Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.

Wiadomości - B.T.Grave

Strony: 1 2 [3] 4 5 ... 20
31
Inne gry / Odp: W co gracie obecnie?
« dnia: Wrzesień 04, 2012, 01:01:40  »
To co przeciwnicy mają na sobie i to co zbierasz z dungeonów w Oblivionie jest zależne od levelu Twojej postaci. Bezsens. Tylko questowe itemy są niezmienne. Eksploracja nie ma sensu bo nie znajdziesz niczego super dopóki level Ci nie podskoczy. Jak dla mnie całkowicie zabija to również replayability gry, bo w Morku można było testować sobie różne kombinacje postaci wiedząc co gdzie można dobrego zdobyć. Dodatkowo przeciwnicy mają level adekwatny do Twojego i w zasadzie NIE TRZEBA levelować aby przejść grę, nie ma nigdy stresu, ze wszedłeś do złej jaskini bo trafisz na Daedrę i zeszmaci Twojego niskolevelowego wsiura.

Ogromny zawód jak dla mnie. Trzeba będzie speedlevelować różnymi sposobami aby gry nie skończyć takim wsiurem;f.

32
Inne gry / Odp: W co gracie obecnie?
« dnia: Wrzesień 03, 2012, 22:35:12  »
Oblivion - ale ta gra ssie kozie jaja. Loot od przeciwników i ze skrzynek zależny od levelu postaci całkowicie zabija sens eksploracji;f.

Ponoć Skyrim ma tak samo - to ja chyba podziękuję;f.

Morrowind 4ever!

33
Inne gry / Odp: W co gracie obecnie?
« dnia: Wrzesień 02, 2012, 22:32:53  »
Neverland zaliczone, Arena zaliczona na 50 gwiazdek. Boże, te gwiazdki to największy syf jaki widziałem w jRPG. Tak nudnej i bezcelowej areny nie widziałem w żadnym RPG chyba;f.

34
Inne gry / Odp: W co gracie obecnie?
« dnia: Sierpień 20, 2012, 14:33:46  »
Dobra, Neverland jest trudne;]. Zbyt pewny siebie tam poszedłem i pierwszą walkę jakoś wygrałem a w drugiej zostałem zeszmacony:P. Need move levels:P.

35
Inne gry / Odp: W co gracie obecnie?
« dnia: Sierpień 19, 2012, 22:22:44  »
Grabczas: W RoFie możesz myśleć godzinę zanim cokolwiek zrobisz, bo gdy stoisz postacią w miejscu to przeciwnicy też stoją.

Być może dlatego gra nie wydaje mi się trudna (nawet na początku) bo sporo o tym słyszałem (w sensie ad.poziomu trudności) i na samym początku pierwsze miejsce do którego się udałem była Arena z której nie wyszedłem dopóki nie skumałem systemu walki:).

Obecnie kończę 13 chapter.

Level postaci 90-100 z czego jakieś 55 należą do karabinów - moja Leanne dual SMG's + dobre party scratchuje każdego bez bonusa:P.

Super sposób na pakowanie MG już w 9 chapterze jest - podciągamy 1.5 EXP i AMP z levelu 6go do Areny, zakładamy sobie akcesorium boostujące EXP (od dziadka dostajemy za lalkę co karmimy tego jak się później okazuje Dwellesta), dajemy postaci 2 x MG i bijemy złotego gluta z 20-3 na Arenie;]. Szybko recoveruje scratch damage ale to dobrze - zwykły strzał z bliska z podpakowanych MG daje damage x8 w górę co przy powiedzmy 50 hitach, 6xEXP (ze wszytskich bonusów) i skipowaniu tur pozostałej 2ki postaci powoduje level up do jakieś półtorej minuty - bez Hero action, bez szukania walk, bez loadingów - używamy 2 przycisków;]. Jedyny minus to farmienie odpowiednich kolorowych hexów aby podciągnąć te bonusy do areny i aby w ogóle je aktywować, no ale jest to imo gra warta świeczki;].

36
Inne gry / Odp: W co gracie obecnie?
« dnia: Sierpień 18, 2012, 13:55:47  »
40h w RoF i dopiero 7 chapter;]. System walki to arcydzieło - chyba najlepszy w jRPG na tej generacji (w zasadzie to jest nic innego jak zmodyfikowany system Valkyrie Profile 2 - ba nawet jak pierwszy raz odpaliłem grę to mi się z nią skojarzyło;]). Fabuła...jakaś tam jest, szkoda tylko że na drugim planie, bo na pierwszym wykonujemy jakieś wątpliwe questy fabularne w postaci "przynieś mi butelkę wina, której strzeże Yeti" i np. chapter później "przynieś lekarstwo z tej samej lokacji". W końcu po godzinach sępienia Hexów udało mi się odkryć prawie całą mapę (wszystko co w tej chwili mogę) i mogę olać temat - szkoda tylko, że mapa jest tak chamsko zaprojektowana i nie można podłączyć kilku terminali do niektórych miejsc - np. do Wonderland chyba nic się nie da podłączyć, a słyszałem że tam się 'fajne' rzeczy dzieją;]. Obecnie mam ok. 60 LV, (3x mniej więcej HG lv.23 + MG lv. 25 + 'rzucajki' lv. 15) co jak na 7 chapter myślę, ze jest całkiem ok, a przed końcem chaptera chcę jeszcze pogrindować na ognistych Yeti w Etsii (dobre miejsce w tym momencie - Yeti+jego body parts to tak na oko 20K+ EXP za sztukę).

Nie rozumiem co takiego trudnego ludzie w tej grze widzą - jest trochę bardziej wymagająca, ale po kosmosach jakie ludzie pisali spodziewałem się mega hardkoru, a prawda jest taka, ze jak poświęci się tę godzinkę na początku na tutoriala + trochę praktyki na arenie aby skumać system i w walce planuje się z wyprzedzeniem co mamy zamiar zrobić to gra jest bardzo przystępna pod względem poziomu trudności. Ale fakt, FFXIII to to nie jest gdzie przez 90% gry nawalamy tępo auto-battle.

Tak czy siak - gra rządzi;].

37
Virtua Fighter / Odp: vf5 final showdown
« dnia: Sierpień 14, 2012, 20:43:42  »
Ta gra ogólnie pod względem kar jest dziwna - wszystkie postacie są bardzo bezpieczne - to nie VF4 gdzie co drugi cios był ryzykowny i karalny rzutem.

38
SOULCALIBUR V / Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« dnia: Sierpień 11, 2012, 21:03:48  »
No ale oni wzorowali się tylko opiniami japończyków przy patchach więc wiadomo, że coś musiało się schrzanić.

39
SOULCALIBUR V / Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« dnia: Sierpień 11, 2012, 20:03:33  »
U Zweia jak ktoś mu zrobi GI na wilka to sama postać ma normalnego GI stuna. Go by nie pisać, SCV trzyma klasę serii jeżeli chodzi o bugi;].

40
Inne gry / Odp: W co gracie obecnie?
« dnia: Sierpień 07, 2012, 14:39:00  »
Resonance jest świetny, ale nieco irytuje mnie to, ze nie można wejść do menu podczas eksploracji dungeonu bo odbywa się ona non stop w battle mode.

System i oprawa kopie zadek:).

41
Jak w temacie:

Wysyłka - list polecony priorytetowy - 7zł

Soulcalibur V
język - opakowanie: angielski
język - instrukcja: angielski
język - gra: angielski

stan - opakowanie: bardzo dobry+
stan - instrukcja: idealny
stan - gra: idealny-

Cena: 68 zł + przesyłka



Virtua Fighter 5
język - opakowanie: angielski
język - instrukcja: angielski
język - gra: angielski

stan - opakowanie: dobry
stan - instrukcja: dobry
stan - gra: dobry- (malutkie pęknięcie od środka płyty odkąd ją nabyłem - przez lata użytkowania nie zwiększyło się nawet o minimetr - bez obaw można grać)

Cena: 30 zł + przesyłka


Dead or Alive 4
język - opakowanie: różne - w tym Polski
język - instrukcja: różne - w tym Polski
język - gra: angielski

stan - opakowanie: bardzo dobry+
stan - instrukcja: idealny-
stan - gra: dobry/dobry+

info: wersja Classics

Cena: 25 zł + przesyłka

Yup, that's the deal - jeżeli ktoś by chciał to wymienię całą trójkę na MGS:HD Collection .

42
Inne gry / Odp: W co gracie obecnie?
« dnia: Sierpień 06, 2012, 23:24:11  »
Po katordze z DA2, czas na coś dobrego - DMC4 i Resonance of Fate (cudny jRPG).

43
SOULCALIBUR V / Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« dnia: Sierpień 05, 2012, 12:01:56  »
DLC do Skyrima;]

44
Virtua Fighter / Odp: vf5 final showdown
« dnia: Sierpień 04, 2012, 13:20:42  »
OTB to stan w którym po jugglu przeciwnik upada na ziemię, ale nie techrolluje i możemy dołożyć jeszcze coś niegwarantowanego. Ja Ci robiłem czasami OTB waląc 33P,K Jeana w jugglu jeszcze i kolejne, gdy opadłeś na ziemię, ale nie techrollowałeś.

Po techrollu jak napisał Grabczas postać jest przez chwilę w pozycji kucniętej i o ile rzuty nadal działają po staremu tak nie możemy już żulić z p+P i d/p+K na staggera bo generic łokcie i sidekicki już go nie dają w schylonego.  Backstaggery też już nie działają, a szkoda bo Leiem miałem setup na prawie cały pasek;p.

Przy QR (czyli techrollu) masz w wielu momentach przewagę i możesz robić techtrapy, albo serwować stary dobry mindgame.

45
Virtua Fighter / Odp: vf5 final showdown
« dnia: Sierpień 03, 2012, 14:25:47  »
Oki na leżącego w tej grze jest całkiem skomplikowane wbrew pozorom - jeżeli przeciwnik nie robi QR to można po juggleach z reguły posadzić coś OTB, na "prawie leżącą już postać", zrobić dobitkę. Jak techrolluje to można trapić (Ty Garg akurat grasz Gohem więc masz niskie rzuty - najlepsze narzędzie do trapów, bo zabrali backstaggery) i kontynuować pressing bo w wielu przypadkach przy QR przeciwnika i tak masz nadal przewagę.

Jest wiele sytuacji w tej grze po których za pomocą offensive move możemy obejść rising attacki przeciwnika i posadzić karę.

Możemy również przebić wstające kopy za pomocą ataku który jest silniejszy, ale jest w tym haczyk - ten atak musi być dobrze wymierzony - w tej grze jeżeli 2 ataki trafiają się w tym samym momencie to wygrywa atak zadający większy damage (ma większy priorytet). Dlatego warto używać ataków które mają więcej klatek w których mogą trafić przeciwnika - najprościej mają chyba gracze Sarą dzięki jej 9K - ten cios przechodzi nad lowami, ma ładny hitbox więc bardzo często skasuje rising attack na mid i daje bodajże juggle'a.

Możemy baitować wstającego kopa i karać go.

Możemy je też omijać stosując character speciffic stuff (salta Kage etc.)


Aha Garg - Goh ma sabaki na midowe kopy bo grałem z gościem który mi tym gasił RA na midi.

Strony: 1 2 [3] 4 5 ... 20