Autor Wątek: Soul Calibur 5 - news & info  (Przeczytany 599707 razy)

HiKrush

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1714
  • Płeć: Mężczyzna
  • Bagiety już jado
    • Zobacz profil
  • PSN ID: HiKrush
  • Skąd: Limanowa
  • Steam ID: HiKrush
  • Użytkownik jest na liście obserwowanychObserwowany
Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« Odpowiedź #3180 dnia: Maj 24, 2012, 15:16:18 »
@Up: Bo 10 lat temu gracze potrafili się zebrać i coś zrobić? Bo 10 lat temu scena nie miała takich ludzi jak Zajman, którym się coś chciało robić, wtedy scena z takich ludzi się składała? Bo 10 lat temu nie było mentalności w stylu "Po co mam jechać na turniej, skoro i tak dostanę w papę, szkoda kasy, nie jadę", a później w turze Syfa bierze udział 7 osób?
No zapewne, ja temu nie przeczę.
Czyli ostatecznie zgodzimy się z tym, że community danej gry jest na pierwszym miejscu budowane przez ludzi, a dopiero później patrzy się na to, czy gra jest dobra, tak? Na poparcie tych słów mamy T4.
- To się nazywa obłęd.
- Wszystko się jakoś nazywa, wybierz sobie.

Solo

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 854
    • Zobacz profil
    • Email
Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« Odpowiedź #3181 dnia: Maj 24, 2012, 15:46:10 »
Grabczas my na ostatnie 3 grania w Tekkena gralismy do rana w SC5 :D Nam sie zajebsicie podoba.

Oxva

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 473
  • Płeć: Mężczyzna
  • Welcome to the family son
    • Zobacz profil
    • Email
  • Nintendo ID: Oxvasan
  • PSN ID: Oxvasan
  • Skąd: Legnica
  • Steam ID: Oxva
  • Użytkownik jest na liście obserwowanychObserwowany
Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« Odpowiedź #3182 dnia: Maj 24, 2012, 15:46:41 »
Czyli ostatecznie zgodzimy się z tym, że community danej gry jest na pierwszym miejscu budowane przez ludzi, a dopiero później patrzy się na to, czy gra jest dobra.

Community jak sama nazwa wskazuje to społeczność więc tak. :kappa:

Od siebie dodam że SC V b. dobra gierka, choć o stosunkowo małej bazie graczy patrząc przez pryzmat Teczki. No ale popularność robi swoje.
Cytuj
W ogóle wiecie ze Oxva miał kiedyś długie włosy i nie wyglądał jak white trash prosto z getta, który zabije cie za fajkę?

ZenonSzprot

  • Jr. Member
  • **
  • Wiadomości: 80
    • Zobacz profil
    • Email
  • Skąd: wro
  • Użytkownik jest na liście obserwowanychObserwowany
Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« Odpowiedź #3183 dnia: Maj 24, 2012, 17:30:40 »
Kurde, ta gra jednak trochę ssie;f. Jest nudna i gra się w to jakoś tak dziadowsko;f.


Wydaje Ci się bo śpisz w pufie nigga:D
Jakieś argumenty podaj bo swoim bardzo subiektywną opinią sprawisz,że inni też pomyślą ,że w sumie to ten soul to bieda nuda i dziadostwo.

nethemersis

  • [Warszawa]
  • Sr. Member
  • *
  • Wiadomości: 380
    • Zobacz profil
Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« Odpowiedź #3184 dnia: Maj 24, 2012, 17:39:17 »
SCV kontynuuje to, co rozpoczela czesc trzecia - duze kary, slaby movement, slaby balans, coraz mniej mykow systemowych pokroju Soul Charge. Takie opinie nie dziwia, ale ja pozostaje przy swoim, bo wedlug mnie to bardzo dobra bijatyka, ale specyficzna i zeby sie nia cieszyc, trzeba grac w nia swiadomie, tj. nie bazowac wylacznie na doswiadczeniach z poprzednich czesci.
aka Di

Hiryu

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 2317
  • Płeć: Mężczyzna
  • 活 死 永 前
    • Zobacz profil
    • Email
  • PSN ID: GKHiryu
  • Skąd: Włocławek | Warszawa
  • Steam ID: GKhiryu
Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« Odpowiedź #3185 dnia: Maj 24, 2012, 17:51:33 »
SCV dobra gra, tylko muszę znaleźć nowego maina, bo Nightmare ma zbyt duże wymagania manualne jak dla mnie.
Moje pięści krwawią śmiercią!

grabczas

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 387
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
  • PSN ID: grabczas
  • Skąd: Białystok
Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« Odpowiedź #3186 dnia: Maj 24, 2012, 17:56:34 »
SCV dobra gra, tylko muszę znaleźć nowego maina, bo Nightmare ma zbyt duże wymagania manualne jak dla mnie.

Dlatego gram Mitsem :kappa:
"Sua Sponte"

CheeseOfTheDay

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 2387
  • Płeć: Mężczyzna
  • FraudOfTheDay;f
    • Zobacz profil
    • YouTube
    • Email
  • Skąd: Cheeseland
Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« Odpowiedź #3187 dnia: Maj 24, 2012, 17:59:26 »
Wygląda na to że gra jest po prostu na tyle specyficzna że nie wielu się ona podoba. Dla mnie to wciąż bardzo dobry soul, mniej fajny od sc3 ale fajniejszy od sc4.

Jedyne co mi wciąż nie pasuje to to co się stało z systemem w 1.02, przez takie akcje gra niepotrzebnie staje się jeszcze bardziej specyficzna i część ludzi przestaje w nią grać.


Edit:

Hiryu, jakie wymagania manualne?
« Ostatnia zmiana: Maj 24, 2012, 18:06:13 wysłana przez CheeseOfTheDay »

Ring

  • 214B
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 1431
  • You won't suffer... much
    • Zobacz profil
    • The Ring Community
  • PSN ID: Ring_PL
  • Skąd: Warszawa
Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« Odpowiedź #3188 dnia: Maj 24, 2012, 18:10:28 »
iagA pewnie.


Hiryu

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 2317
  • Płeć: Mężczyzna
  • 活 死 永 前
    • Zobacz profil
    • Email
  • PSN ID: GKHiryu
  • Skąd: Włocławek | Warszawa
  • Steam ID: GKhiryu
Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« Odpowiedź #3189 dnia: Maj 24, 2012, 18:12:56 »
Wklepanie CE tak, żeby nie wychodził GS.
Moje pięści krwawią śmiercią!

Di

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 6149
  • Płeć: Mężczyzna
  • Objection!
    • Zobacz profil
    • Email
  • Skąd: Warszawa
Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« Odpowiedź #3190 dnia: Maj 24, 2012, 18:21:29 »
No to graj Aeonem.

Aragh

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 361
    • Zobacz profil
  • PSN ID: Arragh
  • Skąd: Zakopane/Kraków
Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« Odpowiedź #3191 dnia: Maj 24, 2012, 19:25:11 »
W sumie może się zbyt pospiesznie z BT zgodziłem, bo nie uważam że ta gra jest słaba. Wniosek pozostaje ten sam (że nie podoba mi się tak bardzo jak sc3 i sc4 i nie mam tak wielkiej zajawy na to żeby cos osiągnąć w nią), ale wynika to w dużej części właśnie z dziwowiska jakim stał sie system. Pierwsza głupota to just guard - dla ludzi ze słabym manualem (jak ja) to jest naprawdę duża bariera, szczególnie w połączeniu z nieintuicyjnym inputem. Na dodatek zupełnie niewytłumaczalny jest efekt wystapienia takiego jg - co niby moja postać robi takiego że cios przez nią przenika? Ja musze miec wszystko logiczne (przynajmniej w jakimś stopniu).
Druga głupota to zrobienie z jednego z elementów definiujących od zawsze serię SC, czyli guard impactów takiej szopki. GI w sc4 były super bo były intuicyjne, zawsze dostępne i następowała po nich zgadywanka - przeciwnik miał szansę odwrócić sytuację na swoją korzyść, ale zawsze wymagało to by dobrze przewidział nasz ruch. A teraz co: albo robimy CE i przeciwnik nie może nic zrobić, albo robimy jakiś cios i przeciwnik go zbije swoim GI na wszystko. Wcześniej była sytuacja 50/50, teraz jest 100/0.
No i trzecia głupota to ograniczanie movementu. Na początku było wszystko fajnie bo stepy dłuższe, i QS nawet, ale teraz dupa, bo stepa nie da się cancelować, a QS jak się okazuje gówno daje na ogół. Kolejny element odróżniający SC od Tekkena - movement - osłabiony.
Ostatnia, najmniej istota rzecz to niektóre postacie. Już w sc4 się zaczęło z od Algola - nie podobają mi się takie rzeczy w bijatykach kiedy coś lata po mapie, albo jakies pułapki są pozastawiane czy inne kulki latają. No to teraz jeszcze mamy Zweia i Violę do poke-kompletu. To jest zło.
Dziękuję za uwagę

Bolgan

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 687
  • wydziedziczony Ojcosynopradziadownuk Volda
    • Zobacz profil
  • PSN ID: Bolgan
  • Skąd: Wroc�aw
Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« Odpowiedź #3192 dnia: Maj 24, 2012, 19:52:54 »
Ja bym jednak bardziej sugerował się opinią takich osób jak Ring albo Di.

Ty tak, inni nie. Wiem co mówię, jak na grę jest spoko, ale jak na soula jest zrobioną na szybko słabą częścią, mi się nie podoba. Nie rozwineła się w stronę która mi odpowiada. A co to Di i Ring to jakaś wyrocznia, sugerujesz że Ja czy Aramis sie nie wiemy co mówimy i nie warto nas słuchać, Ty który nawet nie wiem czy grałeś w piątkę. Ja gram w soula od 12 lat. Gierka ma swoje plusy np online jednak zubożony moveset do granic możliwości nie pozwala mi się cieszyć tą grą.

Banda konserwatystów, tyle wam powiem.

Wiemy kto to jest konserwatysta , czy nie wiemy? :P


Jesteś GRZYBIORZEM.

Ring

  • 214B
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 1431
  • You won't suffer... much
    • Zobacz profil
    • The Ring Community
  • PSN ID: Ring_PL
  • Skąd: Warszawa
Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« Odpowiedź #3193 dnia: Maj 24, 2012, 20:00:51 »
W sumie może się zbyt pospiesznie z BT zgodziłem, bo nie uważam że ta gra jest słaba. Wniosek pozostaje ten sam (że nie podoba mi się tak bardzo jak sc3 i sc4 i nie mam tak wielkiej zajawy na to żeby cos osiągnąć w nią), ale wynika to w dużej części właśnie z dziwowiska jakim stał sie system. Pierwsza głupota to just guard - dla ludzi ze słabym manualem (jak ja) to jest naprawdę duża bariera, szczególnie w połączeniu z nieintuicyjnym inputem. Na dodatek zupełnie niewytłumaczalny jest efekt wystapienia takiego jg - co niby moja postać robi takiego że cios przez nią przenika? Ja musze miec wszystko logiczne (przynajmniej w jakimś stopniu).
Druga głupota to zrobienie z jednego z elementów definiujących od zawsze serię SC, czyli guard impactów takiej szopki. GI w sc4 były super bo były intuicyjne, zawsze dostępne i następowała po nich zgadywanka - przeciwnik miał szansę odwrócić sytuację na swoją korzyść, ale zawsze wymagało to by dobrze przewidział nasz ruch. A teraz co: albo robimy CE i przeciwnik nie może nic zrobić, albo robimy jakiś cios i przeciwnik go zbije swoim GI na wszystko. Wcześniej była sytuacja 50/50, teraz jest 100/0.
No i trzecia głupota to ograniczanie movementu. Na początku było wszystko fajnie bo stepy dłuższe, i QS nawet, ale teraz dupa, bo stepa nie da się cancelować, a QS jak się okazuje gówno daje na ogół. Kolejny element odróżniający SC od Tekkena - movement - osłabiony.
Ostatnia, najmniej istota rzecz to niektóre postacie. Już w sc4 się zaczęło z od Algola - nie podobają mi się takie rzeczy w bijatykach kiedy coś lata po mapie, albo jakies pułapki są pozastawiane czy inne kulki latają. No to teraz jeszcze mamy Zweia i Violę do poke-kompletu. To jest zło.
Dziękuję za uwagę
Dla mnie JG to jedna z najlepszych zmian. Wcale nie trzeba mieć do tego dobrego manuala, po prostu trzeba się nauczyć blokować przy pomocy G~G zamiast G. Ja też nie używałem JG przez spory okres czasu, dopiero jakoś w kwietniu zdecydowałem, że spróbuje sie w końcu tego nauczyć. Jak już przez to przebrniesz to gra nabiera zupełnie nowego wymiaru.

Co do GI to dalej 50/50 jesli przeciwnik nie ma 150% paska. Teraz zgadujesz czy przeciwnik zrobi cios z opóźnieniem czy nie. W starszych grach SC nie było przypadkiem tak, ze GI też działało na wszystko? (w sensie low/mid/high) Już nie pamiętam, ale to chyba w SC4 wprowadzili oddzielne GI na lowy.

Aragh

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 361
    • Zobacz profil
  • PSN ID: Arragh
  • Skąd: Zakopane/Kraków
Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« Odpowiedź #3194 dnia: Maj 24, 2012, 20:06:53 »
w sc3 było oddzielne na low i high, ale dało się guardimpactować rzuty