Autor Wątek: Soul Calibur 5 - news & info  (Przeczytany 599711 razy)

Di

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 6149
  • Płeć: Mężczyzna
  • Objection!
    • Zobacz profil
    • Email
  • Skąd: Warszawa
Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« Odpowiedź #480 dnia: Wrzesień 16, 2011, 14:16:37 »
Nie wydaje mi się, żeby po CH 6K siedziały gwaranty dużo mocniejsze niż w SC IV. Wydaje mi się, że będzie tam można posadzić:
- 2A+G_B+G
- 6B (czy dobije do ziemi, dając techtrapy?)
- 2A+K_2B+K,A+G
- 22_88B
- 3A (wątpliwe, ale kto wie)

Fajna ta nowa kontynuacja po B (można zrobić stare 3A+B).

Ring

  • 214B
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 1431
  • You won't suffer... much
    • Zobacz profil
    • The Ring Community
  • PSN ID: Ring_PL
  • Skąd: Warszawa
Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« Odpowiedź #481 dnia: Wrzesień 16, 2011, 15:31:53 »
22_88B pewnie będzie razem z kolankiem zabierało z jakieś 60-70dmg. Stare kolanko to był szybki KND bez większych możlwości, a zobacz ile ten stun w SCV trwa - tam będzie możliwość posadzenia mnóstwa tech trapów w postaci opóźnionych ciosów.

Di

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 6149
  • Płeć: Mężczyzna
  • Objection!
    • Zobacz profil
    • Email
  • Skąd: Warszawa
Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« Odpowiedź #482 dnia: Wrzesień 16, 2011, 15:50:15 »
Stare CH 6K dawało 2A+K z dość dobrymi obrażeniami. Ile to zadawało?

Czy Namco tworząc postaci w SCV bazuje na tych z czwórki czy z Broken Destiny?

Hejt

  • Moderator forum
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1483
  • Płeć: Mężczyzna
  • EdgeLord
    • Zobacz profil
    • Email
  • Skąd: Starożytna Szkoła Wpierdolu
  • Steam ID: Hejt
Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« Odpowiedź #483 dnia: Wrzesień 16, 2011, 15:55:01 »
EDIT: No, Ring już napisał a ja pierdoliłem głupoty. ;p
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 16, 2011, 16:09:43 wysłana przez HateMe! »

Ring

  • 214B
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 1431
  • You won't suffer... much
    • Zobacz profil
    • The Ring Community
  • PSN ID: Ring_PL
  • Skąd: Warszawa
Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« Odpowiedź #484 dnia: Wrzesień 16, 2011, 16:05:25 »
CH 6K -> 2A+K - 57dmg. Cześć postaci mogła uciec z tego gwaranta turlając się w jedną stronę.
CH 6K -> 2B+K,A+G_B+G - 56 dmg

Namco bazuje nowe postaci raczej na tych z BD. Przynajmniej u Ivy jest mnóstwo podobieństw.

Dae

  • [Zachodniopomorskie]
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 1597
  • Płeć: Mężczyzna
  • BLAME!
    • Zobacz profil
    • DaeDraug na YouTube.com
    • Email
  • PSN ID: DaeDraugPL
  • Skąd: Net Sphere
Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« Odpowiedź #485 dnia: Wrzesień 16, 2011, 18:32:21 »
http://www.youtube.com/watch?v=IK7uBzppgzQ

Nie oglądałem, wrzucam tylko linka. Nie bijcie jeśli już było gdzieś postowane...

Ring

  • 214B
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 1431
  • You won't suffer... much
    • Zobacz profil
    • The Ring Community
  • PSN ID: Ring_PL
  • Skąd: Warszawa
Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« Odpowiedź #486 dnia: Wrzesień 16, 2011, 19:20:08 »
Nowy input CSa to 82824666B+G. Co sądzisz, Cheese? Będzie trudniejszy w szybkim robieniu?

Snake

  • Moderator forum
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 3483
  • Płeć: Mężczyzna
  • never lucky BabyRage
    • Zobacz profil
  • PSN ID: SnakeSRK
  • Skąd: Gdańsk
Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« Odpowiedź #487 dnia: Wrzesień 16, 2011, 19:33:08 »
Lol, to sobie wymyślili. Trzy przeciwstawne kierunki i jeden kierunek trzy razy pod rząd, nie masz szans że będzie się to dało robić tak szybko jak do tej pory imo. :p

CheeseOfTheDay

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 2387
  • Płeć: Mężczyzna
  • FraudOfTheDay;f
    • Zobacz profil
    • YouTube
    • Email
  • Skąd: Cheeseland
Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« Odpowiedź #488 dnia: Wrzesień 16, 2011, 19:45:19 »
Zależy, w sc3 całość można było wpisać w 10 klatek, w sc4 nie siedziałem przy tym za długo ale imo albo był input gorszy do na prawdę szybkiego wpisywania (ćwierć kółka i powracanie) albo sam rejestrator wymagał większej precyzji żeby to wyszło. A tutaj w sumie zależy jak szybko potrafisz wpisać 3x ten sam kierunek co takie łatwe nie jest. Mogę tylko powiedzieć że wpisanie takiego f,f,f w 10 klatek jest już super dobrym wynikiem, a to tylko są 3 inputy. Samo 82824 da się pewnie bardzo szybko wymashować, przynajmniej na sticku. Tak więc imo nie da się tego wpisać tak szybko jak w sc3 ale tak jak w sc4 powinno dać radę.
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 16, 2011, 19:46:52 wysłana przez CheeseOfTheDay »

Ring

  • 214B
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 1431
  • You won't suffer... much
    • Zobacz profil
    • The Ring Community
  • PSN ID: Ring_PL
  • Skąd: Warszawa
Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« Odpowiedź #489 dnia: Wrzesień 16, 2011, 19:54:10 »
No własnie to 666 mnie ciekawi. Pewnie zrobić to szybko na analogu/sticku będzie trudno. Wychodzi na to, że trzeba wrócić do neutrala dwa razy, czyli cały input wyglada chyba mniej więcej 8282465656B+G. Na dpadzie to będzie prostrze, ale z kolei 8282 nieco trudniejsze.

CheeseOfTheDay

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 2387
  • Płeć: Mężczyzna
  • FraudOfTheDay;f
    • Zobacz profil
    • YouTube
    • Email
  • Skąd: Cheeseland
Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« Odpowiedź #490 dnia: Wrzesień 16, 2011, 20:00:43 »
No dokładnie. Chociaż może system pozwoli to obejść i zrobić coś w stylu 63636 i w ten sposób zaliczy, to byłoby spore uproszczenie.

Di

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 6149
  • Płeć: Mężczyzna
  • Objection!
    • Zobacz profil
    • Email
  • Skąd: Warszawa
Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« Odpowiedź #491 dnia: Wrzesień 17, 2011, 08:21:43 »
Ring przerzuci się teraz na Hitboxa, bo gałka będzie niewygodna ;).

http://www.youtube.com/watch?v=jnj_ok77En8

Natsu zamiast Wind Rolla ma teleport. Dostała też nowego horizontala z WS, który chyba idzie na high.

http://www.youtube.com/watch?v=ze6CeJTzLZ4

PO A+B wygląda na jeszcze gorsze niż było.

Silmeven

  • Newbie
  • *
  • Wiadomości: 14
  • Płeć: Kobieta
    • Zobacz profil
    • Email
  • Skąd: Łódź
Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« Odpowiedź #492 dnia: Wrzesień 17, 2011, 09:25:21 »

Amy klimatycznie osiwiała, gdy usłyszała, że już nie będzie topem.

Di, siewco złych wieści…

Miodzio, piszesz? Faktycznie, na trailerze wygląda to nieźle. Jednak z bijatyki, która z założenia miała opierać się na wykorzystaniu technik broni białej robi się jakieś sf. Nie wiem co styl Violi ma wspólnego z bronią białą. Ja marzę o czymś klasycznym, oldschoolowym, wręcz barbarzyńskim. I nie spełnia moich oczekiwać Setsuka z toporkiem w parasolce. Mogli jej dać młotek. 

Wszyscy się cieszą, że nie będzie Amy, bo w 4 była „przegiętą” postacią (ostatnio tak często słyszę to określenie, że zaczyna mnie nudzić). Przecież to wcale nie musiało oznaczać, że i w kolejnej części również taka będzie. A wystarczyło zostawić starą dobrą Amy ze starym dobrym rapierem, spiłować jej nieco parametry by miast „przegiętej” była po prostu dobrą postacią, w stroju 1p nawiązać lub wręcz powrócić do designu z trójki a cały koncept Violi dać jej jako 2p. Latające kulki natomiast dać jako ewentualne efekty przy Critical Edge. I byłabym przeszczęśliwa. Sądzę zresztą, że nie ja jedna.

Nikt natomiast nie daje gwarancji, że ta cała Viola nie będzie przegięta:q  Mnie momentami, oglądając trailer, dopadało wrażenie, że jej styl będzie nie tyle miodzio, co denerwujący w swojej nieprzewidywalności.

Wracając do samej grafiki Violi: i wszystko jasne, Amy się źle sprzedawała bo miała za małą miseczkę:p Poza tym gotycka lolita nie mogła być zbyt wyzywająca, więc musieli zamienić pantalony na pas do pończoch i kolejną białowłosą w fioletowej stylizacji. Ivy ma konkurencję.
Na screenach ze zbliżeniem twarzy Viola wygląda jak cygańska księżniczka, która koniecznie chce powróżyć z dłoni i natarczywie wyciąga w naszą stronę swoją uzbrojoną w długie pazury rękę. W kryształową kulę też ją wyposażyli, jednak zamiast przyszłości prędzej można zobaczyć za jej pomocą gwiazdy. A teoria z koralikami układającymi się na jej czole w literę A, która miałaby coś sugerować jest moim zdaniem dość…schizofreniczna.
Desing ma fajny,  mnie przynajmniej bardzo podoba się górna część jej stroju + pończochy. Jednak spódnica - fartuszek postawiony niczym tutu baletnicy i buty do kompletu – baletki na obcasie z dziwnym wiązaniem nie pasują do wizerunku wiedźmy, którą to ponoć jest. 

Teraz na moje oko i jestestwo Raphaela w grze jest zagrożone. Podobno Viola ma mieć coś wspólnego z Z.W.E.I.em, a zatem stara „para” wampirów zostanie  zastąpiona wiedźmą kontrolującą księżyc w pełni i trzymającą swojego wilkołaka na łańcuchu… Teoria spisku jednak się sprawdza, tłajlajt jest wszędzie.
Po tym wszystkim mam już jedynie nadzieję, że opcja customizacji pozostanie PRZYNAJMNIEJ tak rozbudowana jak w 4. Bo jeśli i to zepsują lub co gorsza zrezygnują całkowicie…

Astaroth natomiast przywołuje mi na myśl połączeniem Hulka, Shao Kana i meksykańskiego zapaśnika. Ale trzeba przyznać, że wychodzi mu to zdecydowanie na dobre.
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 17, 2011, 09:44:35 wysłana przez Silmeven »

Ring

  • 214B
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 1431
  • You won't suffer... much
    • Zobacz profil
    • The Ring Community
  • PSN ID: Ring_PL
  • Skąd: Warszawa
Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« Odpowiedź #493 dnia: Wrzesień 17, 2011, 14:29:59 »
Mnie momentami, oglądając trailer, dopadało wrażenie, że jej styl będzie nie tyle miodzio, co denerwujący w swojej nieprzewidywalności.
No i własnie o to chodziło z tym "miodzio", że Di wybiera często postacie, które mają coś przerąbanego ;D

Tak na marginesie, czy ktoś w ogóle zwrócił uwagę na 1:24 na trailerze: http://www.youtube.com/watch?v=hYVyFuDi8Mo&feature=player_embedded

Nie chodzi o fakt. że Ivy dostaje lanie ale to co robi Mitsu. 2KB ma dodatkowy cios używając BE, który później przechodzi w gwarantowane CE O_o przecież to jest jakiś żart. Pół paska po 2KB? Co prawda nie widac ile do zadaje, ale można się domyślać o ile to jest garantowane, a tak wygląda.
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 17, 2011, 14:34:23 wysłana przez Ring »

Hiryu

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 2317
  • Płeć: Mężczyzna
  • 活 死 永 前
    • Zobacz profil
    • Email
  • PSN ID: GKHiryu
  • Skąd: Włocławek | Warszawa
  • Steam ID: GKhiryu
Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« Odpowiedź #494 dnia: Wrzesień 17, 2011, 14:47:51 »
Fajna jest ta Amakusa, ale powinni przysiąść przy jej balansowaniu, bo będzie replay z SC4.

Btw czy to nie zadziwiające, że Japończycy do każdej kolejnej części wymyślają tony nowych strojów, zmieniają wielokrotnie wygląd postaci i popisują się fantazyjnością, a Pyrra wygląda tak samo jak Sophitia i Cassandra? Syndrom Nero z DMC4 widzę.
Moje pięści krwawią śmiercią!