Autor Wątek: Soul Calibur 5 - news & info  (Przeczytany 599735 razy)

grabczas

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 387
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
  • PSN ID: grabczas
  • Skąd: Białystok
Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« Odpowiedź #2760 dnia: Marzec 20, 2012, 13:57:14 »
Ja całe życie po backstepie po prostu G używałem więc jeżeli to lepsza metoda to mi zdecydowanie pasi. Teraz spróbowałem zrobić z tym waszym sposobem to mi GI wchodzi non stop @_@

Tak czy inaczej do Bursy nie ruszę się chyba z trybu treningowego. Podpowiedzcie jak najlepiej ustawić kukłę (i kogo) żeby posprawdzać co jest bezpieczne na bloku a co nie? Czytanie czytaniem ale muszę to po prostu sam sprawdzić ;)
"Sua Sponte"

Ring

  • 214B
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 1431
  • You won't suffer... much
    • Zobacz profil
    • The Ring Community
  • PSN ID: Ring_PL
  • Skąd: Warszawa
Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« Odpowiedź #2761 dnia: Marzec 20, 2012, 14:03:18 »
Dla mnie ten osłabiony backdash to porażka. Przez to ciosy o dalekim zasięgu sciagające z SS jak wspomniane 3[A] Ivy będą niesamowicie silne, bo za każdym razem kiedy Ivy zablokuje wasz cios i sprobujecie sie ruszyc na bok lub do tyłu dostaniecie CH. Backdash był jedyną dość bezpieczną metodą poruszania się do tej pory i też nam to zabrali =(

WasatySajanin

  • Newbie
  • *
  • Wiadomości: 37
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
    • Email
  • PSN ID: YossarianPL
Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« Odpowiedź #2762 dnia: Marzec 20, 2012, 14:08:58 »
Szkoda ze nie naprawili trackowania B z SCH Siega... teraz to trafia mniej wiecej tak:


CheeseOfTheDay

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 2387
  • Płeć: Mężczyzna
  • FraudOfTheDay;f
    • Zobacz profil
    • YouTube
    • Email
  • Skąd: Cheeseland
Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« Odpowiedź #2763 dnia: Marzec 20, 2012, 14:25:13 »
Dla mnie ten osłabiony backdash to porażka. Przez to ciosy o dalekim zasięgu sciagające z SS jak wspomniane 3[A] Ivy będą niesamowicie silne, bo za każdym razem kiedy Ivy zablokuje wasz cios i sprobujecie sie ruszyc na bok lub do tyłu dostaniecie CH. Backdash był jedyną dość bezpieczną metodą poruszania się do tej pory i też nam to zabrali =(
No 15 klatek to dużo, 20 to byłaby już tragedia.

Najlepsze jest to że ludzie na 8wr klaskają uszami ze szczęścia nie wiem na prawdę dlaczego, a jak spróbujesz się odezwać to ci powiedzą że tak miało być a 10 klatek laga na bakdaszu to był "glicz" który powodował że grało się tak jak się nie powinno grać w tą grę, mimo tego że sc4 można było blokować jak się chciało...

teraz bezpiecznego backstepa trzeba będzie robić na 0-5 klatkowej przewadze ;d, super logiczne

Ring

  • 214B
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 1431
  • You won't suffer... much
    • Zobacz profil
    • The Ring Community
  • PSN ID: Ring_PL
  • Skąd: Warszawa
Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« Odpowiedź #2764 dnia: Marzec 20, 2012, 14:58:59 »
No z samym side stepem jeszcze mogłem to zrozumieć (w końcu po to są ciosy ściągające ze stepa) ale tutaj to mi się nie podoba. Mogli sobie to darować i by było super.

Aragh

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 361
    • Zobacz profil
  • PSN ID: Arragh
  • Skąd: Zakopane/Kraków
Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« Odpowiedź #2765 dnia: Marzec 20, 2012, 15:02:31 »
gram właśnie z Bushindu, zmian u Violi nie czuć praktycznie. Jedynie to B+K(BE) rozk**wia system, ale dopiero wykminimy jak to setupować

a Hilde dostała nerfa
« Ostatnia zmiana: Marzec 20, 2012, 15:27:04 wysłana przez Aragh »

Solo

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 854
    • Zobacz profil
    • Email
Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« Odpowiedź #2766 dnia: Marzec 20, 2012, 15:44:04 »
Znow uklon dla tych, ktorzy ucza sie na pamiec commandlist i ciosow, a nerf dla tych, ktorzy dodatkowo wspieraja sie niebanalnym movementem. Moze w ogole wylaczmy backdash i  sidestep to na 8wr bedzie fapowanie caly miesiac.

Qjon

  • Learn to fly
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 2452
  • Płeć: Mężczyzna
  • dac zarobic ptak expo
    • Zobacz profil
  • CFN: Qjonoko
  • PSN ID: QjonPL
  • Skąd: Farszafa
  • Steam ID: Qjonoko
Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« Odpowiedź #2767 dnia: Marzec 20, 2012, 16:24:11 »
A podobno SC to jedyna prawdziwa bitka 3D od Namco właśnie dzięki 8wr :kappa:

Bolgan

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 687
  • wydziedziczony Ojcosynopradziadownuk Volda
    • Zobacz profil
  • PSN ID: Bolgan
  • Skąd: Wroc�aw
Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« Odpowiedź #2768 dnia: Marzec 20, 2012, 16:42:22 »
Ring fajna relacja, właśnie miałem nadzieję poczytać jak wrócę, co do patcha to Volda w sumie nie ruszyli te nerfy na DMG mnie zwisają, a 1K dalej jest bezpieczne, do tego naprawili regeneracje soul gauga między rundami. Dalej nie może zbijać lowów w BS i dalej również w BS może przerywać stepa i QSa w każdym momencie blokiem LOL :D
« Ostatnia zmiana: Marzec 20, 2012, 16:45:01 wysłana przez Bolgan »


Jesteś GRZYBIORZEM.

Aragh

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 361
    • Zobacz profil
  • PSN ID: Arragh
  • Skąd: Zakopane/Kraków
Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« Odpowiedź #2769 dnia: Marzec 20, 2012, 16:47:30 »
no żal z tym paczem że bugów nie poprawili prawie żadnych. Violi 44A(BE) dalej zabugowane, mniej więcej raz na 15 nie działa w ogóle a pasek pali

Nevan

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 2209
  • Płeć: Mężczyzna
  • The bells of good furtune are ringing for you.
    • Zobacz profil
    • Nevan YT
    • Email
  • Skąd: Wrocław
Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« Odpowiedź #2770 dnia: Marzec 20, 2012, 17:20:32 »
Gdzie to CE Ivy jest szybsze? Jest chyba jeszcze wolniejsze. Cholera, ale za to ile to teraz zabiera...

Ale faktycznie zbiera jeśli próbują pod tym się schylić w trakcie animacji, muszę bardziej się temu przyjrzeć.

CH 3+[A] to całkiem miły dodatek.


Tak, tak... Właśnie wysikałeś się pod huragan.

Ring

  • 214B
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 1431
  • You won't suffer... much
    • Zobacz profil
    • The Ring Community
  • PSN ID: Ring_PL
  • Skąd: Warszawa
Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« Odpowiedź #2771 dnia: Marzec 20, 2012, 17:28:56 »
Jest szybsze jakieś 5 klatek spokojnie, teraz już chyba nie da się pod tym schylić na reakcję. Poza tym teraz działa jako frametrap po takich rzeczach jak AA, BB, 2A itp, przed patchem było za wolne.

A+B Natsu nie daje już zadnego gwaranta na trafieniu.
« Ostatnia zmiana: Marzec 20, 2012, 18:31:43 wysłana przez Di »

Di

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 6149
  • Płeć: Mężczyzna
  • Objection!
    • Zobacz profil
    • Email
  • Skąd: Warszawa
Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« Odpowiedź #2772 dnia: Marzec 20, 2012, 18:38:57 »
Ring, nie pisz posta pod postem i sprawdź e-mail ;). Jeśli jest szansa na regularne turnieje ze wsparciem Namco, to biorę to na siebie.

Viola dostała boost obrażeń z 10 na 50, a Aeon spadek z 50 na 30 (6B BE). Jaszczur co prawda dostał kilka buffów (m.in. 4A lepiej zbiera, rzuty mają większy zasięg, FLY K można bardziej opóźniać), ale przy okazji dwa bardzo mocne nerfy (to o czym napisałem plus mniejszy pushback przy 3B na bloku), co w gruncie rzeczy sprawia, że jest tak samo słaby jaki był (największa zmiana na plus to te rzuty). Lei z kolei to żart, bo nie dość, że osłabili jej najważniejsze zagrania, to jeszcze zmniejszyli damage (który i tak miała mały).
Mam nadzieję, że zanim wrócę do grania za 1,5 miesiąca, pojawi się kolejny patch ;).

Aragh

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 361
    • Zobacz profil
  • PSN ID: Arragh
  • Skąd: Zakopane/Kraków
Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« Odpowiedź #2773 dnia: Marzec 20, 2012, 18:46:48 »
Violi buffy sprawiły że jej długie kombosy zadają teraz tak z 10, w paru przypadkach parenaście damage'u więcej. Jej całkiem dobry stepkiller 66AAB jest minimalnie mocniejszy, tak samo stepkillery 44A i 44A(BE) - generalnie dalej nie zabija stepu jakoś cudownie, ale przynajmniej to czym może zabijać zadaje jakieś obrażenia. 66B i 4B są bezpieczniejsze, i tak były niekaralne. 66B jest szybsze o 3 klatki, wychodzi teraz w 21, czyli dalej bym sie nie spodziewał jakiegos szerokiego zastosowania, choć przy znerfionym backstepie (glupota) może sie przydawać czasem.

No i gwóźdź programu: B+K(BE) zadające 50 damage'u. Ciosem tym praktycznie nie da się normalnie trafić (zobaczcie sobie w treningu jak to działa jesli chcecie), trzeba go setupować. Najlepsze co mi przychodzi do głowy z tym to 6AB B+K(BE) - na CH jest to kombo prowadzące do naprawdę dużego damage'u, ale jest to jeden z najtrudniejszych i najdziwniejszych kombosów Violi. Zdaje mi się że oprócz tego że jest trudny timing to jeszcze to jest jakieś zabugowane i randomowo działa albo nie.

Di

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 6149
  • Płeć: Mężczyzna
  • Objection!
    • Zobacz profil
    • Email
  • Skąd: Warszawa
Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« Odpowiedź #2774 dnia: Marzec 20, 2012, 19:03:31 »
A może znerfowali backdasha po to, żeby ludzie go rzadziej robili i nie łapali się na tron Algola? ;D