Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.

Wiadomości - Qjon

Strony: 1 2 [3] 4 5 ... 162
31
Pozostałe / Odp: Killer Instinct ( Xbox One )
« dnia: Marzec 30, 2016, 22:18:51  »
No sub144Hz to se na konsoli można znieść, ale Master race woli nie grać niż grać tylko w 60.

32
Street Fighter V / Odp: Street Fighter V - dyskusja ogólna
« dnia: Marzec 25, 2016, 13:11:29  »
Grają na konsoli, a na konsoli losowo frejmdropi. Trening stage trochę zmniejsza to prawdopodobieństwo (+ nie wygląda rzygowo gdy postaci w tle są animowane w 30fps).

33
R. Mika / Odp: Rule34
« dnia: Marzec 25, 2016, 00:31:20  »
Serio? Miał ogromnie dużo szczęścia w ułożeniu drabinki (podobnie jak Brentt). Do top16 spotykał samych ameryfuccboiów - a że wszyscy są c**jowi, to i łatwo było wyfraudolić taką postacią jak Mika.
GO1 - japończyk, którego spotkał w top16 to koleś, który nie grał wcześniej w Street Fightery na poważnie, więc też nie należało oczekiwać od niego czegokolwiek (wygrał lepszy).
A jak już przyszło do top8 to co? Dwa razy wp***dol i Nando jedzie do domu.

Zresztą poza Nando ile Mik widzieliśmy na FR w top8, 16, 64?

34
R. Mika / Odp: Rule34
« dnia: Marzec 24, 2016, 23:59:10  »
Problemem Miki jest to, że tak naprawdę nie trzeba się w ogóle bać jej rzutów. Nie jest to Zangief, którego L.SPD ma pół ekranu zasięgu + ma świetne narzędzia do whiff tickthrowowania, a jednocześnie jego najsłabszy rzut zabiera tyle, co najmocniejszy meterless Miki (nie wspominam o stunie).
Dodatkowo Mika jest squishy - mając sub1000 hapsów, a jednocześnie nie posiadając dużo lepszych od Giefa narzędzi do wchodzenia przeciwnikowi na mordę trzeba liczyć na to, że to przeciwnik popełni błąd, co na dłuższą metę nie będzie dawało zadowalających rezultatów.
Charged dropkick to gimmick, który z czasem w neutralu będzie bezużyteczny, gdy ludzie nauczą się lowprofilować to każdą postacią. Reszta jej buttonów nie pozwala jej na nawiązanie skutecznej walki w neutralu z połową castu.
Jej crush countery są meh - f.hp nie nadaje się kompletnie jako frametrap (8f gap z najlepszego lajt butona :)) ), nie nadaje się jako meaty po cmd grabach (po quickrisie i dashu w przód Mika jest co prawda na +2, ale to wciąż za mało, żeby móc skutecznie zniechęcać przeciwnika do robienia czegokolwiek). Dropkik jako CC to żart od kiedy zwykła wersja daje nam spinning knd.

Target kombo karalne :)) Ono ćpał jak designował, dosłownie ta zmiana względem bety imo praktycznie zabija tę postać, bo nagle każda próba pressingu naraża Mikę na panisz. No ale hasło gry commitment (szkoda, że inni nie muszą :reggie: ).

Mika to IMO postać, która nie nadaje się do poważnego grania w tę grę - będzie przegrywać z każdym topem tej gry w neutralu, a to, że raz na rundę możemy próbować powalczyć pozwoli nam co najwyżej urwać rundę, może walkę, ale w dłuższym secie (nawet turniejowym) będzie to za mało.
Ot taka typowa postać do fraudolenia  :valle:

35
 :obama:

Shoutouts to the organizer, shoutouts to the participants, shoutouts to Di for lending me that pot money.
Looking forward to the next event.

Pozdro & poćwiczmy

36
Tekken 7 / Odp: Tekken 7 - dyskusja ogólna
« dnia: Marzec 19, 2016, 15:15:29  »
Za to, że nie acknowledgują Polski na liście krajów olewam tę ankietę już na 1 stronie.

38
Forum / Odp: Emotikony - zgłoszenia i komentarze
« dnia: Marzec 10, 2016, 14:35:10  »
^ to co garg +
Druga: :didurikeit:

i jestem content

39
Street Fighter V / Odp: Street Fighter V - dyskusja ogólna
« dnia: Marzec 05, 2016, 16:32:32  »
Czyżbyś rejdżkłitował? :kejim:

40
Street Fighter V / Odp: Street Fighter V - dyskusja ogólna
« dnia: Luty 29, 2016, 13:38:31  »
Zgadzam się z Hiryu, że konsola nie ma sensu i lepiej wybrać pc (zwłaszcza, że dla jednej gry) - płacenie za online (na dodatek na PS drożej niż na Xboksie, ale to dygresja), dropy klatek są chlebem powszednim na konsoli.
Edytować i nagrywać filmiki można na PC, ba nawet lepiej - nie ma żadnej forsowanej przez konsolę kompresji i framerate'u, nie mówiąc już o dużo większych możliwościach jeśli chodzi o strimowanie.
Za tę kasę, co wydałby na plusa może nabyć więcej indie gejmsów na pierwszym lepszym sejlu na steamie :opieop: (no i te gry będzie miał dla siebie na zawsze, a nie dopóki opłaca abonament).
A jeśli chodzi o tegoroczne exy dla ps4 to Uncharted 4 i... :? ??? M-może na E3 b-będą epickie zapowiedzi.

41
International Area / Odp: Buttonczech 2016 [6.5. - 8.5.] in Prague
« dnia: Luty 23, 2016, 22:47:40  »
No Marvel?

42
Safejump po CC sweepie: CC sweep, b.HP, j.MK
4-frame safejump, więc wygrywa z M.dp Kena/Ryu.

W rogu:
CC sweep, s.MP, V-skill j.MK
j.MK można zamieniać z późnymi air nóżkami osiągając dobre 50/50 - nóżki nie krosapują, jumpin tak. Dodatkowo trajektoria nóżek sprawia, że DP się nie autokorektują, forsując whiffa.

43
Street Fighter V / Odp: Street Fighter V - dyskusja ogólna
« dnia: Luty 20, 2016, 15:33:10  »
Ale normale się fajnie nie świecą (zazwyczaj), a podczas blokowania nie gram, a ja odpalam grę żeby grać a nie nie grać :annoyed:

44
Devil reversal też jest kiepski w porównaniu z tym z IV, gdzie miało się ogromną kontrolę w powietrzu.
...a w tej części daje ogromną kontrolę na ziemi. Instant Devil reverse to praktycznie overheadowy dajwkik Bisona - ZAWSZE daje przewagę na bloku* ??? instant Ex Devil reverse daje +9~+13 na bloku ???

Do tego Bison ma największy zasięg rzutów w grze, o czym nikt nie wspomina...

Z pressingiem/łejkapem w tej grze ma problem ponad połowa postaci, bo meterless reversale z invem są rzadkością, więc nie jest to tylko przypadłość Bizona.



*zwykły instant DR na niektóre, wysokie postaci ma w najgorszym wypadku 0 na bloku.

45
Turnieje, zloty, spotkania / Odp: Pyrkon 8 - 10 kwietnia 2016
« dnia: Luty 18, 2016, 14:50:50  »
A co z Tekkenem? ???

Strony: 1 2 [3] 4 5 ... 162