Autor Wątek: Soul Calibur 5 - news & info  (Przeczytany 599642 razy)

Księżyc

  • Full Member
  • ***
  • Wiadomości: 154
  • Płeć: Mężczyzna
  • Mr. Hype-Man
    • Zobacz profil
    • Email
  • Skąd: Łódź
Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« Odpowiedź #2385 dnia: Luty 28, 2012, 17:11:52 »
Jak zobaczyłem ten hiszpański finał to wydawało mi się, że na początku walki jest napis "Duelo la Suchar"...
"Trzeba, rozumiesz, umieć poetycko roztoczyć przed pacjentem wizję growego community, które to zapijając trunkiem przeróżnym grywa nad jeziorami w towarzystwie pięknych dam i komarów tak łagodnych, że nie żądlą jeśli się tylko poprosi. "

Di

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 6149
  • Płeć: Mężczyzna
  • Objection!
    • Zobacz profil
    • Email
  • Skąd: Warszawa
Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« Odpowiedź #2386 dnia: Luty 28, 2012, 17:44:46 »

Aragh

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 361
    • Zobacz profil
  • PSN ID: Arragh
  • Skąd: Zakopane/Kraków
Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« Odpowiedź #2387 dnia: Luty 28, 2012, 20:44:10 »
hmmm właśnie wziąłem na practice Natsu i kazałem jej robic PO A+B (tego unblocka, którego just guardował na impakcie Matt) i za dwoma pierwszymi podejsciami mi się udało JG na to zrobić o.0
popróbujcie sobie, na takie ciosy to zdaje się być dość łatwe, choć ryzykowne bo to unblock więc jak nie trafimy to dupa

PePe

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 853
    • Zobacz profil
    • Email
  • Gamertag: PePe PL
  • PSN ID: PL---PePe---PL
  • Skąd: Bielsko-Biała / Kraków
Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« Odpowiedź #2388 dnia: Luty 28, 2012, 20:46:30 »

CheeseOfTheDay

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 2387
  • Płeć: Mężczyzna
  • FraudOfTheDay;f
    • Zobacz profil
    • YouTube
    • Email
  • Skąd: Cheeseland
Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« Odpowiedź #2389 dnia: Luty 28, 2012, 22:10:37 »
Aragh już na impakcie mówiłem że to nie jest takie trudne. Był straszny hajp wokół tego chyba dlatego bo ludzie tym się nie bawili i sądzą że na unbloki to jest taki odpowiednik just impacta z poprzednich części, czyli że jest na to 1 klatka. A jest tak jak z innymi ciosami a czasem nawet łatwiej bo masz na reakcję +40 klatek a nie 20 (a jak grasz online 120 godzin gdzie co 3 postać to natsu to już dobrze wiesz w którym momencie ten unblock trafia).
Ja akurat sporo się bawiłem w just impaktowanie czego akurat nie było widać na turnieju, ale na afterku jak najbardziej i jak sobie włączam ivy na ultra hard i robi mi ona na wakeupa tego unblocka 360 na mid to mam jakieś 95% ratio w just guardowaniu tego. Ofkoz robienie tego u siebie na luzaku z wykałaczką w zębach a robienie tego w niełatwej turniejowej walce to niebo a ziemia, ale to ma tylko pokazać z technicznego pukntu widzenia że to bynajmniej nie jest choć w ułamku tak trudne jak just impact unblocka w poprzednich sc'kach.

Co jest trudniejsze to na przykład JG na bombkę natsu bo trzeba jeszcze dobrze wcisnąć dół, póki co nie rozgryzłem tego na tyle dobrze żeby robić to z dobrym ratio. W sumie nawet nie jest to opłacalne bo tam po JG wchodzą chyba tylko 14-15 klatkowe ciosy, wolniejsze można zablokować.

Aragh

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 361
    • Zobacz profil
  • PSN ID: Arragh
  • Skąd: Zakopane/Kraków
Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« Odpowiedź #2390 dnia: Luty 28, 2012, 22:39:43 »
no masz rację, ale i tak te JG sa trudne dość ogólnie. Jednak zeby to robić na tego jednego unblocka to się trzeba na niego te ileś tam godzin napatrzyć, a ile jest w grze innych unblocków albo stringów w których to mozna zrobic. Ja szczerze powiedziawszy myślę że nie mam takiego refleksu ani pamięci żeby moc tego używać kiedykolwiek.

Grałem dziś na przemian Mitsu i Violą i z powortem mi się ta gra przestaje podobać :( różnica jest tak zawrotna że poczucie beznadziejności kiedy gram Violą mnie przytłacza. Oni muszą to dobalansować, ja nie chcę zmieniac maina ;( chyba nikt nie lubi tego robić

Księżyc

  • Full Member
  • ***
  • Wiadomości: 154
  • Płeć: Mężczyzna
  • Mr. Hype-Man
    • Zobacz profil
    • Email
  • Skąd: Łódź
Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« Odpowiedź #2391 dnia: Luty 28, 2012, 23:49:00 »
Również miałem fazę na Mitsa. Gra się nim cudownie płynnie (niewiele ciosów daje taką satysfakcję jak trafiony 66B,B - ORRA ORRA!), fajne mixupy mid-low, świetne poki i dobre kary. Fun z gry jest jednak zwodniczny - w moim odczuciu jego głównym problemem jest czytelność ciosów. Może po prostu nie umiem nim skutecznie grać...
"Trzeba, rozumiesz, umieć poetycko roztoczyć przed pacjentem wizję growego community, które to zapijając trunkiem przeróżnym grywa nad jeziorami w towarzystwie pięknych dam i komarów tak łagodnych, że nie żądlą jeśli się tylko poprosi. "

Bolgan

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 687
  • wydziedziczony Ojcosynopradziadownuk Volda
    • Zobacz profil
  • PSN ID: Bolgan
  • Skąd: Wroc�aw
Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« Odpowiedź #2392 dnia: Luty 29, 2012, 00:42:16 »
A sprawdzałem to JG na unblocka i jest okej, mnie najbardziej zwodzi to że GI się robi w momencie zetknięcia ciosu z postacią, a JG ciut przed i to mnie ryje.
« Ostatnia zmiana: Luty 29, 2012, 01:24:30 wysłana przez Bolgan »


Jesteś GRZYBIORZEM.

Aragh

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 361
    • Zobacz profil
  • PSN ID: Arragh
  • Skąd: Zakopane/Kraków
Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« Odpowiedź #2393 dnia: Luty 29, 2012, 01:45:20 »
w moim odczuciu jego głównym problemem jest czytelność ciosów
czytelnośc ciosów nie wydaje mi się u niego problemem bo można opierać grę nim na karaniu i okizeme, a wtedy przeciwnik może se czytać ciosy ile wlezie, skoro i tak nie może nic na nie poradzić :P

Księżyc

  • Full Member
  • ***
  • Wiadomości: 154
  • Płeć: Mężczyzna
  • Mr. Hype-Man
    • Zobacz profil
    • Email
  • Skąd: Łódź
Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« Odpowiedź #2394 dnia: Luty 29, 2012, 03:41:21 »
w moim odczuciu jego głównym problemem jest czytelność ciosów
czytelnośc ciosów nie wydaje mi się u niego problemem bo można opierać grę nim na karaniu i okizeme, a wtedy przeciwnik może se czytać ciosy ile wlezie, skoro i tak nie może nic na nie poradzić :P

Wiesz, to samo możesz powiedzieć o dosłownie każdej postaci, "wystarczy" się wyryć frejmdaty na blachę i wyćwiczyć czas reakcji do niemal zera. :p
"Trzeba, rozumiesz, umieć poetycko roztoczyć przed pacjentem wizję growego community, które to zapijając trunkiem przeróżnym grywa nad jeziorami w towarzystwie pięknych dam i komarów tak łagodnych, że nie żądlą jeśli się tylko poprosi. "

CheeseOfTheDay

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 2387
  • Płeć: Mężczyzna
  • FraudOfTheDay;f
    • Zobacz profil
    • YouTube
    • Email
  • Skąd: Cheeseland
Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« Odpowiedź #2395 dnia: Luty 29, 2012, 07:17:46 »
A sprawdzałem to JG na unblocka i jest okej, mnie najbardziej zwodzi to że GI się robi w momencie zetknięcia ciosu z postacią, a JG ciut przed i to mnie ryje.
Bolgan GI nie robisz w momencie zetknięcia ciosu. W tej części ma ono strasznie długie okno bo aż 11 klatek. W praktyce oznacza to tyle że możesz zrobić GI gdzie klatkę później Natsu zrobi A (10 klatek) a i tak jej to zimpaktujesz.

Bolgan

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 687
  • wydziedziczony Ojcosynopradziadownuk Volda
    • Zobacz profil
  • PSN ID: Bolgan
  • Skąd: Wroc�aw
Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« Odpowiedź #2396 dnia: Luty 29, 2012, 08:20:26 »
No tak, już jak to pisałem coś mi świtało, więc wychodzi na to że to nawyk z wcześniejszych wersji. Więc na dobrą sprawę mogę time`ować obydwie techniki tak samo. A wiesz może jakie jest okienko na JG, było już to chyba poruszane o ile się nie mylę.

Ps. Dziś doświadczyłem szczęscia wstania rano ze świętym przekonaniem że muszę iść do pracy, miałem mieć przymusowy urlop do 1 marca, a właśnie dotarło do mnie że przecież jest przestępny rok i to dopiero jutro, Bóg istnieje. Ide spać.
« Ostatnia zmiana: Luty 29, 2012, 08:22:13 wysłana przez Bolgan »


Jesteś GRZYBIORZEM.

CheeseOfTheDay

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 2387
  • Płeć: Mężczyzna
  • FraudOfTheDay;f
    • Zobacz profil
    • YouTube
    • Email
  • Skąd: Cheeseland
Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« Odpowiedź #2397 dnia: Luty 29, 2012, 08:42:14 »
7 klatek, ale sam przycisk musisz wcisnąć na nie dłużej jak 4 klatki

maDeNTi

  • Newbie
  • *
  • Wiadomości: 40
  • NO PAIN NO GAIN
    • Zobacz profil
    • Email
  • PSN ID: maDeNTi
  • Skąd: Kalisz
Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« Odpowiedź #2398 dnia: Luty 29, 2012, 09:50:37 »
Grałem dziś na przemian Mitsu i Violą i z powortem mi się ta gra przestaje podobać :( różnica jest tak zawrotna że poczucie beznadziejności kiedy gram Violą mnie przytłacza. Oni muszą to dobalansować, ja nie chcę zmieniac maina ;( chyba nikt nie lubi tego robić
To zależy czego oczekujesz od postaci, Mitsu zawsze był postacią która idziesz i bijesz, każdy wie jak na niego grać a i tak przegrywa (cos na zasadzie Ryu z SF, choć nie wiem czy to dobre porównanie). Natomiast Viola w dużej mierze jest postacią którą się trzeba "bawić"(w żadnym przypadku nie "męczyć") grając (nie wiem jak taka Xiao w Tekkenie, niby nie jest uważana za dobra postać a ludzie nią wygrywają) i męczenie przeciwnika setapami z kulką, kąsanie po nie oszukujmy się nie przesadnie duże ilości DMG powinno sprawiać dużo radości (przynajmniej w moim odczuciu). Inaczej gra Violką faktycznie może wprawić w depresje xD.

PS.:Z tego co ja pamiętam w poprzedniej cześci ty grałeś Sophy a to jest raczej jedna z tych postaci które idziesz i bijesz na zasadzie"trzy płaskie i koniec" a Vioka wymaga trochę więcej finezji tak jak np Voldo czy Tira która btw. ma masakryczny dmg. Więc sam oceń jaką postacią chcesz grać ;].
Pozdrawiam.
< --NO PAIN NO GAIN-- >

Ring

  • 214B
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 1431
  • You won't suffer... much
    • Zobacz profil
    • The Ring Community
  • PSN ID: Ring_PL
  • Skąd: Warszawa
Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« Odpowiedź #2399 dnia: Luty 29, 2012, 10:04:15 »
Problemem Mitsa jest fuzzy guard. Jak ktoś tego używa to po prostu marnujesz pasek na 2KB BE, które nie trafia przeciwnika i jeszcze zostajesz za to ukarany. Poza tym to bardzo silna postac bez większych wad (nawet karanie ma świetne przy użyciu 6B9) z CE które siedzi po wszystkim z KND.

Btw proponuję dyskusje na temat samych postaci przenieść tutaj: http://backdash.pl/forum/index.php?topic=1794.0 ;)