Autor Wątek: TTT2 - dyskusja ogólna  (Przeczytany 697817 razy)

Ryld-PL

  • Moderator forum
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 664
  • Płeć: Mężczyzna
  • Gram w GG
    • Zobacz profil
  • PSN ID: Ryld-PL
  • Skąd: z Nienacka ^^
Odp: TTT2 - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #1995 dnia: Lipiec 14, 2012, 15:29:44 »
http://www.youtube.com/watch?v=DNqXq4KVTpw

jak zrobić coś takiego żeby postać nie zmieniła się automatycznie sama?

On tam używa tzw. Tag Assault- doklikuje Taga do ciosu dającego B!- wtedy wchodzi druga postać robi filera, a później pierwsza kończy akcję. A postac się nie zmienia bo robi cancel do postawy- inne postaci też tak mogą np. Leo i przejście do swaya.
« Ostatnia zmiana: Lipiec 14, 2012, 15:31:19 wysłana przez Ryld-PL »

Co za ponury absurd... Żeby o życiu decydować za młodu, kiedy jest się kretynem?
Cytat: Kują
virtua jest bardziej sucha niz kot na streamie :dansgame:

Maga

  • Full Member
  • ***
  • Wiadomości: 102
  • Płeć: Kobieta
    • Zobacz profil
    • Wybiórcza
    • Email
  • PSN ID: Magulec
  • Skąd: Limanowa
Odp: TTT2 - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #1996 dnia: Lipiec 14, 2012, 15:30:04 »
Potrzebna jest postawa u postaci wtagowanej (flicker Stifa, mist step Lee, łotewer), którą da się cancelować, albo cios, który da się zcancelować. W hybridzie możesz się pobawić np. AOP Xiao, cancelem f,f+3,1~f,f u DJina.
Bardzo słusznie, flamingi gryzą jak musztarda.



Cambion

  • [Warszawa]
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 1767
  • Płeć: Mężczyzna
  • Tackle Hunter
    • Zobacz profil
  • PSN ID: Cambion85
  • Skąd: Warszawa
Odp: TTT2 - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #1997 dnia: Lipiec 14, 2012, 16:44:39 »
Mam nadzieję że dla Marduka też znajdzie się jakieś bikini...

Nevan

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 2209
  • Płeć: Mężczyzna
  • The bells of good furtune are ringing for you.
    • Zobacz profil
    • Nevan YT
    • Email
  • Skąd: Wrocław
Odp: TTT2 - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #1998 dnia: Lipiec 14, 2012, 17:28:43 »

Czemu Kuni imba? Pierwsze opinie pokazują, że jest high reward high risk, ff+4 natomiast nie jest aż takim cudem jak może wydawać się na papierze (-16 i trudność w wykonaniu tego i9).

Za to ze wszystkich postaci DLC prezentuje się najciekawiej, sporo pracy włożyli żeby odróżnić ją od pierwowzoru.

- dobry SS, backdash, d/f+2, dobry Tag assist, szalona mobilność, dobre wall carry, silne comba, dużo NC.

High risk - high reward? Gdzie?

Poniżej masz odpowiedź. A co do trailera z laseczkami, to pojawiają się systematycznie coraz to nowe sceny z gry, np. z tydzień temu w trailerze z pierwszą transzą postaci DLC była scena jak biegną na siebie Nina i Kuni, teraz była wstawka z Niną i Anną etc. Ciekawe, czy to są sceny z intra czy może jakieś inne ciekawe przerywniki nam przygotowali... Hmm ciekawe.



[ukradzione z AVP]

After a few hours of hands on playtime with Kunimitsu, I thought I would report on what I noticed.
Kunimitsu is the character that old school Yoshi players have been waiting for. Her move list seems long and tricky with multiple moves that are very evasive and allow her to move quickly around your opponent. When further explored, she seems to be a solid character with useful tools that are very unique. She seems to be very setup based, with a naturally long wall carry on her juggles and extremely good movement. Keep in mind, these are initial impressions.

Movement
Kuni’s movement is exceptionally good. Both her back dash and forward dash are larger and faster than average. Her side step seems relatively generic though.

General Safety
Kuni seems to be a very high risk, high reward character. For this reason, it’s hard to say how good she will actually be later on. Many of her key moves are very unsafe on block.

Punishment
i9? - ff+4, The old school Fubuki knee is back. We tested it at 9 frames to impact, meaning it will punish Steve’s df2. However, it could be faster. This tool alone makes her punishment better than average. It hits mid, does around 18 points damage and is at least -16 on block.
i10 - 1,1 and 1,2 seem to be her 10 frames. The only thing special to report here is that her f+1 seems to have as much range as Bob’s jabs. Not sure if f+1 is still i10 though.
i13 - f+2,3. This is a high high NC that will wall splat. Sorta reminds me of T6 Asuka’s 2,3. This string does not jail.
i15 - uf+3 works very much like Yoshi’s Samurai knee. Crush properties are also very finicky like Yoshi’s. However, Kuni has an extension which is done by uf+3,4. This reminds me of Lars’ uf+3. It has a second hit which can be used for a wall carry in combos but is extremely unsafe on block.
i16? - df+2. Kuni’s df+2 has longer than average range. Other than that, seems generic. Doesn’t launch crouchers but safe on block. Not sure if it’s tagable.
« Ostatnia zmiana: Lipiec 14, 2012, 17:31:04 wysłana przez Nevan »


Tak, tak... Właśnie wysikałeś się pod huragan.

keNzo

  • [Warszawa]
  • Jr. Member
  • *
  • Wiadomości: 93
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
    • Email
  • PSN ID: xK4milLx
  • Skąd: Warszawa
Odp: TTT2 - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #1999 dnia: Lipiec 14, 2012, 18:39:04 »
Potrzebna jest postawa u postaci wtagowanej (flicker Stifa, mist step Lee, łotewer), którą da się cancelować, albo cios, który da się zcancelować. W hybridzie możesz się pobawić np. AOP Xiao, cancelem f,f+3,1~f,f u DJina.

czyli u Kazika coś takiego nie przejdzie ale u Hwo pozostając po ciosach w pozycji to zadziała?

HiKrush

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1714
  • Płeć: Mężczyzna
  • Bagiety już jado
    • Zobacz profil
  • PSN ID: HiKrush
  • Skąd: Limanowa
  • Steam ID: HiKrush
  • Użytkownik jest na liście obserwowanychObserwowany
Odp: TTT2 - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #2000 dnia: Lipiec 14, 2012, 18:47:39 »
Nie wiem, czy Kaz będzie miał cancel drugiego ciosu b,b+2,2 tak, jak canceluje się wersję d+1+2, ale jeżeli tak, to będzie się dało w tym przypadku, innych canceli chyba nie ma. A u Hwo tak, jak mówisz.
- To się nazywa obłęd.
- Wszystko się jakoś nazywa, wybierz sobie.

Nevan

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 2209
  • Płeć: Mężczyzna
  • The bells of good furtune are ringing for you.
    • Zobacz profil
    • Nevan YT
    • Email
  • Skąd: Wrocław
Odp: TTT2 - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #2001 dnia: Lipiec 14, 2012, 18:53:04 »
Zauważyłem na paru walkach, że jeśli się z tymi cancelami przesadzi (za długo) to postać zostanie po TA. Jest jakiś limit czasowy widocznie.


Tak, tak... Właśnie wysikałeś się pod huragan.

HiKrush

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1714
  • Płeć: Mężczyzna
  • Bagiety już jado
    • Zobacz profil
  • PSN ID: HiKrush
  • Skąd: Limanowa
  • Steam ID: HiKrush
  • Użytkownik jest na liście obserwowanychObserwowany
Odp: TTT2 - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #2002 dnia: Lipiec 14, 2012, 21:25:46 »
Mi się wydawało, że nie czasowy, tylko jak skasztanisz juggla, w sensie nie trafisz jakimś ciosem i Ci przeciwnik spadnie, to wtedy zostaje postać wtagowana. Czasowy raczej nie jest, choćby i te filmiki, na którym sadzili kilkanaście b+2~mist step Lee to pokazywał. Chyba, że w Unlimited to zmienili.
- To się nazywa obłęd.
- Wszystko się jakoś nazywa, wybierz sobie.

Tenshimitsu

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1107
  • Shisei meiari
    • Zobacz profil
    • ManjiKai
    • Email
  • PSN ID: Tenshimitsu
Odp: TTT2 - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #2003 dnia: Lipiec 16, 2012, 08:22:40 »
@Nevan - śmieszne jest to, ze Aris sobie powiedział "high risk - high reward" i tego nie udowodnił w dalszej części swoich wypocin :) Więcej można się dowiedzieć na forum Kunimitsu na TZ.
"Logic will take you from point A to point B. Imagination will take you everywhere."

Hobbith

  • Jr. Member
  • **
  • Wiadomości: 80
  • Płeć: Mężczyzna
  • Deathfist!
    • Zobacz profil
  • PSN ID: Hobbith_PL
Nothing like a good workout!

Pychu

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 450
  • Płeć: Mężczyzna
  • Czy koń może założyć firmę?
    • Zobacz profil
    • Łukasz Pych Youtube Music Channel
  • PSN ID: MaDDOGPych
  • Skąd: Sosnovietz
  • Użytkownik jest na liście obserwowanychObserwowany
Odp: TTT2 - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #2005 dnia: Lipiec 16, 2012, 13:40:51 »
A MOŻE WARTO UWIERZYC?

Rupert

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 285
  • Płeć: Mężczyzna
  • I dare you, i double dare you say what again!
    • Zobacz profil
    • Email
  • PSN ID: Rupert_is
  • Skąd: Bytom
Odp: TTT2 - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #2006 dnia: Lipiec 16, 2012, 14:04:54 »
Z tego co widać jest tam jeszcze 5 slotów na postacie, 4 już znamy więc teraz można się zakładać kto będzie tą ostatnią.

Nevan

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 2209
  • Płeć: Mężczyzna
  • The bells of good furtune are ringing for you.
    • Zobacz profil
    • Nevan YT
    • Email
  • Skąd: Wrocław
Odp: TTT2 - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #2007 dnia: Lipiec 16, 2012, 14:18:19 »
Mówią, że Dr. B oraz że ma być też Shin z Hybrida (jako odrębna postać).


Tak, tak... Właśnie wysikałeś się pod huragan.

K'

  • Learn to fly
  • Sr. Member
  • *
  • Wiadomości: 477
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
    • Email
  • PSN ID: The_K_slash
  • Skąd: 天国
Odp: TTT2 - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #2008 dnia: Lipiec 16, 2012, 14:32:46 »
Na piątą może być combot z ciosami jakie sobie w niego włożymy w fight labie - ktoś coś o tym wcześniej wspominał.

HiKrush

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1714
  • Płeć: Mężczyzna
  • Bagiety już jado
    • Zobacz profil
  • PSN ID: HiKrush
  • Skąd: Limanowa
  • Steam ID: HiKrush
  • Użytkownik jest na liście obserwowanychObserwowany
Odp: TTT2 - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #2009 dnia: Lipiec 16, 2012, 14:48:33 »
Sam nie wiem co gorsze. Pikachu niech dadzą, jego tylko brakuje.
- To się nazywa obłęd.
- Wszystko się jakoś nazywa, wybierz sobie.