Autor Wątek: Soul Calibur 5 - news & info  (Przeczytany 599592 razy)

PePe

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 853
    • Zobacz profil
    • Email
  • Gamertag: PePe PL
  • PSN ID: PL---PePe---PL
  • Skąd: Bielsko-Biała / Kraków
Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« Odpowiedź #2820 dnia: Marzec 22, 2012, 19:04:55 »
Z innej beczki - Ring nie wrzucisz jakiś combosów i frame/tech trapów Ivy na forum ?? Skoro dostała lekkiego buffa to bym sobie nią coś pograł, chociaż na konwenty by się nadawała itp. :) Poza tym CE chyba poprawili więc zepsuty CS (którego teraz nie mogę zrobić...) już nie boli tak bardzo...

Ring

  • 214B
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 1431
  • You won't suffer... much
    • Zobacz profil
    • The Ring Community
  • PSN ID: Ring_PL
  • Skąd: Warszawa
Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« Odpowiedź #2821 dnia: Marzec 22, 2012, 19:21:44 »
Jak zrobie na 8WR to wrzuce.

CE nie zastąpi się CSa niestety, ona musi uzywac pasek na inne rzeczy. W ogole to w patchu zniszczyli jej najlepszego unblocka (44A+B, czyli SW A+B  z SC4) nie można już puścić w każdym momencie, tylko normalna wersje lub full chargeowaną... no i damage zmniejszyli o 10, teraz to jest zupelnie bezuzyteczne.

PePe

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 853
    • Zobacz profil
    • Email
  • Gamertag: PePe PL
  • PSN ID: PL---PePe---PL
  • Skąd: Bielsko-Biała / Kraków
Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« Odpowiedź #2822 dnia: Marzec 22, 2012, 19:52:56 »
Spoko ja już i tak się tak na tą gierkę wkurzyłem, że nie zależy mi na jakimś poważniejszym graniu. Chodzi mi o to, żeby być w stanie nią w miarę efektywnie grać i nie lamić totalnie ;) Mimo wszystko lubię ją i jej ciosy, animacje tych ciosów itp. Co do Natsu to dalej nie rozumiem skąd to uważanie jej za super tier'a. Tak samo można uważać za super tier'a Voldo i innych - to tylko kwestia ogrania. W walce z ogranym przeciwnikiem ta postać bywa wręcz bezużyteczna - 90% ciosów karalnych, poke'i na low mają zerowy zasięg, mocniejsze (i o większym zasięgu) ciosy na low są mega wolne i karalne. Jedyny sensowny low to PO B+K (tylko że ma mega krótki zasięg, a trzeba jeszcze wcześniej wejść do tego PO). Jedyny sensowny GC to PO B (znowu trzeba wpierw wejść do PO, do tego jest mega liniowy). Można by tak długo wymieniać. Jak przeciwnik wie kiedy i umie stepować i gra defensywnie to nic mu się nie zrobi... Jedyne co można to chyba podbiec i rzucić, ale to może każda postać :) Prawda jest taka, że żeby ta postać była "zbalansowana" i jednocześnie w miarę ciekawa do grania to powinno się jej obniżyć dmg paru akcji, za to dać trochę nowych ciosów i/lub zmienić właściwości obecnych... Ale oczywiście goście z Namco są z siebie zadowoleni, postacie są takie jakie chcieli żeby były i robią tylko jakieś popierdółkowate (i też nie do końca przemyślane) zmiany. Na serio nie chce mi się już w to grać. Musiałbym się uczyć kolejnej postaci, a szkoda mi nerwów i czasu.

grabczas

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 387
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
  • PSN ID: grabczas
  • Skąd: Białystok
Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« Odpowiedź #2823 dnia: Marzec 22, 2012, 20:25:48 »
To są właśnie tier listy za wcześnie układane. Podobnież w przypadku Mortala cieszyłem mordę że Sub tak wysoko i w ogóle a później ludzie ogarnęli się i wychodzi na to że jest słabiutki.

Mam nadzieję że po turnieju w UK i po tym co pracownicy Namco będą mogli obejrzeć i usłyszeć w USA jednak ogarną się i zrozumieją że Japońscy gracze też nie wszystko wiedzą. Mam nadzieję że niektóre zmiany z obecnego patcha zwyczajnie też cofną tak naprawdę bo jednak cały patch nie jest bullshitem ale konkretne rzeczy bolą.

Noob question: O co chodzi wam z tym backstepem/backdashem? Jak to się robiło w ogóle i jeżeli możecie to wrzućcie linka żeby pokazać mi różnicę bo zwyczajnie nawet nie miałem kiedy tego ogarnąć (2 dni po kupieniu dostałem patcha tak naprawdę). Zawsze wydawało mi się że po prostu robi się 44[G] ale widzę że jest inaczej.
"Sua Sponte"

Aragh

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 361
    • Zobacz profil
  • PSN ID: Arragh
  • Skąd: Zakopane/Kraków
Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« Odpowiedź #2824 dnia: Marzec 22, 2012, 20:28:43 »
Prawda jest taka, że żeby ta postać była "zbalansowana" i jednocześnie w miarę ciekawa do grania to powinno się jej obniżyć dmg paru akcji, za to dać trochę nowych ciosów i/lub zmienić właściwości obecnych...

to jest prawda dla praktycznie każdej postaci w tej grze


@Grabczas, robi się 4 G. Wcześniej można było przez G zatrtzymać step w praktycznie dowolnym momencie, mogłeś nawet stepować przez jedną klatkę i z powrotem od razu guardować. Teraz możesz blokować dopiero po upływie 20 klatek, nawet jeżeli wdusisz G natychmiast po 4.
« Ostatnia zmiana: Marzec 22, 2012, 20:31:22 wysłana przez Aragh »

Heniek

  • [Warszawa]
  • Sr. Member
  • *
  • Wiadomości: 357
  • Randomowy Jaskiniowiec i Niewidzialne Wilkołaki !
    • Zobacz profil
  • PSN ID: Heniek_M
  • Skąd: Warszawa
Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« Odpowiedź #2825 dnia: Marzec 22, 2012, 20:38:02 »
To wszystko jest straszne. Odnosi się wrażenie jakby wszyscy już mieli pomału dosyć tej gry a ja jeszcze jednej walki online nie wywalczyłem D:

Nie posłuchają graczy z USA bo nie rozumieją angielskiego xDDD
Najlepiej niech wzorem przodków wypną się do końca na resztę świata i robią kolejne DLC dostępne tylko w Japonii :d

@Ringu
Ten anblok to ten mój "ulubiony" :P? Bo jeśli tak to można powiedziec, że to sprawiedliwa zmiana gdyż wszystkie czardżowalne unblocki tak teraz wyglądają (tak mi się wydaję). Yosha 4KB chociażby (z rejonów bliższych mojemu sercu)

W ogóle ten pacz jakiś strasznie wybiórczy się wydaje. Ciekawe czy u Rafała się coś zmieniło (pewnie nerf :D)
Woń przykrą rozsiewał, kiedy kończył jeść i gdy jego kąpanie ciężko było znieść

CheeseOfTheDay

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 2387
  • Płeć: Mężczyzna
  • FraudOfTheDay;f
    • Zobacz profil
    • YouTube
    • Email
  • Skąd: Cheeseland
Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« Odpowiedź #2826 dnia: Marzec 22, 2012, 20:59:39 »
Prawda jest taka, że żeby ta postać była "zbalansowana" i jednocześnie w miarę ciekawa do grania to powinno się jej obniżyć dmg paru akcji, za to dać trochę nowych ciosów i/lub zmienić właściwości obecnych...

to jest prawda dla praktycznie każdej postaci w tej grze


@Grabczas, robi się 4 G. Wcześniej można było przez G zatrtzymać step w praktycznie dowolnym momencie, mogłeś nawet stepować przez jedną klatkę i z powrotem od razu guardować. Teraz możesz blokować dopiero po upływie 20 klatek, nawet jeżeli wdusisz G natychmiast po 4.
w vanilii można było po 10 klatkach, dokładniej w 11 klatce dopiero blok działał, teraz jest o 10 klatek gorzej czyli w 21 klatce można blokować. W każdej chwili to jedynie można dasha do przodu cancelować, no i 8wr'a.
Śmieszne o tyle że w poprzednich sc'kach można było bakdasha cancelować kiedy się chciało a teraz jest o 21 klatek gorzej i wszyscy zwolennicy twierdzą że to logiczne bo zmiany frejmdaty ciosów to wymuszają (lol), ale to są ci sami którzy twierdzą że step A~G to był bug całej serii oraz że backstep w blok to glicz którego namko nie przewidziało (lol2), więc ich nie ma się co słuchać.

Di

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 6149
  • Płeć: Mężczyzna
  • Objection!
    • Zobacz profil
    • Email
  • Skąd: Warszawa
Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« Odpowiedź #2827 dnia: Marzec 22, 2012, 21:19:03 »
Olać patcha. Olać zmiany.












Ja wciąż nie mogę uwierzyć w to, że Hyrul jest Mistrzem Europy.

grabczas

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 387
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
  • PSN ID: grabczas
  • Skąd: Białystok
Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« Odpowiedź #2828 dnia: Marzec 22, 2012, 21:20:11 »
W takim razie dla mnie to nie jako zmiana na plus bo podobnież jest w VF5FS więc nie będę miał odruchu niepotrzebnych backstepów ;) Namco chyba stwierdziło że dobrym pomysłem jest wprowadzenie większego ryzyka przy side i back stepach podobnież jak to zmieniła Sega względem VF5R a VF5FS.

Większe ryzyko jest, czy reward większy w przypadku SCV jednak nie ma jak porównać :/ (W FSie zmian dokładnych nie pamiętam więc nie przytoczę)

Tak czy inaczej liczę że nie zacznie się Polska scena wykruszać przez to :(

@Di: Olej Hyrula, będzie jeszcze okazja się odgryźć :)
"Sua Sponte"

Ring

  • 214B
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 1431
  • You won't suffer... much
    • Zobacz profil
    • The Ring Community
  • PSN ID: Ring_PL
  • Skąd: Warszawa
Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« Odpowiedź #2829 dnia: Marzec 22, 2012, 21:24:20 »
King of Hyrule



@Grabczas, nic sie nie wykruszy. Daje glowie, że większość osób tej zmiany w ogole nie zauwazy (wiele osob na 8wr, z którymi rozmawialem w ogóle było zaskoczonych że coś tam zmienili w backdashu). Ja na poczatku myslalem, ze przez brak step G nie bedzie sie dalo grac w SC5 ale z czasem sie przyzwyczailem. Teraz bedzie tak samo.

Bolgan

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 687
  • wydziedziczony Ojcosynopradziadownuk Volda
    • Zobacz profil
  • PSN ID: Bolgan
  • Skąd: Wroc�aw
Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« Odpowiedź #2830 dnia: Marzec 22, 2012, 21:46:09 »
Mi się gra już podoba. Narzekanka na SC to standard.


Jesteś GRZYBIORZEM.

CheeseOfTheDay

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 2387
  • Płeć: Mężczyzna
  • FraudOfTheDay;f
    • Zobacz profil
    • YouTube
    • Email
  • Skąd: Cheeseland
Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« Odpowiedź #2831 dnia: Marzec 22, 2012, 21:51:13 »
większość osób nie zauważy bo większość osób głównie albo stoi, albo chodzi do przodu, albo porusza się 8wr'em :d

Oxva

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 473
  • Płeć: Mężczyzna
  • Welcome to the family son
    • Zobacz profil
    • Email
  • Nintendo ID: Oxvasan
  • PSN ID: Oxvasan
  • Skąd: Legnica
  • Steam ID: Oxva
  • Użytkownik jest na liście obserwowanychObserwowany
Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« Odpowiedź #2832 dnia: Marzec 22, 2012, 22:13:42 »
większość osób nie zauważy bo większość osób głównie albo stoi, albo chodzi do przodu, albo porusza się 8wr'em :d

Tru, bo najlepszy jest DASH! :kappa:
Cytuj
W ogóle wiecie ze Oxva miał kiedyś długie włosy i nie wyglądał jak white trash prosto z getta, który zabije cie za fajkę?

B.T.Grave

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 293
  • Płeć: Mężczyzna
  • In God We Trust
    • Zobacz profil
    • Email
  • Skąd: Poland
Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« Odpowiedź #2833 dnia: Marzec 22, 2012, 23:32:15 »
Kurde to w sumie dobrze, ze dopiero teraz kupiłem tę grę - nie muszę się przyzwyczajać do zmian;].
"Don't f%ck with a witch"

Ring

  • 214B
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 1431
  • You won't suffer... much
    • Zobacz profil
    • The Ring Community
  • PSN ID: Ring_PL
  • Skąd: Warszawa
Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« Odpowiedź #2834 dnia: Marzec 23, 2012, 12:32:54 »
Namco nam szykuje kolejną niespodziankę w przyszlym tyg... chyba cos nie tak jest z tym patchem 1.02.