Autor Wątek: Tier lista  (Przeczytany 216609 razy)

SłońTrombalski

  • [Warszawa]
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 939
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
    • Email
  • Skąd: Mistrzów Mazowiecki
  • Użytkownik jest na liście obserwowanychObserwowany
Odp: Tier lista
« Odpowiedź #240 dnia: Styczeń 28, 2010, 09:32:34 »
Tenshi ty czegoś jeszcze nie rozumiesz, Łukasz gra w tą grę tylko po to żeby jęczeć jakie chu...e są jego postacie. I nieważne co by się stało i kto co by powiedział zawsze będzie grał "najsłabszymi"

Ryld-PL

  • Moderator forum
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 664
  • Płeć: Mężczyzna
  • Gram w GG
    • Zobacz profil
  • PSN ID: Ryld-PL
  • Skąd: z Nienacka ^^
Odp: Tier lista
« Odpowiedź #241 dnia: Styczeń 28, 2010, 09:34:06 »
Dragunovem można ostro gnać do przodu.

Hmm, po przeczytaniu twojego posta i twoich argumentów stwierdzam że trochę krzywdząco na Draga spojrzałem, może nawet i 4 by mu się w ofensywie należało??

Co za ponury absurd... Żeby o życiu decydować za młodu, kiedy jest się kretynem?
Cytat: Kują
virtua jest bardziej sucha niz kot na streamie :dansgame:

Cambion

  • [Warszawa]
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 1767
  • Płeć: Mężczyzna
  • Tackle Hunter
    • Zobacz profil
  • PSN ID: Cambion85
  • Skąd: Warszawa
Odp: Tier lista
« Odpowiedź #242 dnia: Styczeń 28, 2010, 12:30:42 »
A gdzie doskonała kara Dragunova: b+4,3?

Kara?? ??? przecież to ma 15 klatek. Wtedy używamy d/f+2

3/5 w Ofensywie? A słabo karalna podcinka d+2, która jest high crushem i ściąga z obu stepów?
d+2 podcina?? Chyba w T8. tutaj jest to dobry pok na low nic więcej.

a 3,1 z dystansu na szybkiego whiffa? A frame trapy? A dobry zasięg wszystkich ciosów?
Dlatego właśnie podwyższe mu Wiff punishing na 4/5 ale to ze względu bardziej na f+1+2 niż 3,1

Tenshi ty czegoś jeszcze nie rozumiesz, Łukasz gra w tą grę tylko po to żeby jęczeć jakie chu...e są jego postacie. I nieważne co by się stało i kto co by powiedział zawsze będzie grał "najsłabszymi"
Ty za to nigdy się nie trudziłeś i grałeś topami, a i tak zasze wypadałeś gorzej niż ja

EDIT: A z resztą, co mi tam zróbmy z Draga Topa - dam mu 4/5 w ofensywie ;D ;D ;D
« Ostatnia zmiana: Styczeń 28, 2010, 12:42:34 wysłana przez Cambion »

Dadrot

  • [Warszawa]
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 2136
  • Płeć: Mężczyzna
  • I'm whatever Gotham needs me to be.
    • Zobacz profil
  • PSN ID: Dadrot/takeasitson
  • Skąd: Canada
  • Użytkownik jest na liście obserwowanychObserwowany
Odp: Tier lista
« Odpowiedź #243 dnia: Styczeń 28, 2010, 14:11:32 »
Ja nie chce się kłócić, dragiem gram mało. Bryanowi dałem mało w ofensywie bo to zdecydowanie jego najsłabsza strona jest.
Zakładając, że 2,5 = średnio, wartość wyjściowa i tak dałem mu ponad przeciętność. Samym b+1 dużo się w tym tekkenie nie ugra, tym bardziej że na bloku po zrobieniu df2,1 zdarzało mi się nie raz tradować z jedynkami lol. Poza tym ofensywa to nie tylko przewagi na bloku ale mixupy, nawet jeśli są karalne. Z czystym sumieniem nie uważam aby drag miał słabszą ofensywę niż Bryan.
if you watch Godzilla backwards its a heart warming tale of how a dinosaur helps rebuild a city then moonwalks into the ocean.

Dadrot

  • [Warszawa]
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 2136
  • Płeć: Mężczyzna
  • I'm whatever Gotham needs me to be.
    • Zobacz profil
  • PSN ID: Dadrot/takeasitson
  • Skąd: Canada
  • Użytkownik jest na liście obserwowanychObserwowany
Odp: Tier lista
« Odpowiedź #244 dnia: Styczeń 28, 2010, 14:14:20 »
Ofensywę zostaw 4 a oba karania po 0,5 w dół imo. Nie ma co przesadzać, drag nie jest jakimś mega topem w tym tekkenie ale zauważ, że koreańce grają nim na ofensywę i tutaj w połączeniu z damagem jest jego silna strona.
if you watch Godzilla backwards its a heart warming tale of how a dinosaur helps rebuild a city then moonwalks into the ocean.

Cambion

  • [Warszawa]
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 1767
  • Płeć: Mężczyzna
  • Tackle Hunter
    • Zobacz profil
  • PSN ID: Cambion85
  • Skąd: Warszawa
Odp: Tier lista
« Odpowiedź #245 dnia: Styczeń 28, 2010, 15:33:58 »
Okej, ofensywa jest 4, ale f+1+2 naprawde jest świetne na wiffa. Wychodzi w 17 klatek, ma duży zasięg i  mamy juggla po tym za ponad 70. A uważam że karanie jego też załsuguje na 4 gdyż:
- wybija od 15 ze stójki i FC
- ma dobre kary na low kicki i GU 3 (WS+1+2 i WS+1,3)
- 4,1 to wbrew pozorom świetny punisher. Ma niezły zasięg i porządny dmg. Poza tym uważam że +8 na trafieniu to nawet lepiej niż gdyby przewracało, a przeciwnik mógł sobie spokojnie zbeckrollować, a my mielibyśmy nici z inicjatywy. Tutaj mamy sporą przewagę co pozwala nam dalej korzystać ze  świetnej ofensywy i frametrapów Draga. 8)

PS: No ale jeśli jeszcze inni powiedzą że mam zmniejszyć bądź zwiekszyc to i owo i zdania będą sie pokrywać to chętnie to zrobię. Zapraszam do komentarzy!
« Ostatnia zmiana: Styczeń 28, 2010, 15:36:18 wysłana przez Cambion »

Ryld-PL

  • Moderator forum
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 664
  • Płeć: Mężczyzna
  • Gram w GG
    • Zobacz profil
  • PSN ID: Ryld-PL
  • Skąd: z Nienacka ^^
Odp: Tier lista
« Odpowiedź #246 dnia: Styczeń 28, 2010, 15:46:28 »
- 4,1 to wbrew pozorom świetny punisher. Ma niezły zasięg i porządny dmg. Poza tym uważam że +8 na trafieniu to nawet lepiej niż gdyby przewracało, a przeciwnik mógł sobie spokojnie zbeckrollować, a my mielibyśmy nici z inicjatywy. Tutaj mamy sporą przewagę co pozwala nam dalej korzystać ze  świetnej ofensywy i frametrapów Draga. 8)

IMO jako kara sama w sobie na 12 klatek jest ok ale jednak brak KND i wall splata na taką ilość klatek to jednak 3,5 w punishingu, twoje argumenty odnośnie tego ciosu tyczą się bardziej ofensywy i tego jak Drag może szybko odzyskać inicjatywę w walce, niż porządnego karania.

Co za ponury absurd... Żeby o życiu decydować za młodu, kiedy jest się kretynem?
Cytat: Kują
virtua jest bardziej sucha niz kot na streamie :dansgame:

Cambion

  • [Warszawa]
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 1767
  • Płeć: Mężczyzna
  • Tackle Hunter
    • Zobacz profil
  • PSN ID: Cambion85
  • Skąd: Warszawa
Odp: Tier lista
« Odpowiedź #247 dnia: Styczeń 28, 2010, 16:37:31 »
Dobra, wiec odejmuje 0.5 od punishingu.

Dragunov

Karanie: 3.5/5 
-10: 1,2_2,1_1,3 [20_21_24 dmg] - mogę rzec tylko jedno - standard.
-12: 4,1 [33] - i +8 na trafieniu!
-14: f+4,4 [35] - moim zdaniem lepiej tu użyć 4,1
-15: d/f+2 i juggle
-17 i więcej: f+1+2 i juggle
 
FC_WS:
-11: WS+4 [18] - standard
-12: WS+1,3_WS+1+2 [38_31] - ponadto oba wrzucają na ścianę
-15: WS+2 i juggle

Jak możemy zauważyć karanie u Draga prezentuje się przyzwoicie, ale nic poza tym. Brak Knockdowna po 4,1 powoduje, że do indeksu wpada jedynie "trzy i pół"  ;)
 
Ofensywa: 4/5 
Ostoją jego ofensywy jest sławetne i iWR+2 dające +4 na bloku a na CH jugglujące ;D. Cała sztuka polega na tym aby opanować iWR+2  na tyle aby robić je z miejsca co daje nam dużo możliwości dalszego naciskania na przeciwnika. d+2 i d/f+1 to bardzo przyzwoite poki odpowiednio na low i mid. Ogólnie Drag ma sporo różnego rodzaju stringów które możemy dowolnie przerywać, mieszając tym konkretnie w ofensywie. Sporo hit throw'ów na NH i CH. Należy również wspomnieć o d/b+3 - crushującej ścince, dającej krótkiego juggla i mającej -18 na bloku co sprawia że jest ona wyśmienita na postacie bez wybitki z WS np. Steve czy Heniek. Jego rzuty specjalne: f+1+4; f+2+3 oraz f,f+1+2 także zasługują na to by o nich wspomnieć (dwa pierwsze są "trudniej wyrywalne").

Karanie whiffów: 4/5
W zasadzie w każdej sytuacji najlepiej używać f+1+2. Na jakiś cios z większym recovery można pokusić się o qcf+2. Zaś do sięgnięcia przeciwnika z większego dystansu f,f+2.

Keep Out/Panic: 3.5/5 
d+2 i d/b+3 - dobre high crashe,
u/f+4 - low crash z gwarantem, niestety wolny
1,2,1 - cała sztuka w tym aby nauczyć się to hit confirmować co ponoć jest wykonalne. Wtedy kroimy tym na CH naprawdę solidny damage.
qcb+2 - nieźle unika ale raczej głównie punchy, poza tym ma zerowy zasięg i OGROMNE recovery :(.
Należy również wspomnieć o jego przechwytach jako jednym ze sposobów radzenia sobie w defensywie.
 
Okizeme: 2/3 
d+2; d+3+4 oraz f,f+4 na leżących. Dwa pierwsze również dobrze ściągają z siderolla. Na backrollujących świetnie spisuje się: d+4,1,3; f,f+2 (dające B!) oraz 3,1 które podnosi oponenta na dalszego juggla ;D. Ogólnie nie jest źle z okizeme u Sergei'a, więc 2/3 w tej dziedzinie jest odpowiednim odzwierciedleniem jego możliwości.

Obrażenia: 4/5 
Obrażenie u tego pana wypadają całkiem przyzwoicie. Jego juggle kroją tak jak Pan Bóg przykazał, czyli np. po d/f+2 możemy wyciągnąć 70 punktów, co jest całkiem dobrym wynikiem. Ściana taka jak: b+2, WS+1+2 czy b+2,1,3 również zaliczają się do tych stojących na przyzwoitym poziomie. 8)


Łącznie: 21/28 
Cóż mogę powiedzieć. W tej części Rosjanin niestety nie jest topem (w T6 znajdował się wyżej z racji rewelacyjnego d/f+2 i jugglującego na NH iWR+2), lecz na pewno lepszym i ciekawszym niż w DR, gdzie był na poziomie misiów. Kombinując i uważając można nim naprawdę namieszać na turniejach, a przy tym nie jest tani i gra nim potrafi przynieść wiele satysfakcji.  :-*
« Ostatnia zmiana: Styczeń 28, 2010, 16:40:27 wysłana przez Cambion »

Hejt

  • Moderator forum
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1483
  • Płeć: Mężczyzna
  • EdgeLord
    • Zobacz profil
    • Email
  • Skąd: Starożytna Szkoła Wpierdolu
  • Steam ID: Hejt
Odp: Tier lista
« Odpowiedź #248 dnia: Styczeń 30, 2010, 17:10:55 »
QCF+1+2 wychodzi w 14 klatek, więc od -14 mamy KND - Jest ok.

Tokis_TLT

  • TLT
  • Sr. Member
  • *
  • Wiadomości: 392
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
  • PSN ID: Tokis_PL
  • Skąd: Łódź
Odp: Tier lista
« Odpowiedź #249 dnia: Styczeń 30, 2010, 19:45:50 »
Christie Monteiro/Eddy Gordo

Karanie: 3/5
-10: 1,2 [22, +4 na trafieniu]
-12: 1+2 [32, mały zasięg] _ f+2,1 [24] 
-13: d/f+1,1 [21, +8 na trafieniu] _ b+3,f [30, mały zasięg]
- 14: d/f+2 [16] -> następnie mamy dwie opcje: dash, Martelo, które jest gwarantowane za 16 dmg oraz podnosi na juggla quick/backrollerów, a to = akcja za 50 dmg; druga z opcji to u+3, które trafia leżących/siderollujących za 35 dmg.
-16: d/f+3+4 [JS]
...
-18: d/b+4 [wallsplat]

FC_WS:
-11: WS+4 [18, +8 na trafieniu]
-13: WS+1,4 [JS, pierwszy hit na high, więc nie ukarzemy tym wszystkiego]
-15: WS+2 [gdy wejdzie jako front hit z bliska gwarantuje qcf+3, dające juggla za 65, nie daje W! na NH]
-18: FC, 1+2,1+2 [KND/wallsplat]
-19: WS+3 [JS, duży zasięg]

Jeśli chodzi o karanie w stójce to nie ma szału, brak szybszego wallsplata to jakaś pomyłka, juggle od -16 to też poniżej przeciętnej. Byłoby 1,5~2, gdyby nie świetne opcje z WS, jak na moje oko to tak 4/5, 13-klatkowy JS z WS ma tylko Kaz jeszcze, czy się mylę? Jako wypadkowa wychodzi mi 3/5.


Ofensywa: 4/5
Ciężko mi rzetelnie ocenić tę kategorię ? zauważmy, że użytecznych ciosów z przewagą na bloku jest jak na lekarstwo, nie ma też jumpkicka(WR+3) jak u większości postaci. Z drugiej strony jednak, moc ofensywy Christie leży gdzie indziej ? presję pomaga utrzymać przebywanie i mieszanie w postawach, gdzie do użytku mamy naprawdę konkretny mixup(juggle na low lub mid w RLX, niewyrywalny rzut w HSP, mid poke?i z przewagami i opcjami przejścia do postawy, itp.) Można naprawdę zamęczyć przeciwnika mnogością dostępnych opcji, w stójce z kolei, co druga seria daje możliwość wejścia do postaw lub ewentualnie wymianę wysokości ciosów. Dodajmy do tego buforowany, szybki rzut za dobry damage(w parze z rzutami na kucających i gwarantami po normalnych rzutach), nieparowalnego lowa, a na koniec dorzućmy jeszcze kilka użytecznych setupów i mamy ofensywę na mistrzowskim poziomie. Odejmuję od oceny za brak przewracającego lub chociaż silnego lowa ze stójki(3~4 jest za wolne, reszta - zbyt mały dmg). 


Whiff punishment: 4/5
Na średnim i dalekim dystansie większość roboty wykonuje Martelo(qcf+3) ? midowy JS o kosmicznym zasięgu(śmiem twierdzić, że lepszym niż DEWGF), szkoda, że trwa aż 19fr. Z bliska karzemy za pomocą d/f+2_d/f+3+4 o całkiem niezłym zasięgu, po których możemy wziąć dobry damage. Schyliwszy się pod ciosem na high mamy świetne WS+1,3(i13) na juggla. Nieograny przeciwnik, który nie potrafi zatrzymać Christie w postawach, bądź nawet nie spodziewa się przejść do nich i odpala cos na pałę łatwo może skończyć wybity na juggla(RLX 4~3 się kłania). Wciąż jednak nie jest to ta klasa, co zdashowany EWGF, brak szybkiego wallsplata też obniża ocenę.


Keepout/Panic: 3,5/5
W tej kategorii obowiązkowo należy umieścić nieśmiertelne b+2 ? bezpieczny mid z wbudowanym SS, który nieraz ocalił mi skórę, przydatne okazuje się również d/b+1+2 ? safe JS z potężnym unikiem w tył. Samo przebywanie w RLX też potrafi wiele zdziałać, bo tylko kilka postaci może wtedy konkretnie skrzywdzić Xtie, a jednocześnie sami posiadamy fenomenalne opcje ofensywne. W HSP świetnie myli d+3+4, unikające większości midów i generic d+1 i wybijające przy tym na juggla. Do przerywania w stójce służą 1+2,3_b+3,3(odpowiednio: i12 high_i13 mid) na CH będące JSem. Byłby max...ale brak mi konkretniejszych crushy(-0,5 pkt), rzetelnego SS - wg mnie najbiedniejszy w T6(-0,5 pkt) i szybkiego bezpiecznego trackera(-0,5).


Okizeme: 3/3
Christie posiada naprawdę niezłe możliwości nękania leżącego przeciwnika ? zacznijmy od qcf+3, które trafia leżących, zaś backrollerów podnosi na juggla za 50+ dmg. Dobijające d+2,3 oducza przeciwnika pozostawania na ziemi, zaś w paru jugglach możemy zmniejszyć damage, w zamian otrzymując opcje setupów, nieraz podnoszących na kolejnego juggla. Pod ścianą z kolei urządzamy przeciwnikowi ciężką zgadywankę. Dodam, że zwykłe rzuty u Christie dają gwaranty/setupy.


Obrażenia: 2,5/5
Z tym u Christie dość przeciętnie ? akcje po normalnych JS to max 70 dmg, brak również pojedynczych ciosów o sporej sile, zaś wallgame też nie należy do najmocniejszych. Sytuację ratują postawy, z których można wyciągnąć lepszy damage oraz rzuty.


Ogólna ocena: 20/28
Nic dodać, nic ująć z mojej strony, z waszej ? oczekuję komentarzy i uwag, bo ocena jest wstępna póki co. Nie widzę na tyle znaczących różnic między Christie a Eddym by dawać dwie różne oceny.


Dadrot

  • [Warszawa]
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 2136
  • Płeć: Mężczyzna
  • I'm whatever Gotham needs me to be.
    • Zobacz profil
  • PSN ID: Dadrot/takeasitson
  • Skąd: Canada
  • Użytkownik jest na liście obserwowanychObserwowany
Odp: Tier lista
« Odpowiedź #250 dnia: Styczeń 30, 2010, 19:52:52 »
Karanie powinno być troszkę wyższe imo ale największe zastrzeżenia mam do damage. No kurcze juggle za 70 to nie jest może moc pokroju bruca, ale np 90% juggli Bryana jest w zakresie 66-75.
if you watch Godzilla backwards its a heart warming tale of how a dinosaur helps rebuild a city then moonwalks into the ocean.

Qjon

  • Learn to fly
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 2452
  • Płeć: Mężczyzna
  • dac zarobic ptak expo
    • Zobacz profil
  • CFN: Qjonoko
  • PSN ID: QjonPL
  • Skąd: Farszafa
  • Steam ID: Qjonoko
Odp: Tier lista
« Odpowiedź #251 dnia: Styczeń 30, 2010, 20:35:57 »
Sam przecież pisałeś, że bez taunta ocenka w damedżu Bryana spada do 2,5 ;) Więc jest ok xD

Dadrot

  • [Warszawa]
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 2136
  • Płeć: Mężczyzna
  • I'm whatever Gotham needs me to be.
    • Zobacz profil
  • PSN ID: Dadrot/takeasitson
  • Skąd: Canada
  • Użytkownik jest na liście obserwowanychObserwowany
Odp: Tier lista
« Odpowiedź #252 dnia: Styczeń 30, 2010, 20:45:05 »
Ok ale damage po tauncie pod ścianą jako setup to co innego niż siła juggli i pojedynczych ciosów.
Równie dobrze, można powiedzieć, że najsilniejszy setup pod ścianą ma paul bo kroi po DF na CH wallsplat akcje za 130.
if you watch Godzilla backwards its a heart warming tale of how a dinosaur helps rebuild a city then moonwalks into the ocean.

Dae

  • [Zachodniopomorskie]
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 1597
  • Płeć: Mężczyzna
  • BLAME!
    • Zobacz profil
    • DaeDraug na YouTube.com
    • Email
  • PSN ID: DaeDraugPL
  • Skąd: Net Sphere
Odp: Tier lista
« Odpowiedź #253 dnia: Styczeń 30, 2010, 21:45:41 »
Leo

Karanie: 3.5/5

Standing

-10f : 1,4 (24dmg, +5)
-11f : 2,1,3 (31dmg, brak danych o przewadze... może być - na trafieniu!)
-12f : d/f+4 (15dmg, +)
-13f : u/f+1,2 (29dmg, KND)
-14f : f+2,2 (35dmg, +)
-14f do -15f : f,f+2 (23dmg, KND)
-15f : d/f+2 (14dmg, JS) lub u/f+4 na kucających (13dmg ,JS)
-17f : f+1+2 (32dmg, KND)

FC_WS

10f : FC 1 (5dmg)
11f : WS+4 (15dmg)
12f : WS+1+2 (22dmg, f+1+2 siedzi przy braku techrolla)
13f : WS+3,1 (34dmg)
16f : WS+2 (15dmg, JS )

Splat od -13, JS od -15 i przyzwoity dmg z pozostałych kar. Absolutna przeciętność pod każdym względem.

Ofensywa 3/5

Leo to postać mało ofensywna. Przewagę na bloku mamy tylko po kilku ciosach. Po d+2 które jest wolne, łatwe do ss i daje tylko +1 na bloku. Po f+4 które przechodzi automatycznie do pozycji KNK i pozwala na zgadywankę. Druga pozycja crushuje gożej niż by to wynikało z animacji ale mamy z niej dobry cios na przewagę BOK+3 (+6 na bloku, niestey wolne i na high...). Zostaje jeszcze iWR+3 i f,f+3 oba dośćłatwe do obejścia. Ofensywa Leo kończy się zazwyczaj na kilku poke'ach i powrocie do defensywy, w której to postać ta czuje się dużo lepiej.

Whiff punishment: 4.5/5

d/f+2!!!! Karalne (-13) ale zasięg prawie jak u Jacka, nie wybija jednak kucających. Także f,f+4 ma fenomenalny zasięg, jest jednak dość wolne. f,f+2 to najlepsza opcja na karanie wiffów o szybkim recovery. Większość walk Leo wygramy właśnie dzięki skutecznemu karaniu wiffów.

Keepout/Panic: 4/5

Bardzo kłopotliwa kategoria... Z jednaj strony doskwiera brak bezpiecznej wybity (po za BOK+2 które trwa całe wieki) i brak sensownych ciosów na low. Z drugiej strony mamy aż 5(!) sposobów na parrowanie w zależności od ciosu oponenta. b+2+4_b+1+3, b+1+2, u/b+1, 2+3, BOK+1+2 oto wszystkie opcje na parry/auto-block, można się w tym pogóbić. Na uwagę zasługuje d/f+1 które ma 0 na bloku i wiele bezpiecznych pokeów. Po za tym Leo posiada backdasha nieco lepszego niż reszta stawki (jednak nie tak dobry jak Alisy). Dobrze spisuje się też f+2+3 z wbudowanym SS (minusem jest to że idzie na high).

Okizeme: 2/3

Bcakroll jest chyba jedyną okazją do posadzenia mocniejszej akcji (qcf+4 i juggle). Kilka ciosów trafia leżących, ale nic nie jest gwarantowane. Czasami udaje się re-float po qcf+3, ale jest to rzadkością.

Obrażenia: 5/5

Leo zasługuje na komplet w tej kategorii, bez dwóch zdań.

Akcja za 77dmg po d/f+2. Ponad 100dmg po rzucie (będąc plecami do ściany).
Zasadniczo każda sensowna akcja ze ścianą powoduje uszczuplenie stanu życia przeciwnika o trzycyfrową sumę.

A tak w razie wątpliwości moje krótkie CMV: http://www.youtube.com/watch?v=K2M8n0_aVbk

Ogólna ocena: 22/28

Leo to postać niezwykle równa, w każdej kategorii prezentuje się nieźle. Mixupy z pozycji nie są specjalnie przesadzone, nie uświadczymy też żadnego über-crasha. Niemal wszystkie wybity są karalne ale w zamian dostajemy mocne juggle. Niewielkie braki czynią z Leo nadzwyczaj solidnego mid-tier'a ze sporymi aspiracjami do wyższej półki.
« Ostatnia zmiana: Styczeń 30, 2010, 22:23:30 wysłana przez DaeDraug »

Cambion

  • [Warszawa]
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 1767
  • Płeć: Mężczyzna
  • Tackle Hunter
    • Zobacz profil
  • PSN ID: Cambion85
  • Skąd: Warszawa
Odp: Tier lista
« Odpowiedź #254 dnia: Styczeń 30, 2010, 22:04:06 »
« Ostatnia zmiana: Styczeń 30, 2010, 22:36:18 wysłana przez Cambion »