Autor Wątek: Soul Calibur 5 - news & info  (Przeczytany 599606 razy)

CheeseOfTheDay

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 2387
  • Płeć: Mężczyzna
  • FraudOfTheDay;f
    • Zobacz profil
    • YouTube
    • Email
  • Skąd: Cheeseland
Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« Odpowiedź #2790 dnia: Marzec 21, 2012, 11:32:11 »
Ringu albo zmienili jej FD albo z pośpiechu napisałeś inaczej niż testowałeś xD, czyli zamiast 2K 66A zrobiłeś 2K w bakstepa a druga postać robiła 66A :d. Ja sprawdzałem 3A (i19) nighta po wsK (0 na hicie) i nie mogłem. Poza tym to widać bo teraz blok można zrobić dopiero jak już ten backstep się skończy xd, przynajmniej przy pierwszym backstepie.

Aragh

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 361
    • Zobacz profil
  • PSN ID: Arragh
  • Skąd: Zakopane/Kraków
Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« Odpowiedź #2791 dnia: Marzec 21, 2012, 11:49:10 »
ale backstep dalej można dużo szybciej cancelować A~G, nie?

a co do Siega SCH B to to przecież daje +2 na bloku i zaczyna kombo za pół paska na CH. Jakby jeszcze to miało trackować to ja żądam żeby Violi 3B miało +10 na bloku, bo daje słabsze kombo i ma dużo mniejszy zasięg.

CheeseOfTheDay

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 2387
  • Płeć: Mężczyzna
  • FraudOfTheDay;f
    • Zobacz profil
    • YouTube
    • Email
  • Skąd: Cheeseland
Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« Odpowiedź #2792 dnia: Marzec 21, 2012, 12:01:43 »
backstep można cancelować w każdym momencie poprzez A_B_K~G, 26~G, unblock~G itd itd, ale to wszystko jest tak obliczone że i tak nie zdążysz zablokować szybciej niż byś to robił przy zwykłym bloku. Przy A~G po stepie bakdaszu widać jak długo trwa cancel ciosu i że blokować możemy po sporym lagu dopiero.

Z takich canceli jedyne co znalazłem to u nighta backstep w B+K~G, zrobione szybko pozwala zablokować 18-19 klatkowe ciosy. To tak naprawdę nic biorąc pod uwagę to że backstep wtedy jest 1/3 1/4 krótszy no i nie zawsze to wychodzi.

WasatySajanin

  • Newbie
  • *
  • Wiadomości: 37
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
    • Email
  • PSN ID: YossarianPL
Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« Odpowiedź #2793 dnia: Marzec 21, 2012, 12:05:33 »
Arr spoko, B niech sobie nie trackuje, ale SCH K sie teraz gubi, 2A+B whiffuje czesto nawet na mid dystansie i psuje wiele zagran ze sciana, A+B whiffuje 2 razy ! z bliska :) ale ten cios i tak nadaje sie do siekania kapusty tylko wiec luz, 3B whiffuje bokiem po wielu zagraniach - to jest bol, 4[A] nie trafia niskich postaci (niby high a leci nad glowa) no i moj faworyt jezeli chodzi o przenikanie 6B+K > B > 6B+K > K - najlepiej to widac przy scianie jak Sieg ladnie przenika animacja przez nogi w stylu duszka kacperka :D

Ring

  • 214B
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 1431
  • You won't suffer... much
    • Zobacz profil
    • The Ring Community
  • PSN ID: Ring_PL
  • Skąd: Warszawa
Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« Odpowiedź #2794 dnia: Marzec 21, 2012, 12:22:11 »
Jeszcze raz sprawdziłem. Dziwne rzeczy mi wychodzą.

66A da się zablokować na -2 ale 9B które też ma i18 trafia. Dziwne to. Chyba jednak coś namieszali w klatkach tego 66A.

Wydaje mi się, że przez ten osłabiony movement ta gra stała się jeszcze bardziej skilowa bo nie można się nawet bezpiecznie poruszać już bez znajomości FD.

SAMEWISE

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 399
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
    • Email
  • Skąd: 52°44′0″N,23°34′0″E
Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« Odpowiedź #2795 dnia: Marzec 21, 2012, 12:31:00 »
Trochę z innej beczułki. Zastanawiam się jaką postacią siać Mordor, co myślicie o Algolu? Tak pokrótce.

Szyper

  • Bezkitu Team
  • Sr. Member
  • *
  • Wiadomości: 406
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
  • Skąd: Poznań
Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« Odpowiedź #2796 dnia: Marzec 21, 2012, 12:32:20 »
Movement itd mi kojarzy ze skillem a FD z wiedzą, ale ja jestem tylko głupim tekkeniarzem :D

Aragh

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 361
    • Zobacz profil
  • PSN ID: Arragh
  • Skąd: Zakopane/Kraków
Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« Odpowiedź #2797 dnia: Marzec 21, 2012, 12:58:11 »
@SAMEWISE, nikt z nas chyba nie gra Algolem więc nie wiem czy ktoś może Ci coś powiedzieć sensownego poza tym ze wydaje się całkiem mocny

A u Violi jednak patch może mieć większe implikacje niż na pierwszy rzut oka się wydawało, ma teraz techtrapy na miarę mitsu:
Cytat: Destinizish
44A BE 6B+K on 2nd orb hit 2B WS B is a combo. Not only that, but after the WS B, 33(B) catches tech in every direction. Pretty disgusting reset.
jeśli siądzie i dokończy się po tym kombo to zadaje w sumie 213 dmg za 100% paska

CheeseOfTheDay

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 2387
  • Płeć: Mężczyzna
  • FraudOfTheDay;f
    • Zobacz profil
    • YouTube
    • Email
  • Skąd: Cheeseland
Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« Odpowiedź #2798 dnia: Marzec 21, 2012, 15:53:45 »
Dla mnie też skill to zupełnie co innego jak wiedza.

ale można w ogóle wywalić 8wr'a i zostawić samo dashowanie wtedy będzie jeszcze bardziej skillowo bo żeby się poruszyć bezpiecznie to będzie trzeba znać nie tylko frejmdate ale i hitboxy każdego ciosu.

Ring

  • 214B
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 1431
  • You won't suffer... much
    • Zobacz profil
    • The Ring Community
  • PSN ID: Ring_PL
  • Skąd: Warszawa
Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« Odpowiedź #2799 dnia: Marzec 21, 2012, 16:16:48 »
W ogóle niech wywalą blok, i zostawią tylko JG ;)

WS B BE Lei jednak dalej zadaje ponad 70 ale tylko jak przeciwnik whiffuje, wyglada na to, że gra rozpoznaje to i wtedy damage się zwiększa. Głupie.

Bolgan

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 687
  • wydziedziczony Ojcosynopradziadownuk Volda
    • Zobacz profil
  • PSN ID: Bolgan
  • Skąd: Wroc�aw
Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« Odpowiedź #2800 dnia: Marzec 21, 2012, 16:39:38 »
Bolgan, Ty z tronu Algola spadłeś? Jakie zasłużone nerfy dla Lei? Widziałeś co u niej zmienili? Osłabili jej najważniejsze ciosy i śmiem twierdzić, że jest na poziomie Ivy 1.01 (na dodatak z mniejszym zasięgiem i beznadziejnymi obrażeniami).

Nie. Ja napisałem , że zasłużone nerfy dla Natsu i Xiby, a nie dla Lexi, tam jest przecinek :D Lexia jest zniszczona. Namco z  kraju kwitnącej głupoty przegieło w drugą stronę. Jednak dzięki nerfom Voldo dołączył do grona postaci z wyższej półki ale raczej nie top 5. Na Volda tak naprawdę to umie narazie tylko Matt grać. I on może sie wypowiedzieć jak ta postać ma sie do mitsu , cervka, algola, omegi, alfa. Przed patchem jeszcze niepodzielnie byli lepsi natsu, xiba i lexia - co do reszty można by się spierać, ale te osiem postaci każdy kto zna grę stawiał wyżej. Legendy o super mocnym Voldo wynikają z nieznajomości tej postaci. Za to teraz zyskał mimo samych nerfów.
« Ostatnia zmiana: Marzec 21, 2012, 17:03:35 wysłana przez Bolgan »


Jesteś GRZYBIORZEM.

PePe

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 853
    • Zobacz profil
    • Email
  • Gamertag: PePe PL
  • PSN ID: PL---PePe---PL
  • Skąd: Bielsko-Biała / Kraków
Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« Odpowiedź #2801 dnia: Marzec 21, 2012, 19:07:36 »
sc4 byl bardziej kasztaniarski a sie gralo

Dla mnie SC IV >>> SC V :) W SC IV grałem chyba z 2, jak nie 3 lata, a SC V mi się po miesiącu znudził :)

CheeseOfTheDay

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 2387
  • Płeć: Mężczyzna
  • FraudOfTheDay;f
    • Zobacz profil
    • YouTube
    • Email
  • Skąd: Cheeseland
Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« Odpowiedź #2802 dnia: Marzec 21, 2012, 19:25:18 »
W ogóle niech wywalą blok, i zostawią tylko JG ;)

WS B BE Lei jednak dalej zadaje ponad 70 ale tylko jak przeciwnik whiffuje, wyglada na to, że gra rozpoznaje to i wtedy damage się zwiększa. Głupie.

No jo, przed chwilą to sprawdziłem, zabawna sprawa. W ogóle jakby tak na whiffie słabiej podnosiło postać bo jak się robi bt b+k 3B to trafia już na ziemi, a normalnie na stojącego z nieważne której strony to samo combo trafia na końcu wyraźnie w powietrzu.



W ogóle to jest inny rozbłysk, inny dźwięk. Normalnie wygląda tak jak by wchodziło wsio na ch a po uniku verticala są bardziej czyste trafienia. W sumie to tak jakby były 2 startery w jednym gdzie ten drugi aktywowałby się tylko w tej jednej sytuacji.


Aragh

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 361
    • Zobacz profil
  • PSN ID: Arragh
  • Skąd: Zakopane/Kraków
Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« Odpowiedź #2803 dnia: Marzec 21, 2012, 22:03:13 »
Cytat: Destinizish
44A BE 6B+K on 2nd orb hit 2B WS B is a combo. Not only that, but after the WS B, 33(B) catches tech in every direction. Pretty disgusting reset.
jeśli siądzie i dokończy się po tym kombo to zadaje w sumie 213 dmg za 100% paska

cofam to, na szczęście Dest się jebnął. Łapie tylko ukemi w jedną stronę

B.T.Grave

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 293
  • Płeć: Mężczyzna
  • In God We Trust
    • Zobacz profil
    • Email
  • Skąd: Poland
Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« Odpowiedź #2804 dnia: Marzec 21, 2012, 22:39:43 »
Kurde, ale dziwna ta gra - całkowicie inaczej się w to teraz gra, ale pierwsze wrażenie pozytywne.

Nie uwierzycie ale Patroklos mi się podoba - serio - bardzo fajna ta postać:).
"Don't f%ck with a witch"