Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.

Wiadomości - B.T.Grave

Strony: 1 ... 18 19 [20]
286
SOULCALIBUR V / Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« dnia: Maj 24, 2011, 01:01:18  »
Hilde jest teraz królową więc polityka jej pewnie zryła nieodwracalnie beret i będzie shit tierem.

A tak na serio to jako final boss mógłby wrócić Inferno bądź Soul Edge bo byli po prostu najlepsi.

287
SOULCALIBUR V / Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« dnia: Maj 23, 2011, 10:55:41  »
W przypadku niektórych postaci nie trzeba nawet czekać na potwierdzenie. Astaroth to golem więc będzie, Ivy poprzez swoje kontakty z demonami i alchemię będzie pewnie w niezmienionej formie, Cervantes i tak już nie żyje wiec będzie, Mitsurugi będzie jeszcze bardziej klimatyczny w uwagi na wiek (no i wywalić go z gry to tak jakby wywalić Paula z Tekkena), Voldo nie wywalą - to zbyt popularna i udana postać. Być może pojawi się jakiś dzieciak Xian i Kilika (16-17 lat - w sam raz na jakąś bijatykową loli) i będzie walczyć stylem matki, a ojciec i tak będzie w grze. Nie zdziwiłbym się gdyby Nightmarem została inna osoba po żalu jaki zaserwowali tej postaci w SC3 i 4. Hilde będzie co tylko pozytywnie wpłynie na jej klimat (mało jest fajnych milf w bitkach;p). Zamiast Rocka będzie pewnie Bangoo. Yunsung też pewnie będzie i w końcu będzie miał jakiś klimat). Lizardmana moze być, nawet w swojej ludzkiej formie jako Aeon Calcos. Taki też nie wywalą. Zasalamel jest nieśmiertelny, a Yoshimitsu nawet nie wiadomo ile ma lat;p. Raphael jest wampirem a wampiry są nieśmiertelne itd itp.

Natomiast z postaci które mogą polecieć imo: Talim (fajna, ale mało popularna chyba postać - w SC4 na sieci wydziałem tylko 2 - w tym swoją), Mina (nie przykładali się specjalnie do tej postaci nigdy), X (strzelam że będzie jakaś jej córka), Algol (na jakieś 100% wyleci), Amy (i tak tą postać zrobili na jana),  Cass i Sophie (oczywiste), Tira (po co komu na dobrą sprawę ta postać?)

288
Ultra Street Fighter IV / Odp: Tier list
« dnia: Maj 01, 2011, 21:15:53  »
No właśnie sam się zastanawiałem dlaczego Dan zawsze był na końcu gdy ma najlepszego anti aira i 'wpierdzielacza' w grze więc teraz gdy awansował ciekaw jestem po prostu co oni mu zmienili.

Bynajmniej jest god tierem jeżeli chodzi o ultra, bezcenne;].

289
Ultra Street Fighter IV / Odp: Ile czasu przy SSF4?
« dnia: Maj 01, 2011, 21:12:05  »
SF4 - jakieś 5h;p.
SSF4 - jakieś 90h (gram w to od połowy kwietnia).

290
Ultra Street Fighter IV / Odp: Tier list
« dnia: Maj 01, 2011, 20:47:35  »
Ej, ale Dan nie jest już ostatni, szok;].

291
Ultra Street Fighter IV / Odp: Tier list
« dnia: Kwiecień 30, 2011, 21:00:08  »
Szkoda tylko, że aby naprawdę konkretnie cisnąć Makoto trzeba grać na kontrolerze innym niż ten od X0. Dlatego dałem sobie z nią spokój w SSF4.

Co do c.MK i MP to może teraz ta konfirmacja będzie łatwiejsza, będzie większe okno. Słaby jestem z hit confirmation w tej grze i jedyne co w sumie nią potrafię z 90% skutecznoscią robić to widzieć czy był kant z CH f+MK, aby posadzić c.LK > ex-Tatsu. Sakura potrzebuje jeszcze normalnego reversala, bo jej shoryu to żal i można ją z tego złapać rzutem, a na ex-shoryu czasami szkoda paska bo z racji podjazdu nigdy nie wiemy czy w ogóle siądzie, czy pofruniemy w diabli za przeciwnika.

No jej s.HK to piękny cios - bez niego byłoby ciężko. Można zgasić tym wiele rzeczy jak np. infamous c.MK Ryu. Jest też całkiem fajnym anti airem z nieco większej odległości.

Jestem z Wrocławia btw.

292
Ultra Street Fighter IV / Odp: Tier list
« dnia: Kwiecień 27, 2011, 20:24:25  »
Makoto:
Cytuj
Normal Moves
• Crouching Light Kick has more range.
• Standing Light Kick is Kara Cancelable during its start up animation. The Kara Karakusa is possible again.
• Crouching Hard Kick hit box extended out in front of Makoto, and the hittable box has been lowered slightly, making it easier to use as an anti air.
• Crouching Hard Punch has slightly more active frames.
• Toward + Light Punch has a 3 frame startup (formerly 4 frames).

Special Moves
• EX Hayate (Dash Punch) now breaks armor and has a slightly faster start up.
• Opponent can no longer do a quick get up after Makoto connects with a Hard Punch or EX Oroshi (Overhead Chop). It's more useful now in resets and wake up situations.
• Fukiage (Upwards Punch) when Makoto's arm is fully extended, the hittable box from her chest up has been almost completely removed. Downward attack box has been extended as well, so there are now almost no situations where it trades or is stuffed. It still can't hit grounded opponents, though. The start up for all versions has been improved so it's more useful than it is now.
• EX Tsurugi (Axe Kick) is now like Cammy's EX Cannon Strike, in that it can be done very low to the ground, i.e. an Instant Axe Kick. It takes practice, but since it is a 2-hit special that makes grabs whiff and hits as an overhead, it'll be more interesting to use in offensive/defensive situations.
• Ultra 1 damage distribution has been changed. It still does the same total damage, but you will see the difference during combo damage and damage scaling based on life left. Apparently, this should result in it doing more damage.
• Ultra 2 has a faster startup time making it easier to counter Fireballs with.

Other Stuff
• Makoto's stamina is now 1,000, which is the average stamina rating in the game.
• Forward and back dash are faster, total animation frames were decreased.
• Now a combo such as a Level 1 Hard Punch Hayate (Dash Punch), Focus Attacl Dash Cancel, Crouching Light Kick (and other stuff) into Light Punch Hayate is possible, because of the changes to her Dash speed. Mixing this in with her Grab and Choke (Karakusa) makes this a powerful grab or hit tool.
MOC.

Sakura:
Cytuj
• Close Medium Punch has less recovery.
• Crouching Medium Punch and Kick can combo from a hit confirm.
• Far Standing Medium Punch can be Canceled, just like Ryu.
• Vulnerable hitbox on far Standing Medium Kick reduced, making it harder to hit her out of it.
• Air Arcing Hurricane Kick can get more airborne hits.
• Recovery time on her Fireball reduced.
• Other various adjustments on making hitboxes bigger, damage, and recovery done to make her stronger.
Nie taki mega boost jak u Makoto, ale i tak jest dobrze bo jeżeli większe hitboxy i mniejsze racovery tyczą się c.HP, s.HP, s.HK i c.MK to może w końcu Sakura będzie miała jakieś sensowne footsies. Mniejsze recovery na hadoukena też w tym jej znacznie pomoże, aczkolwiek mi się wydaje że jest też szybszy (ale to moze być wina framerateu filmików, które oglądałem) no i na koniec - więcej hitów z air tatsu - cios nie dorówna na pewno shotosowym odpowiednikom, ale zmiana i tak bardzo ważna i istotna.

293
Ultra Street Fighter IV / Odp: Tier list
« dnia: Kwiecień 26, 2011, 00:11:36  »
Co oni niby zrobili Makoto że jest w pierwszej 10 i Sakurze że jest jakoś 13ta? Taki boost czy po prostu nerf reszty?

Strony: 1 ... 18 19 [20]