BACKDASH FORUM

Mortal Kombat => Postacie => Mortal Kombat 9 => Scorpion => Wątek zaczęty przez: Qjon w Maj 01, 2011, 16:10:17

Tytuł: Gerovehir! czyli Podstawy
Wiadomość wysłana przez: Qjon w Maj 01, 2011, 16:10:17
Specjale:
b,b+1 - Linka
d,b+3 - Teleport Punch (TP)
d,b+2 - Hellfire (Palenie)
d,b+4 - Leg takedown (Podcinka)

Fatality:
Fatality 1: f,d,f+2 (blisko)
Fatality 2: b,f,b+3 (blisko)
Stage Fatality: f,u,u+1
Babality: d,b,f,d+2

Normale:
Podstawowa informacja - linkę możemy linkować (-.-) po każdym ciosie w następujących stringach: 1,1,1 (tylko po dwóch pierwszych ciosach jest gwarantowana);2,1;f+2,1;2,1+2; 3,3.
Combosy po 1,1_21_f+2,1 zjadają tyle samo damage.
3,3 to najszybszy juggle starter Scorpiona, zjada odrobinę mniej dmg niż powyższe, działa dobrze jako antiair.
Po 3,3,4 mamy gwarantowane ExPalenie.
Po Airthrow mamy gwarantowane ExPalenie.
f+4 to szybki, niekaralny low, po którym także możemy walnąć na gwarancie linkę i juggle lub X-ray.
b+2 to overhead, jest karalne na fullcombo.
2,1,2_2,1+2 - ostatni hit to overhead.
f+3 - overhead, daje nam przewagę na hicie, niekaralny na bloku.

Specjale:
Linka - karalna z bliska (full juggle) i średniej odległości (szybkie specjale), na whiffie KOLOSALNA kara.
ExLinka - posiada Armor na 2 hity (także projectile).
Teleport Punch - na trafieniu zapewnia nam safejumpa, karalne na fullcombo na bloku, działa jako wakeup move.
ExTeleport Punch - 2hitowa wersja, na bloku daje przewagę, pod ścianą daje juggla.
Hellfire - nieblokowalny cios, +/-0 na trafieniu, zbiera pozostających na ziemi przeciwników.
ExHellfire - większy hitbox, zbiera czasem techrollujących, oraz we wczesnej i późnej fazie skoku.
Leg takedown - podcinka, zbiera we wczesnej i późnej fazie skoku, karalna na full combo.
ExLeg takedown - większy zasięg, tak samo karalna.

Juggle:
Po każdym jugglu kończącym się airthrowem możemy zrobić ExPalenie za dodatkowe, gwarantowane 8% damage (wymaga 1 paska ex)

Linka_f+4~Linka_j.P, 1,1~Linka, nj.P, dash b+2, j.K~TP, j.K~Airthrow (35_36_42%)
Linka_f+4~Linka_j.P, 1,1~Linka, nj.P, dash b+2, j.K~TP, j.K~TP d+1  (36_37_43%)

b+2, dash, j.K~TP, dash, 1,1,1~Linka, crossup j.K~Airthrow (28%)
b+2, dash, j.K~TP, dash, 1,1,1~Linka, crossup j.P, 2,1,2 (30%)

2,1+2~TP, dash, 1,1,1~Linka, crossup j.K~Airthrow (31%)
2,1+2~TP, dash, 1,1,1~Linka, crossup j.P, 2,1,2 (33%)

nj.P, dash, b+2, j.K~TP, dash, 1,1,1~Linka, crossup j.P, 2,1,2 (42%)
nj.P, dash, b+2, j.K~TP, dash, 1,1,1~Linka, crossup j.K~Airthrow (40%)

j.K~TP, dash, 1,1,1~Linka, crossup j.P, 2,1,2 (36%)
j.K~TP, dash, 1,1,1~Linka, crossup j.K~Airthrow (33%)

Wall:

b+2, nj.P, 2,1,  2,1,  2,1~Linka, crossup j.P 2,1,2 (28%)
b+2, nj.P, 2,1,  2,1,  2,1~Linka, crossup j.P~ExTP, 1,1,1 (30%)
b+2, nj.P, 2,1,  2,1,  2,1~Linka, nj.K~Airthrow  (26%) i mamy przeciwnika w dalszym ciągu przy ścianie


j.P, 1,1~Linka, nj.P, b+2, 2,1,  2,1,2 (37%)
j.P, 1,1~Linka, crossup j.P~ExTP, 2,1,  2,1,  2,1,2  (45%)

Scorpion plecami do ściany:
ExTP, 2,1,  2,1,  2,1, 33~Linka, crossup j.P, 2,1,2  (41%)

http://www.youtube.com/watch?v=wjFYU06GTkw
Tytuł: Odp: Gerovehir! czyli Podstawy
Wiadomość wysłana przez: Furb w Maj 02, 2011, 18:21:16
Fajnie zrobione! Machne takie cos dla Cage'a jak bedzie czas ;D.
Tytuł: Odp: Gerovehir! czyli Podstawy
Wiadomość wysłana przez: Qjon w Maj 03, 2011, 01:35:34
Dorobiłem wideło z dżaglami, żeby nie było że ich nie umiem:
http://www.youtube.com/watch?v=wjFYU06GTkw
Tytuł: Odp: Gerovehir! czyli Podstawy
Wiadomość wysłana przez: True_Mumin w Maj 03, 2011, 01:48:49
Dorobiłem wideło z dżaglami, żeby nie było że ich nie umiem:
http://www.youtube.com/watch?v=wjFYU06GTkw

Bardzo ładne. Zwłaszcza ten pierwszy juggle!

Tylko wersja EX palenia jest gwarantowana po rzucie z powietrza?
Tytuł: Odp: Gerovehir! czyli Podstawy
Wiadomość wysłana przez: Qjon w Maj 03, 2011, 01:53:39
Tylko Ex.
Tytuł: Odp: Gerovehir! czyli Podstawy
Wiadomość wysłana przez: Wombat w Maj 03, 2011, 16:36:39
To ja dorzucę trochę koksu do pieca żeby się dalej ładnie paliło (:D):

Do podlinkowania z j.P:
- 1,1,1/1,1,4/1,1~linka/1,1~takedown
- 3,3,4/3,3~linka/3,3~takedown
- 2,1,2/2,1~linka/2,1~takedown/2,1+2 - a dalej wiecie co z nim robić xd
- f+2,1,4/f+2,1~linka/f+2,1~takedown/f+2,1~TP
- f+3
- b+2
- f+4~linka/f+4,3/f+4~takedown

NOTE: cancel w TP z naturalnego stringa wchodzi tylko z f+2,1, z innymi nie działa

Juggle:
linka, nj.P, dash b+2, j.K~TP, dash 1,1~takedown (35%)
b+2, j.K~TP, dash, 1,1,1~linka, crossup j.P, 1,1~takedown (30%)
b+2, j.K~TP, dash, 1,1,1~linka, crossup j.P, 3,3,4 (29% + można EXpalić na gwarancie)
j.K~TP, dash, 1,1,1~linka, crossup j.P, 3,3,4 (34% + można EXpalić na gwarancie)
j.K~TP, dash, 1,1,1~linka, crossup j.P, 1,1~takedown (36%)

Wall:
b+2, nj.P, 2,1, 2,1, 2,1~linka, crossup j (bez ataku), crossup j.P, 1,1~takedown (29%, można nie skakać tam i spowrotem tylko zrobić od razu crossup j.P, ale wtedy przeciwnik nie zostanie pod ścianą)
b+2, nj.P, 2,1, 2,1, 2,1~linka, crossup j.P, f+2,1~EXTP, d+2_1,1,1 (32%, od d+2 bądź 1,1,1 zależy pozycja przeciwnika po akcji)

Plecami do ściany:
EXTP, 2,1,  2,1,  2,1, 3,3~Linka, crossup j, crossup j.P, 1,1~takedown (42%, ze skokiem bez ataku to samo co wcześniej)
EXTP, 2,1,  2,1,  2,1, 3,3~Linka, crossup j, crossup j.P, 3,3,4 (40% + można EXpalić na gwarancie, skok jw.)
Tytuł: Odp: Gerovehir! czyli Podstawy
Wiadomość wysłana przez: Caracal82 w Czerwiec 14, 2011, 19:22:16
Witam bardzo interesujące combosy do scorpa którego właśnie rozkminiam. Ośmielę się zapytać o opinię tutaj na temat jednego comba które ostatnio tak sobie wymyśliłem. Mianowicie:
j.p,1,1,EXspear, nj.p,dash,b+2,j.k,teleport,j.k,EXteleport razem daje to 11 ciosów i 45% przy użyciu dwóch pasków jeśli by dodać to co Qjon mówi o Expaleniu to pewnie można wyżyłować to combo do ponad 50% przy użyciu 3 pasków. Mam jednak prośbę ponieważ niestety mieszkam w Anglii i nie mam nikogo z kim mógłbym pograć offline, tak więc testowanie czegokolwiek jest dla mnie trudne bo albo na practice na nieruchomym przeciwniku albo online czyli albo w idealnych warunkach albo w totalnym chaosie (prawdę powiedziawszy za słaby jestem na testy online a gdyby Qjon nie pozamiatał mnie Ermaciem, dał linka do tego forum i kazał ćwiczyć to bym dalej używał jedynie podstawowych combosów i nie wiedział co to OH i string ^^). Tak więc mam prośbę do co lepsiejszych zawodników o przetestowanie tego comba i o opinię czy warto je stosować czy może są lepsze bez użycia pasków.
Tytuł: Odp: Gerovehir! czyli Podstawy
Wiadomość wysłana przez: Qjon w Czerwiec 14, 2011, 21:33:32
No ale odpowiedz sobie sam - czy opłaca się marnować 2 paski (czyli potencjalny brejker) tylko po to, żeby zwiększyć damage o te 5%? Jeśli wiesz, ze te 5% jest w stanie zabić, to ok, ale jeśli powiedzmy zaczynasz rundę i wszedł ci dżagiel, to IMO nie ma sensu marnować od razu pasków, bo zysk jest zbyt mały.
Tytuł: Odp: Gerovehir! czyli Podstawy
Wiadomość wysłana przez: Caracal82 w Czerwiec 14, 2011, 22:39:12
W sumie z jednym paskiem wychodzi około 40% więc jeden pasek za 3-5% to chyba rzeczywiście lipa. Ale zastanawiałem się na co warto tak naprawdę trzymać te paski. Bo skoro Xray zadaje około 33% czy tam 35 nawet to myślałem że ponad 50% za trzy paski to się opłaca. Breaker powiadasz... Czy to jest główna rzecz dla której warto trzymać paski ??
Tytuł: Odp: Gerovehir! czyli Podstawy
Wiadomość wysłana przez: Qjon w Czerwiec 14, 2011, 22:56:25
U Scorpa brejker+ex linka(tarcza!)+ex teleport+ex palenie(do kończenia juggli za dużo, bo 8dmg) :)
Tytuł: Odp: Gerovehir! czyli Podstawy
Wiadomość wysłana przez: Caracal82 w Czerwiec 15, 2011, 17:35:35
Mam jeszcze jedno pytanie ale nie widzę żadnego tematu, do którego by to pasowało mianowicie "czy jump punch jest OH czy zwykłym high punchem?" bo czasami kolesie przeskakując nade mną gdy blokowałem kucając trafiali mnie i nie wiem czy puściłem blok przypadkiem czy jest to OH. Jak już wspomniałem wcześniej nie mam nikogo do poćwiczenia offline więc ni jak moge to sprawdzić.
Tytuł: Odp: Gerovehir! czyli Podstawy
Wiadomość wysłana przez: Di w Czerwiec 15, 2011, 17:40:16
JP to OP. Możesz sam to sprawdzić, ustawiając w trybie treningowym, żeby przeciwnik blokował podczas kucania.

Nie sugeruj się animacją - w tej grze czasem i lowy mozna blokować stojąc, bo wysokość bloku nie zależy od animacji, a od inputu. Animacja nie zawsze jest w stanie oddać rzeczywistą sytuację.
Tytuł: Odp: Gerovehir! czyli Podstawy
Wiadomość wysłana przez: Wombat w Czerwiec 15, 2011, 17:44:19
JP to OP. Możesz sam to sprawdzić, ustawiając w trybie treningowym, żeby przeciwnik blokował podczas kucania.

Nie sugeruj się animacją - w tej grze czasem i lowy mozna blokować stojąc, bo wysokość bloku nie zależy od animacji, a od inputu. Animacja nie zawsze jest w stanie oddać rzeczywistą sytuację.

Nie musi nic ustawiać, OH są jako jedyne zgłaszane przez grę jako hit na medium. Co do drugiej części - fakt, właściwości ciosów typu na jakiej wysokości trzeba blokować, czy są OH, czy lowcrushują, co dają na hicie/co na bloku itp trzeba się po prostu nauczyć, bo animacja bywa myląca.
Tytuł: Odp: Gerovehir! czyli Podstawy
Wiadomość wysłana przez: Snake w Czerwiec 15, 2011, 17:53:11
No ale tak jest przecież w każdej grze, to nie jest nic ekskluzywnego dla mk9 ;p
Tytuł: Odp: Gerovehir! czyli Podstawy
Wiadomość wysłana przez: Qjon w Czerwiec 15, 2011, 18:05:19
No ale tak jest przecież w każdej grze, to nie jest nic ekskluzywnego dla mk9 ;p
W Tekenie tak nie ma :B
Tytuł: Odp: Gerovehir! czyli Podstawy
Wiadomość wysłana przez: Dae w Lipiec 06, 2011, 01:02:07
Mam kilka pytań.

Jak duża jest rzeczywiście przewaga po TP? Sęk w tym że cpu na practice nie jest w stanie uskoczyć przed zwykłym paleniem po TP, a to chyba nie jest gwarant, right?

Obczajam Scorpa pod kątem taga z Noobem - ma ktoś pomysł na jakiegoś loopa po Disablerze Nooba z asysty? Coś takiego żeby przewaga po ciosach była na tyle duża żeby przeciwnik nie mógł nic zrobić po za blokowaniem (które będzie miał wyłączone) u SubZero można tak loopować b+1,2~dash.

No i z działu Mortal Kombat: jeśli trafimy b+2 AntiAir standardowe combo skroi dużo więcej niż przy normalnym trafieniu.
Tytuł: Odp: Gerovehir! czyli Podstawy
Wiadomość wysłana przez: Qjon w Lipiec 06, 2011, 11:38:03
1) na trafieniu mamy safe jumpa, tyle że przewaga w praktyce polega na tym, że przeciwnik przez spory okres nie może się poruszyć/wyprowadzić atak, jedynie blokować (dlatego nawet najszybsze ataki nie wchodzą na gwarancie). A skoro nie może się poruszyć przez masę czasu, to nie może uskoczyć przed paleniem, które wchodzi na gwarancie :D Świetne znalezisko Dae, sprawdziłem z drugim graczem i działa.
2) 1,1~dash, zapętlić?
3) robiąc b2 z ziemi damage scaling włącza się już przy 2 ciosie (j.K zamiast 7% zjada 5), robiąc jako AA dopiero przy trzecim. Wot, MK moments
Tytuł: Odp: Gerovehir! czyli Podstawy
Wiadomość wysłana przez: Dae w Lipiec 06, 2011, 12:26:03
f+2,1~TP, Palenie to gwarant, Palenie jest skalowane.

b+2, j.K~TP, dash, 1,1,1~linka, crossup j.P, f+2,1~TP, Palenie - to niezła opcja ,palenie zada 2% i przeciwnik nie może robić wakeupów. Chyba max dmg po b+2.

W loopie z 1,1 dash można uskoczyć.

Po assyście Nobba mamy ładny reset.

b+2, j.K~TP, dash, 1,1,1~linka, b,b+Tag dash f+2,1~TP, dash 1,1,1~Linka i combo.

b,b+Tag dash f+2,1~TP wymaga dobrego timingu. Z moich testów wynika że jest to legit reset (komp nie może ani uskoczyć ani się schylić) ale sprawdzę z żywym graczem.

Generalnie team Scorp+Noob nieźle wymiata :P :P



EDIT:

Poszukałem i TP, Palenie okazało się znane. W jakimś combo video na TYM też jest pokazane...

Zapomniałem o możliwości używania 2,1+2 jako wybity w loopie, wracam na practice żeby to obadać...
Być może można robić b+2, j.K~TP, dash, 1,1,1~linka,b,b+Tag dash f+2,1~TP, dash 2,1+2, TP, 1,1,1~Linka i znowu reset z asystą. Koniecznie muszę to obadać- bo może mamy death combo :D :D
Tytuł: Odp: Gerovehir! czyli Podstawy
Wiadomość wysłana przez: Cambion w Lipiec 06, 2011, 12:32:25
Mam takie pytanko czy jeśli po AT robimy EX palenie to jest to gwarant absolutny? Przeciwnik nie może zrolować lub leżeć dłużej (d+blk)?
Tytuł: Odp: Gerovehir! czyli Podstawy
Wiadomość wysłana przez: Dae w Lipiec 06, 2011, 12:34:50
Może leżeć, ale palenie to unblock i zbierze z gleby :D :D
Tytuł: Odp: Gerovehir! czyli Podstawy
Wiadomość wysłana przez: Drantzell w Lipiec 06, 2011, 12:46:08
Palenie to jedna z najbardziej wkurzających rzeczy w tej grze xD Szczególnie że przy Scorpie nie można za dużo skakać, bo można nadziać się na linkę, czy zbicie z lotu i juggle po tym (choć tylko jednego Scorpa miałem który to potrafił).
Tytuł: Odp: Gerovehir! czyli Podstawy
Wiadomość wysłana przez: Caracal82 w Sierpień 08, 2011, 19:10:43
panowie mam pytanko ostatnio próbuję rozkminiać scorpa trochę i fajne kombosy znalazłem do niego ale testowałem je na practice i nie wchodzą a mianowicie mówię tu o kombinacji teleport cross jump kick and airthrow. Ustawiłem kompowi żeby autoblokował i zaraz po teleporcie komp blokuje 10/10. Czy ten cross jump kick + airthrow to opcjonalnie na zawodników którzy nie blokują czy za wolno coś robię?
Tytuł: Odp: Gerovehir! czyli Podstawy
Wiadomość wysłana przez: Qjon w Sierpień 08, 2011, 19:15:07
Goły teleport, j.K~rzut oczywiście nie wchodzi, bo cała kombinacja jest częścią kombosa na przeciwnika będącego w powietrzu (wybitego wcześniejszymi ciosami).
Tytuł: Odp: Gerovehir! czyli Podstawy
Wiadomość wysłana przez: Caracal82 w Sierpień 08, 2011, 19:59:58
dzięki Qujon przejrzałem jeszcze raz te kombosy i widze teraz że przegapiłem dwie rzeczy NJP :P który oczywiście podbija kolesia oraz EX teleport który oczywiście też podbija.
Tytuł: Odp: Gerovehir! czyli Podstawy
Wiadomość wysłana przez: Qjon w Październik 01, 2011, 15:06:10
http://www.youtube.com/watch?v=AZWl6Apr4P0
Nie poruszając w ogóle kwestii mocarności tych kombosów, ciekawy jest nowy setup kończenia juggli drugą linką - oponent jest rzucany na glebę FDFA, a my robiąc d+3 wyłączamy mu możliwość robienia wake-up ataków (działa nie tylko na Sheevę). Jak wiadomo po d3 na hicie na stojącego (bo takie trafienie uznaje nam w tym momencie gra jeśli przeciwnik nic nie będzie robił/będzie wakeupował) mamy 0 w klatkach, więc dalszy pressing zależy od postaci na jaką gramy.
Tytuł: Odp: Gerovehir! czyli Podstawy
Wiadomość wysłana przez: Dae w Październik 10, 2011, 13:22:00
Teraz gram tylko Scorpionem. Jest awesome!

Pytania:
- safe Teleporty z jumpa - świetna sprawa! Używacie?
- można prosić o listę po czym mamy GWARANTOWANE EX Hellfire
- klatki na bloku/trafieniu f+3 - macie jakiś info?
Tytuł: Odp: Gerovehir! czyli Podstawy
Wiadomość wysłana przez: Qjon w Październik 10, 2011, 14:36:49
Safe teleport z jumpa - mówisz o tym robionym nisko nad ziemią, co whiffuje? Jeśli tak, to nie jest on tak safe, bo postacie z dużym hitboxem uppercuta nam go dziabną.
Po f3 na hicie jest mała przewaga, Brady pisał w swoim poradniku o safejumpie ale na pewno go tam nie ma, nie mam z kim sprawdzić tego teraz, ale wątpię, żeby było więcej niż 4 klatki na plus. Na bloku jest chyba 0.
Tytuł: Odp: Gerovehir! czyli Podstawy
Wiadomość wysłana przez: OnizukaPM w Październik 10, 2011, 15:36:39
Gwarantowany hellfire jest chyba po air throw i trafionym tp, cos jeszcze na pewno ;d f212?
Tytuł: Odp: Gerovehir! czyli Podstawy
Wiadomość wysłana przez: Qjon w Październik 10, 2011, 15:45:31
Ex kiedyś był w jugglach po 334, po 212 w polu, tyle, że teraz przy poprawionym wakeup system nie wiadomo jak będzie działało i czy będzie dalej gwarant. Na pewno dalej zgarnia z techrolla :)

Poza tym tak ogólnie to szkoda paska na Ex Palenie imo.
Tytuł: Odp: Gerovehir! czyli Podstawy
Wiadomość wysłana przez: Dae w Październik 10, 2011, 22:26:24
Nie wiem na ile practice jest miarodajny - ale wg. moich testów EX Hellfire jest gwarantowane po kilku różnych rzeczach.
Sprawdzałem to z Raidenem.

Co ciekawe mamy gwarantowany zwykły Hellfire po trafieniu ostatnim ciosem z 1,1,1 - skaluje tam dmg.

Z f+3 na trafieniu też jest ciekawie bo skaluje po nim rzut i kilka innych ciosów.
Tytuł: Odp: Gerovehir! czyli Podstawy
Wiadomość wysłana przez: Dae w Luty 08, 2012, 19:57:41
Kilka combosów na które wpadłem - jeśli były już na jakimś cmv, abo ktoś je gdzieś widział to pokornie przepraszam...

b+2, jik~TP, 2,1~TP, d+1~Spear, jip, f+2,1~TP 31%

jip 1,1~Spear, NJP, b+2, jik~TP, 2,1~TP, d+1~Spear 42%
I możliwy reset.

jip, 2,1+2~TP, 2,1~TP, d+1~Spear, jip f+2,1~TP 38%
Tytuł: Odp: Gerovehir! czyli Podstawy
Wiadomość wysłana przez: Qjon w Luty 08, 2012, 20:17:53
jip 1,1~Spear, NJP, b+2, jik~TP, 2,1~TP, d+1~Spear, jip, f+2,1~TP 42%
I możliwy reset.
Zepsułeś coś, po drugiej lince masz hard knd, więc jak chcesz wpakować tam jip i vortex?
Tytuł: Odp: Gerovehir! czyli Podstawy
Wiadomość wysłana przez: Dae w Luty 08, 2012, 20:21:06
Racja XD
Miało być bez jip i reszty - źle skopiowałem XD
Fix'd
Tytuł: Odp: Gerovehir! czyli Podstawy
Wiadomość wysłana przez: OnizukaPM w Luty 08, 2012, 20:55:31
Nie potrafie tego d1,spear wsadzic

wiem ze w cornerze dziala 334,d1,spear,jp,f21,tele
Tytuł: Odp: Gerovehir! czyli Podstawy
Wiadomość wysłana przez: Dae w Luty 08, 2012, 21:42:05
Zdardzić ci sekret?

Rób jako d/b+1~b+1
Wciśnięcie skosu bufforuje pierwszy tył, a dołożenie drugiego z 1 to już pestka.
Czasami tak negative edge działa że wystarczy d/b+1~b i wychodzi linka.
Druga łatwa metoda to d/b+1, d/b+1

W roku po 3,3,4 można było coś mocniejszego sadzić - zaraz sprawdzę i napiszę.

EDIT:

3,3,4, d+1~Spear, jip, f+2,1~TP zbiera 28%

Można posadzić d+1, d+1~Spear ale ściąga tyle samo.

3,3,4, d+1, 3,3~Spear, jip, f+2,1~TP za 30% - strasznie randomowo to siedzi.

Jaki jest max dmg Scorpa na ścianie?

Na fristajlu zrobiłem na ścianie jip, 1,1~Spear, jip f+2,1~EX TP, b+2, jik~TP, f+4,3~Spear za 51% ale na bank można mocniej - może coś z 2 paskami?
Tytuł: Odp: Gerovehir! czyli Podstawy
Wiadomość wysłana przez: OnizukaPM w Luty 08, 2012, 23:36:11
jak zrobisz crossupa przy scianie w strone sciany T_T nie umiem jakos tego wyrazic przeskakujesz typa i stoisz plecami do sciany

JP,F21,ExTele,JK,Tele,JK,ExTele,Dash,11,Spear,JP,F21,ExTele,JK,Throw --> 64% o ile pamietam
Tytuł: Odp: Gerovehir! czyli Podstawy
Wiadomość wysłana przez: Dae w Luty 09, 2012, 00:47:59
OK sprawdziłem , sprawdziłem - 64%
Tylko po pierwszym EX TP musi być b+2 ;P
Tytuł: Odp: Gerovehir! czyli Podstawy
Wiadomość wysłana przez: OnizukaPM w Luty 09, 2012, 13:43:17
ta kompletnie zapomnialem o b+2