BACKDASH FORUM

Tekken => Postacie => Tekken 6 / BR => Sergei Dragunov => Wątek zaczęty przez: Cambion w Grudzień 20, 2009, 15:13:29

Tytuł: Top Ten Dragunova
Wiadomość wysłana przez: Cambion w Grudzień 20, 2009, 15:13:29
Zapraszam do zamieszczania waszych Top 10 ciosów Draga.

Moje Top 10 w losowej kolejności:
1. f,f,f+2 (podstawa u Draga +4 na bloku
2. 1,2,1 (cała sztuka to wiedzieć kiedy wciąć się tym na kanta)
3. d/f+4 (i12; fenomenalny zasięg; idealne do pokingu na koniec rundy)
4. d+2 (podstawa do "dziabania" na low, -13 na bloku i dobry tracking)
5. qcb+2 (stosowany mądrze potrafi naprawde dużo uniknąć; gdy wejdzie na blok nie jest źle bo -12, ale jak zwiffujemy to...)
6. b+4,3_b+4,2,1 (pierwsze wbija na ścianę i jest niekaralne, drugie zaś jest NCc i świetne do mixup'ów)
7. 4,1 (najlepsza kara od -12 do -15, +8 na trafieniu i jailuje)
8. qcf+1 (JS na High z -1 na bloku)
9. WS+1,3 (12 klatkowy WS wbijający na ścianę i tylko -10 na bloku)
10. d/b+3_d/b+3~1+2 (na CH hit throw no i można mieszać z cancelem w rzut na kucającego; na cleanie juggluje)
Tytuł: Odp: Top Ten Dragunova
Wiadomość wysłana przez: Zuum w Marzec 23, 2010, 08:34:00
Kolejnosc dowolna, ja robie top Ilewen
1. d+1 nigdy za wiele w miare szybkich midow z przewaga na bloku i gwarantem xD
2. t+1+2 j.w
3. 1,2,1 ciagle ciezko mi wylapac ta ostatnia 1 na ch :/ ale string niczego sobie
4. d+2 bułka z dżemem u Draga, szybki poke na low
5. qcf/ws+1+2 bar i wszystko jasne
6. u/f+4 nie jest to cudo, bo mozna sie nadziac, ale costam czasami crush**e
7. f,f+1+2 45 dmg i mozliwosc oki, orzeszki w miodzie
8. f,f,f+2 pressing dziwko :o
9. u/f+3 na, przeciwnik pl(e)(a)ckami do sciany fajnie sie klei
10. f+2+4 zmiana stron pod sciana
11. 4,1 kara za 33 dmg od 12 klatek, cu, miod i orzeszki, a oprocz orzeszkow +8 na trafienie i pressing !
Tytuł: Odp: Top Ten Dragunova
Wiadomość wysłana przez: CheeseOfTheDay w Marzec 23, 2010, 09:54:06
Myślałem że fff+2 jest lepsze a tam tylko 4 klatki są na bloku i gwarant tylko na CH.
Tytuł: Odp: Top Ten Dragunova
Wiadomość wysłana przez: Cambion w Marzec 23, 2010, 10:44:19
W T6 na automaty było lepiej bo jugglowało na NH :-[

PS. d+1 - tak jak u Marduka - ma 0 na bloku i gwarant tylko na CH :-[ No i ma aż 18 klatek
Tytuł: Odp: Top Ten Dragunova
Wiadomość wysłana przez: Tenshimitsu w Marzec 23, 2010, 11:13:09
Lubię męczyć kogoś d+1 - podstawowy mini-setup na CH 1,2,1. W sumie to jeden z moich ulubionych ciosów w customowaniu Dragiem.
Tytuł: Odp: Top Ten Dragunova
Wiadomość wysłana przez: Zuum w Kwiecień 17, 2010, 12:50:50
Nah, mozna potem mixupy robic :o
d+1, jak przeciwnik chce sie wciac b+1 na ch i juggle za prawie 100.. jest to high, jak sie domysli to pah mu jakiegos d/f+2... po tym mozna prawie wszystko... xD jak jest naprawde napalony na jakies punche to qcb+2 i jechane... lekko nie ma xD
Tytuł: Odp: Top Ten Dragunova
Wiadomość wysłana przez: ZenonSzprot w Grudzień 27, 2010, 21:11:21
Myślę,że chłopaki zapomnieliście o t+1 -jest to cios,który może skończyć rundę.Na ch mamy p 1+2 i juggle + ewentualna ściana razem za ponad 100hp...
Tytuł: Odp: Top Ten Dragunova
Wiadomość wysłana przez: Cambion w Grudzień 28, 2010, 11:25:57
Myślę,że chłopaki zapomnieliście o t+1 -jest to cios,który może skończyć rundę.Na ch mamy p 1+2 i juggle + ewentualna ściana razem za ponad 100hp...

No niby tak, ale:
- idzie na High
- trwa 16 klatek (np. takie b+1 Kinga ma i12 i też na CH daje konkretnego juggla)
- stun jest wyrywalny poprzez przytrzymanie d
Według mnie nie zasługuje na Top10 Draga, ale podkreślam - to tylko moje zdanie.
Tytuł: Odp: Top Ten Dragunova
Wiadomość wysłana przez: ZenonSzprot w Grudzień 28, 2010, 23:25:00
Stun wyrywalny? Dobrze wiedzieć.
To w takim razie do top 20 by się zmieścił:D
Tytuł: Odp: Top Ten Dragunova
Wiadomość wysłana przez: ZenonSzprot w Luty 09, 2011, 20:52:52
W kolejności losowej:

1,2,1(podstawa można confirmować 10fr wallsplat knockdown hitter:D:D)

wr+2(zasięg często jest mylący mógłby być ciut większy nieraz zdarzało mi się missować tym tuż przed nosem przeciwnika poza tym wypas)

d+2(dobry zasięg jak na custom dziobankę)

t+4,2,1(natural na CH jak widzimy,że wchodzi 2 to dokładamy 1 i mamy komplet,który bierze jak słaby juggle ok 60)

t+1+2(wolne ale można pressować)

dp+2(zasięg mały ale na missy dobry po ss lub bd)

WS+1,3(fajny natural z wsa)

g/p+4(low crush wolny ale bezpieczny i jest mini jg)

p+1+2(karalny ale świetny na missy z dystansu)

d/p+4(12 frame poke świetny zasięg ale stepowalny)


Poza tym nie sposób nie wymienić równie przydatnych akcji takie top 20:

d/p+1(świetny poke lecz zasięg minimalnie krótszy niż dp4)

d+1(wolne ale daje równowagę ,a na ch gwaranty lub podbitka do juggla)

d+3(low poke o genialnym zasięgu )

WS+1+2(12f bar karalny ale nie przez wszystkich i niedotkliwie ,dobrze się wcina i wbija na ścianę)

d/p+3(wolny mid ale z hit throwem)

p+2,4(można opóźniać ,a kto grał mało z Dragiem na bank to kilka razy łyka i mamy komplet za ponad 70 i dodatkowo może ściana -po jakimś czasie na ogranego przeciwnika bezużyteczny)

t+1(wolny jak na cios,który ma się wcinać ale nierzadko wchodzi i mamy gwarant p+1+2 i juggle za ponad 100 jeśli przeciwnik się ogra i po stunie trzyma d to również useless(thx Cambion)

qcb+2(unika panczy solidny odchył w tył mała kara i mocne jg ale wykonuje się w ferworze walki dosyć problematycznie)

4,1(h h natural i jailuje dobre na karę choć mały zasięg można od czasu do czasu tym pocustomować )

qcf+3(szybki low na reakcję nieblokowalny na ch hit throw ale mocno karalny)





Tytuł: Odp: Top Ten Dragunova
Wiadomość wysłana przez: Cambion w Luty 09, 2011, 21:07:10
Drag ma tak naprawdę sporo przydatnych w odpowiednich sytuacjach ciosów i dość ciężko wymienić Top10 jego zagrań. Poza standardami znajdującymi się u każdego w Top10 (WR+2; 1,2,1; d+2) reszta jest dość zmienna.