Autor Wątek: Soul Calibur 5 - news & info  (Przeczytany 599666 razy)

Kati

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 405
  • Płeć: Kobieta
  • (o|o) vs (v)(oVo)(v)
    • Zobacz profil
    • Email
Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« Odpowiedź #255 dnia: Czerwiec 12, 2011, 22:40:53 »
no liczę  na to, że zrobią jakąś laseczkę na wzór Miny a nie kolejnego Kilika..
ja bym mogła kiedyś zrobić jakieś granie w SC we Wro tylko nie wiem ile osób by reflektowało ewentualnie.
forum o figurkach kolekcjonerskich: http://thecollectorsclub.net/forum/index.php

Heniek

  • [Warszawa]
  • Sr. Member
  • *
  • Wiadomości: 357
  • Randomowy Jaskiniowiec i Niewidzialne Wilkołaki !
    • Zobacz profil
  • PSN ID: Heniek_M
  • Skąd: Warszawa
Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« Odpowiedź #256 dnia: Czerwiec 13, 2011, 23:24:30 »
Ja bym się zreflekcił przechętnie :D
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 14, 2011, 14:02:48 wysłana przez Heniek »
Woń przykrą rozsiewał, kiedy kończył jeść i gdy jego kąpanie ciężko było znieść

Bolgan

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 687
  • wydziedziczony Ojcosynopradziadownuk Volda
    • Zobacz profil
  • PSN ID: Bolgan
  • Skąd: Wroc�aw
Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« Odpowiedź #257 dnia: Czerwiec 14, 2011, 19:19:48 »
Po dłuższym namyśle stwierdzam że niedobrze że tak szybko pokazali gameplay, szczególnie to Phyrra character demo. Poprostu za mało nowego tam widać nie tyle w jakiś zmian systemowych co poprostu ogólnie świeżego odczucia nowej, nie poznanej gry.


Jesteś GRZYBIORZEM.

Ring

  • 214B
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 1431
  • You won't suffer... much
    • Zobacz profil
    • The Ring Community
  • PSN ID: Ring_PL
  • Skąd: Warszawa
Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« Odpowiedź #258 dnia: Czerwiec 15, 2011, 01:26:55 »
Sorry, że pisze tutaj o tym ale więcej osób zauważy: ci, ktorzy zainteresowani są wyjazdem na ebo mszą to potwierdzić, najlepiej na ger-calibur.de (ja juz nie bede mógł im tego przekazać). Dzisiaj napisał do mnie Docvizzo z pytaniem co z nami, w tym roku ma być więcej francuzów, min Keev. W czwartek sie okaze czy pojade. Jak mnie wywalą do domu ze szpitala (bo cos będzie nie tak w badaniach) to jadę, jak zostanę na op to niestety ale w tym roku nie będę miał okazji ich zniszczyć :p

PePe

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 853
    • Zobacz profil
    • Email
  • Gamertag: PePe PL
  • PSN ID: PL---PePe---PL
  • Skąd: Bielsko-Biała / Kraków
Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« Odpowiedź #259 dnia: Czerwiec 19, 2011, 21:35:27 »
# SC V - nie podobają mi się te "zatrzymania czasu" czy jak to nazwać... psują "flow" i tempo rozgrywki...
# EBO - chyba jednak w tym roku nie dam rady pojechać - mam trochę innych wydatków i nie do końca mam ochotę - system w jaki to wszystko tam się odbywa nie do końca mi pasuje, a przez to że 3/4 ludzi tam mówi po niemiecku czułbym się tam jakis taki wyobcowany :P... poza tym nie rozumiem o co chodzi Niemcom z tym ciśnięciem żeby już teraz się deklarować - chyba liczą na jakąś kasę z tych co potem zrezygnują bo nie widzę innego powodu - przecież oni zawsze "wynajmują" ten sam budynek nieważne czy sie zgłosi 20 czy 40 osób... Jedzenia raczej też się nei kupuje z wyprzedzeniem :D Super pensjonat we Wriezen też chyba nie ma takiego obłożenia żeby trzeba było miesiąc wcześniej rezerwować...

Hiryu

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 2317
  • Płeć: Mężczyzna
  • 活 死 永 前
    • Zobacz profil
    • Email
  • PSN ID: GKHiryu
  • Skąd: Włocławek | Warszawa
  • Steam ID: GKhiryu
Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« Odpowiedź #260 dnia: Czerwiec 19, 2011, 21:37:23 »
# SC V - nie podobają mi się te "zatrzymania czasu" czy jak to nazwać... psują "flow" i tempo rozgrywki...

Super freeze(/flash) jest nieodłącznym elementem bijatyk i w żadnej nie psuł "flowu" ani tempa rozgrywki. Nie ma się co martwić.
Moje pięści krwawią śmiercią!

Ring

  • 214B
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 1431
  • You won't suffer... much
    • Zobacz profil
    • The Ring Community
  • PSN ID: Ring_PL
  • Skąd: Warszawa
Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« Odpowiedź #261 dnia: Czerwiec 20, 2011, 13:15:54 »
EBO - chyba jednak w tym roku nie dam rady pojechać - mam trochę innych wydatków i nie do końca mam ochotę - system w jaki to wszystko tam się odbywa nie do końca mi pasuje, a przez to że 3/4 ludzi tam mówi po niemiecku czułbym się tam jakis taki wyobcowany :P... poza tym nie rozumiem o co chodzi Niemcom z tym ciśnięciem żeby już teraz się deklarować - chyba liczą na jakąś kasę z tych co potem zrezygnują bo nie widzę innego powodu - przecież oni zawsze "wynajmują" ten sam budynek nieważne czy sie zgłosi 20 czy 40 osób... Jedzenia raczej też się nei kupuje z wyprzedzeniem :D Super pensjonat we Wriezen też chyba nie ma takiego obłożenia żeby trzeba było miesiąc wcześniej rezerwować...
Z tego co wiem to teraz jest troche inaczej, ten hotelik w którym byliśmy w zeszłym roku juz nie ma wolnych miejsc i muszą szukać innych miejsc, tym razem wiele osób nie chce nocować na miejscu bo nie załatwili w tym roku łóżek. Heniek powiedział, że jak z PL nikt nie będzie jechał to on tez pewnie nie pojedzie, głupio trochę. No ale i tak byśmy nic nie zdziałali, ostatni offline dla większości osób miał miejsce rok temu ;p

PePe

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 853
    • Zobacz profil
    • Email
  • Gamertag: PePe PL
  • PSN ID: PL---PePe---PL
  • Skąd: Bielsko-Biała / Kraków
Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« Odpowiedź #262 dnia: Czerwiec 27, 2011, 19:43:39 »
# SC V - nie podobają mi się te "zatrzymania czasu" czy jak to nazwać... psują "flow" i tempo rozgrywki...

Super freeze(/flash) jest nieodłącznym elementem bijatyk i w żadnej nie psuł "flowu" ani tempa rozgrywki. Nie ma się co martwić.

Może bijatyk 2D, ale na pewno nie 3D...

Snake

  • Moderator forum
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 3483
  • Płeć: Mężczyzna
  • never lucky BabyRage
    • Zobacz profil
  • PSN ID: SnakeSRK
  • Skąd: Gdańsk
Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« Odpowiedź #263 dnia: Czerwiec 27, 2011, 20:24:44 »
A co to za różnica w tym przypadku? :d

CheeseOfTheDay

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 2387
  • Płeć: Mężczyzna
  • FraudOfTheDay;f
    • Zobacz profil
    • YouTube
    • Email
  • Skąd: Cheeseland
Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« Odpowiedź #264 dnia: Czerwiec 27, 2011, 20:29:08 »
# SC V - nie podobają mi się te "zatrzymania czasu" czy jak to nazwać... psują "flow" i tempo rozgrywki...

Super freeze(/flash) jest nieodłącznym elementem bijatyk i w żadnej nie psuł "flowu" ani tempa rozgrywki. Nie ma się co martwić.

Może bijatyk 2D, ale na pewno nie 3D...
Battle Arena toshiden (na pewno 3), Rival Shools, Power Stone (chyba dwie części) na pewno miały freeza.

Nie pamiętam czy czasami bloody roar nie miało freeza w którejś części, pierwszej lub drugiej, jak nie to na pewno były "supery".

Więc to nie do końca tak że to tylko 2d tak mają.

Hiryu

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 2317
  • Płeć: Mężczyzna
  • 活 死 永 前
    • Zobacz profil
    • Email
  • PSN ID: GKHiryu
  • Skąd: Włocławek | Warszawa
  • Steam ID: GKhiryu
Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« Odpowiedź #265 dnia: Czerwiec 27, 2011, 23:11:40 »
Zresztą jeśli mówię Ci, że nie psuły "flowu" w dużo dynamiczniejszych bijatykach 2d, to tym bardziej nie zaszkodzą 3d.
Moje pięści krwawią śmiercią!

PePe

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 853
    • Zobacz profil
    • Email
  • Gamertag: PePe PL
  • PSN ID: PL---PePe---PL
  • Skąd: Bielsko-Biała / Kraków
Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« Odpowiedź #266 dnia: Czerwiec 28, 2011, 10:26:47 »
# SC V - nie podobają mi się te "zatrzymania czasu" czy jak to nazwać... psują "flow" i tempo rozgrywki...

Super freeze(/flash) jest nieodłącznym elementem bijatyk i w żadnej nie psuł "flowu" ani tempa rozgrywki. Nie ma się co martwić.

Może bijatyk 2D, ale na pewno nie 3D...
Battle Arena toshiden (na pewno 3), Rival Shools, Power Stone (chyba dwie części) na pewno miały freeza.

Nie pamiętam czy czasami bloody roar nie miało freeza w którejś części, pierwszej lub drugiej, jak nie to na pewno były "supery".

Więc to nie do końca tak że to tylko 2d tak mają.

O lol wymieniłeś same "upadłe" bijatyki w które nikt nie gra, albo nawet nie pamięta o tym że istniały... To zły prorok dla SC V ;-)

A co to za różnica w tym przypadku? :d

A taka, że komuś kto nie jest fanem 2d może to przeszkadzać...

Mnie ogólnie wkurzają takie czasowstrzymywacze jak chociażby w Naruto na X360 czy w nowej Castlevanii
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 28, 2011, 10:30:10 wysłana przez PePe »

Heniek

  • [Warszawa]
  • Sr. Member
  • *
  • Wiadomości: 357
  • Randomowy Jaskiniowiec i Niewidzialne Wilkołaki !
    • Zobacz profil
  • PSN ID: Heniek_M
  • Skąd: Warszawa
Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« Odpowiedź #267 dnia: Czerwiec 28, 2011, 13:01:21 »
Woń przykrą rozsiewał, kiedy kończył jeść i gdy jego kąpanie ciężko było znieść

Hiryu

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 2317
  • Płeć: Mężczyzna
  • 活 死 永 前
    • Zobacz profil
    • Email
  • PSN ID: GKHiryu
  • Skąd: Włocławek | Warszawa
  • Steam ID: GKhiryu
Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« Odpowiedź #268 dnia: Czerwiec 28, 2011, 13:40:34 »
4chan zmienił layout?
Moje pięści krwawią śmiercią!

B.T.Grave

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 293
  • Płeć: Mężczyzna
  • In God We Trust
    • Zobacz profil
    • Email
  • Skąd: Poland
Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« Odpowiedź #269 dnia: Czerwiec 30, 2011, 08:43:58 »
Ale ten freeze działa tylko na korzyść postaci przeciwko której jest używany super. Widzisz freeza -> wiesz co poleci -> łatwiej się przed tym obronić. Innymi słowy walenie tego na pałke nie będzie faworyzowane. Podobnie macie np w ssf4 - jak ktoś odpala ultra czy supera na pałke bo zwykle źle się to dla niego kończy.
"Don't f%ck with a witch"