Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.

Pokaż wątki - Kati

Strony: 1 2 [3]
31
Astaroth / Asta - gwaranty, combo, setupy..
« dnia: Marzec 07, 2010, 15:40:15  »
Za www.caliburforum.com:

NC:
AB
22AA
214AAAAAA
1[A]
11_77B, K

NCC:
BB
6AB **Karalne na bloku, zarówno samo 6A, jak i całość**
1KA
WS KA
66AB

Jugle, Combosy:
66[K], 22B
33_99[K], 22B_28B+G (zależne od odległości)
CH 66AB, 28B+G
BT 2K, WS B
CH 6K, 2B+K~A+G
CH 6B, 22[K], 22B (zależne od odległości)
CH BT B+K, 22[K], 22B
CH 6AB, 4B
2B+K~2A+G_2B+G (można się wyrwać)
CH 2B+~A+G_B+G (można się wyrwać)
CH WS K, 2A+G_2B+G_2A+K (można się wyrwać), _4B
3A+B, 4B
22B4, 28B+G_A+G
CH 44B, 1A+G_1B+G (można się wyrwać)
63214B+G, A+G_22B
22[K]->QUAKE, 66AB, 28B+G

Ściana:
66K->WALL, 6K, 2B+K~A+G

Tech Trap:
4[B]_CH4B->2A+G_2B+G (można się wyrwać)
4A+B->2A+G_2B+G

(oryginalny post by cameel)

32
Astaroth / Astaroth - frame data
« dnia: Marzec 07, 2010, 15:36:57  »
Autorem jest Tharon_Mortis.

Attack Speed

i12 6A / BT B+K
i15 K / 2K / FC K
i16 4B
i17 A_B+G / 63214A_B+G / 66B / 6K / WS K / BT K
i18 3K / 66K / FC 3K
i19 3A / 4K / 33_99K / BT A_B+G / BT 2K
i20 4A / 22_88A / B / WS B
i21 A / 6B / 4A+B / 6B+K
i22 66A / 33_99A / 44A / 44K / 11_77K / 3A+B / B+K / 2B+K
i23 BT 2A
i24 2B / BT A
i25 3B / BT 2B
i26 33_99B / BT B
i27 [K] / WS A
i28 44B
i29 22_88B / A+B / 8A+B
i30 4[B]
i31 4B+K
i34 214A / 4[A] / 1A
i35 11_77A
i39 [A]
i42 3[K] / 22_88K
i47 44[A]
i48 22_88[K]
i50 4[A+B]
i57 44[B]
i60 2[B]
i61 3[B]

---
i29~i31 22_88B


Frame Data

A
B -4
H +6

[A]
B +0
H +15!

A,A
B -4
H +6

A,[A]{1}
B +2
H x

A,[A]{2}
B +15!
H +15!

A*B
B -12
H -2
C x

214A
B -14
H x

214A,A
214A,A,A
B -22
H -12

214A,A,A,A
214A,A,A,A,A
B -16
H -6

214A,A,A,A,A,A
B -16
H -6!

6A
B -14~-13
H -4~-3
C +3~4
Early block impact only occurs at point blank range or close to wall.

6A,B
B -18~-17
H x

3A
B -13
H +3
C

2A
~FC
B -18*
H -6
C -2

1A
~FC
B -13~-12*
H x

1[A]
~FC
B -7~-6*
H x

1[A],A
B -21~-20*
H x

1[A],B
B +14
H x

4A
B -3~-2
H +3~4
C x

4[A]
B -3~-2
H +15!

7A
B -14
H -2!

8_9A
B -14
H x

---
66A
B -17~-16
H -3~-2
C x

66A,B
B -24~-23
H x

33_99A
B -13
H +3

22_88A
B -14
H -4

22_88A,A
B -14
H +2

11_77A
~FC
B -13~-12*
H x

11_77[A]
~FC
B -7~-6*
H x

11_77[A],A
B -21~-20*
H x

11_77[A],B
B +14
H x

44A
B -16~-15
H1 +2~3!
H2 x
C x

44[A]
B -6~-5
H +22~23

---
B
B -15
H -3

B,B
B -8~-7*
H +4~5

B,[B]
B +12~13*
H x

6B
B -8~-7
H +4~5
C1 x
C2 +5

3B
B -12~-11
H x

3[B]
B x
H x

2B
~FC
B -7~-6*
H +3~4

2[B]
~FC
B +13~14*
H x

1B
~FC
B -16~-15*
H x

4B
B -10~9
H +0~1
D +0~1*
C x

4[B]
B +4~5*
H x

7B
B -12*
H +0*

8_9B
B -12*
H x

---
66B
B -12~-11
H1 +2
H2 +2~3
C1 +2
C2 x

33_99B
B -12~-11
H x

33_99[B]
B x
H x

22_88B
B -8~-7
H x

22_88B4
B -20~-19
H x

11_77B
B -16~-15*
H x

11_77B*K
(~BT)
B -14~-12
H x

44B
~FC
B -3~-2*
H x
C x

44[B]{1}
~FC
B -1~0*
H x
C x

44[B]{2}
~FC
B x
H x

---
K
B -8
H +2

6K
B -14~-13
H +4~5
C x

3K
B -10
H +0

3[K]
B -10
H +0

3K*A
B +0~1
H x

3K*[A]
B -8~-7
H +0~1

2K
~FC
B -14*
H -4
C +2

1K
~FC
B -16~-15*
H +2~3
C x

1K,A
B +2~3
H x

4K
B -15*
H -3*

4K*K
B -18*
H -6*

7_8_9K
B -9
H +3

---
66K
B -10~-3
H x

66[K]
B -3~+4
H1 x
H2 x

33_99K
(~BT)
B -11~-2
H x

33_99[K]
B -16~-8
H x

22_88K
B -7*
H x

22_88[K]
B -7*
H1 x
H2 +22

44K
11_77K
~FC
B -3*
H x

---
A+B
8A+B
B -21~-20
H1 -17
H2 x

3A+B
B -5
H x
C x

3[A+B]
B +2
H (+39*)

4A+B
B -20
H x

4[A+B]
B x
H x

22_88A+B
B +1~3
H x

22_88[A+B]
B x
H x

---
B+K
B +0
H +10!

6B+K
B -16
H -2
C x

6[B+K]
B -6
H x

2B+K
B -31
H -18*
C x

4B+K
~FC
B +0~1
H x

---
WS A
B +2~4
H x

FC A
~FC
B -18*
H -6
C -2

WS B
B -12~-11
H +2

FC B
~FC
B -12
H -2

WS K
B -16
H +0
C x

WS K,A
B -13*
H x

FC K
~FC
B -14*
H -4
C +2

FC 3K
B -10~-3
H x

33
Seong Mi-na / Seong Mi-Na - gwaranty, combo, ściany
« dnia: Marzec 07, 2010, 15:34:52  »
tip-range 3B_33B_WS+B, 66B, FC 1B [63/64]
tip-range 11B, WS+B, 66B, FC 1B [73]
tip-range 11B, 6BB [69]
tip-range CH 3A, 66A+B [54] 44A+B [58/61]
max-range 3B, 8A+B [51]
max-range CH BB, 3B, 66B, FC 1B [78]
CH 6K, A+B [47]
CH 4KB, 3KK, 3B [62]
CH 4KB, 3KK, 2B [62]
CH 4KB, 3KK, 6K [64]
CH 4KB, 3KK, 8B+K [62]
CH 4KB, 33KB, 2K [56]
CH 66KKK, 6B+K, 3B [56]
CH 66KKK, 6B+K, 6K [58]
CH 66KKK, 6B+K, 8B+K [56]
6K, 6AK [49]
44K, 2K [34]

by vince.

od siebie dodam:

6K

6B+K [48] nie siada na Talim/Amy
3bK [46]
3B [43]
4B [40]
1B [41]
3K [39]

CH 6K

1BK [49]
1BA [47]
A+B [47] => fajne bo siada absolutnie zawsze i nie potrzeba do tego żadnego timingu :]
8A+B [46]
4BK [44/45] nie siada na Talim/Amy
6K [44]
3KK [43] => nie siada przy AC tył/lewo
1BB [42/43]
3B [42]
6B+K [42]
8B+K [42]
66A [42]
33_99 KB [41/45] => jeśli przeciwnik robi AC do tyłu możliwe posadzenie jeszcze jednego 33_99 KB [49/50]
66B [40] nie siada na Talim
4B [39]

ściany

3bK [W!] 66K 6K 6K [53/79]
3bK [W!] 66KKK 6B+K [58/59]
3bK [W!] 66K 66KKK [75/78] ostatni cios obraca przeciwnika więc można się pokusić o rzut [+58]
3bK [W!] 66K 6K 6K 6K [84]
3bK [W!] 66K 6K 66KKK [87/88] + ew rzut [+58]

A+B [W!] 6K 6K [75/79] - jeśli postać po trafieniu w ścianę będzie w pozycji BT [95] - jeśli będzie przodem
A+B [W!] 6K 1BK [79]
A+B [W!] BBB [82]
A+B [W!] 6A+B 33_99 KB 6AK [92]
A+B [W!] 6A+B 6K [90][/b]

A+B [W!] 6K 66KKK 6B+K 3B [89]   
A+B [W!] 6K 66KKK 6B+K 33_99KB 1B [95/124]
akcję ostatecznie udało mi się przeciągnąć do [97/131]
A+B [W!] 6K 66KKK 6B+K 33_99KB 3B
A+B [W!] 6K 66K 66KKK [107]
A+B [W!] 66K 6K 66KKK  [110] + ew rzut [+58]
A+B [W!] 66K 6K 6K 3B [110]
A+B (z dalszej odległości) [W!] 66K 6K 6K 8B+K4BB [138/139]
z wyjątkiem sytuacji gdy przeciwnik zrobi ukemi w lewo - wtedy wchodzi 8B+KBB

*stun z 66K jest wyrywalny

34
Yoshimitsu / filmy z Yoshim
« dnia: Marzec 07, 2010, 15:22:59  »
lolo [YOS] vs Fhwoarang [MAX]:
http://www.youtube.com/watch?v=xeoQb5xNXTA
http://www.youtube.com/watch?v=DpP6QcDz-U8
http://www.youtube.com/watch?v=WZajuX3WCKs

Polecam szczególnie obejrzeć walki lolo, bo od razu widać, że gość umie grać Yoshem :) (oryginalny post by Di)

35
Yoshimitsu / Yoshimitsu - frame data
« dnia: Marzec 07, 2010, 15:19:28  »
Autorem poniższego spisu jest docvizzo. Jeśli są jakieś błędy to dajcie znać.

i9: 2aB
i10: FC aB
i11: A
i12: a:B+K
i13: K/FC 2A
i14: 2A/3K
i15: 3A/4A/6K/2K/FC 2K/6A+B/6A+K
i16: 1A/B/2B/FC 2B/A+G_B+G
i17: 6B/3B/WS A/WS B/FC 1K/33B/66K
i18: WS K/bA/44bB
i19: FC 3K/33K
i20: 1B
i21: 4K
i22: 2A+B/3B+K
i23: 3A+B/1B+K/66A/66B/66B+K
i24: 4B/22A/11B
i26: 22B/44bA
i28: 214A/22K
i29: 44A/66A+B
i30: 8A+K


Horizontal:

AA

B -5
H +5

A:B+K

B -3
H +6

6A

B -3
H +7

3A

B -14
H -4

3AB

B -21
H XXX

2A

B -6
H +4

1AAAA

B -17 (All Versions of it)
H - a lot

4AAAA

B -14 (All Versions again)
H -3

214A

B -17
H XXX

FCA

B -6
H +4

FCaB

B 0~-1
H 0~-1

WSA

B Cant test cause doing BT Moves tomorrow
H

8A

B -6
H +4


Verticals:

BB

B -6
H +4

bA

B -14
H +2

6B

B -12
H +4

3B

B -17
H XXX

2B

B -8
H +-0

1B

B -14
H -4

4B

B -1
H XXX

FCB

B -8
H -1


Kicks:

K

B -8
H +2

6K

B -21
H XXX

6KK

B -20
H XXX

6K2K

B more than -25
H -12 (Of course if just 2k hits)

3K

B -8
H +2

2K

B -14
H -4

1K

B -12
H XXX

4K

B -16
H XXX

4KB

B -14
H XXX

FC 3K

B -22~-23
H XXX

FC K

B -14
H -4

FC 1KKKK

B: more than -i20, FC 1K about -i21, FC 1KKKK even unser
H: FC 1K safer than -i13, FC 1KK -14, FC 1KKK -14, FC 1KKKK unsafe than -22, FC 1KKKKK gives Sophie a Free 66B on Hit

WSK

B -6~-7
H +4

8K

B -8
H XXX


Buttons together:

A+B

B +15
H XXX


6A+BBBB

B -8
H XXX

3A+B

B -18
H XXX


2A+B

B -8
H +3


2A+BB

B -8
H +13

3B+KB (and 3B+K:B)

B -16
H XXX

1B+K

B -3
H +3

9B+KK

B -13
H XXX


9B+KK

B -14
H XXX

6A+K

B -13
H -5

6[A+K]4

B XXX
H +13

6[A+K]

B XXX
H +13


8WAYRUN:

66_33_99A

B -14
H +4

22_88A

B -8
H +1~+2

11_77A

B -14~-15
H +3

44A

B -8
H +8

66B

B -12
H XXX

33_99B+KA+BK

B -18 (33_99B+KA+B is more than i20, just 33_99B+K is -14)
H XXX


22_88B

B -14
H -4

11_77B

B -18
H +-0

44bA

B -12
H XXX

44bAG

B -5~-6
H XXX

44bB

B -12
H +1

66K

B -11
H XXX

33_99K

B -16
H XXX

22_88K

B -1
H XXX


66A+B

B -7
H XXX

66A+B2B

B -20
H -2

44_22_88B+K

B -8
H XXX

Sliding Kick

B -24
H XXX


Throws:

B+G4

B XXX
H +13

B+G6

B XXX
H +13


Moves out of Stance:

INT B

B -16
H XXX

INT A

B -12 (Can be punished e.g by Hildes 6A+K or JF Umbrella)
H XXX

INT K

B -8
H +2

REF B

B -14
H moren than +10, less than i14, unable to test further right now.

REF BK

B -5
H XXX

REF K

B -5
H XXX

MED A

B -15~-16
H -3

MED K

B -19
H XXX

FLE B

B -8
H +3

FLE [ B ]

B +-0
H XXX

FLE K

B -16
H +2

FLE 66

B -24
H -15

DRG K

B -22~-23
H XXX

DRG B

B -5
H XXX

SDRG A

B -8
H XXX

WS Moves

WS A

B Cant test cause i need more Bt Frames, but its safe cause it leaves both in BT. Somewhere between -6 and -13 :P
H +3

WS B

B -9
H XXX

WS K

B -8
H +4

BT Moves

BT A

B -2
H +8

BT B

B -8
H +4

BT K

B -4
H +4

36
Yun Seong / Yun Seong - framedata
« dnia: Marzec 07, 2010, 15:17:25  »
Attack Speed

i12 K
i13 FC A
i14 A / 2A / BT K
i15 2K / 4K / WS B / FC K / BT 2A
i16 B / 3K / FC B / BT A
i17 A_B+G / 2B / 6K / 1K / 11K / WS K / BT 2B
i18 66K / 33_99K / 44K / 4B+K / BT B
i19 3A / 33_99A / 4B / 6A+B {GI 1} / BT A_B+G / BT 2K
i20 6A / 66A / 3B / 236K / A+B
i21 22_88A / WS A / 6A+B {GI 2}
i22 4A / 6B / 8K / 6A+B
i23 1A / 44A / 8B
i24 A+K
i25 8A / 1B / 66B
i27 33_99B / 22_88B
i28 11_77A
i29 44B / 66A+B
i30 11_77B / 9B+K
i31 22_88K
i33 2B+K
i34 WL~G
i36 B+K~CR B
i38 6kgK
i39 B+K~CR K / B+K~CR 2K / B+K~CR 8K / WL~K
i44 B+K~CR A+B / B+K~CR A+K
i47 B+K~CR A
i50 B+K~G
i62 B+K~G~K

---
i23~i24 44A

i43~i44 B+K~CR A+K

i25~i26 8A

i23~i24 8B


Frame Data

A
B -5
H -2
C +0

A,A
B -9~-8
H +2~3

6A
B -14~-13
H (-1~0)
C x
Data for fastest stun break. Add around 5 frames for a more realistic number in vs. play.


6[A]
~CR

3A
B -15~-14
H -2~-1
C +1~2

2A
~FC
B -6
H +4
C +8

1A
~FC
B -17~-16
H -5~-4
C x

4A
B -12
H -1!

7_8_9A
B -9~-7
H +3~5!

---
66A
B -16~-14
H x

33_99A
B -25~-24
H x

33_99A*K
B -19~-18
H x

22_88A
B -16~-15
H -5~-4
C -1~0

22_88A,B~G
B -38~-37
H -27~-26
C -23~-22

22_88A,B
B -18~-17
H x

11_77A
B -11~-10*
H -2~-1*
C +0~1*

44A
B -14~-13
H -8~-7
C (+2~3)
Data for fastest stun break. Add around 5 frames for a more realistic number in vs. play.


---
B
B -7
H -2
C +2

B,B
B -9~-8
H -2~-1

6B
B -12~-10
H -2~0
C +1~3

6[B]
~CR

6B,B
B +1~2*
H x

3B
B -14
H +1
C x

2B
~FC
B -14~-13
H -4~-3
D -4~-3*

2B,K
~CR

1B
~FC
B -17~-16*
H -5~-4
C +3~4

4B
B -17~-16
H -5~-4

4B*K
B -17
H -4

7_8_9B
B -7~-6
H +2~3
D +3*

---
66B
B -16~-14*
H x

33_99B
B -17~-15
H x

33_99[B]
~CR

22_88B
B -19~-18
H x
C x

11_77B
B -22~-20*
H x

44B
B -18~-17
H (+0~1*)
Data for fastest stun break. Add around 5 frames for a more realistic number in vs. play.

---
K
B -6
H -3
C +3

K,K
B -10
H +0

K,K,B
B -18*
H -4
C x

6K
B -14
H -7

6K*K
B -11*
H +4*

6kg*K
B -4*
H +1*

3K
B -15
H -5
C +1

3[K]
~CR

2K
~FC
B -14*
H -4
C +2

1K
B -21*
H -15
C -9

1KkG
~CR

1K,K
B -13
H x
C x

1K,2K
B -17~-16*
H -4~-3
C x

4K
B -9
H -3
C +1

7_8_9K
B -11
H x

7_8_9K,{K}
B -31
H x
3rd kick impacts at i16, restricting punishment.

7_8_9K,K
B -21
H -13

7_8_9K,K,K
B -8~-7*
H x

7_8_9K:K:K:K
B -7~-6*
H x

---
66K
B -13~-12*
H x

33_99K
B -18
H -5
C x

33_99[K]
~CR

22_88K
B1 -1
B2 +1
H x

11_77K
B -18*
H x

44K
B -17
H x

---
A+B
~FC
B -25~-24
H x

A+B~B~B
B -5
H x

6A+B
B -10
H +0
C x

66A+B
B -18~-17*
H x

---
4B+K
B -10~-8
H (+3~5)
Data for fastest stun break. Add around 5 frames for a more realistic number in vs. play.

2B+K
B -6~-5*
H +1~2*
C +6~7*

66B+K
(~BT)
B -5~-3*
R +1~3*
H x

44B+K
B x
H x

44[B+K]
B +1~3
H (+3~5)
Data for fastest stun break. Add around 5 frames for a more realistic number in vs. play.

---
A+K
~FC
B -8~-7*
H x

---
WS A
B -9~-8
H +0~1
C x

WS [A]
~CR

WS A,K
B -12
H -4

WS A,K*K
B -17~-16*
H x

FC A
~FC
B -6
H +4
C +8

WS B
B -5
H +5

FC B
~FC
B -9~-8
H -1~0
D -1~0*

WS K
B -14~-13
H x
C x

FC K
~FC
B -14*
H -4
C +2

---
BT A
B -2~-1
H +8~9

BT 2A
~FC
B -6
H +4

BT B
B -6
H +4

BT 2B
~FC
B -8~-7
H +0~1

BT K
B -2
H +6

BT 2K
~FC
B -19*
H x

BT B+K
B +4~6
H (+5~7)
Data for fastest stun break. Add around 5 frames for a more realistic number in vs. play.

---
CR A
~CR

CR B
B -11~-10
H -5~-4
C x

CR K
~CR

CR K:G
~CR

CR 2K
B -23~-22*
H -15~-14

CR 2K,K
~CR

CR 8K
B -21
H x

CR 5~K
~CR

CR A+B
B -16~-14*
H x

CR [A+B]
B -11~-9*
H x

CR B+K
B +16
H x

CR A+K
~CR

37
Zasalamel / Zasalamel - frame data
« dnia: Marzec 07, 2010, 15:15:09  »
Autorem poniższego spisu jest Sacharja. Jeśli są jakieś błędy to dajcie znać.

Execution speed

i12: B+K
i13: K
i14: A/WS K/FC 2A
i15: 2A/3K/2K/FC 2K/b:K
i16: B/2B/4B/6K/A+G_B+G/FC 2B
i17: 1B/1K/66K
i18: 3A/3B/6A+B/6B+K/6bK
i19: WS B/WS A
i20: 6A
i21: 4A/4K/66B/44A
i22: 22A/22B/44B/66A+B
i23: 6B/FC 3B/22K
i24: 2B+K/4B+K/66A
i25: 11K/44K/66B+K
i27: A+B/33B

NOTE: Everything not listed is slower than i27.

Hit & Block Data

A

H: -5~-4
C: +0~+1
B: -8~-7

AA

H: +0
B: -11

6A

H: -4~-2
C: Stun
B: -13

6AB

H: Stun~BT
B: +4

3A

H: -3~-2
C: Stun
B: -20

3AB

H: +4
C: Stun
B: -15

2A~FC

H: +5
C: +8
B: -6

1A

H: -8~-7
B: -18~-17*

1AB

H: KND
B: -14*

4A

H: +5
B: -3

FC 2A~FC

H: +4
C: +8
B: -6

WS A

H: +2~+4
B: -15~-13

WS A4

H: +6~+8
B: -13~-11

9A~FC

H: -5~-4
B: -17~-16*

BT A

H: +8
B: +0

BT 2A~FC

H: +4
B: -5

B

H: -6
B: -9

BB

H: -6
B: -15

BB4

H: +4
B: -13

bK

H: -2
B: -13

b:K

H: +1
B: -13

6B

H: -2
B: -12

6BA

H: +11~BT
B: -8

3B

H: KND
B: -15~-14

3B4

H: KND
B: -17~-16

2B~FC

H: -2
B: -12

2B4~FC

H: +3
B: -12

1B

H: -5
B: -13

1BB

H: -11
B: -16

1BBA

H: Stun
B: -10

4B

H: -2*
C: KND
B: -16

FC 2B~FC

H: -2
B: -12

FC 2B4~FC

H: +3
B: -12

FC 3B

H: KND
B: -17

WS B

H: KND
B: -13~-12

WS B6

H: KND
B: -13~-12

9B

H: +6~+7
B: -5~-4

BT B

H: +4
B: -7

BT 2B~FC

H: +1
B: -8

K

H: -5
B: -11

KK

H: -8*
B: -16*

6kB

H: +4
B: -4

3K

H: +3
B: -8

2K~FC

H: -4
C: +2
B: -14*

1K

H: +0
B: -14*

4K

H: +8*
B: -3*

FC 2K~FC

H: -4
C: +2
B: -14*

WS K

H: +10~BT
B: -9

9K

H: KND
B: -8~-6

BT K

H: +4
B: -4

BT 2K~FC

H: KND
B: -20*

A+B

H: -1
B: -5

6A+B

H: -8
C: Stun
B: -16

6A+BB

H: KND
B: -16*

6A+B[ B ]

H: KND
B: +4

B+K

H: -4
C: +0
B: -11

6B+K

H: +4
B: +4

2B+K

H: -13
B: -20*

2[B+K]

H: Stun
B: -14*

4B+K

H: KND
B: -16

BT B+K

H: KND
B: +4

BT [B+K]

H: KND
B: +4

A+K

H: +21~+23 (Stun)
B: +6~+8

66A

H: +7~+8
B: -16~-15

22A

H: +0~+1~BT
B: -13~-12

44A

H: +3
B: -9

66B

H: -7~-6*
B: -21~-20*

66BB

H: +3
C: Stun
B: -10*

33B

H: KND
B: -6~-5

33B4

H: KND
B: -13~-12

22B~FC

H: -7~-6
B: -17~-16*

44B

H: KND
B: -17~-16

44B4

H: KND
B: -21~-20

66K

H: KND
B: -13

22K

H: +5
B: -3

22KK~FC

H: Stun
B: -9

11K~FC

H: -4~-3
B: -17~-16*

44K

H: KND
B: -2

66A+B

H: KND
B: -20*

66B+K

H: KND
B: -11~-10

44B+K

H: Stun
B: UB

38
Offtopic / walentynki i inne helołiny
« dnia: Styczeń 24, 2010, 21:14:47  »
zbliżają się walentynki...
czy ktoś jeszcze, tak jak ja, nie znosi tych pseudo świąt? :) ponoć zostały stworzone, żeby wypełnić konsumpcyjną lukę w kalendarzu..
z resztą podobnym absurdem jest moim zdaniem coś takiego jak dzień kobiet i inne dni czegoś tam ;)

niszczą mnie też bachorki łażące po domach w helołin i zbierające cukierki. apokalipsa D: 

39
Inne gry / Na jakie gry czekacie?
« dnia: Styczeń 06, 2010, 20:39:38  »
Tak mnie natchnęło po przeczytaniu artykułu o grze Bayonetta - już się nie mogę doczekać aż wpadnie w moje ręce, zapowiada się całkiem ciekawie i tak jak lubię :) Poza tym, choć ze słabnącym entuzjazmem oczekuję trzynastego Finala.
Czekacie na coś? :)

Strony: 1 2 [3]