Autor Wątek: Tier lista  (Przeczytany 216608 razy)

Hejt

  • Moderator forum
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1483
  • Płeć: Mężczyzna
  • EdgeLord
    • Zobacz profil
    • Email
  • Skąd: Starożytna Szkoła Wpierdolu
  • Steam ID: Hejt
Odp: Tier lista
« Odpowiedź #225 dnia: Styczeń 25, 2010, 16:37:09 »
Dałbym mu więcej gdyby kroił więcej niż 67 z podstawowego juggla, a i ścianę bez B! ma cieniutką. Porównaj to do Larsa czy Kaza.

Cambion

  • [Warszawa]
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 1767
  • Płeć: Mężczyzna
  • Tackle Hunter
    • Zobacz profil
  • PSN ID: Cambion85
  • Skąd: Warszawa
Odp: Tier lista
« Odpowiedź #226 dnia: Styczeń 25, 2010, 17:26:11 »
Tylko taka mała uwaga jeszcze do Jacka. Mianowicie 2/5 z karania to pomyłka. To że kolo ma słabe karanie -10 to nie znaczy że zasługuje na 2. i15 wybijające se stójki i WS robi swoje, każe też -13. Ja Mardukowi dałem 3/5 z karania mimo że wybija dopiero od -16 a z WS w najlepszym przypadku od -17 (u/f+1+2 które jest na high) a w normalnym od -18. Więc 3/5 z karania dla Jacka to przynajmniej trzeba postawić. 8)

Hejt

  • Moderator forum
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1483
  • Płeć: Mężczyzna
  • EdgeLord
    • Zobacz profil
    • Email
  • Skąd: Starożytna Szkoła Wpierdolu
  • Steam ID: Hejt
Odp: Tier lista
« Odpowiedź #227 dnia: Styczeń 25, 2010, 17:40:38 »
Kwestia punktu odniesienia - Porównaj to do Yosha który też ma 2. Gdybym miał brać pod uwagę wszystkie inne oceny to nigdy bym tego nie napisał - Bo np. 3 to już tylko punkt za Brucem który ma wypasione karanie w porównaniu do Jacka.

Cambion

  • [Warszawa]
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 1767
  • Płeć: Mężczyzna
  • Tackle Hunter
    • Zobacz profil
  • PSN ID: Cambion85
  • Skąd: Warszawa
Odp: Tier lista
« Odpowiedź #228 dnia: Styczeń 25, 2010, 18:36:26 »
Moja ostateczna ocena Marduka!!!!!!!!!!!!!!!!!

Marduk:

Karanie: 2.5/5
-10: 2,1_1,2_1,d+2 - nodpowiednio 26_22_23 dmg czyli standardowo
-13: d/f+4,2 - 38 dmg, ale uważać trzeba bo jak sie spóźnimy to my lecimy (-17)
-14: b+4 - 24 dmg więc lepiej używać d/f+4,2. Zaleta tego ciosu to zasięg.
-15: f+1+2 - patrz wyżej.
-16: d/f+1 - jak widać wybitką Craig karze dopiero od -16, przykre.
-17 i więcej: d/f+3,d/f+1

FC_WS:
-11: WS+1 - 16 dmg
-13: WS+4 - 25 dmg
-17: u/f+1+2 - idzie na high więc nie wszystko tak ukarzemy. Poza tym juggle po tym nie siedzi w małe postacie.
-18: WS+3 - wybitka dopieo od -18, smutne.

No więc jak widać, karanie Marduka wypada raczej słabo, ale i tak jest lepiej niż w DR, bo teraz mamy przynajmniej jakąś konkretną kare od -13 do -15. No, ale m.in przez brak szybkiej wybitki z WS oraz wybitki i15 na stojącego ocena wyższa być nie może.
 
Ofensywa: 3/5
Odebranie Mardukowi konkretnych przewag po d+1 i SS+1+2 na pewno odbiło się na ocenie. Ale jeśli mam wymienić jakiś stuff do rozpoczęcia ofensywy to na pewno będzie to f,f+1+2 - jugglujący rzut, niestety łatwy to zauważenia i wyrwania. Kolejne rzeczy to:
- d/f+3,1...(i kontynuacje do customowania z przejściem do postawy;
- FC d/f+4 (+8 na trafieniu);
- SS+2~3+4 (+2 na bloku i mind game, niestety wolne i ciężko to posadzić na przeciwnika z dobrym movementem;
- f+1+4 - do ataku na daleki zasięg, raczej bezpieczne gdyż wielu nie wie jak to karać. Niestety liniowe.
- qcf+2 (low, +5 na trafieniu co daje nam dużo inicjatywy).
- VTS - pozycja teraz przydatna nie tylko do odpalenia Tackle'a, lecz również do mind game'ów, bo mamy z niej i wybitke i szybkiego mida, rzuty oraz szybkiego low'a.

Karanie whiffów: 4/5
W zasadzie mogę rzec tylko jedno: d/f+3,d/f+1 wybitka z konkretnym zasięgiem. Niestety jednak uważam, że zasięg ten został troche zmniejszony w stosunku do DR. Tam gdzie d/f+3,d/f+1 nie sięgnie mamy jeszcze f+1+2 lub  b+4, ale tym nie skroimy więcej niż 25 dmg.

Keep Out/Panic: 3/5
Kiedyś był tego królem lecz teraz po osłabieniu Cornered Beasta i d/b+1+2 jest gorzej. Z dobrych crashy mogę wymienić:
- d/f+1+2 (świetnie crashuje wszelkie punche oraz nieźle trackuje w obie strony, jednak jakby ciut słabiej niż w DR);
- d+4 (nieźle trackuje, niezbijalny 16 klatkowy HC, niestety mocno karalny na bloku;
Poza tym:
- b+4 (trackuje w prawo, no i gdy nie wiesz co zrobić, zrób ten cios);
- 1+2 (tylko gdy spodziewamy się że może wejśc na CH, niestety teraz trwa aż 15 klatek).
Nie można również zapomnieć o jego nie chicken'owalnych reversalach, jednak zadają one tylko gwarantowane 8 dmg i sprowadzają do Mount'a, gdzie przeciwnik już może się obronić przed większą ilością dmg.  No i brak konkretnego low crasha też robi swoje :(

Okizeme: 2.5/3
Mamy kilka naprawdę niezłych ciosów na oki, na przykład:
GT - i nikt nie będzie leżał grając z Craigiem  8)
b+1,2 - dwa dobijające midy, z dobrym zasięgiem na backrollujących.
f+4 - patrz wyżej
d/b+4_b+1+2_u/f+3+4 - na leżących, czasem trafiają również rollujących
Tackle - chyba jedyna sfera gdzie można go wykorzystać; z dobrym timingiem łapie i backroll i techroll.
Niestety d/f+3 + kontynuacje już tak dobrze nie zbiera backrolla, przez co nie moge dać 3/3.

Obrażenia: 5/5
Damage z juggle'i to w tej cześci naprawde mocna strona Craiga. Po nasłabszej wybitce juggle powyżej 70 to standard. Wall carry również należy do lepszych w grze.  A WT na ścianie czy też 1, GT po wall splacie kroją naprawdę porządnie.


Łącznie: 20/28
Tak jak w przypadku Pandy można byłoby tu odjąć coś za model postaci, gdyż na Marduk siedzą rzeczy które na inne postacie nie mają prawa siąść. Są juggle które wchodzą tylko na niego (a te podstawowe o wiele pewniej na niego siedzą), gdy leży może dostać o wiele więcej niż inni, trudniej nim obchodzić niektóre ciosy jak również łatwiej go "zachaczyć" jakimś janowym ciosem. Nie bede jednak nic odejmował gdyż według przepisów model postaci nie podlega ocenie, a poza tym są jeszcze inne, nieoceniane sfery gry w których Marduk dostałby jakieś punkty 8)
« Ostatnia zmiana: Luty 07, 2010, 16:01:09 wysłana przez Cambion »

Di

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 6149
  • Płeć: Mężczyzna
  • Objection!
    • Zobacz profil
    • Email
  • Skąd: Warszawa
Odp: Tier lista
« Odpowiedź #229 dnia: Styczeń 26, 2010, 21:30:35 »
Na dniach postaram się zaktualizować listę tierów.

Cambion

  • [Warszawa]
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 1767
  • Płeć: Mężczyzna
  • Tackle Hunter
    • Zobacz profil
  • PSN ID: Cambion85
  • Skąd: Warszawa
Odp: Tier lista
« Odpowiedź #230 dnia: Styczeń 27, 2010, 23:21:11 »
Moje wypociny o Dragu.

Dragunov

Karanie: 4/5 
-10: 1,2_2,1_1,3 [20_21_24 dmg] - mogę rzec tylko jedno - standard.
-12: 4,1 [33] - i +8 na trafieniu!
-14: f+4,4 [35] - moim zdaniem lepiej tu użyć 4,1
-15: d/f+2 i juggle
-17 i więcej: f+1+2 i juggle
 
FC_WS:
-11: WS+4 [18] - standard
-12: WS+1,3_WS+1+2 [38_31] - ponadto oba wrzucają na ścianę
-15: WS+2 i juggle

Jak możemy zauważyć karanie u Draga prezentuje się przyzwoicie więc nic nie stoi na przeszkodzie aby wystawić pełnoprawną "czwórkę" 8)
 
Ofensywa: 4/5 
Ostoją jego ofensywy jest sławetne i iWR+2 dające +4 na bloku a na CH jugglujące ;D. Cała sztuka polega na tym aby opanować iWR+2  na tyle aby robić je z miejsca co daje nam dużo możliwości dalszego naciskania na przeciwnika. d+2 i d/f+1 to bardzo przyzwoite poki odpowiednio na low i mid. Ogólnie Drag ma sporo różnego rodzaju stringów które możemy dowolnie przerywać, mieszając tym konkretnie w ofensywie. Sporo hit throw'ów na NH i CH. Należy również wspomnieć o d/b+3 - crushującej ścince, dającej krótkiego juggla i mającej -18 na bloku co sprawia że jest ona wyśmienita na postacie bez wybitki z WS np. Steve czy Heniek. Jego rzuty specjalne: f+1+4; f+2+3 oraz f,f+1+2 także zasługują na to by o nich wspomnieć (dwa pierwsze są "trudniej wyrywalne").

Karanie whiffów: 4/5
W zasadzie w każdej sytuacji najlepiej używać f+1+2. Na jakiś cios z większym recovery można pokusić się o qcf+2. Zaś do sięgnięcia przeciwnika z większego dystansu f,f+2.

Keep Out/Panic: 3.5/5 
d+2 i d/b+3 - dobre high crashe,
u/f+4 - low crash z gwarantem, niestety wolny
1,2,1 - cała sztuka w tym aby nauczyć się to hit confirmować co ponoć jest wykonalne. Wtedy kroimy tym na CH naprawdę solidny damage.
qcb+2 - nieźle unika ale raczej głównie punchy, poza tym ma zerowy zasięg i OGROMNE recovery :(.
Należy również wspomnieć o jego przechwytach jako jednym ze sposobów radzenia sobie w defensywie.
 
Okizeme: 2/3 
d+2; d+3+4 oraz f,f+4 na leżących. Dwa pierwsze również dobrze ściągają z siderolla. Na backrollujących świetnie spisuje się: d+4,1,3 oraz 3,1 które podnosi oponenta na dalszego juggla ;D. Ogólnie nie jest źle z okizeme u Sergei'a lecz do topów w tej dziedzinie troche mu brakuje.

Obrażenia: 4/5 
Obrażenie u tego pana wypadają całkiem przyzwoicie. Jego juggle kroją tak jak Pan Bóg przykazał, czyli np. po d/f+2 możemy wyciągnąć 70 punktów, co jest całkiem dobrym wynikiem. Ściana taka jak: b+2, WS+1+2 czy b+2,1,3 również zaliczają się do tych stojących na przyzwoitym poziomie. 8)


Łącznie: 21.5/28 
Cóż mogę powiedzieć. W tej części Rosjanin niestety nie jest topem (w T6 znajdował się wyżej z racji rewelacyjnego d/f+2 i jugglującego na NH iWR+2), lecz na pewno lepszym i ciekawszym niż w DR, gdzie był na poziomie misiów. Kombinując i uważając można nim naprawdę namieszać na turniejach, a przy tym nie jest tani i gra nim potrafi przynieść wiele satysfakcji.  :-*
« Ostatnia zmiana: Luty 08, 2010, 16:36:28 wysłana przez Cambion »

Snake

  • Moderator forum
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 3483
  • Płeć: Mężczyzna
  • never lucky BabyRage
    • Zobacz profil
  • PSN ID: SnakeSRK
  • Skąd: Gdańsk
Odp: Tier lista
« Odpowiedź #231 dnia: Styczeń 27, 2010, 23:24:47 »
Jak to się dzieje że -12 z FC każemy przez ws+1,3, a -11 tylko przez ws+1?

Dadrot

  • [Warszawa]
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 2136
  • Płeć: Mężczyzna
  • I'm whatever Gotham needs me to be.
    • Zobacz profil
  • PSN ID: Dadrot/takeasitson
  • Skąd: Canada
  • Użytkownik jest na liście obserwowanychObserwowany
Odp: Tier lista
« Odpowiedź #232 dnia: Styczeń 27, 2010, 23:26:30 »
Zmniejszył bym karanie do 3,5 a whify dał 4 ew ofensywę o pól punktu więcej. Generalnie punktacja ogólna bez zmian ale lekki tunning.
if you watch Godzilla backwards its a heart warming tale of how a dinosaur helps rebuild a city then moonwalks into the ocean.

Cambion

  • [Warszawa]
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 1767
  • Płeć: Mężczyzna
  • Tackle Hunter
    • Zobacz profil
  • PSN ID: Cambion85
  • Skąd: Warszawa
Odp: Tier lista
« Odpowiedź #233 dnia: Styczeń 27, 2010, 23:31:26 »
Jak to się dzieje że -12 z FC każemy przez ws+1,3, a -11 tylko przez ws+1?
Sorry miało być WS+4. Poprawiam.

Zmniejszył bym karanie do 3,5 a whify dał 4 ew ofensywę o pól punktu więcej. Generalnie punktacja ogólna bez zmian ale lekki tunning.
Co do karania to się absolutnie nie zgodzę. Wybija przy -15, karze kopkicki  z dobrą przewagą na +8. GU 3 rónież kara poprzez WS+1,3. Nie ma moim zdaniem czego obniżać.
Co do wiffów. f+1+2 idzie na high i wcale nie ma jakiegoś fenomenalnego zasięgu. qcf+2 jest za to dość wolne. Więc uważam że 3.5 jest całkiem dobre.
No, a w ofensywie poza iWR+2 jest raczej średnio.
Jeśli jeszcze kilka innych osób wypowie swoje zdanie i w jakiś sposób bedzie sie ono pokrywać wtedy zmienię co trzeba. W koncu demokracja jest, no nie :P
« Ostatnia zmiana: Styczeń 27, 2010, 23:39:18 wysłana przez Cambion »

Ryld-PL

  • Moderator forum
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 664
  • Płeć: Mężczyzna
  • Gram w GG
    • Zobacz profil
  • PSN ID: Ryld-PL
  • Skąd: z Nienacka ^^
Odp: Tier lista
« Odpowiedź #234 dnia: Styczeń 27, 2010, 23:38:32 »
Zmniejszył bym karanie do 3,5 a whify dał 4 ew ofensywę o pól punktu więcej. Generalnie punktacja ogólna bez zmian ale lekki tunning.

Karanie sądzę że jest ok, co do ofensywy i wiffów to jest róznież ok, raczej nic bym tutaj nie ruszał...

Co za ponury absurd... Żeby o życiu decydować za młodu, kiedy jest się kretynem?
Cytat: Kują
virtua jest bardziej sucha niz kot na streamie :dansgame:

Dadrot

  • [Warszawa]
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 2136
  • Płeć: Mężczyzna
  • I'm whatever Gotham needs me to be.
    • Zobacz profil
  • PSN ID: Dadrot/takeasitson
  • Skąd: Canada
  • Użytkownik jest na liście obserwowanychObserwowany
Odp: Tier lista
« Odpowiedź #235 dnia: Styczeń 27, 2010, 23:46:52 »
Nie wiem, czuje, że w ofensywie należy mu się więcej, iWR2 można zamienić z ff2~rzut, 3+4 z bliska często zaskakuje przeciwnika, jego tackle też nie jest zły a podcinkę można scancelować w rzut na kucającego. Mam wrażenie, że można nim troszkę pomieszać tutaj. Poza tym jego df2 chyba juggluje kucających nie? Takie coś mam wrażenie..
if you watch Godzilla backwards its a heart warming tale of how a dinosaur helps rebuild a city then moonwalks into the ocean.

Cambion

  • [Warszawa]
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 1767
  • Płeć: Mężczyzna
  • Tackle Hunter
    • Zobacz profil
  • PSN ID: Cambion85
  • Skąd: Warszawa
Odp: Tier lista
« Odpowiedź #236 dnia: Styczeń 27, 2010, 23:56:29 »
Nie wiem, czuje, że w ofensywie należy mu się więcej, iWR2 można zamienić z ff2~rzut, 3+4 z bliska często zaskakuje przeciwnika, jego tackle też nie jest zły a podcinkę można scancelować w rzut na kucającego. Mam wrażenie, że można nim troszkę pomieszać tutaj. Poza tym jego df2 chyba juggluje kucających nie? Takie coś mam wrażenie..

f,f+2~1+2 sie nie urzywa bo łatwo się wyrwać, a jeszcze łatwiej schylić. 3+4 jest na high i wolne. Jego tackle jest gorszy od tego od Kinga czy Kaza. Tego cancela podcinki nie da się hit confirmować, że się tak wyrażę czyli nie da się zauważyć czy przeciwnik się schylił i wtedy dołożyć 1+2. A to że d/f+2 wybija kucających to jakieś wielkie halo?? Już prędzej dodam mu do wiff punishing niż do ofensywy. Poza tym ty dałeś Bryanowi 3/5 w ofensywie i nie wierze że Drag jest w tym lepszy
« Ostatnia zmiana: Styczeń 28, 2010, 00:06:42 wysłana przez Cambion »

Ryld-PL

  • Moderator forum
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 664
  • Płeć: Mężczyzna
  • Gram w GG
    • Zobacz profil
  • PSN ID: Ryld-PL
  • Skąd: z Nienacka ^^
Odp: Tier lista
« Odpowiedź #237 dnia: Styczeń 27, 2010, 23:58:19 »
Ale wszystkie jego JS chyba oprócz qcf+1 są stratne na -12 lub coś kolo więc po każdej wybicie inicjatywa leży po stronie przeciwnika, z tackla można się wyrwać na refleks, i tak naprawdę oprócz d/b+3 nie ma on specjalnie narzędzi do tego żeby zmusić przeciwnika do schylania się...

3 to moim zdaniem maks dla Draga w tej kategorii  8)

I zgadzam się w pełni z Cambionem ^^

Co za ponury absurd... Żeby o życiu decydować za młodu, kiedy jest się kretynem?
Cytat: Kują
virtua jest bardziej sucha niz kot na streamie :dansgame:

Hejt

  • Moderator forum
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1483
  • Płeć: Mężczyzna
  • EdgeLord
    • Zobacz profil
    • Email
  • Skąd: Starożytna Szkoła Wpierdolu
  • Steam ID: Hejt
Odp: Tier lista
« Odpowiedź #238 dnia: Styczeń 28, 2010, 07:34:02 »
IMO 3-3,5 za karanie, brak czegoś do wbicia na ścianę aż do -15 jednak trochę boli (nie pamiętam w ile wychodzi idealne qcf+1+2). Reszta git. :)
« Ostatnia zmiana: Styczeń 28, 2010, 07:36:00 wysłana przez HateMe! »

Tenshimitsu

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1107
  • Shisei meiari
    • Zobacz profil
    • ManjiKai
    • Email
  • PSN ID: Tenshimitsu
Odp: Tier lista
« Odpowiedź #239 dnia: Styczeń 28, 2010, 09:09:28 »
A gdzie doskonała kara Dragunova: b+4,3?

3/5 w Ofensywie? A słabo karalna podcinka d+2, która jest high crushem i ściąga z obu stepów? a 3,1 z dystansu na szybkiego whiffa? A frame trapy? A dobry zasięg wszystkich ciosów? Dragunovem można ostro gnać do przodu.

"Niewiele ciosów z przewagami"... a Law, mistrz ofensywy, ma wiele ciosów z przewagami?
"Logic will take you from point A to point B. Imagination will take you everywhere."