Autor Wątek: Soul Calibur 5 - news & info  (Przeczytany 599579 razy)

CheeseOfTheDay

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 2387
  • Płeć: Mężczyzna
  • FraudOfTheDay;f
    • Zobacz profil
    • YouTube
    • Email
  • Skąd: Cheeseland
Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« Odpowiedź #855 dnia: Listopad 03, 2011, 00:48:53 »
wiem że jest późno, ale ej : (

bezblok = wtedy kiedy nie blokujesz bo ci się nie chce albo bo gra nie pozwala, no

chodzi o to że Ring się zastanawia czy francuzi na pewno dobrze sprawdzali czy lowy są gwarantowane, gdzie nie ma się nad czym zastanawiać, bo skoro już dali taki dziwny mechanizm który powoduje że postać wstaje z gleby i może blokować tylko mid i high a dopiero kilka klatek później może blokować lowy, to chyba oczywiste że można tak trafić stojącą postać lowem, że będzie on gwarantowany.

Dzięki Hiryu xD

Nevan, będzie dostępna bo to zupełnie inna gra od sc2 i sc3. Będzie tylko trochę podobna do sc4, ale to głównie przez feeling, za dużo zmian w systemie i każdy będzie musiał się uczyć od nowa wielu rzeczy.
« Ostatnia zmiana: Listopad 03, 2011, 00:52:18 wysłana przez CheeseOfTheDay »

Bolgan

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 687
  • wydziedziczony Ojcosynopradziadownuk Volda
    • Zobacz profil
  • PSN ID: Bolgan
  • Skąd: Wroc�aw
Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« Odpowiedź #856 dnia: Listopad 03, 2011, 00:51:50 »
Nie no to ma sens z tym bezblokiem, mówiłem ze skumałem o co chodzi.

Grać może każdy, to prosta gra, łatwo się zaczyna i nie trzeba mieć jakiegoś super manuala. Jeżeli miałeś styczność z bijatykami namco a miałes to nie będzie problemu.

Pepe częsciowo się z tobą zgodzę że przy wywaleniu GI i wstawieniu JF-G może to faworyzować spam np jakieś wielociosowe szybkie kombo będzie trzeba całe jg-guardować bo nie będziesz się mógł po pierwszym jf-g niczym wbić, zobaczymy jak będzie, mogliby ogłosić jakieś nowe postacie byśmy mieli kogo obgadywać.
« Ostatnia zmiana: Listopad 03, 2011, 01:00:31 wysłana przez Bolgan »


Jesteś GRZYBIORZEM.

Nevan

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 2209
  • Płeć: Mężczyzna
  • The bells of good furtune are ringing for you.
    • Zobacz profil
    • Nevan YT
    • Email
  • Skąd: Wrocław
Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« Odpowiedź #857 dnia: Listopad 03, 2011, 00:56:31 »
Liczę na to, bo zamierzam dać tej grze szansę.

(czytaj: zamierzam ostro w to cisnąć)

Zmian u Ivy odwrócić się nie da, mam nadzieję że dalej będzie się dało płynnie konstruować nią ofensywę i buforowanie SC i SS stanie się po jakimś czasie wygodne, pomimo zmienionego inputu.


Tak, tak... Właśnie wysikałeś się pod huragan.

Ring

  • 214B
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 1431
  • You won't suffer... much
    • Zobacz profil
    • The Ring Community
  • PSN ID: Ring_PL
  • Skąd: Warszawa
Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« Odpowiedź #858 dnia: Listopad 03, 2011, 01:42:17 »
wiem że jest późno, ale ej : (

bezblok = wtedy kiedy nie blokujesz bo ci się nie chce albo bo gra nie pozwala, no

chodzi o to że Ring się zastanawia czy francuzi na pewno dobrze sprawdzali czy lowy są gwarantowane, gdzie nie ma się nad czym zastanawiać, bo skoro już dali taki dziwny mechanizm który powoduje że postać wstaje z gleby i może blokować tylko mid i high a dopiero kilka klatek później może blokować lowy, to chyba oczywiste że można tak trafić stojącą postać lowem, że będzie on gwarantowany.
No zastanawiam się, bo coś takiego ani razu mi się nie zdarzyło przez te kilkadziesiąt walk, które zagrałem. Poza tym to chyba działa w zależności od tego w jakiej pozycji leżysz na ziemi,  np spójrz tutaj http://www.youtube.com/watch?v=bHqPeAICq8U&feature=player_embedded#! 1:37 zrobiłem 1K (stare 22K) i Keysona je zablokował zupełnie normalnie

CheeseOfTheDay

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 2387
  • Płeć: Mężczyzna
  • FraudOfTheDay;f
    • Zobacz profil
    • YouTube
    • Email
  • Skąd: Cheeseland
Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« Odpowiedź #859 dnia: Listopad 03, 2011, 07:14:11 »
No, może to tak jest tylko przy ukemi. Di napisał o tym jak o czymś zupełnie pewnym więc chyba ktoś to sprawdzał i nie jest to czyjeś "zdaje mi się" pod wpływem przegranej walki, co w sumie jest wszystkim dobrze znane.

nethemersis

  • [Warszawa]
  • Sr. Member
  • *
  • Wiadomości: 380
    • Zobacz profil
Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« Odpowiedź #860 dnia: Listopad 03, 2011, 08:24:47 »
Bo to tak wyglada. Moze to kwestia builda.
aka Di

PePe

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 853
    • Zobacz profil
    • Email
  • Gamertag: PePe PL
  • PSN ID: PL---PePe---PL
  • Skąd: Bielsko-Biała / Kraków
Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« Odpowiedź #861 dnia: Listopad 03, 2011, 08:35:28 »
A tak trochę z innej beczki nie rozumiem patentu z JG z innego powodu - w dzisiejszych czasach coraz więcej gra się online, a coraz mniej offline. JG będzie jeszcze trudniejsze do posadzenia online niż stare GI (którego i tak ciężko było używać online, chyba że na "ślepo" np. po jakimś ciosie którego wszyscy próbują ukarać, chociaż jest niekaralny) więc rozbieżność między graniem offline, a online jeszcze się pogłębi.

suuusuuu

  • Full Member
  • ***
  • Wiadomości: 157
  • Płeć: Kobieta
    • Zobacz profil
    • Email
  • PSN ID: ephemeralm
  • Skąd: music box
Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« Odpowiedź #862 dnia: Listopad 03, 2011, 10:35:47 »
tracenie zycia przy kazdym wyrwaniu sie z rzutu jest idiotyczne ;s jestescie pewni, ze to nie jest tylko przy za poznym wyrwaniu sie? jak przy kazdym to bez sensu...

CheeseOfTheDay

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 2387
  • Płeć: Mężczyzna
  • FraudOfTheDay;f
    • Zobacz profil
    • YouTube
    • Email
  • Skąd: Cheeseland
Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« Odpowiedź #863 dnia: Listopad 03, 2011, 11:02:24 »
fajnie się będzie od tego ginąć ;d

może to wywalą bo chyba wiekszość negatywnie się do tej zmiany odnosi

Bolgan

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 687
  • wydziedziczony Ojcosynopradziadownuk Volda
    • Zobacz profil
  • PSN ID: Bolgan
  • Skąd: Wroc�aw
Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« Odpowiedź #864 dnia: Listopad 03, 2011, 11:53:33 »
Racja, wyobraźcie sobie końcówke na żyletkach a tu gość nie dość że ma skila i się wyrywa z rzutów to jeszcze ginie. Ciężej będzie o perfekta.Ja z początku zrozumiałem że to rzucającemu zabiera energię, to by było w miare logiczne jeżeli nie zadecydowali się na widoczne rzuty jak w Tekkenie, tylko na random. Japońcom nie przetłumaczysz.

Cieszę się że wiele osób z poza starej sceny zainteresowało się nowym Soulem. Mam nadzieję że doczekam jeszczę takiego turnieju jak na BAKA. Dobrym znakiem jest to że paru graczy ze "statusem"  zapowiedziało że ma zamiar dać tej grze szanse, a trzeba pamiętać o tym że również dużo osób sprawdzi tą gierkę z nudów. Więc stara ekipa + nowi gracze + niedobitki z online i można by na szybko zlepić scenę na turnieje i posiadówy. Bo nie fajnie by było jakby to się znowu na rozmyło i został by nam tylko online, który wymierny nie jest.

Acha, da się zrobic jf-g na low i czy input jest taki sam?
« Ostatnia zmiana: Listopad 03, 2011, 12:07:03 wysłana przez Bolgan »


Jesteś GRZYBIORZEM.

Di

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 6149
  • Płeć: Mężczyzna
  • Objection!
    • Zobacz profil
    • Email
  • Skąd: Warszawa
Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« Odpowiedź #865 dnia: Listopad 03, 2011, 11:56:06 »
Acha, da się zdorbic jf-g na low i czy imput jest taki sam?
Da się, ale nie wiem jaki jest input.

Bolgan

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 687
  • wydziedziczony Ojcosynopradziadownuk Volda
    • Zobacz profil
  • PSN ID: Bolgan
  • Skąd: Wroc�aw
Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« Odpowiedź #866 dnia: Listopad 03, 2011, 12:19:00 »
Jeżeli nie będzie lipy ze wstawaniem to by była możliwa akcja wstajesz i odrazu jf-g na lowa. Moim błędem w SC4 było to że grałem tylko jedną postacią, w dwójkę grałem praktycznie wszystkimi i miałem 4 mainów Asta, Ivy, Mitsu i Voldo. Teraz przymierzam się oprócz V do Mitsurugiego tylko szkoda że nie wrócił styl biegającego samuraja z dwójki on tam dosłownie biegał z tą kataną i ciachał. Jeżeli te postacie czyli Sieg i Mitsu są na dzień dzisiejszy topami to mnie to nie martwi bo są to postacie z marką i przez te wszystkie częsci gracze przyzwyczaili się do ich stylu ich ciosów i łatwiej będzie sobie z tym poradzić w kwestii refleksu ponieważ ciosy mają w miare klasyczne i dosyć sygnalizowane. Nie chciałbym żeby topem był jakiś nowy pokemon co ma dziwny styl, dziwną animacje ciosów i pro-kapiarskie akcje a la Lily z tekkena.

Di, a co to jest ten brave edge, bo napisałeś tylko że jesteś na tak ;]
« Ostatnia zmiana: Listopad 03, 2011, 12:29:26 wysłana przez Bolgan »


Jesteś GRZYBIORZEM.

nethemersis

  • [Warszawa]
  • Sr. Member
  • *
  • Wiadomości: 380
    • Zobacz profil
Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« Odpowiedź #867 dnia: Listopad 03, 2011, 13:28:57 »
Brave Edge to ulepszenie ataku (jak EX).
aka Di

suuusuuu

  • Full Member
  • ***
  • Wiadomości: 157
  • Płeć: Kobieta
    • Zobacz profil
    • Email
  • PSN ID: ephemeralm
  • Skąd: music box
Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« Odpowiedź #868 dnia: Listopad 03, 2011, 15:35:57 »
Nie chciałbym żeby topem był jakiś nowy pokemon co ma dziwny styl, dziwną animacje ciosów i pro-kapiarskie akcje a la Lily z tekkena.
topem bedzie AmyViola :D

Ring

  • 214B
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 1431
  • You won't suffer... much
    • Zobacz profil
    • The Ring Community
  • PSN ID: Ring_PL
  • Skąd: Warszawa
Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« Odpowiedź #869 dnia: Listopad 03, 2011, 17:08:43 »
Nie chciałbym żeby topem był jakiś pokemon co ma dziwny styl, dziwną animacje ciosów i pro-kapiarskie akcje a la Lily z tekkena.
No dokładnie, mam nadzieję że Voldo nie będzie topem w SCV.