Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.

Wiadomości - Amer

Strony: [1] 2 3
1
SOULCALIBUR V / Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« dnia: Marzec 23, 2012, 20:12:28  »
Czy ten mieczyk jest taki mały, czy jego właściciel taki duży? ;)

2
SOULCALIBUR V / Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« dnia: Marzec 23, 2012, 16:03:42  »
Yamada nareszcie sobie sprawiles ta gre. Daj znac kiedy pogramy na X bo brakuje mi naszych sesji...
Hamtaro... brzmi znajomo :) Katujesz Soula na X360? No to jest wreszcie opcja by pograć razem. Sab też łupie na Xboxie, a moja sztuka na X360 jest w drodze (ponoć).

3
SOULCALIBUR V / Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« dnia: Luty 21, 2012, 14:50:26  »
Pepe - wrzuć proszę listę rzeczowych błędów jakie znalazłeś w mojej recenzji. Serio, dzięki temu będę w stanie uniknąć ich na przyszłość. Do błędnego zapisu dot. JG sam się przyznaję (więc prop. nie pastwić się już nad tym aspektem).

4
SOULCALIBUR V / Odp: Lista graczy SCV na PSN
« dnia: Luty 09, 2012, 14:25:19  »
AmerazzzPL

Dawaj Willy, pomachamy szabelkami ;)

5
SOULCALIBUR V / Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« dnia: Styczeń 18, 2012, 17:02:54  »
Coś w ten deseń. Po prostu klepiesz blok 2 razy i bardzo szybko. Jak dla mnie totalnie dziwne. Efekt jest taki, że cios niemalże przenika przez naszą postać, więc można ostro jechać z karaniem.

6
SOULCALIBUR V / Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« dnia: Styczeń 18, 2012, 16:30:15  »
Ja wykonuję je klepiąc G~[G]. Siada dość lajtowo.

7
SOULCALIBUR V / Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« dnia: Styczeń 18, 2012, 12:37:58  »
Nie mogę już czytac tych wszystkich narzekań. Pamiętajcie, że tej gry w ogóle miało nie być. Gdyby nie starania fanów, to nic byśmy nie mieli. Jako osoby, które uwielbiają tę serię powinniśmy supportować grę bez względu na wszystko a nie mieć nadzieję, że gra okaże się crapem bo coś tam zmienili nie po naszej myśli.

To że Namco zdecydowało się jednak wymęczyć tego SC-ka (akt łaski...) nie usprawiedliwia ich lamerstwa. Mogli mielić go przez kolejne 3 lata, a w 2015 wypuścić coś naprawdę fajnego. Opowiastek na zasadzie "To przecież kolejny SC - cieszmy się że jest" nie łykam.

Widzisz Ring, ja jestem fanem serii, ale na przysłowiowe "dymanie bez mydła" się nie godzę. Odbierając płytkę z grą cieszyłem ryj na całego, ale po ograniu SCV czar prysł. Co ważniejsze, wcale nie jestem w poglądzie tym osamotniony (Di, Sab).


8
Johnny Cage / Odp: "YOU GOT CAGED" - Kombosy Johhnego Cage'a
« dnia: Wrzesień 04, 2011, 11:44:48  »
Również poproszę.

9
Mortal Kombat 9 / Odp: MK9 - Video
« dnia: Sierpień 20, 2011, 11:51:31  »
Amer, ty niestety tylko na Xklocku grasz?

Mam też MK na Plejaku (AmerazzzPL), ale z racji pada do którego nie jestem przyzwyczajony (kilka lat na Xie zrobiło swoje) ciężko mi się gra. Niemniej jestem chętny na jakieś fajty, tym bardziej że dopiero uczę się MK (w sumie to nie wybrałem jeszcze głównego zawodnika), a starcia z lepszymi to najlepszy sposób by nadgonić.

10
Johnny Cage / Odp: "YOU GOT CAGED" - Kombosy Johhnego Cage'a
« dnia: Sierpień 19, 2011, 17:16:05  »
+ salto które można (chyba) po tym linkować. Łącznie to będzie pewnie około 7-8pkt, więc groźnie dość.

Ew. jeszcze inna opcja: f+4 (blok = przewaga) i dalej jazda z czymś szybkim i bezpiecznym. Zgaduje teraz bo JC nie gram wcale, ale ostatnio zainteresowała mnie ta postać.

11
Mortal Kombat 9 / Odp: MK9 - Video
« dnia: Sierpień 19, 2011, 16:37:30  »
I X-ray który zapodaje Sonya.

12
Johnny Cage / Odp: "YOU GOT CAGED" - Kombosy Johhnego Cage'a
« dnia: Sierpień 19, 2011, 16:25:43  »
Takie zagadnienie: zamykając JG przy pomocy Nut Punch zmuszamy przeciwnika do blokowania dostatecznie szybkich ataków, tak? A zatem obrażenia z takich JG automatycznie powiększają się o gwarantowany damage (bez możliwości ucieczki). Tak czy nie? :)

13
Mortal Kombat 9 / Odp: MK9 - Video
« dnia: Sierpień 16, 2011, 18:40:02  »
Ja nie mówię tu nawet o skuteczności (to można wypracować), tylko drewnie, które emanuje od tego zawodnika. Spierniczamy do tyłu i walimy Charge/Knee. A jak zaczynamy czarować (Hole i reszta) to dostajemy wpiernicz (tzn. ja tak mam).

A nawet jak już posadzimy tego Hole'a to... mało z tego wynika - akcje po nim dostępne nie są jakieś szczególnie mocne lub wymagaja paska by faktycznie zabolały. To samo TeleSlam - efekt umiarkowany, a wad cała masa. Jedyna naprawdę mocna strona Nooba to bardzo ciekawa ściana (tu możemy się zdrowo popisać, co widzimy nawet na tych walkach Dae).

No dobra, nie zanudzam Was już takim ględzeniem "o niczym" :) Noobik tak czy inaczej jest śliczny, ale kilka rzeczy wymaga poprawek.

14
Mortal Kombat 9 / Odp: MK9 - Video
« dnia: Sierpień 16, 2011, 17:19:18  »
A mnie zastanawia inna rzecz: Dae, co z zastosowaniem Hole? Z Twojego opisu jak byk wynika, że po patchu faktycznie warto nimi trzaskać, a w fajtach które tutaj mamy tego nie widać. Poważnie pytam, bo sam jestem rozdarty co do faktycznej jakości tego zagrania (i postaci NS ogólnie).

15
Sub-Zero / Odp: Sub-Zero Guide by OnizukaPM
« dnia: Sierpień 16, 2011, 17:08:28  »
Dobry opis IMO.

Wspominasz o patchu, który ma wprowadzić zmiany. Poproszę o link do źródła.

Strony: [1] 2 3