Autor Wątek: Soul Calibur 5 - news & info  (Przeczytany 599796 razy)

Ring

  • 214B
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 1431
  • You won't suffer... much
    • Zobacz profil
    • The Ring Community
  • PSN ID: Ring_PL
  • Skąd: Warszawa
Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« Odpowiedź #105 dnia: Maj 19, 2011, 00:18:25 »
No własnie to podobno jest Phyrra.

CheeseOfTheDay

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 2387
  • Płeć: Mężczyzna
  • FraudOfTheDay;f
    • Zobacz profil
    • YouTube
    • Email
  • Skąd: Cheeseland
Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« Odpowiedź #106 dnia: Maj 19, 2011, 00:28:27 »
No właśnie nie wygląda jak cass. Wygląda jak przerażony dzieciak w stroju cass;P.

Ring

  • 214B
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 1431
  • You won't suffer... much
    • Zobacz profil
    • The Ring Community
  • PSN ID: Ring_PL
  • Skąd: Warszawa
Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« Odpowiedź #107 dnia: Maj 19, 2011, 00:57:56 »
Akurat z twarzy mi przypomina takiego zmutowanego noworodka, którego zdjecie krązy po necie.

Aragh

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 361
    • Zobacz profil
  • PSN ID: Arragh
  • Skąd: Zakopane/Kraków
Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« Odpowiedź #108 dnia: Maj 19, 2011, 10:59:50 »
idzcie sie śmiac z kogo innego, jasne?! JASNE!?! ;)

jak dla mnie może być, ważniejsze jest żeby nie była lowem

Heniek

  • [Warszawa]
  • Sr. Member
  • *
  • Wiadomości: 357
  • Randomowy Jaskiniowiec i Niewidzialne Wilkołaki !
    • Zobacz profil
  • PSN ID: Heniek_M
  • Skąd: Warszawa
Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« Odpowiedź #109 dnia: Maj 19, 2011, 13:19:57 »
To wygląda trochę tak jakby była taką Casandrą ale nieco bardziej moe jak to się mawia u Japońców
Z kolei ten Pokratato będzie taki zadziorny, nieokrzesany... w sumie trochę tak jakbyśmy teraz dostali łagodną Kaśkę i ostrą Zośkę. Wiem, wiem, że to źle brzmi :]
Woń przykrą rozsiewał, kiedy kończył jeść i gdy jego kąpanie ciężko było znieść

HiKrush

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1714
  • Płeć: Mężczyzna
  • Bagiety już jado
    • Zobacz profil
  • PSN ID: HiKrush
  • Skąd: Limanowa
  • Steam ID: HiKrush
  • Użytkownik jest na liście obserwowanychObserwowany
Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« Odpowiedź #110 dnia: Maj 19, 2011, 13:40:55 »
Jakieś info o starej gwardii? Kilik zmienił kijek na sekwoje? Grałem wczoraj w SC jedynkę na Dreamie, coś pięknego, tylko mało sobie palców na strzałkach nie pociąłem.
- To się nazywa obłęd.
- Wszystko się jakoś nazywa, wybierz sobie.

Ring

  • 214B
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 1431
  • You won't suffer... much
    • Zobacz profil
    • The Ring Community
  • PSN ID: Ring_PL
  • Skąd: Warszawa
Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« Odpowiedź #111 dnia: Maj 20, 2011, 12:28:04 »
Pierwszy screen z gry xD Daishi testuje nowego sticka, którego dostał od jakiegoś fana




Hiryu

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 2317
  • Płeć: Mężczyzna
  • 活 死 永 前
    • Zobacz profil
    • Email
  • PSN ID: GKHiryu
  • Skąd: Włocławek | Warszawa
  • Steam ID: GKhiryu
Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« Odpowiedź #112 dnia: Maj 20, 2011, 13:26:12 »
Niech nam żyje sto lat alpha build.

A skąd ten obrazek? jest legit?
Moje pięści krwawią śmiercią!

Ring

  • 214B
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 1431
  • You won't suffer... much
    • Zobacz profil
    • The Ring Community
  • PSN ID: Ring_PL
  • Skąd: Warszawa
Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« Odpowiedź #113 dnia: Maj 20, 2011, 13:32:46 »

Snake

  • Moderator forum
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 3483
  • Płeć: Mężczyzna
  • never lucky BabyRage
    • Zobacz profil
  • PSN ID: SnakeSRK
  • Skąd: Gdańsk
Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« Odpowiedź #114 dnia: Maj 20, 2011, 17:52:19 »
Dla mnie to wygląda jak screen z sc4 z nałożonym matrixem. Spodziewałem się czegoś więcej :/ No ale w sumie to dopiero wczesna wersja.

Ring

  • 214B
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 1431
  • You won't suffer... much
    • Zobacz profil
    • The Ring Community
  • PSN ID: Ring_PL
  • Skąd: Warszawa
Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« Odpowiedź #115 dnia: Maj 20, 2011, 18:47:20 »
No to chyba i tak nieźle biorąc pod uwagę, że starusieńki SC4 jest dalej jedną z najlepiej wyglądających bijatyk xD

Aha, dzisiaj pokazywali gameplay z SC5 na streamowanej konferencji Famitsu w Japonii. Wydaje mi się, że te "smugi",które zostawiają bronie są teraz znacznie bardziej widoczne i dłuższe.

CheeseOfTheDay

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 2387
  • Płeć: Mężczyzna
  • FraudOfTheDay;f
    • Zobacz profil
    • YouTube
    • Email
  • Skąd: Cheeseland
Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« Odpowiedź #116 dnia: Maj 20, 2011, 19:36:38 »
Chyba Snejowi chodzi o to ze są miecze i rycerze i dlatego wygląda jak sc4, bo raczej jest na tyle sprytny by nie oceniać grafiki która ma iść w hd po statycznym ziarnistym obrazku w low resie z masą krzaczków na ekranie.
Równie dobrze można oceniać grafikę gry po filmiku z youtuba idącym w rozdzielczości 350x240.

Qjon

  • Learn to fly
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 2452
  • Płeć: Mężczyzna
  • dac zarobic ptak expo
    • Zobacz profil
  • CFN: Qjonoko
  • PSN ID: QjonPL
  • Skąd: Farszafa
  • Steam ID: Qjonoko
Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« Odpowiedź #117 dnia: Maj 20, 2011, 19:56:49 »
Wiadomo, po takim screenie jakość grafy oceniają tylko scruby.

Ring

  • 214B
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 1431
  • You won't suffer... much
    • Zobacz profil
    • The Ring Community
  • PSN ID: Ring_PL
  • Skąd: Warszawa
Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« Odpowiedź #118 dnia: Maj 20, 2011, 20:01:11 »
Chyba Snejowi chodzi o to ze są miecze i rycerze i dlatego wygląda jak sc4
No to jest dopiero sprytne :P

Gra chodzi teraz na silniku SC4 wiec nic dziwnego, że wyglada jak SC4. Skoro ukończona jest w 10% to pewnie samego silnika jeszcze nie ruszali.

PePe

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 853
    • Zobacz profil
    • Email
  • Gamertag: PePe PL
  • PSN ID: PL---PePe---PL
  • Skąd: Bielsko-Biała / Kraków
Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« Odpowiedź #119 dnia: Maj 20, 2011, 20:44:50 »
@Ring - czy ja wiem, akurat japońscy developerzy (w odróżnieniu od zachodnich) mają zwyczaj zwyczaj engine, rdzeń gameplay'u jak i poziom grafiki dopinać na samym początku i potem już tylko dokładać kolejne poziomy... W tym wypadku kolejne postacie oraz ich ciosy :-) I balansować je lub nie :P