Autor Wątek: Soul Calibur 5 - news & info  (Przeczytany 599782 razy)

Aragh

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 361
    • Zobacz profil
  • PSN ID: Arragh
  • Skąd: Zakopane/Kraków
Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« Odpowiedź #3105 dnia: Kwiecień 20, 2012, 14:11:12 »
ja osobiście dalej nie wierze w te JG. Timing przy używaniu po bloku jest zależny od ciosu przeciwnika i przy takim małym oknie to się po prostu rzadko udaje, a w stringach czy tam wielociosowych atakach (jak Violi 44B np) często jest jednoklatkowe okno. Myślę że średnia ilość JG na walkę na wysokim poziomie nigdy nie przekroczy 1-2.

Ring

  • 214B
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 1431
  • You won't suffer... much
    • Zobacz profil
    • The Ring Community
  • PSN ID: Ring_PL
  • Skąd: Warszawa
Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« Odpowiedź #3106 dnia: Kwiecień 20, 2012, 14:18:38 »
To w takim razie z Di gramy na bardzo niskim poziomie.

Hiryu

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 2317
  • Płeć: Mężczyzna
  • 活 死 永 前
    • Zobacz profil
    • Email
  • PSN ID: GKHiryu
  • Skąd: Włocławek | Warszawa
  • Steam ID: GKhiryu
Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« Odpowiedź #3107 dnia: Kwiecień 20, 2012, 14:29:54 »
ja osobiście dalej nie wierze w te JG. Timing przy używaniu po bloku jest zależny od ciosu przeciwnika i przy takim małym oknie to się po prostu rzadko udaje, a w stringach czy tam wielociosowych atakach (jak Violi 44B np) często jest jednoklatkowe okno. Myślę że średnia ilość JG na walkę na wysokim poziomie nigdy nie przekroczy 1-2.

Niezależnie od tego czy JG jest trudne czy nie (bo to zależy od konkretnej sytuacji) nagroda za jego skuteczne zastosowanie jest ogromna. Przy odpowiedniej znajomości MU i oswojeniu się z JG można je sadzić niemal regularnie. Mówisz o 2 JG na rundę, ale dla Nighta dobry JG to zjechanie przeciwnika z około 80 hp, więcej niż 3 więc nie potrzeba.

Co do ostatnich finałów, nie chciałem zabierać głosu ale w końcu sobie pozwolę. W pewnych aspektach oglądało się to przyjemnie, ale ogólnie byłem rozczarowany poziomem na turnieju określanym jako "world championship".
Night to postać, która cały czas szarżuje przez drabinki jak buldożer. Nikt zdaje się nie rozkminił jeszcze, że wystarczy znać JG w 3-4 sytuacjach żeby leżał i kwiczał nawet w rękach bardzo dobrego operatora.
Moje pięści krwawią śmiercią!

Ring

  • 214B
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 1431
  • You won't suffer... much
    • Zobacz profil
    • The Ring Community
  • PSN ID: Ring_PL
  • Skąd: Warszawa
Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« Odpowiedź #3108 dnia: Kwiecień 20, 2012, 15:00:30 »
No nie wiem. Przecież to postać, którą się gra głównie na whiff punishing, rzuty i parę poke'ów. To nie jest taka Leixia, która z powodu małego dmg musi ciągle napierać na przeciwnika dzięki licznym przewagom na trafieniu/blocku (wtedy JG to łatwizna)

Hiryu

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 2317
  • Płeć: Mężczyzna
  • 活 死 永 前
    • Zobacz profil
    • Email
  • PSN ID: GKHiryu
  • Skąd: Włocławek | Warszawa
  • Steam ID: GKhiryu
Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« Odpowiedź #3109 dnia: Kwiecień 20, 2012, 15:20:14 »
Ok, ale jednak czasem Najt też musi ryzykować. Piję głównie do kilku tylko sytuacji, typu 22A GSB, na które nikt nic nie potrafił zdziałać. Nie był to ruch specjalnie nadużywany, więc można o nim zapomnieć w ferworze walki, ale jednak to jeden z najłatwiejszych JG w walce z NM, w dodatku dający duże opcje kary.
Moje pięści krwawią śmiercią!

Aragh

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 361
    • Zobacz profil
  • PSN ID: Arragh
  • Skąd: Zakopane/Kraków
Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« Odpowiedź #3110 dnia: Kwiecień 20, 2012, 15:21:22 »
Mówisz o 2 JG na rundę, ale dla Nighta dobry JG to zjechanie przeciwnika z około 80 hp, więcej niż 3 więc nie potrzeba.

Mówię na walkę (3-5 rund) nie na rundę. I to dopiero kiedyś w przyszlosci najlepsi gracze osiągną taki poziom. No i nie jest tak że nie ma ryzyka przy JG. Niby można robic bezpieczną wersję :g5G ale wtedy się zmniejsza lub w ogole traci przewagę w klatkach którą sie zyskało.

CheeseOfTheDay

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 2387
  • Płeć: Mężczyzna
  • FraudOfTheDay;f
    • Zobacz profil
    • YouTube
    • Email
  • Skąd: Cheeseland
Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« Odpowiedź #3111 dnia: Kwiecień 20, 2012, 15:28:18 »
Aragh pewnie dalej nie wierzysz bo grasz taką postacią na którą trochę trudniej się to robi ma sporo kilkuhitówek no i czasem kulka ratuje sytuacje.
Co do 1-2 JG na walkę to chyba tylko na większych turniejach gdzie ludzie boją się tego robić (tak jak na mistrzostwach gdzie jedynie Akire zrobił 2 JG w całym turnieju). Ja nie znając maczapu mogę sobie tyle robić.
Ale oczywiście sporo zależy od adaptacji i przebiegu walki, grając ostatnio z Mattem bywało tak że były te przykładowe 2 JG na walkę a bywało że było ich 5-6 w rundzie. Mimo wszystko adaptacja może czasem nie pomóc bo na ciosy trochę ponad 20 klatkowe i dłuższe możesz to zrobić na reakcję, tak samo na 2-3 hitówki jest to realne, a nie można ich wyłączyć ze swojej gry.

Poza tym JG u niektórych postaci będzie dużo bardziej opłacalne niż u innych (np Alpha po większej części ma twistera na gwarancie, a taki najt 1K, K, 6K, lepszy pressing)

Hiryu

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 2317
  • Płeć: Mężczyzna
  • 活 死 永 前
    • Zobacz profil
    • Email
  • PSN ID: GKHiryu
  • Skąd: Włocławek | Warszawa
  • Steam ID: GKhiryu
Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« Odpowiedź #3112 dnia: Kwiecień 20, 2012, 15:28:35 »
Niby można robic bezpieczną wersję :g5G ale wtedy się zmniejsza lub w ogole traci przewagę w klatkach którą sie zyskało.

Czemu? Idea :g5G jest taka, żeby w razie spudłowania w okno JG mieć szansę na normalny blok. Jeśli JG się uda to można jechać z karą na reakcję. No chyba, że mówimy o czymś innym.

Poza tym JG u niektórych postaci będzie dużo bardziej opłacalne niż u innych (np Alpha po większej części ma twistera na gwarancie, a taki najt 1K, K, 6K, lepszy pressing)

Zależy bardzo od MU. Przy Najt mirrorze prawie wszystko na JG kara się 3[ B] bA. Pewnie z Astą podobnie może być, dunno jak reszta.
« Ostatnia zmiana: Kwiecień 20, 2012, 15:30:53 wysłana przez Hiryu »
Moje pięści krwawią śmiercią!

Aragh

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 361
    • Zobacz profil
  • PSN ID: Arragh
  • Skąd: Zakopane/Kraków
Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« Odpowiedź #3113 dnia: Kwiecień 20, 2012, 15:34:02 »
nigdy nie uwierzę że ktoś umie klepnąć JG i na reakcję blokować albo karać. Przecież JG jak się uda to wychodzi w momencie uderzenia - za późno żeby blokowoać, trzeba blokowac wcześniej

Hiryu

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 2317
  • Płeć: Mężczyzna
  • 活 死 永 前
    • Zobacz profil
    • Email
  • PSN ID: GKHiryu
  • Skąd: Włocławek | Warszawa
  • Steam ID: GKhiryu
Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« Odpowiedź #3114 dnia: Kwiecień 20, 2012, 15:35:20 »
nigdy nie uwierzę że ktoś umie klepnąć JG i na reakcję blokować albo karać.

To w którymś momencie się nie zrozumieliśmy, bo tyle to nawet ja potrafię.
Moje pięści krwawią śmiercią!

Aragh

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 361
    • Zobacz profil
  • PSN ID: Arragh
  • Skąd: Zakopane/Kraków
Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« Odpowiedź #3115 dnia: Kwiecień 20, 2012, 15:46:55 »
no to powoli: leci jakiś cios, probujemy robic JG. Jeśli chcemy być ubezpieczeni robimy :g5G. JG siadł - tracimy kilka klatek na puszczenie bloku i wklepanie naszej kary; JG nie siadł, blokujemy. A jesli lecimy na kozaka i robimy tylko :g to jak JG siądzie mozemy karac odrazy wykorzystując w pełni przewagę; nie siadzie - obrywamy. Np Alf ma prawie po wszystkim twister tylko kiedy robimy :g, :g5G zmniejszy przewagę na tyle że już sie nie zdąży przy ciosach o recovery krotszym niz wieczność. Chyba że tylko o tych z wiecznością mowimy.

CheeseOfTheDay

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 2387
  • Płeć: Mężczyzna
  • FraudOfTheDay;f
    • Zobacz profil
    • YouTube
    • Email
  • Skąd: Cheeseland
Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« Odpowiedź #3116 dnia: Kwiecień 20, 2012, 15:58:54 »
masz rację, dlatego przy g5G albo idzie się w kary typu AA, albo idzie się w mixap licząc na to że przeciwnik dostanie majndfaka i będzie grzecznie stać

inna sprawa że trzeba wiedzieć kiedy to rbić g5G jeżeli już chcemy to robić, a kiedy zwykłe JG

Ring

  • 214B
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 1431
  • You won't suffer... much
    • Zobacz profil
    • The Ring Community
  • PSN ID: Ring_PL
  • Skąd: Warszawa
Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« Odpowiedź #3117 dnia: Kwiecień 20, 2012, 16:24:42 »
Meanwhile in SCV

Di

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 6149
  • Płeć: Mężczyzna
  • Objection!
    • Zobacz profil
    • Email
  • Skąd: Warszawa
Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« Odpowiedź #3118 dnia: Kwiecień 21, 2012, 19:50:24 »
Głosowanie na grę podczas MLG Prizefighters trwa: http://8wayrun.com/threads/vote-for-scv-for-mlg-prizefights.12960
Jeśli chcecie pomóc SCV w dużym stopniu, napiszcie mi PM. Mortalowcom nie będę odpisywał.

Księżyc

  • Full Member
  • ***
  • Wiadomości: 154
  • Płeć: Mężczyzna
  • Mr. Hype-Man
    • Zobacz profil
    • Email
  • Skąd: Łódź
Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« Odpowiedź #3119 dnia: Kwiecień 22, 2012, 15:00:34 »
O mamo, jak gra na hitboxie poprawia precyzję i prędkość inputu.

Z budowania całego stylu gry dookoła nieużywania iGDR, skoczyłem do 80% skuteczności w egzekucji bez treningu.

Fuck yes.
« Ostatnia zmiana: Kwiecień 22, 2012, 15:03:04 wysłana przez Księżyc »
"Trzeba, rozumiesz, umieć poetycko roztoczyć przed pacjentem wizję growego community, które to zapijając trunkiem przeróżnym grywa nad jeziorami w towarzystwie pięknych dam i komarów tak łagodnych, że nie żądlą jeśli się tylko poprosi. "