Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.

Pokaż wątki - Qjon

Strony: [1] 2 3
2
Alex (2016 DLC) / At ease, los(censored by Cakpom) - Alex general
« dnia: Marzec 31, 2016, 04:23:34  »
http://imgur.com/a/Cvcse

Konkretne i przystępnie podane podstawowe informacje nt. Alexa (ukradzione z discorda, aaaAAAaaa  :obiecal: )

3
Safejump po CC sweepie: CC sweep, b.HP, j.MK
4-frame safejump, więc wygrywa z M.dp Kena/Ryu.

W rogu:
CC sweep, s.MP, V-skill j.MK
j.MK można zamieniać z późnymi air nóżkami osiągając dobre 50/50 - nóżki nie krosapują, jumpin tak. Dodatkowo trajektoria nóżek sprawia, że DP się nie autokorektują, forsując whiffa.

4
Rashid / RAAAA-SHIII-DOOOO Dyskusja ogólna
« dnia: Luty 16, 2016, 20:11:47  »
http://www.youtube.com/watch?v=k6HWQW2R-EE

W sumie oprócz tego, że fajny theme, to nie ma za bardzo co dyskutować, ale zapraszam :king:

5
Tekken Tag Tournament 2 / [TTT2] Najlepsi gracze w Polsce danymi postaciami
« dnia: Październik 29, 2014, 17:35:43  »
Z racji tego, że epoka TTT2 powoli dobiega końca moglibyśmy się pokusić jak za starych dobrych czasów o stworzenie listy najlepszych graczy danymi postaciami.
W komentarzach podawajcie swoje typy!

Alex -
Alisa - MattJF
Ancient Ogre -
Angel - MattJF
Anna - Nevan, nerobianco
Armor King - manieq, Bati, cigen
Asuka - Pychu
Baek - Gajda, Komandos
Bob - Devil
Bruce - Tokis
Bryan - Muflon
Christie - Blaugrana, Hollow
Devil Jin - Szyper, K'
Dr. Boskonovitch - MattJF
Dragunov - Caradolph
Eddy - Blaugrana
Feng -
Forest Law - KBB, K'
Ganryu -
Heihachi - Szyper, krysta
Hwoarang - Gajda, Ren, RaizoGodhand
Jack - lysy
JC - MattJF, mace
Jin - Gajda
Jinpachi -  Zajcew, Muflon
Jun - Pychu
Kazuya - Devil, Grey
King - Ren, Bati
Kuma -
Kunimitsu - Tenshimitsu
Lars - Frizen, Robson
Lee - Frizen
Lei - Gubu
Leo -
Lili -
Marduk - Zajcew
Marshall Law - KBB, K'
Michelle -
Miguel - Rupert, Szyper, KBB
Nina - Nevan
Panda -
Paul - Młody
Raven - Gubu
Roger jr. - Tenshimitsu
Sebastian -
Steve - MattJF, Frizen
True Ogre - Zajcew, Gagarin
Wang - Bati
Yoshimitsu - Tenshimitsu, Gagarin
Zafina - Tokis, Hollow

6
Pozostałe / Hyper DragonBall Z
« dnia: Kwiecień 06, 2014, 05:41:40  »

 
...czy w końcu solidny MUGEN?
Póki co tak!

Website:
http://network.mugenguild.com/balthazar/

Trailer:
https://www.youtube.com/watch?v=ZzQkB1gVtXA
(gra w ruchu nie wygląda na tak dziwnie rozciągniętą).

Download:
http://z2.smeenet.org/HyperDBZsample.rar
W becie/demie (?) dostępni vanilla Goku, Goku SSJ i Vegeta (pomijam te dżołki w postaci saibamanów czy Herkulesa).

Systemowo gierka prezentuje się naprawdę solidnie: oparta jest na 6button systemie jak w SF, a jednocześnie zawiera chainy oraz linki. Są krosapy.
c.HP to uniwersalny launcher, który możemy jumpcancelować i jugglować.
Run type dash, backdashe, które możemy cancelować w air normale jak w Kofiku, airdashe (niestety bez skrótu do instant) - uwaga, nie możemy wykonać skok do przodu, airdash w tył!
Rzut pod LP+LK (rzucamy w przód, trzymając kierunek w tył analogicznie za siebie), pod HP+HK mamy swoistego focusa (1 hit armor), którego możemy chargować do unbloka lub dashcancelować. Cios ten służy też do odbijania projectili.

Combo system opiera się na chainowaniu light>medium>heavy (nie możemy chainować w siebie ciosów o tej samej sile), normale są special- i super- cancellable (oprócz lauchera - c.HP). Air normale są także cancelowalne (za wyjątkiem heavy ciosów). W jugglach pakujemy tyle ciosów ile zdążymy zanim postać nie opadnie na ziemię, nie można znowu aircombować po relaunchu, można robić proste, pojedyncze OTG.
Pasek super składa się z 3 bloków, EX speciale (wykonujemy za pomocą dwóch panczy/nóżek) kosztują pół bloku, Supery kosztują 1 blok, EX Supery (input superki + 2 cioski) 2 bloki, Hidden supery (Kaioken Goku) mogą kosztować 3 bloki. Pasek przechodzi pomiędzy rundami.
Pasek ładuje się gdy przyjmujemy ciosy na blok, robimy speciale, trafiamy swoimi ciosami.
Dodatkowo mogą dochodzić specjalne, dodatkowe paski zależnie od postaci.

Warto mieć giereczkę na oku :paladin:

7
Targowisko / [Sprzedam] MadCatz FightStick TE PS3
« dnia: Marzec 12, 2014, 18:23:26  »
Jak w tytule - sprzedam arcade sticka Madcatz FightStick Tournament Edition Round 2. Stick działa z PS3/PC.
Kontroler jest praktycznie nowy, w stanie idealnym.

http://i.imgur.com/GvlW6qE.jpg

Kontakt PW/GG 949328.


8
Targowisko / [SPRZEDAM] Nier (PS3); Atelier Ayesha (PSN)
« dnia: Luty 13, 2014, 22:21:40  »
Sprzedam gry:
- Nier (PS3): pudełko i płytka w stanie idealnym, brak instrukcji.
50zł

- Atelier Ayesha (PS3): slot PSN z grą.
50zł

9
Targowisko / [Kupię] Kod rabatowy do Muve/Ultima.pl
« dnia: Luty 03, 2014, 17:07:02  »
Jak w tytule :4d:

No chyba, że ktoś ma do jakiegoś innego mainstreamowego sklepu z gierkami, to po riserczu jestem w stanie się zastanowić. :sigaraver:

11
Targowisko / [SPRZEDAM] Ultimate Marvel vs Capcom 3 PS3
« dnia: Czerwiec 11, 2013, 15:18:19  »
Jak w tytule, wersja na PS3, stan idealny.

Cena: 50zł

12
Targowisko / [Sprzedam] Kod Muve 100zł
« dnia: Kwiecień 16, 2013, 10:40:33  »
Jak w tytule, sprzedam kod promocyjny sklepu muve.pl o wartości 100zł.

13
mazowieckie / Nocleg
« dnia: Kwiecień 07, 2013, 21:53:00  »
Czy byłby ktoś skłonny przenocować dwóch pięknych, zdrowych, młodych chłopców w nocy z piątku na sobotę 12-13 kwietnia przed turniejem w Demo :pogchamp: Injustice :pogchamp: ?

14
Targowisko / [SPRZEDAM] PS3 Tekken Tag 2, Max Payne 3
« dnia: Grudzień 31, 2012, 00:54:24  »
Jak w tytule, obie gry komplet z polskiej dystrybucji, stan idealny.

- Tekken Tag Tournament 2: 100zl (online pass zużyty)
- Max Payne 3: 80zł

Wysyłka: 6,50zł

15
Zafina / Zafina general
« dnia: Listopad 02, 2012, 14:13:36  »
Temat dla wszystkich grających Zafiną, którzy wstydzą się od dwóch miesięcy cokolwiek w jej kwestii napisać.

Nowe ciosy:
- u/f+1+2: lowcrushujący mid przechodzący do TRT, +4 na hicie, ? na bloku. Ma trochę złudny zasięg, wydaje się, że sięga z range 2, a tak naprawdę trafia z odległości mniejszej niż np. ff+4. Mocno średnio przydatny, zwłaszcza przeciwko punch happy characterom (można Zafę zfloatować, bo cios trwa długo).
- d/f+1,2,1: midowy ender dla starego d/f1,2, -14 na bloku, raczej niezła przewaga na hicie, na CH daje (chyba) gwarantowane podbiegnięcie, 1+2 B! (na pewno jest gwarantowane pod ścianą, bo nie trzeba podbiegać :kappa:); cios można opóźniać, tworząc (dość słaby) mindgame z df+1,2.
- d+3: najlepszy nowy cios Zafiny, także jej najlepszy low. HiKrushuje, często midcrushuje, -13 na bloku, +4 na hicie (!) i gwarantowane, nieprzerywalne WS+4 (niestety parowalne, ws4 nie jest kolanem), na CH knockdownuje, dając gwarantowane WS+4 lub nieprzerywalne SCR 1+2 (zrobione bardzo szybko). Trzymając dół Zafina przejdzie do MNT, zmieni się wtedy framedata (-16 blok, +1 hit), na CH dostaniemy także gwarantowane d+1 (max damage po CH d+3).
Generalnie jest to świetny, w miarę zasięgowy low uruchamiający pokłady mindgame'ów - gdy już nauczymy przeciwnika, że mamy gwarantowaną próbę WS+4, możemy zacząć go traktować innymi ciosami: FC d/f+3, cc ff+3_ff+4, wybitki z WS. Wbrew plotkom raczej nie da się go blokować na reakcję - nawet Knee łyka 3 takie pod rząd Frizen :P

Istotne zmiany względem T6:
Transitions:
- 1,3 - teraz Zafina automatycznie przechodzi do SCR, będąc na +5 na hicie. Trzymając tył po 1,3 pozostanie w pozycji neutralnej (-8 na bloku, +1 na hicie).
- 2,1,3~d - cancel ostatniego ciosu w MNT, uruchamiający średniej jakości mindgame'y z MNT.
- d/f+4,1~d - cancel ostatniego ciosu w FC, jak wyżej pozwala na takiesobie miksapy do papy z FC (ponadto df4,1 na hicie daje +8-+9, co jest samo w sobie całkiem niezłe)

Framedata:
- SS 1+2 na bloku -6->-3, na hicie +6->+8
- b+1 na bloku -14->-12: cios więc nie jest już karalny na wybitkę i w końcu w miarę spokojnie można go używać do CH hunting (wraz z TA! daje naprawdę mocne juggle).
- MNT u/f+3 na bloku -14-13->-10-8
- SCR df+4 szybsze: i24->i19, na bloku -25->-14, niestety na CH nie daje już gwaranta.
- WS+1 na bloku -15->-10, niestety na hicie nie daje gwaranta, tylko +1.
- WS+1,2 na bloku -14-13->-13-12, na dodatek jest to taggable launcher, którego możemy swobodnie używać w wielu jugglach na CH (CH SCR 1+2, CH b1, CH 1+2) zjadając red life.
- d/f+1,2 na bloku -11->-14, dość gruby nerf związany z dodaniem opóźnialnej kontynuacji d/f+1,2,1

Inne:
- ff+4: homing move, lowcrushuuje, fdata bez zmian
- ff+2: homing move, fdata bez zmian
- SCR d/f+3: homing move, z bliska siedzi nowy jugiel: SCR d/f+3, WS3, SCR 1, SCR 1+2 B!
- 1,4 to teraz natural combo

Taggable launchery:
- d+4,3
- WS+1,2
- WS+2
- SCR 4
- MNT d/f+2
- TRT 2
- CH d/b+4,2

Z WS+2 mamy ciekawy Option Select: WS+2~TAG+d. Na bloku Zafina odturla się do tyłu będąc somewhat bardziej safe niż po gołym WS+2, na hicie wtagujemy partnera, zabierając red life.

Strony: [1] 2 3