Autor Wątek: Soul Calibur 5 - news & info  (Przeczytany 599733 razy)

PePe

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 853
    • Zobacz profil
    • Email
  • Gamertag: PePe PL
  • PSN ID: PL---PePe---PL
  • Skąd: Bielsko-Biała / Kraków
Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« Odpowiedź #1440 dnia: Styczeń 11, 2012, 18:53:32 »
O właśnie, wiecie co mnie wkurza w SC4 jeszcze? Totalnie pedalska frame data. Bez kitu.

Wpierw mieliśmy "rozumowanie w czasie rzeczywistym" teraz jest "pedalska frame data" xD Widzę że poetów tutaj mamy ^^

BTW, wiecie skąd taki sukces MK? Pomyślcie. Łatwość egzekucji akcji rodem z Tekkena połączona z command listą Streeta i mamy grę idealną grę easy to start. Nie wiem jak jest z masterowaniem, but still, casual jest wniebowzięty.

Mortal na pewno jest przystępny na podstawowym poziomie, ale co do egzekucji to nie jestem pewny - prawie każde mocniejsze combo jest jednak dosyć wymagające. Myślę, że u większości (albo przynajmniej wielu) postaci w Tekkenie prędzej się znajdzie łatwego i mocnego juggle niż w MK.
« Ostatnia zmiana: Styczeń 11, 2012, 18:57:04 wysłana przez PePe »

Di

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 6149
  • Płeć: Mężczyzna
  • Objection!
    • Zobacz profil
    • Email
  • Skąd: Warszawa
Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« Odpowiedź #1441 dnia: Styczeń 11, 2012, 19:05:43 »
Egzekucja? Panowie, w języku polskim jest takie słowo, ale oznacza coś innego ;).

@Ring
TAS B można robić jako 236~3B o ile dobrze pamiętam (albo 236~53B).

B.T.Grave

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 293
  • Płeć: Mężczyzna
  • In God We Trust
    • Zobacz profil
    • Email
  • Skąd: Poland
Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« Odpowiedź #1442 dnia: Styczeń 11, 2012, 19:23:59 »
No jak można inaczej nazwać cios na np. -15 karalny tylko na A,A lub w porywach 2A?
"Don't f%ck with a witch"

Hiryu

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 2317
  • Płeć: Mężczyzna
  • 活 死 永 前
    • Zobacz profil
    • Email
  • PSN ID: GKHiryu
  • Skąd: Włocławek | Warszawa
  • Steam ID: GKhiryu
Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« Odpowiedź #1443 dnia: Styczeń 11, 2012, 19:28:08 »
Egzekucja? Panowie, w języku polskim jest takie słowo, ale oznacza coś innego ;).

Oj cicho siedź, zabawę psujesz.
Moje pięści krwawią śmiercią!

Ring

  • 214B
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 1431
  • You won't suffer... much
    • Zobacz profil
    • The Ring Community
  • PSN ID: Ring_PL
  • Skąd: Warszawa
Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« Odpowiedź #1444 dnia: Styczeń 11, 2012, 19:38:00 »
@Ring
TAS B można robić jako 236~3B o ile dobrze pamiętam (albo 236~53B).
Nie wiem czy tak mozna ale wbuforowanie 15 klatkowego TAS B przy ciosach o krótkim blockstunie (i w sumie nie tylko) jest bardzo trudne, w wielu przypadkach prawie niemożliwe (chyba, że ktoś czeka na ten cios) w czasie walki.

Heniek

  • [Warszawa]
  • Sr. Member
  • *
  • Wiadomości: 357
  • Randomowy Jaskiniowiec i Niewidzialne Wilkołaki !
    • Zobacz profil
  • PSN ID: Heniek_M
  • Skąd: Warszawa
Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« Odpowiedź #1445 dnia: Styczeń 11, 2012, 20:40:24 »
Ojoj... Hilde naprawdę rewelacyjnie się prezentuje : o Najbardziej podobał mi się ta runda w okolicach 6.30.
Ten Raph to jakiś taki drętwy tutaj wyszedł ale tez widzę parę rzeczy, które mi się podobają. Podobają bardzo wręcz :D

Poza tym to pierwszy filmik w którym widzę (nie oglądam ich dużo) jak mniej więcej sprawdza się brave edge i też bardzo mi się to uśmiecha. Tylko kole mnie ciągle to jak będzie się kapić na rzut przy żyletkach...
Woń przykrą rozsiewał, kiedy kończył jeść i gdy jego kąpanie ciężko było znieść

Aragh

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 361
    • Zobacz profil
  • PSN ID: Arragh
  • Skąd: Zakopane/Kraków
Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« Odpowiedź #1446 dnia: Styczeń 11, 2012, 20:45:23 »
TAS B można robić jako 236~3B o ile dobrze pamiętam (albo 236~53B).

można, ale to niewiele zmienia :P karanie ciosów na -15 dalej jest po prostu nadludzkim wyczynem, mi juz -17 sprawiały problemy z tego co pamiętam

CheeseOfTheDay

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 2387
  • Płeć: Mężczyzna
  • FraudOfTheDay;f
    • Zobacz profil
    • YouTube
    • Email
  • Skąd: Cheeseland
Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« Odpowiedź #1447 dnia: Styczeń 11, 2012, 20:52:34 »
spoko, karanie -12 parasolką setski ze stojaka jest jeszcze trudniejsze

dlatego nie robi się rzeczy których prawie się nie da zrobić

HiKrush

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1714
  • Płeć: Mężczyzna
  • Bagiety już jado
    • Zobacz profil
  • PSN ID: HiKrush
  • Skąd: Limanowa
  • Steam ID: HiKrush
  • Użytkownik jest na liście obserwowanychObserwowany
Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« Odpowiedź #1448 dnia: Styczeń 11, 2012, 22:02:13 »
dlatego nie robi się rzeczy których prawie się nie da zrobić
I to zuboża trochę wymagania gier takich jak Teczka właśnie, o tym mówię. Tymczasem w Syfie 90% rzeczy jest na takim poziomie trudności.
- To się nazywa obłęd.
- Wszystko się jakoś nazywa, wybierz sobie.

Snake

  • Moderator forum
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 3483
  • Płeć: Mężczyzna
  • never lucky BabyRage
    • Zobacz profil
  • PSN ID: SnakeSRK
  • Skąd: Gdańsk
Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« Odpowiedź #1449 dnia: Styczeń 11, 2012, 22:10:55 »
Nieprawda, o ile nie gra się Viper to większość rzeczy nie jest aż taka trudna, wystarczy tylko trochę więcej pograć, no i granie na sticku pomaga. Wiadomo że wybrane postacie mają jakieś swoje trudne rzeczy (flashkick fadc u2, c.hp xx legs itd.), ale tak jest w każdej grze. Imo spośród czterech głównych rzeczy które składają się na bycie dobrym w bijatyki (refleks, manual, znajomość gry, wyczucie/mindgame'y), akurat syf najmniej wymaga manuala. :p No i w tekkenie jest jeszcze movement, który jest stałym elementem gry u każdej postaci i też jest trochę wymagający. Movement w street fighterze nie wymaga w ogóle manuala.

CheeseOfTheDay

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 2387
  • Płeć: Mężczyzna
  • FraudOfTheDay;f
    • Zobacz profil
    • YouTube
    • Email
  • Skąd: Cheeseland
Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« Odpowiedź #1450 dnia: Styczeń 11, 2012, 22:39:35 »
dlatego nie robi się rzeczy których prawie się nie da zrobić
I to zuboża trochę wymagania gier takich jak Teczka właśnie, o tym mówię. Tymczasem w Syfie 90% rzeczy jest na takim poziomie trudności.
Uwierz mi, nie jest.

suuusuuu

  • Full Member
  • ***
  • Wiadomości: 157
  • Płeć: Kobieta
    • Zobacz profil
    • Email
  • PSN ID: ephemeralm
  • Skąd: music box
Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« Odpowiedź #1451 dnia: Styczeń 11, 2012, 22:52:47 »

Heniek

  • [Warszawa]
  • Sr. Member
  • *
  • Wiadomości: 357
  • Randomowy Jaskiniowiec i Niewidzialne Wilkołaki !
    • Zobacz profil
  • PSN ID: Heniek_M
  • Skąd: Warszawa
Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« Odpowiedź #1452 dnia: Styczeń 11, 2012, 23:04:04 »
Ale to jest śmieszny język
Woń przykrą rozsiewał, kiedy kończył jeść i gdy jego kąpanie ciężko było znieść

HiKrush

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1714
  • Płeć: Mężczyzna
  • Bagiety już jado
    • Zobacz profil
  • PSN ID: HiKrush
  • Skąd: Limanowa
  • Steam ID: HiKrush
  • Użytkownik jest na liście obserwowanychObserwowany
Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« Odpowiedź #1453 dnia: Styczeń 12, 2012, 00:44:19 »
Ej, Wy mi próbujecie powiedzieć, że execution w SyFie jest łatwiejszy niż w Teczce? Come on...
- To się nazywa obłęd.
- Wszystko się jakoś nazywa, wybierz sobie.

Snake

  • Moderator forum
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 3483
  • Płeć: Mężczyzna
  • never lucky BabyRage
    • Zobacz profil
  • PSN ID: SnakeSRK
  • Skąd: Gdańsk
Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« Odpowiedź #1454 dnia: Styczeń 12, 2012, 05:18:54 »
Nie że jest łatwiejszy niż w teczce, tylko że nie jest tak trudny jak napisałeś. A napisałeś, że w syfie 90% rzeczy jest na takim poziomie trudności, jakim Liberty określił karanie -15 TAS B Sophie i -12 parasolką Secki. :p A takie rzeczy to w tej grze właściwie odsetek, w dodatku często są one całkowicie niepraktyczne. I tak jest w prawie każdej bijatyce. Za to w guilty gearze takich rzeczy są dziesiątki, przy czym bardzo często opanowanie ich jest warunkiem, żeby w ogóle być relevant daną postacią. To jest gra trudna manualnie, a nie qwa sf4. XD