Autor Wątek: Soul Calibur 5 - news & info  (Przeczytany 599700 razy)

CheeseOfTheDay

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 2387
  • Płeć: Mężczyzna
  • FraudOfTheDay;f
    • Zobacz profil
    • YouTube
    • Email
  • Skąd: Cheeseland
Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« Odpowiedź #2175 dnia: Luty 13, 2012, 18:40:12 »
Bolgan nie sugeruj się tym jak gra alphaP na ultra hardzie bo on w większości robi coś czego nikt normalnie ci nie będzie robić.
Mnie tam bardziej wkuźwiał Kilik, to jest dopiero szmata xD


Pytanie do weteranow - sa jakies kanaly / nicki, po ktorych moge sobie ogladac gry topow?

W Tekkenie jak chce ogladac korkow to ogladam idmaaxiego, tekken crasha itp. Jak chce poogladac top Asuke to ogladam Addunga czy Bebe.
Z gory dzieki za liste namiarow . Najlepiej dobrej jakosci, jako bezposrednie zrzuty.

Ogolne kanaly oraz jakies top-nicki (o ile sa juz jakies klarowne) dla postaci: Viola, Natsu, Lexia.
Do Natsu to na ten moment MoTempest i Floe tego drugiego póki co nie ma nic do oglądania, ale to Floe więc będzie nią zabijać.

Bolgan

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 687
  • wydziedziczony Ojcosynopradziadownuk Volda
    • Zobacz profil
  • PSN ID: Bolgan
  • Skąd: Wroc�aw
Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« Odpowiedź #2176 dnia: Luty 13, 2012, 19:06:30 »
Też mnie kilik wnerwiał, dali na początek taki szok chyba. Potem już jest łatwiej,  aż do walki z Alfonsem . Swoją drogą ciekawe czy Devil w to gra bo ja przypadkiem zjawi się w Warszawie to znowu może tym algolem napsuć krwi.

« Ostatnia zmiana: Luty 13, 2012, 19:25:02 wysłana przez Bolgan »


Jesteś GRZYBIORZEM.

Di

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 6149
  • Płeć: Mężczyzna
  • Objection!
    • Zobacz profil
    • Email
  • Skąd: Warszawa
Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« Odpowiedź #2177 dnia: Luty 13, 2012, 21:50:42 »
Czy ktoś z Was może mi powiedzieć jak to jest w końcu z ciosami z 8WR, które przed animacją wywołują Quick Stepa? Ponoć QS trwa w takich sytuacjach 10 klatek i właśnie tyle trzeba dodać do wartości, która jest podawana w FD. Dla mnie to jakiś mindfuck.

CheeseOfTheDay

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 2387
  • Płeć: Mężczyzna
  • FraudOfTheDay;f
    • Zobacz profil
    • YouTube
    • Email
  • Skąd: Cheeseland
Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« Odpowiedź #2178 dnia: Luty 13, 2012, 22:07:04 »
no tyle wychodziło z moich obliczeń, a co się nie zgadza?

Di

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 6149
  • Płeć: Mężczyzna
  • Objection!
    • Zobacz profil
    • Email
  • Skąd: Warszawa
Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« Odpowiedź #2179 dnia: Luty 13, 2012, 22:09:20 »
Czy można zrobić te ciosy bez animacji QS-a?

CheeseOfTheDay

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 2387
  • Płeć: Mężczyzna
  • FraudOfTheDay;f
    • Zobacz profil
    • YouTube
    • Email
  • Skąd: Cheeseland
Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« Odpowiedź #2180 dnia: Luty 13, 2012, 22:17:46 »
no pewnie, ale nie po recovery

jak przy normalnej grze sobie wciśniesz 1_2_3_ to przechodzisz do 8wr'a a z chodzenia możesz robić te ciosy kiedy chcesz i nie doliczy ci żadnego quick stepa, z neutrala też możesz wcisnąć szybko np. 33B i zrobi ci ten cios z ledwo widocznym stepem tak jak było w poprzednich częściach

po recovery jednak zawsze doliczy, tym bardziej że w tej części wyjątkowo jak wciśniesz i trzymasz 2 to robi najpierw stepa a potem przechodzi w chodzenie, w poprzednich częściach od razu przechodziło się w chodzenie. Widać specjalnie tak zrobili żeby nie obejść tego ogranicznika na te ciosy po recovery.

Ukyo_Tachibana

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 277
    • Zobacz profil
  • Gamertag: UkyoT666
  • PSN ID: Ukyo_PL
  • Skąd: Plymouth UK
  • Użytkownik jest na liście obserwowanychObserwowany
Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« Odpowiedź #2181 dnia: Luty 13, 2012, 23:31:41 »
To co Natsu robi pod sciana to jest jakis k**wa zart ...

Aragh

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 361
    • Zobacz profil
  • PSN ID: Arragh
  • Skąd: Zakopane/Kraków
Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« Odpowiedź #2182 dnia: Luty 14, 2012, 00:16:33 »
pod ścianą to wszyscy prawie mają nadzwyczaj wielkie poczucie humoru. Z natsu jest taki problem że ona też bez ściany sobie kpi w żywe oczy. Tak samo Astaroth

Ukyo_Tachibana

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 277
    • Zobacz profil
  • Gamertag: UkyoT666
  • PSN ID: Ukyo_PL
  • Skąd: Plymouth UK
  • Użytkownik jest na liście obserwowanychObserwowany
Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« Odpowiedź #2183 dnia: Luty 14, 2012, 00:49:04 »
Astaroth nie jest taki tragiczny pod sciana ale natsu i jej bombka/upper mixup polaczony z CE + Air Throw to jest 70% paska w dupie i malpa to zrobi zawsze i wszedzie

Ring

  • 214B
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 1431
  • You won't suffer... much
    • Zobacz profil
    • The Ring Community
  • PSN ID: Ring_PL
  • Skąd: Warszawa
Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« Odpowiedź #2184 dnia: Luty 14, 2012, 14:05:16 »
Niech ktoś, kto siedzi w bijatykach od dawna mi wytłumaczy dlaczego tyle ludzi na 8WR nagle twierdzi, że StepG to zuo w SC?

CheeseOfTheDay

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 2387
  • Płeć: Mężczyzna
  • FraudOfTheDay;f
    • Zobacz profil
    • YouTube
    • Email
  • Skąd: Cheeseland
Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« Odpowiedź #2185 dnia: Luty 14, 2012, 14:57:15 »
Czemu akurat stepG? Pewnie chodzi im o normalnego stepa, bo co to za różnica czy źle zgadniesz i zrobisz stepG i wyłapiesz czy zrobisz stepa z przejściem w chodzenie i wyłapiesz czy zrobisz stepa z atakiem i wyłapiesz?

Pewnie nie są przekonani do stepów i tyle. Tak było w sc3 i w tekkenach często też, wystarczy że jest jakieś większe ryzyko i część osób uznaje że to jest nie potrzebne, dopóki nie zagra z kimś kto potrafi to robić. W sc3 część amerykanów i Japończycy grali w to jak w 2d prawie. My w Polsce graliśmy od początku używając tego normalnie (sam pewnie pamiętasz jak cię strofowałem żebyś używał stepa zamiast 8wr’a:p) a tam dopiero po ponad roku się zaczęli do tego przekonywać.

Inna sprawa że jest niby to większe okienko kiedy można coś wyłapać ale jednocześnie jest lepszy step i chyba osłabili trochę step killery więc osobiście nie mówiłbym że SS jest to bezużyteczny.

Ring

  • 214B
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 1431
  • You won't suffer... much
    • Zobacz profil
    • The Ring Community
  • PSN ID: Ring_PL
  • Skąd: Warszawa
Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« Odpowiedź #2186 dnia: Luty 14, 2012, 17:27:12 »
No właśnie chodzi o step G. Ja zawsze myslalem, ze to jest cos normalnego a teraz ktos znalazl, ze podobno mozna quick step cancelowac backdashem (QS4G) i od razu sie odezwalo mnostwo osob (wliczając tych najlepszych) zeby to od razu namco spatchowalo itp... lol nie rozumiem zupelnie jak ludziom sie podoba ten step teraz, przeciez to jest beznadziejnie zbalansowany "random", który jeszcze bardziej pogłębia różnice w postaciach.

Di

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 6149
  • Płeć: Mężczyzna
  • Objection!
    • Zobacz profil
    • Email
  • Skąd: Warszawa
Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« Odpowiedź #2187 dnia: Luty 14, 2012, 19:33:16 »
QS6G chyba też działa, co nie?

Zacząłem grać Aeonem i znalazłem u niego kilka plusów (m.in. i15 punisher za 75, ale z BE, plus cios i18 z +2 na bloku i gwarantem za bodaj 89, ale też z BE), niemniej jego FD jest naprawdę słaba i grając nim nie będzie można popełniać błędów. Inne plusy? Ma RO z ziemi (choć ryzykowne, bo to seria m,h,h), mocnego gwaranta z WR B (89 bez paska, ale na razie wydaje się dość trudny) i zwiększony zasięg z 66A (niestety, -13 na bloku). Eh, gdyby miał stare B,B... ;(.

Ring

  • 214B
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 1431
  • You won't suffer... much
    • Zobacz profil
    • The Ring Community
  • PSN ID: Ring_PL
  • Skąd: Warszawa
Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« Odpowiedź #2188 dnia: Luty 14, 2012, 20:06:37 »
4A, 6B BE? Btw nie używaj 6B BE na bloku bo drugą czesc mozna zbic (gwarantowane CE) albo obejsc i rzucic od tylu.

Di

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 6149
  • Płeć: Mężczyzna
  • Objection!
    • Zobacz profil
    • Email
  • Skąd: Warszawa
Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« Odpowiedź #2189 dnia: Luty 14, 2012, 20:25:18 »
4A ma chyba i17 czy i18. 6B BE ma i15 i samo w sobie zadaje 75 ;].