Autor Wątek: Nowości / Zmiany: DR--->T6  (Przeczytany 2352 razy)

Tokis_TLT

  • Moderator
  • Sr. Member
  • *****
  • Wiadomości: 392
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
  • PSN ID: Tokis_PL
  • Skąd: Łódź
Nowości / Zmiany: DR--->T6
« dnia: Styczeń 15, 2010, 21:37:21 »
Słowem wstępu - nie ukrywam, że choć Christie przeszła dość małą reformę, jeśli chodzi o jej zakres możliwości i sposób prowadzenia w T6,  to jednak czuć wyraźnie że zyskała na mocy. Bound system jej sprzyja, część ciosów została konkretnie "zrevampowana", jak i dano do dyspozycji więcej okazji do mixup'ów, co poprawia jej grę ofensywną. Jednak wciąż nie jest to postać turniejowa, w mojej opinii - obrażenia z akcji są co najwyżej porządne, wall game ograniczony, a brak dobrych punisherów daje się często we znaki...
"But f**k that!" - fun płynący z prowadzenia tej postaci w T6 jest jeszcze większy niż w poprzedniej części! :) Moc Christie leży w ciągłym mieszaniu, zaskakiwaniu przeciwnika, zmuszaniu go do zgadywania i wymuszaniu błędu. Jeśli szukasz takiej postaci, sprawdź co panowie z Namco przygotowali dla Ciebie w tej odsłonie Króla Żelaznej Pięści!

***NOWE ZAGRANIA*** 
  • d+2,3  -  17-klatkowe NCc, 2 x mid, oba ciosy trafiające leżącego przeciwnika, po drugim Xtie kończy w RLX. Daje dobrą okazje na okizeme, gdy zastosowane po B!, bądź nawet jako alternatywa dla mocniejszej ściany po W!. Do używania głównie jako ground hit.

  • d/b+3+4, [D_B_4,3]  -  Pierwsze dwa midy są naprawdę wolne(i30), ale działają jako high crush, na CH dając juggla, ponadto dają możliwość przejścia do HSP lub RLX. Wejście do HSP poprzedza unik do tyłu, więc można tym czasem wymusić whiffa, ucieczka do RLX jest jednak szybsza. Na trafieniu dobra przewaga(+11), na bloku strata ?jedynie? -10, ale jeśli dokończymy serię za pomocą 4,3(2 x high!), złapiemy na CH próbującego ukarać nas przeciwnika. IMO, bez rewelacji.

  • f,f+2,3  -  Seria mid, low, drugi hit juggluje już na NH, zaś pierwszy cios, mimo że odrobinkę wolny to jednak świetnie trackuje i jest całkowicie bezpieczny. Cała kombinacja jest gwarantowana na counterze, lecz nie daje okazji do standardowego juggla ? uda się posadzić jedynie d+4,3. Low jest okropnie karalny, i z racji tego, że nie mamy go z czym wymienić, łatwo będzie go przeciwnikowi sparować/zablokować. Ale właśnie dzięki temu warto czasem spróbować mindgame?u i np. zbuforować Rodeo Spin lub zrobić cokolwiek innego, co może zaskoczyć spodziewającego się lowa rywala. Ogólnie, nic specjalnego, jednak nowa animacja może zaskoczyć nieogranego zawodnika.

  • d+4,3  -  Pierwszy low crushuje high?e i jest naprawdę szybki(i14)...i to są w sumie jego jedyne zalety. Znikomy zasięg, na bloku kara, a na trafieniu STRATA(-5, WTF!?), do tego Xtie zostaje w FC, gdzie niby można pomieszać, ale ujemne klatki zostawiają mało pola do manewru. Drugi cios idzie na mid i na bloku zostawia przeciwnika w crouch?u, zaś Christie ze stratą -14. Komplet siedzi cały na CH. Warto użyć czasem z racji szybkości, ale jako główny low proponuję wciąż d+3~4.

  • SS+2>4  -  Nowy cios w zamian za stare SS+2. Serię rozpoczyna całkiem szybki atak na mid, na trafieniu gwarantując drugi hit, dający KND/wall splat i automatyczne przejście do HSP. Na bloku bezpieczne, ale pod drugim ciosem można się schylić. Średnio przydatne, jako że SS Christie woła o pomstę do nieba i ciężko nim cokolwiek uniknąć. Niemniej, raz na jakiś czas pod ścianą warte odpalenia, bo dmg (przy sprzyjających warunkach) jest zacny. Przykładowa akcja pod dobrym kątem: SS+2,4  W! HSP 3~4, 3+4  B! d/b+4,4,4 [95].

  • f,f,f+3  -  Sam nie wiem co myśleć o tym ciosie. Z jednej strony wolny jak siedem nieszczęść, więc banalnie łatwy do sparowania, z drugiej strony niezły zasięg i dobra przewaga na trafieniu, co otwiera okazję do zgadywanki. Póki przeciwnik nie zacznie tego widzieć -  warte używania. Osobiście jednak wolałbym jumpkick na mid z przewagą, o tej notacji, jak zwykłe WR+3 u większości postaci.

  • HSP 3+4  -  No proszę, doczekaliśmy się ? rzut z postawy! Do tego niewyrywalny! Niestety, ma dość wolną i charakterystyczną animację, co ułatwia schylenie się pod nim, jednak w paru setup?ach i na przewagach warte użycia, chociażby po to by zmusić przeciwnika, by zaczął bać się stania. Ogólnie, porządne wzmocnienie HSP.

  • [f+4_RLX 2,4],3,3+4  -  Nowa kontynuacja po starym ciosie. W DR mieliśmy możliwość wykonania jedynie opcji na low(f+4,3+4) i przejścia do HSP(f+4~B), teraz otrzymujemy wymianę z midem, który trafiony na CH gwarantuje ostatnie dwa midy za niezły damage. Zablokowane nowe midy mają umiarkowaną karę, więc nie ma tragedii, lecz należy z tym uważać. Fajne uzupełnienie i tak już dobrej kombinacji.

  • [d/b+3_b+4,3_HSP 2,3],d/b+4~3  -   Cancel znanego z poprzedniej części lowa w midową wybitkę, niestety dość wolny, lecz przynajmniej daje alternatywę do wymiany w tych seriach. Na bloku karalne(Christie kończy w RLX), przez niektóre postacie nawet na juggla. Raczej nieprzydatne, lecz ?od święta? można użyć.

  • [3~4_ f+4,3+4],3+4(~D_~B)  -   Obecna w poprzednich częściach podcinka doczekała się kontynuacji w postaci Front Singera, który w tej odsłonie bounduje, dając dodatkowo możliwość przejścia do obu postaw Christie. Czyli w zasadzie żaden nowy cios, jednak bądź co bądź, opcja niedostępna w DR więc warto o niej wspomnieć. Przydatne jedynie z racji B!, w niektórych custom jugglach.

  • (FC_RLX)1+2>1+2  -   Mocno odmieniona stara ?dyńka? ? teraz mamy dwuhitowe NC, gdzie drugi hit daje KND/W!(można robić na HitConfirmation). Zabrano też stary cancel FC,1+2,1,2. Niezły zasięg, lecz kara na -13 więc uwaga. Ogólnie - przydatna rzecz.

  • RLX(f_b)+1+2  -  Fajne, nowe przejścia do HSP z RLX. Pierwsze jest naprawdę szybkie, co pozwala w mgnieniu oka zmienić dostępne mix-upy(RLX-->HSP), drugie poprzedza pseudo-unik i jest raczej opcją defensywną. Przydatne zagrania, pomagające zamieszać przeciwnikowi w głowie.

BOUNDUJĄCE CIOSY:
 - u/f+1+2
 - f+4_RLX 2,4
 - d/b+1+2
 - f,f+3+4
 - 3~4,3+4_(FC_WS)+3+4
 - f+3_RLX 4,3+4,3
 - u/f+3

HOMING ATTACKS:
 - 3
 - f,f+2
 - u/f+4

***ZMIANY***(najważniejsze)

  • Osłabiono damage z Rodeo Spin(hcf+1+2) z 55 do 50.

  • 1+2 jest teraz i12(wcześniej - i11).

  • b+3 jest teraz i13(wcześniej ? i11).

  • d/b+4 jest teraz i15 midem(wcześniej i17 high). Przyśpieszono również przejście do HSP w kombinacji d/b+4,b+4.

  • WS+1,3 to teraz NC(wcześniej NCc).

  • d/b+2,3 to teraz NCc.

  • WS+2 na front hit pozwala na juggla(qcf+3,...).

  • FC,d/b+4 na CH daje wyrywalnego stuna.

  • d/b+3,4 wywraca teraz na NH(front hit).

  • Zabrano JF 1,3:4(Jab to Freak Show).

  • Zabrano stare WS+3, teraz WS+3 to stare FC,f+3.

  • Stare d/b+3+4 wykonuje się teraz jako b,b+3+4.

  • RLX u_d to teraz SS w postawie, po którym Christie zostaje w RLX.

  • RLX 4 wywraca teraz jedynie na CH.

  • RLX 2,3 to teraz NCc.

  • HSP u_d pozwala teraz wyjść z postawy wprost do FC.

  • 3~4 ma teraz block stuna.

« Ostatnia zmiana: Luty 07, 2010, 14:25:30 wysłana przez Tokis_TLT »

blaugrana20

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 304
  • Płeć: Mężczyzna
  • what do you want
    • Zobacz profil
  • PSN ID: blaugrana20_PL
  • Skąd: Kamienna G�ra (okolice W-cha ) )
Odp: Nowości / Zmiany: DR--->T6
« Odpowiedź #1 dnia: Maj 20, 2010, 23:54:19 »
d/b+2,3 czy to warto  uzywac jest dosc karalne chyba nie ?

Tokis_TLT

  • Moderator
  • Sr. Member
  • *****
  • Wiadomości: 392
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
  • PSN ID: Tokis_PL
  • Skąd: Łódź
Odp: Nowości / Zmiany: DR--->T6
« Odpowiedź #2 dnia: Maj 21, 2010, 00:29:09 »
Osobiście używam db+2 jako lowa o długim zasięgu, ale jest to dość niebezpieczne bo kara spora(i tu, i tu wybitka), niemniej odpalone z dalszego dystansu ma dużą szansę wejść. Samo db+2 jest high crushem, a całość siada na CH dając naprawdę konkretny damage. Poza tym, ludzie mają problem z karaniem tego, więc póki ktoś nie ogarnia to warto od czasu do czasu użyć. Zagranie z gatunku "high risk - high reward".

blaugrana20

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 304
  • Płeć: Mężczyzna
  • what do you want
    • Zobacz profil
  • PSN ID: blaugrana20_PL
  • Skąd: Kamienna G�ra (okolice W-cha ) )
Odp: Nowości / Zmiany: DR--->T6
« Odpowiedź #3 dnia: Czerwiec 29, 2011, 14:54:02 »
jak wstac  z rlx do gory bez ciosu :|

Tokis_TLT

  • Moderator
  • Sr. Member
  • *****
  • Wiadomości: 392
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
  • PSN ID: Tokis_PL
  • Skąd: Łódź
Odp: Nowości / Zmiany: DR--->T6
« Odpowiedź #4 dnia: Czerwiec 29, 2011, 18:39:40 »
^
Naciska się U/B, można nawet sobie zbuforować po tym np. Rodeo - dobre pod ścianą, po W! d+2,3 :P