczynamy tydzien Armor Kinga.
-
Dzisiaj sprawdzając practice natknąłem się na ciekawostkę otóż po f+4 na CH jest gwarantowana próba rzutu z ziemi. Jeśli przeciwnik się nie wyrwie fundujemy mu 70 dmg w paszcze :P
-
Ja tam w Tekken'ika lubię tylko POn00b'ić czasem ale co to jest za konterka tego AK (idzie na piąchy i nogi high i low?).
-
reversal AK jest na obie ręce i nie można tego zchickenować. oczywiście na High :)
-
Nigdy nie było można zchickenować reversala tylko na ręce albo nogi :) Taka już mechanika chickenów :P Wyrywać się można tylko z tych które przechwytują ręce + nogi na obie płaszczyzny :P
-
Marduk wyjątkiem, ale u niego to nie jest taki zwykły reversal
-
Co najlepszego robić na ścianie ? Wybadałem WB! d/f+1 d/f+4 f+1+4, ale nie wchodzi to zawsze.
-
Bez d/f+4 wchodzi zawsze, moja ulubiona ściana ;)
-
Widziałem różne akcje łącznie z 1+4 na setup, ale ta z f+1+4 rzeczywiście najpewniejsza :)
-
d/f+1, d/f+2,1,3
d/f+1, d/b+1+4 - Najmocniejsze ale przeciwnik może się wyrwać
-
Nigdy nie było można zchickenować reversala tylko na ręce albo nogi :) Taka już mechanika chickenów :P Wyrywać się można tylko z tych które przechwytują ręce + nogi na obie płaszczyzny :P
Nieprawda. Można się wyrwać z reversala Lili, który jest tylko na ręce.
-
na ścianie po B! masz :
d/f+1,d/f+2,1,3
d/f+1,d/b+1+3_d/b+2+4
d/f+1,f+1+4
d/b+2,3
iSW
d/f+1,d/f+4,f+1+4 siedzi na bigi albo pod kątem ale to naprawdę trzeba wiedzieć czy usiądzie pod akurat tym kątem co stoisz ( dla mnie to random więc wolę tego nie robić )
nie ma czegoś takiego jak d/b+1+4 hejt bo d/b+1+4 to low parry AK :) Jeśli chodzi ci o ground throwy to napisałem je jako druga opcja.
---
Na pandę natomiast nie siedzi B! po CH b+2,1,2 i po BT 3 nie da rady posadzic d+2 zeby zboundowac, jakaś kpina normalnie
-
Racja Maniek, dawno w Teczkę nie grałem, mój błąd. :)
-
Nieprawda. Można się wyrwać z reversala Lili, który jest tylko na ręce.
O.o to mój błąd :) najwyraźniej coś pozmieniali albo takie gówno ma właśnie Lili ;)
-
Czy jest tu ktoś kto gra AK tak w miarę na poważnie ?:) Chętnie wymienię się informacjami i spostrzeżeniami
-
Jak zbounduje d+2, to jak najlepiej klepać fff? Szybko, buforować, czy może wyczekać na dobry moment, albo przeciągnąć? Siada mi rzadko, zbyt rzadko, a to nie jest takie iSW, jak u Kinga.
Druga rzecz, to czy kąt ma jakieś znaczenie przy robieniu iSW?
-
Druga rzecz, to czy kąt ma jakieś znaczenie przy robieniu iSW?
Kąt odgrywa pewna rolę przy sadzeniu iSW.
Mi najłatwiej tam robić f,f,n,f+2+4 (a przynajmniej mam wrażenie że właśnie taką notacje stosuję)
-
Druga rzecz, to czy kąt ma jakieś znaczenie przy robieniu iSW?
Kąt odgrywa pewna rolę przy sadzeniu iSW.
No to ja się cieszę, ale jaką? Łatwiej/trudniej pod którymś kątem?
EDIT: Low parry, d/f+1, 1, 1, 1, iSW wejdzie?
EDIT2: Wejdzie, 41.
-
Pod kątem trudniej :)
-
p.d.d/p,p+1+2 cos siedzi na gwarancie?
-
Nie
-
Na jakie ciosy działa 'reversal' Armora ? b+2+4 o ile dobrze pamiętam.
-
Ręce.
-
Widziałem parę razy, że ludzie po 3+4, 2 szybko rollują, mi się udało ze 2 razy co trzeba wcisnąć i mniej więcej w jakim momencie ?
Edit: OK chodziło mi o Tech roll ;P
2. w Jugglu d/f+1 ff GS zawsze wystarczy ff, czy może byc że trzeba więcej ff ? I trzeba zrobic caly ruch GS'a czy mozna to jakos zbuforowac z wczesniejszym d/f+1 f,f ?