Autor Wątek: Soul Calibur 5 - news & info  (Przeczytany 599679 razy)

Di

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 6149
  • Płeć: Mężczyzna
  • Objection!
    • Zobacz profil
    • Email
  • Skąd: Warszawa
Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« Odpowiedź #840 dnia: Listopad 02, 2011, 22:07:31 »
Czy mi się wydaje czy postacie poruszają się teraz szybciej? Pojawia się też arena bez ścian i RO, tak?
2x tak.

Ring

  • 214B
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 1431
  • You won't suffer... much
    • Zobacz profil
    • The Ring Community
  • PSN ID: Ring_PL
  • Skąd: Warszawa
Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« Odpowiedź #841 dnia: Listopad 02, 2011, 22:13:51 »
a ponadto wciąż nie ma super kar po schyleniu się pod rzutem(za pół paska+, jak w Tekkenie).

No Ivy ma ;p FC 1B na NH z lub bez BE to około 100dmg.

Widziałem jak Keev sprawdzał to wstawanie z blokowaniem na low. Wygląda to tak, że postac najpierw wraca do neutrala na parę klatek a dopiero później można się schylić. Malek cośtam wspominał na 8WR że przez to niektóre lowy sa gwarantowane ale nie wiem czy tak mu się tylko wydaje czy to juz sprawdził.

CheeseOfTheDay

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 2387
  • Płeć: Mężczyzna
  • FraudOfTheDay;f
    • Zobacz profil
    • YouTube
    • Email
  • Skąd: Cheeseland
Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« Odpowiedź #842 dnia: Listopad 02, 2011, 22:27:49 »
no tak jak napisałem wcześniej, jeżeli stanem odwrotnym do bloku jest bezblok oraz jeżeli nie ma dodatkowego mechanizmu obronnego to przy odpowiednich timingach będą gwaranty na wakeupa

mechanizmem obronnym może będzie JG, może coś dodadzą, może będzie skok np normalnie jeżeli działa on tak samo jak w sc4 czyli kraszuje od 5 klatki to nie, ale mogą dać coś takiego jak 1-2f skok przy wakeupie, technicznie mogą coś takiego zrobić. A może to być po prostu przeoczenie i zniknie to w wersji ostatecznej bo wydaje się to strasznym złym rozwiązaniem.
« Ostatnia zmiana: Listopad 02, 2011, 22:29:35 wysłana przez CheeseOfTheDay »

Bolgan

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 687
  • wydziedziczony Ojcosynopradziadownuk Volda
    • Zobacz profil
  • PSN ID: Bolgan
  • Skąd: Wroc�aw
Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« Odpowiedź #843 dnia: Listopad 02, 2011, 22:43:30 »
Jeżeli tak będzie to nie będze mógł z leżącego na plecach wykonać BS 1A mojej podcinki. Ogólnie będzie kaszana.


Jesteś GRZYBIORZEM.

PePe

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 853
    • Zobacz profil
    • Email
  • Gamertag: PePe PL
  • PSN ID: PL---PePe---PL
  • Skąd: Bielsko-Biała / Kraków
Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« Odpowiedź #844 dnia: Listopad 02, 2011, 22:53:58 »
po wstaniu z ziemi przez jakiś czas nie możemy blokować na low (jak to wyglądało w SC4?).

W SC IV normalnie można było blokować na low przy wstawaniu co było dla mnie dużym plusem. Już widzę setki 1A lecących na leżących/wstających... Jak dla mnie żal.pl. Będzie jeszcze gorzej niż w Tekkenie (tam się chyba da szybko blokować na low tylko ja nie umiem xD).

Zmiany u Ivy rzeczywiście są nieuzasadnione. Z drugiej strony nie tylko ona coś straciła, bo np. Mitsu odebrano jedną postawę.
Tylko, że Mitsu miał te postawy jako dodatki, bez których można było grać, a stracił tylko jedną. Ivy miała 4 z czego 3 stanowiły podstawę do grania, więc trudno tutaj o jakieś porównanie... Do tego Mitsu został jeszcze dopakowany pod kątem DMG itp.

Brak normalnych GI - odczuwalny, ale idzie się przyzwyczaić. W SC5 GI (4A+B+K, tracimy 50%*) będą bardzo mocno sytuacyjne.

Moim zdaniem będzie to raj dla spamerów i jeszcze bardziej utrwali obraz Soul Calibura jako gry na imprezy / dla dzieci / dla noob'ów / dla masherów (niepotrzebne skreślić).

Ogólnie jestem bardzo pozytywnie zaskoczony i jestem pewny, że - w przeciwieństwie do "czwórki" - będę grał w nowe "Mieczyki"

A ja jestem prawie pewny, że w SC V grać nie będę (może tylko tyle by mi jakieś dzieciaki nie wygrywał konwentów w Krakowie) :)
« Ostatnia zmiana: Listopad 02, 2011, 23:02:55 wysłana przez PePe »

suuusuuu

  • Full Member
  • ***
  • Wiadomości: 157
  • Płeć: Kobieta
    • Zobacz profil
    • Email
  • PSN ID: ephemeralm
  • Skąd: music box
Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« Odpowiedź #845 dnia: Listopad 02, 2011, 23:00:07 »
liczę że dadzą jej możliwość zregenerowania paska życia w jakiś sposób.
w sc4 na koncu grim reapera dostawala troche zycia ;x watpie, zeby dodali cos wiecej, pewnie tylko zmniejsza do minimum obrazenia, ktore sama sobie zadaje, bo nie wyglada na to zeby mieli w ogole to usunac. po tamtym streamie ludzie zaczeli pisac, ze jest teraz jakas kontrola nad przejsciami z gs do js i z js do gs ale na nagraniu nadal wyglada randomowo wiec nie wiem skad oni to wzieli...
« Ostatnia zmiana: Listopad 02, 2011, 23:02:16 wysłana przez suuusuuu »

Heniek

  • [Warszawa]
  • Sr. Member
  • *
  • Wiadomości: 357
  • Randomowy Jaskiniowiec i Niewidzialne Wilkołaki !
    • Zobacz profil
  • PSN ID: Heniek_M
  • Skąd: Warszawa
Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« Odpowiedź #846 dnia: Listopad 02, 2011, 23:52:35 »
@Pepe
Lowy złe ale spamowanie CS'ami/SS'ami czy szybkimi, mid'owymi unblockami o zasięgu jednej trzeciej areny jest fajne, nie :D

Mist jak i Relic były podstawą jeżeli chciało się grac Mitsem naprawdę dobrze i na poziomie. To nie były żadne dodatki
Zgodzę się jednak z tym, że to dość przykre, że ograniczają niektóre postaci. Takie bezsensowne cofanie się do tyłu. Albo wpychanie postaci prawie nie zmienionych (jak Maxi czy Tira)
Przez to martwię się trochę o Yosha...

No i brak normalnego Gi tez jest dość dziwne i mimo wszystko niepokojące.
Chociaż najbardziej drażni mnie cały ten motyw z  utratą energii po wyrwaniu się z rzutu... wiem, że sporo osób na 8wr się z tego cieszy ale jak dla mnie już do tej pory rzucający miał bardzo dobrze. Teraz to wręcz bajka, więc dobrze by było by jednak to wywalili albo dali chociaż możliwość wyrwania się na reakcję.

Co do edytora - nareszcie wygląda tak jak powinien!
Już dla niego samego kupię tą grę, niezależnie od całej reszty :D
Woń przykrą rozsiewał, kiedy kończył jeść i gdy jego kąpanie ciężko było znieść

Hiryu

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 2317
  • Płeć: Mężczyzna
  • 活 死 永 前
    • Zobacz profil
    • Email
  • PSN ID: GKHiryu
  • Skąd: Włocławek | Warszawa
  • Steam ID: GKhiryu
Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« Odpowiedź #847 dnia: Listopad 02, 2011, 23:55:33 »
GI to 6G czy 4G? i czy ta druga opcja została?
Moje pięści krwawią śmiercią!

Nevan

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 2209
  • Płeć: Mężczyzna
  • The bells of good furtune are ringing for you.
    • Zobacz profil
    • Nevan YT
    • Email
  • Skąd: Wrocław
Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« Odpowiedź #848 dnia: Listopad 02, 2011, 23:57:36 »
jeżeli stanem odwrotnym do bloku jest bezblok

Jak?


Tak, tak... Właśnie wysikałeś się pod huragan.

Ring

  • 214B
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 1431
  • You won't suffer... much
    • Zobacz profil
    • The Ring Community
  • PSN ID: Ring_PL
  • Skąd: Warszawa
Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« Odpowiedź #849 dnia: Listopad 03, 2011, 00:16:05 »
GI to teraz 4A+B+K

Trzeba pamiętać, ze teraz po GI siedzi gwarantowane CE więc jakby GI nie zabierało paska to wtedy co wolniejszy cios mozna by było zbijać na reakcję i karać za ok 90dmg.
Teraz to będzie możliwe tylko mając co najmniej 150% paska.

Albo wpychanie postaci prawie nie zmienionych (jak Maxi )

Jak oglądałem filmiki to tez myślałem, że Maxi to ta sama postać, którą zresztą w SC4 bardzo dobrze znam, a tymczasem grając z Furzym nie wiedziałem co się dzieje. Wszystko ma pozmieniane. Nowe kombinacje, gwaranty, ciosy wychodzą z innych postaw niż w SC4 itp

Bolgan

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 687
  • wydziedziczony Ojcosynopradziadownuk Volda
    • Zobacz profil
  • PSN ID: Bolgan
  • Skąd: Wroc�aw
Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« Odpowiedź #850 dnia: Listopad 03, 2011, 00:20:35 »
jeżeli stanem odwrotnym do bloku jest bezblok

Jak?

Czytałem to dużo razy aż skumałem o co chodzi ;]

« Ostatnia zmiana: Listopad 03, 2011, 00:33:38 wysłana przez Bolgan »


Jesteś GRZYBIORZEM.

Nevan

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 2209
  • Płeć: Mężczyzna
  • The bells of good furtune are ringing for you.
    • Zobacz profil
    • Nevan YT
    • Email
  • Skąd: Wrocław
Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« Odpowiedź #851 dnia: Listopad 03, 2011, 00:32:15 »
jeżeli stanem odwrotnym do bloku jest bezblok

Jak?

Czytałam to dużo razy aż skumałem o co chodzi ;]

No jeszcze lepiej!

Czytałaś aż zrozumiałeś...


Tak, tak... Właśnie wysikałeś się pod huragan.

Bolgan

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 687
  • wydziedziczony Ojcosynopradziadownuk Volda
    • Zobacz profil
  • PSN ID: Bolgan
  • Skąd: Wroc�aw
Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« Odpowiedź #852 dnia: Listopad 03, 2011, 00:34:31 »
ahhaha no żal, poprawiłem to już,

Martwi mnie jak będzie wyglądało robienie jf-guard online. O sieci narazie nic nie mówili niby ma się coś tam polepszyć ale przydał by się filmik jak ten z character creation.
« Ostatnia zmiana: Listopad 03, 2011, 00:37:29 wysłana przez Bolgan »


Jesteś GRZYBIORZEM.

Nevan

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 2209
  • Płeć: Mężczyzna
  • The bells of good furtune are ringing for you.
    • Zobacz profil
    • Nevan YT
    • Email
  • Skąd: Wrocław
Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« Odpowiedź #853 dnia: Listopad 03, 2011, 00:38:52 »
Spoko, spoko. Tylko się droczę przecież.

Ehh, widzę że nie jestem w stanie nadążyć za Wami, bo grałem tylko w SC2...

Pytanie, czy ta gra będzie przystępna dla kogoś, kto będzie chciał zacząć w to grać, mając (skromne) podstawy.


Tak, tak... Właśnie wysikałeś się pod huragan.

Hiryu

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 2317
  • Płeć: Mężczyzna
  • 活 死 永 前
    • Zobacz profil
    • Email
  • PSN ID: GKHiryu
  • Skąd: Włocławek | Warszawa
  • Steam ID: GKhiryu
Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« Odpowiedź #854 dnia: Listopad 03, 2011, 00:39:31 »
co wam w wypowiedzi Cheese'a nie pasuje? Logicznie pisze człowiek. Tworzy akademickie podstawy teorii bijatyk :D
Moje pięści krwawią śmiercią!