Autor Wątek: Juggle i gwaranty  (Przeczytany 1324 razy)

Di

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 6149
  • Płeć: Mężczyzna
  • Objection!
    • Zobacz profil
    • Email
  • Skąd: Warszawa
Juggle i gwaranty
« dnia: Marzec 07, 2010, 20:57:00 »
Cytat: Tokis
JS - Jolly Stance
GS - Gloomy Stance

NATURAL COMBOS - JS:

AA (16)
BB (26)
4B+K (22)
66AA (37, 35 gdy zrobione jako 33_99AA)

4A:A, AA (44)
3B, 66K (34)
1A, 22_88B (41)
88K, 22_88B (35)
33_66_99B, 66AA (45, trzeba minimalnie opóźnić)

4KB:
 - 22_88B (53, z bliska lub przy ścianie, inaczej 42)
 - 44B (50, przy ustawionym ukemi nie zalicza jako combo ale wygląda na gwarant)

COUNTER HIT COMBOS - JS

A+B (27)
2AB (24)
6AB (34)

CH 11_44_77B, BT B+K, B (62, ale wydaje mi się że można uniknąć drugiego hitu stringa przez AC:tył-lewo, tył-prawo)
CH 7_8_9K, <UPD> B (56)

*NA CZERWONO ZAZNACZYŁEM ILOŚĆ PUNKTÓW ŻYCIA, KTÓRE STRACI TIRA WYKONUJĄC DANE COMBO - NIE LICZĄC STARTERA!*

NATURAL COMBOS - GS:

AA (22)
BB (32)
6Aaaaa (45) 5 HP
3Ka (32)

4A:A:
 - AA (51)
 - 44444K, 1B (62) 8 HP
 - 44444K, 66666B (70) 16 HP

1A:
 - 1B (35)
 - 66666B (57) 8 HP

88K:
 - FC 2B (25)
 - 66666B (51) 8 HP

WS B:
 - 1B (39)
 - 66666B (50) 8 HP
 - 22B (59, można zrobić QR w prawo żeby uniknąć) 2 HP

4KB:
 - 1B (49)
 - 2A+B (53, można zrobić QR w prawo żeby uniknąć)
 - 66666B (63, pod ścianą wchodzi całe za 68) 8 HP

4A+B_[A+B]:
 - 2A+B (36)
 - 66666K (70) 4 HP

22_88A:
 - 2A+B (48)
 - 66666K (55) 4 HP
 - 66666B (65) 8 HP

44_44444K:
 - 1B_3B (32)
 - 66666B (51_55) 8 HP

3B:
 - 22B, 1B (54 gdy przeciwnik robi Ukemi, inaczej 50) 2 HP
 - 44444K, 66666B (57) 16 HP
 - 22B, 66666B (75 gdy przeciwnik robi Ukemi, inaczej 58) 10 HP

88B:
 - 3Ka (47)
 - 22B, 1B (55) 2 HP
 - 66666K (66) *HARD* 4 HP
 - 44444K, 66666B (70) 16 HP
 - 44444K, 44444K, 66666B (78) 24 HP

44444B:
 - 88B, 22_88A, 44444K, 66666B (81) 22 HP
 - 3Ka, 11_77K, BT B+K,B (85)
 - 4B:B:B, 22_88A, 44444K, 66666B (89) 20 HP
 - 4B:B:B, 22_88A, 44444K, 44444K, 66666B (93) 28 HP
 - 4B:B:B, 22B, 1B (103 gdy przeciwnik robi Ukemi, inaczej 81) 2 HP
 - 4B:B:B, 22B, 66666B (126 gdy przeciwnik robi Ukemi, inaczej 86) 10 HP

COUNTER HIT COMBOS - GS:

CH 88B:
 - 2A+B (44)
 - 66666K (66) 4 HP
 - 22_88A, 44444K, 66666B (82) 20 HP
 - 22_88A, 44444K, 44444K, 66666B (89) 28 HP

CH 4B:B:B:
 - 3A_3Ka (66)
 - 4A:A, 44444K, 66666B (80) 16 HP
 - 22_88A, 44444K, 66666B (82) 20 HP
 - 22_88A, 4A:A, 44444K, 66666B (85) 20 HP
 - 22B, 1B (88 gdy przeciwnik robi Ukemi, inaczej 72) 2 HP
 - 22B, 66666B (109 gdy przeciwnik robi Ukemi, inaczej 78) 10 HP

CH 2A+B:
 - 3Ka (53)
 - 22B, 1B (67 gdy przeciwnik robi Ukemi, inaczej 61) 2 HP
 - 66666K (68) 4 HP
 - 4A:A, 44444K, 66666B (75) 16 HP
 - 22_88A, 44444K, 66666B (83) 20 HP
 - 22B, 66666B (86 gdy przeciwnik robi Ukemi, inaczej 72) 10 HP
 - 22_88A, 44444K, 44444K, 66666B (88) 28 HP

CH WS K:
 - 33_99B (62)
 - 88B, 22_88A, A+B (67) 6 HP
 - 3B, 44444K, 66666B (72) 16 HP
 - 88B, 22_88A, 44444K, 66666B (72) 22 HP
 - 88B, 22_88A, 4A:A, 44444K, 66666B (75) 22 HP
 - 88B, 22_88A, 44444K, 44444K, 66666B (76) 30 HP
 - 3Ka, 11_77K, BT B+K,B (76) *NIE WCHODZI NA MAŁE POSTACI(Amy, Talim)*
 - 66666K (78) 4 HP
 - 3Ka, 44444K, 66666B (79) 13 HP *NIE WCHODZI NA MAłE POSTACI(Amy, Talim)*

Nieopłacalne okazuje się robienie dwukrotnie 44444K w combosach - cios ten zabiera Tirze 8 HP, zas damage rośnie o 4-5 punktów. Tak więc lepiej zrobić raz i oszczędzić sobie kawałek energii!