Autor Wątek: Soul Calibur 5 - news & info  (Przeczytany 599675 razy)

nethemersis

  • [Warszawa]
  • Sr. Member
  • *
  • Wiadomości: 380
    • Zobacz profil
Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« Odpowiedź #600 dnia: Wrzesień 26, 2011, 14:34:36 »
To my cos gralismy? Chyba przespalem :D.

Info o tym JF-owym blokowaniu bardzo poprawilo mi humor. Oby nie zepsuli SCV.
aka Di

Bolgan

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 687
  • wydziedziczony Ojcosynopradziadownuk Volda
    • Zobacz profil
  • PSN ID: Bolgan
  • Skąd: Wroc�aw
Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« Odpowiedź #601 dnia: Wrzesień 26, 2011, 22:10:52 »
Jest promyk nadziei że nie popsują, a kiedy to ma w ogóle wyjść?
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 26, 2011, 22:28:55 wysłana przez Bolgan »


Jesteś GRZYBIORZEM.

Di

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 6149
  • Płeć: Mężczyzna
  • Objection!
    • Zobacz profil
    • Email
  • Skąd: Warszawa
Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« Odpowiedź #602 dnia: Wrzesień 26, 2011, 22:15:24 »
Podobno w pierwszym kwartale przyszłego roku.

Ring

  • 214B
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 1431
  • You won't suffer... much
    • Zobacz profil
    • The Ring Community
  • PSN ID: Ring_PL
  • Skąd: Warszawa
Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« Odpowiedź #603 dnia: Wrzesień 26, 2011, 23:06:39 »
Mysle, że wyjdzie jakoś w na przełomie lutego i marca albo trochę później. Czyli mniej więcej 1,5 roku będą robić grę, w sumie nie tak krótko a engine już mieli.

bsurma

  • Jr. Member
  • **
  • Wiadomości: 61
  • Płeć: Mężczyzna
  • Stoned Minimum Professor
    • Zobacz profil
  • PSN ID: gggyb
  • Skąd: Kielce
Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« Odpowiedź #604 dnia: Wrzesień 27, 2011, 22:20:06 »
Sama gra wygląda fajnie. Czekam na nowy design Koszmara, pewnie będzie coś epickiego, skoro Siegfried nareszcie nie wygląda jak metroseksualny chłoptaś.

Może nareszcie podejdę do SC na poważnie, na razie dogłębnie uczyłem się tylko Tekkena i SyFa. :)


Najlepszy w przegrywaniu na żyletkach evr.

PePe

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 853
    • Zobacz profil
    • Email
  • Gamertag: PePe PL
  • PSN ID: PL---PePe---PL
  • Skąd: Bielsko-Biała / Kraków
Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« Odpowiedź #605 dnia: Wrzesień 28, 2011, 17:32:03 »
http://www.youtube.com/watch?v=TVglJYvDsnA&feature=mfu_in_order&list=UL

Jak dla mnie zapowiada się Spam Calibur :-) Czyli to, o co SC IV byl niesłusznie posądzany, stanie sie faktem xD Do tego ten głos lektora jest beznadziejny...
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 28, 2011, 17:41:17 wysłana przez PePe »

Heniek

  • [Warszawa]
  • Sr. Member
  • *
  • Wiadomości: 357
  • Randomowy Jaskiniowiec i Niewidzialne Wilkołaki !
    • Zobacz profil
  • PSN ID: Heniek_M
  • Skąd: Warszawa
Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« Odpowiedź #606 dnia: Wrzesień 28, 2011, 20:33:06 »
Ale nie rozumiem - dlaczego spam calibur?
W moim mniemaniu najgorszy lektor był właśnie w czwórce. Zbyt patetyczny i ten głos taki nijaki. Tutaj jest znacznie bardziej stonowany, taki nieco starszy co ja uznaje za duży plus. No, może przy ostatnim ripleju mógłby się ożywić nieco.
Ciesze się także, że usunęli to irytujące echo gdy postać przegrywa. Już nie wyją tak wniebogłosy.
I muzyka jest świetna : D

Martwi mnie tylko damage pAsty : p
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 28, 2011, 20:36:28 wysłana przez Heniek »
Woń przykrą rozsiewał, kiedy kończył jeść i gdy jego kąpanie ciężko było znieść

CheeseOfTheDay

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 2387
  • Płeć: Mężczyzna
  • FraudOfTheDay;f
    • Zobacz profil
    • YouTube
    • Email
  • Skąd: Cheeseland
Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« Odpowiedź #607 dnia: Wrzesień 28, 2011, 20:45:42 »
Z tym spamem może chodzi o to że niektóre postacie mogły sobie w niektórych maczapach tak pograć budując SG a druga postać mogła tylko sobie stać bo nie miała movmentu albo mogła robić gi co jest w sumie gamblem. Ale spam calibur to raczej nie będzie, w sc3 ludzie którzy spamowali byli najłatwiejsi do zbicia (przez sporą część rostera), wystarczył bakdash_ss + whiff punisher, chociaż nawet tam był brak balansu i były postacie takie jak lizz czy tira które miały bardzo cieniutkiego stepa.

PePe

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 853
    • Zobacz profil
    • Email
  • Gamertag: PePe PL
  • PSN ID: PL---PePe---PL
  • Skąd: Bielsko-Biała / Kraków
Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« Odpowiedź #608 dnia: Wrzesień 28, 2011, 22:29:22 »
No ja nie przepadam za taką walką... Widać, że tutaj będzie tylko dziobanie "śmieciowymi" ciosami. Nie żebym od razu oczekiwał juggli w stylu T6, ale praktyczny brak combosów z NH (przynajmniej u niektórych postaci) jakoś mi się nie podoba. A biorąc pod uwagę dużą szybkość gry oraz brak klasycznego GI spamowanie będzie dosyć powszechne :D Nie żeby jakieś nooby mogły wygrać z lepszymi graczami, niemniej spamerzy na pewno będą większym problemem niż w SC IV... A lektor to dla mnie porażka, jakiś taki wręcz pretensjonalny... Tak jakby próbowali naśladować złowrogi głos z MK czy coś w tym stylu. Całkowicie to nie pasuje do piskliwych czy trochę bajkowych odgłosów postaci i ogólnie stylistyki gry. Dla mnie patos w SC to normalka (tak samo patetyczna jest, a przynajmniej powinna być, muzyka).
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 28, 2011, 22:33:55 wysłana przez PePe »

nethemersis

  • [Warszawa]
  • Sr. Member
  • *
  • Wiadomości: 380
    • Zobacz profil
Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« Odpowiedź #609 dnia: Wrzesień 28, 2011, 22:31:49 »
Zamiast GI mozesz uzywac Just Guard (tak to sie nazywa?), ktore chyba wyglada podobnie do pary z 3rd Strike'a.
aka Di

PePe

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 853
    • Zobacz profil
    • Email
  • Gamertag: PePe PL
  • PSN ID: PL---PePe---PL
  • Skąd: Bielsko-Biała / Kraków
Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« Odpowiedź #610 dnia: Wrzesień 28, 2011, 22:34:38 »
Tylko że już samo GI było troszkę ryzykowne, a JG będzie zapewne jeszcze ryzykowniejszy i trudniejszy do wykonania...

Bolgan

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 687
  • wydziedziczony Ojcosynopradziadownuk Volda
    • Zobacz profil
  • PSN ID: Bolgan
  • Skąd: Wroc�aw
Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« Odpowiedź #611 dnia: Wrzesień 28, 2011, 22:49:55 »
Boże Pepe jak Cię czytam to dosłownie żyć się odechciewa, dobrze będzie weź już nie zapeszaj, tu źle, tam niedobrze, to popsuli, tamto zmienili poczytaj sobie swoje posty; samo narzekanie na grę której jeszcze nie ma.


Jesteś GRZYBIORZEM.

PePe

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 853
    • Zobacz profil
    • Email
  • Gamertag: PePe PL
  • PSN ID: PL---PePe---PL
  • Skąd: Bielsko-Biała / Kraków
Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« Odpowiedź #612 dnia: Wrzesień 28, 2011, 22:51:00 »
I tak już nie grasz w SC więc co się tak przejmujesz ??

Heniek

  • [Warszawa]
  • Sr. Member
  • *
  • Wiadomości: 357
  • Randomowy Jaskiniowiec i Niewidzialne Wilkołaki !
    • Zobacz profil
  • PSN ID: Heniek_M
  • Skąd: Warszawa
Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« Odpowiedź #613 dnia: Wrzesień 28, 2011, 23:10:02 »
Bolgan głosem ludu :D
Ogólnie teraz możemy przede wszystkim ocenić to co widzimy, nie możemy sami w to zagrać, więc nie wiemy jak będzie to wyglądać w praniu
A to co widzimy wygląda bardzo dobrze, wręcz rewelacyjnie. Szczególnie walka z tego linku mi się podobała - świetna grafika, świetna muzyka, rewelacyjny dźwięk - pod tymi względami już teraz widać, że będzie to najlepszy Calibur (no... muzyka może być na równi z 3 b nie sądzę by ten OST był lepszy :D)
Ja narzekam tylko na brak paru postaci, reszta zapowiada się odświeżająco i "odnudzająco"
Co do JG to wydaje mi się, że w praktyce będzie to o wiele mniej ryzykowne niż GI, nawet jeśli będzie trudniejsze
Woń przykrą rozsiewał, kiedy kończył jeść i gdy jego kąpanie ciężko było znieść

Snake

  • Moderator forum
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 3483
  • Płeć: Mężczyzna
  • never lucky BabyRage
    • Zobacz profil
  • PSN ID: SnakeSRK
  • Skąd: Gdańsk
Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« Odpowiedź #614 dnia: Wrzesień 28, 2011, 23:18:30 »
W jaki sposób instant block ma być ryzykowniejszy od GI? :psyduck: To jest fizycznie niemożliwe.

Jak w ogóle działa ten pasek? Dopiero teraz zobaczyłem przy nim jakieś cyferki, wcześniej myślałem że jest tylko jeden pasek podzielony na 3 albo 4 części. Potrzeba cały jeden pasek żeby wykonać supera? No i ile można mieć ich maksymalnie? :p